Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
gatz

Ηλεκτρονική ψηφοφορία

Recommended Posts

Μάλλον έφτασε ο καιρός !!!

ειδαμε την ανακοίνωση για την Γ.Σ 

Ας δούμε και την αλλαγή που θα φέρει και μεγάλη συμμετοχή  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ 

Πρεπει να ξεφύγουμε από τις αμφιβολίες του παρελθόντος .Η εποχή είναι πλέον ηλεκτρονική . 
Αν θέλουμε να εκμεταλευτούμε την επιτυχία του group στο Facebook πρέπει να το τολμήσουμε . 
Δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας όσων έχουν πληρώσει την συνδρομή τους . 

Edited by gatz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites



Μάλλον έφτασε ο καιρός !!!
ειδαμε την ανακοίνωση για την Γ.Σ 
Ας δούμε και την αλλαγή που θα φέρει και μεγάλη συμμετοχή  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ 
Πρεπει να ξεφύγουμε από τις αμφιβολίες του παρελθόντος .Η εποχή είναι πλέον ηλεκτρονική . 
Αν θέλουμε να εκμεταλευτούμε την επιτυχία του group στο Facebook πρέπει να το τολμήσουμε . 
Δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας όσων έχουν πληρώσει την συνδρομή τους . 


Στο σχέδιο νέου Καταστατικού που εκπονεί η νομική μας ομάδα υπάρχει σχετική πρόβλεψη για "συμβουλευτικού τύπου ψηφοφορίες" για τρέχοντα θέματα, πχ εκδρομές, δράσεις κλπ.
Για τις "επίσημες" ωστόσο ψηφοφορίες σε Γ.Σ. πρέπει να εξασφαλίζεται η μυστικότητα της ψήφου, η οποία δεν καλύπτεται με διαδικτυακή ή επιστολική ψήφο. Θα μου πείτε, "όλα γίνονται", ωστόσο κάτι τέτοιο (η μυστική ηλεκτρονική ψήφος) θα απαιτούσε τεράστιους πόρους, απαγορευτικούς για το Σύλλογό μας.

Για τη διεύρυνση της ψηφοφορίας υπάρχει η σκέψη αντιπροσώπευσης, δηλαδή ένα μέλος να μπορεί να ψηφίσει και για ακόμα 1-2 μέλη που τον έχουν εξουσιοδοτήσει και δεν μπορούν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως στη ΓΣ. Αυτό είναι κάτι που επιτρέπει η νομοθεσία περί σωματείων, παρουσιάζει βέβαια ένα μικρό μειονέκτημα: τα αντιπροσωπευόμενα μέλη δεν έχουν την ευκαιρία να ακούσουν γνώμες, να μιλήσουν εκείνα, να ανταλλάξουν ενημέρωση κλπ κατά τη ΓΣ και εν συνεχεία να ψηφίσουν.

Εύχομαι να είμαστε καλά και να καταφέρουμε να τα συζητήσουμε όλα αυτά ενόψει Κατασταλτικής ΓΣ στις 17 Μαΐου 2020.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τη διεύρυνση της ψηφοφορίας υπάρχει η σκέψη αντιπροσώπευσης, δηλαδή ένα μέλος να μπορεί να ψηφίσει και για ακόμα 1-2 μέλη που τον έχουν εξουσιοδοτήσει και δεν μπορούν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως στη ΓΣ

αν αυτό επιτρέπεται όπως λες αντί 1-2 μπορεί να γίνει 3-4 

και σε κάθε αντιπροσώπευση χάνεται το μυστικό της ψηφοφορίας όποτε ας ψηφίσουν όσοι θέλουν ηλεκτρονικά γνωρίζοντας ότι πιθανά δεν θα υπάρχει μυστικότητα στην ψήφο τους 

εξ άλλου θεωρώ πολύ πιο σημαντικό να μετέχουν 100-150 άτομα στην ψηφοφορία παρά 30 μυστικά δηλ ποιοι όσοι μετέχουν στο ΔΣ και στις διάφορες ομάδες και οι διαχειριστές 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρα εξασφαλιζεται η μυστικοτητα της ψηφου με e-mail

1) Ο Γραμματεας στελνει e-mail σε καθε ταμειακως ενταξει μελος με ενα, μοναδικο και αποκλειστικο για το μελος αριθμο. Επισης, συννημενο, ενα txt document με την ψηφο

2) Ψηφοφορος στελνει ενα e-mail (διαφορετικο και οχι απαντηση) με τον αριθμο σε μια και μοναδικη προς ψηφοφορια ηλεκτρονικη διευθυνση του ΕΣΤΧ. Αυτο εξασφαλιζει οτι το εστειλε ο δικαιουχος. Συννημενο ειναι το αρχειο με την ψηφο συμπληρωμενη.

3) Η εφορευτικη επιτροπη ανοιγει ενα-ενα τα e-mail

4) Για καθε e-mail πιστοποιειται η ταυτοτητα αριθμου με e-mail (γνησια ψηφος). Το συννημενο μετονομαζεται απο την εφορευτικη επιτροπη με ενα τυχαιο νουμερο (random number). Σωνεται σε ξεχωριστο φακελλο (καλπη)

5) Oταν τελειωσουν ολα τα σταλμενα e-mail, η εφορευτικη επιτροπη ανοιγει μια-μια τις μετονομασμενες (ανωνυμες) ψηφους  απο την καλπη και μετραει τα κουκια.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον, να υποθέσουμε ότι είναι μία πρακτική που ήδη εφαρμόζεται σε κάποιον άλλο Σύλλογο;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Two part authentication λεγεται και τον χρησιμοποιουν τα περισσοτερα κυβερνητικα (και μη) sites. Πας για login και σου στελνουν στο κινητο ενα κωδικο που τον βαζεις μετα το password σε ξεχωριστο πανελ

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Two part authentication λεγεται και τον χρησιμοποιουν τα περισσοτερα κυβερνητικα (και μη) sites. Πας για login και σου στελνουν στο κινητο ενα κωδικο που τον βαζεις μετα το password σε ξεχωριστο πανελ
Κάτι τέτοιο γνωρίζουμε κι εμείς. Τέτοιο σύστημα εφαρμόζουμε κι εμείς οι GDPR Complied [emoji6]
Απαιτεί ωστόσο μια υλικοτεχνική υποδομή. Σε κάθε περίπτωση, δεν μας λύνει το έλλειμμα συζήτησης, ανταλλαγής απόψεων κλπ. Μικρό το κακό, θα μου πεις!

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω Πέτρο ότι η συμμετοχή έστω ηλεκτρονική έχει μεγαλύτερη αξία από το έλλειμμα συζήτησης, ανταλλαγής απόψεων

επισης αν το ξεκινήσουμε και το οργανώσουμε από τώρα είναι εύκολο να πετύχει 

ακομα πρέπει να πετύχουμε να μεταδίδεται η συνέλευση μέσω Ίντερνετ ( όχι συμμετοχή απλά παρακολούθηση ) 

αν τα κάνουμε αυτά τα δυο πιστεύω ότι ο σύλλογος θα αλλάξει κατηγορία !!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Δ.Σ. και εγώ προσωπικά επιθυμούμε να διευρύνουμε την φυσική ή έστω εξ αποστάσεως συμμετοχή περισσοτέρων μελών στις Γενικές Συνελεύσεις. Προς αυτή την κατεύθυνση θέλουμε να τροποποιήσουμε το Καταστατικό και ανοίξαμε τη σχετική δημόσια διαβούλευση.

Δεν διαφωνώ με τις προτάσεις του Gatz. Ίσα-ίσα συμφωνώ και επαυξάνω. Τίθενται ωστόσο ορισμένα νομικά, τεχνικά και οικονομικά όρια! Επ΄αυτών αναζητούμε λύσεις. Διαφαίνεται ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι σε επίπεδο δημόσιας υγείας και όχι μόνο. Ίσως, αν αναγκαστούμε να αναβάλουμε τη ΓΣ της 17ης Μαΐου για το φθινόπωρο, να έχουμε περισσότερο χρόνο να προετοιμάσουμε τις βελτιώσεις που όλοι θέλουμε. Πάντα υπό τον όρο ότι οι αλλαγές του Καταστατικού που θα εγκρίνει τότε η ΓΣ δεν ισχύουν αναδρομικά, αλλά από τη στιγμή ψήφισής τους και στο εξής.

Τους θερμότερους χαιρετισμούς μου σε όλη την παρέα! Σύντροφοι του βουνού, θα νικήσουμε!

  • Like 5

Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που αναφέρει το καταστατικο ότι η ψηφοφορία δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ;; 
το μόνο που βρήκα είναι ότι η ψηφοφορία είναι μυστική 

μετο Two part authentication  που λέει ο Makism εξασφαλίζουμε την μυστικότητα 

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Που αναφέρει το καταστατικο ότι η ψηφοφορία δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ;; 
το μόνο που βρήκα είναι ότι η ψηφοφορία είναι μυστική 
Εντάξει! Μετά θα σου μάθω πως κάνουν σφραγίσματα και απονευρώσεις...[emoji1787][emoji1787]

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 4

Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά ρώτησα !!! Που το λέει 

οκ κατάλαβα όχι ερωτήσεις !!!! 
μερικες ενοχλούν 

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστευω οτι για να κανουμε οποιαδηποτε αλλαγη οσον αφορα τις εκλογες, πρεπει να εξασφαλισουμε οτι οι εκλογες με το νεο καθεστως δεν θα ειναι νομικα προσβλητεες (? βοηθα ρε Petrinio). Αλλιως, ενας κακοπροαιρετος να τις προσβαλει και θα χασει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα.

Οποτε, ασχετως τι γνωμη εχουμε, καλο θα ηταν να αποφασισουμε σε μια διαδικασια, να κανουμε αλλαγη του καταστατικου περιγραφοντας αυτη τη διαδικασια και μετα ψηφιζουμε.

Δεν ειμαι σιγουρος αν στεκει νομικα να κανουμε καταστατικη συνελευση χωρις να κανουμε εκλογες, απλα για να αλλαξουμε τη διαδικασια των εκλογων. Τι λενε οι νομικοι, αν μ'εννοουν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανείς δεν Θέλει κάτι παράνομο για τις εκλογές πάντως πραγματικά δε βλέπω που αναφέρεται ότι απαγορεύεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

Α και κάτι άλλο όσον αφορά τις εκλογές πέτρο έχω τις υπογραφές που απαιτούνται για σύγκριση έκτακτης  γενικής συνέλευσης με θέμα ηλεκτρονική ψηφοφορία

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποιος παραπονέθηκε ότι έχουμε πολλή ησυχία στο forum αυτές τις μέρες

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλλαγή του Καταστατικού δεν απαιτεί έκτακτη ΓΣ. Η τροποποίηση μπορεί να γίνει και με απόφαση της τακτικής ετήσιας ΓΣ, όπως θα γίνει φέτος.
Προφανώς διαδικαστικά οι εκλογές για το ΔΣ θα γίνουν με το ισχύον σύστημα φέτος. Βεβαίως και θα τηρηθεί κατά γράμμα το Καταστατικό για να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε ενδεχόμενη ένσταση κάθε κακόβουλου, όπως απειλήθηκε να συμβεί με τη ΓΣ του Πηλίου πριν 2-3 χρόνια.
Πάντως, η διαδικασία ψηφοφορίας δεν είναι η μοναδική αλλαγή που θα προτείνουμε. Επαναλαμβάνω ότι λαμβάνουμε υπόψη μας όλες τις νομικές, τεχνικές και οικονομικές παραμέτρους.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτη φορά ακούω ότι υπάρχουν κακόβουλοι σε αυτό το σύλλογο 

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να μου επιτραπεί παρέμβαση 

Δεν νομίζω ότι το Μάιο θα έχουμε ξεπεράσει την σημερινή κατάσταση και θα θεωρούσα  καλo  να αναρτηθούν οι προτάσεις του ΔΣ τώρα εδώ ,ειδικά οι προτεινόμενες αλλαγές στο καταστατικό που δεν θα πρέπει , πάντα κατά την άποψη μου , να αποφασιστεί  από την 3 μειοψηφική ΓΣ    
 
νομίζω ότι εάν εφαρμόσουμε την ηλεκτρονική η ταχυδρομική ψηφοφορία θα πετύχουμε μόνο να αποκλείσουμε την μοναδική ευκαιρία να βρεθούμε (όσο αυτό είναι εφικτό ) και να γιορτάσουμε , γιατί σε ένα σύλλογο ορεσιβίων ,πιστεύω η γενική συνάθροιση είναι και πρέπει να είναι πανηγυρική , στο κάτω κάτω σύλλογο έχουμε και όχι κυβέρνηση  

παντα καλά να ήμαστε και να προσέχουμε , να σεβόμαστε τους γύρω μας 

και αγαπητέ gatz δεν ύπαρχου κακόβουλοι αλά στριμμένα  άντερα 

με συμπάθειες και όχι ......????

 

 

Edited by vaggelis
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, vaggelis said:

Να μου επιτραπεί παρέμβαση Δεν νομίζω ότι το Μάιο θα έχουμε ξεπεράσει την σημερινή κατάσταση και θα θεωρούσα  καλώ να αναρτηθούν οι προτάσεις του ΔΣ τώρα εδώ ,ειδικά οι προτεινόμενες αλλαγές στο καταστατικό που δεν θα πρέπει , πάντα κατά την άποψη μου , να αποφασιστεί  από την 3 μειοψηφική ΓΣ    
 

 
 

 

 

Μειοψηφική ΓΣ όσο καιρό δεν έχουμε ηλεκτρονική ψηφοφορία η επιστολική ψήφο  θα συνεχίζει να υπάρχει και σε λίγο δεν θα υπάρχουν ούτε υποψήφιοι . Ήδη δεν έχουμε ΟΕ ουσιαστικά 

μονο αν η ΓΣ μεταδίδεται μέσω Skype και μπορούν να ψηφίζουν από απόσταση πιθανά να αυξηθεί το ενδιαφέρον 

αυτη είναι η άποψη μου 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ κακόβουλος...

Το ένα και πιο σοβαρό πρόβλημα είναι η "μυστική ψήφος". Εάν μπορεί να διασφαλιστεί, τότε μπορούμε να δούμε την εξ αποστάσεως ψηφοφορία.

Το άλλο είναι να βλέπουμε ο ένας τον άλλο μία φορά τον χρόνο (όχι οτι μου έλειψες γιατρούλη...)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, gatz said:

Μειοψηφική ΓΣ όσο καιρό δεν έχουμε ηλεκτρονική ψηφοφορία η επιστολική ψήφο  θα συνεχίζει να υπάρχει και σε λίγο δεν θα υπάρχουν ούτε υποψήφιοι . Ήδη δεν έχουμε ΟΕ ουσιαστικά 

μονο αν η ΓΣ μεταδίδεται μέσω Skype και μπορούν να ψηφίζουν από απόσταση πιθανά να αυξηθεί το ενδιαφέρον 

αυτη είναι η άποψη μου 

Τι λες μωρε, εδω κινδυνευουμε σε δυο μηνες να μην εχουμε καν ψηφοφορους...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχετο αλλα ...σχετικο. Οι εκλογες σε συλλογους κλπ απο καποια ημερομηνια περσυ και μετα ,προυποθετουν εντεταλμενο νομικο απο τον εκαστοτε δικηγορικο συλλογο (ασχετα αν ο Πετρος ειναι νομικος) κατοπιν αιτησεως να παρευρισκεται στην εκλογικη διαδικασια,ειδαλλως ειναι ακυρες.Αυτο ισχυει και για τον δικο μας συλλογο ή μονο για συλλογους που εχουν και αθλητικες ομαδες ?

Edited by leonidastria

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο δικοσ Μας με δυο νομικούς στο ΔΣ  είναι έτσι και αλλιώς άκυ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας έχω προετοιμάσει για το ενδεχόμενο αναβολής της ΓΣ (απόλυτα νόμιμης και πλειοψηφικής, όπως και τα προηγούμενα χρόνια) από τις 17 Μαΐου για το Φθινόπωρο. Ως τότε, κάνουμε ωραία κουβέντα να περνάνε κι οι ώρες στο "κελί".
#stayHome #actResponsibly

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρηκαμε το ΦΕΚ που αναφερει τις εκλογες σε συλλογους για να δουμε αν εμπιπτουμε σ αυτην την κατηγορια ?

 


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,816
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...