gatz 6,725 Report post Posted March 16, 2020 (edited) Μάλλον έφτασε ο καιρός !!! ειδαμε την ανακοίνωση για την Γ.Σ Ας δούμε και την αλλαγή που θα φέρει και μεγάλη συμμετοχή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ Πρεπει να ξεφύγουμε από τις αμφιβολίες του παρελθόντος .Η εποχή είναι πλέον ηλεκτρονική . Αν θέλουμε να εκμεταλευτούμε την επιτυχία του group στο Facebook πρέπει να το τολμήσουμε . Δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας όσων έχουν πληρώσει την συνδρομή τους . Edited March 16, 2020 by gatz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted March 16, 2020 Μάλλον έφτασε ο καιρός !!! ειδαμε την ανακοίνωση για την Γ.Σ Ας δούμε και την αλλαγή που θα φέρει και μεγάλη συμμετοχή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ Πρεπει να ξεφύγουμε από τις αμφιβολίες του παρελθόντος .Η εποχή είναι πλέον ηλεκτρονική . Αν θέλουμε να εκμεταλευτούμε την επιτυχία του group στο Facebook πρέπει να το τολμήσουμε . Δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας όσων έχουν πληρώσει την συνδρομή τους . Στο σχέδιο νέου Καταστατικού που εκπονεί η νομική μας ομάδα υπάρχει σχετική πρόβλεψη για "συμβουλευτικού τύπου ψηφοφορίες" για τρέχοντα θέματα, πχ εκδρομές, δράσεις κλπ.Για τις "επίσημες" ωστόσο ψηφοφορίες σε Γ.Σ. πρέπει να εξασφαλίζεται η μυστικότητα της ψήφου, η οποία δεν καλύπτεται με διαδικτυακή ή επιστολική ψήφο. Θα μου πείτε, "όλα γίνονται", ωστόσο κάτι τέτοιο (η μυστική ηλεκτρονική ψήφος) θα απαιτούσε τεράστιους πόρους, απαγορευτικούς για το Σύλλογό μας. Για τη διεύρυνση της ψηφοφορίας υπάρχει η σκέψη αντιπροσώπευσης, δηλαδή ένα μέλος να μπορεί να ψηφίσει και για ακόμα 1-2 μέλη που τον έχουν εξουσιοδοτήσει και δεν μπορούν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως στη ΓΣ. Αυτό είναι κάτι που επιτρέπει η νομοθεσία περί σωματείων, παρουσιάζει βέβαια ένα μικρό μειονέκτημα: τα αντιπροσωπευόμενα μέλη δεν έχουν την ευκαιρία να ακούσουν γνώμες, να μιλήσουν εκείνα, να ανταλλάξουν ενημέρωση κλπ κατά τη ΓΣ και εν συνεχεία να ψηφίσουν.Εύχομαι να είμαστε καλά και να καταφέρουμε να τα συζητήσουμε όλα αυτά ενόψει Κατασταλτικής ΓΣ στις 17 Μαΐου 2020.Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 16, 2020 Για τη διεύρυνση της ψηφοφορίας υπάρχει η σκέψη αντιπροσώπευσης, δηλαδή ένα μέλος να μπορεί να ψηφίσει και για ακόμα 1-2 μέλη που τον έχουν εξουσιοδοτήσει και δεν μπορούν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως στη ΓΣ αν αυτό επιτρέπεται όπως λες αντί 1-2 μπορεί να γίνει 3-4 και σε κάθε αντιπροσώπευση χάνεται το μυστικό της ψηφοφορίας όποτε ας ψηφίσουν όσοι θέλουν ηλεκτρονικά γνωρίζοντας ότι πιθανά δεν θα υπάρχει μυστικότητα στην ψήφο τους εξ άλλου θεωρώ πολύ πιο σημαντικό να μετέχουν 100-150 άτομα στην ψηφοφορία παρά 30 μυστικά δηλ ποιοι όσοι μετέχουν στο ΔΣ και στις διάφορες ομάδες και οι διαχειριστές Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 16, 2020 Μια χαρα εξασφαλιζεται η μυστικοτητα της ψηφου με e-mail 1) Ο Γραμματεας στελνει e-mail σε καθε ταμειακως ενταξει μελος με ενα, μοναδικο και αποκλειστικο για το μελος αριθμο. Επισης, συννημενο, ενα txt document με την ψηφο 2) Ψηφοφορος στελνει ενα e-mail (διαφορετικο και οχι απαντηση) με τον αριθμο σε μια και μοναδικη προς ψηφοφορια ηλεκτρονικη διευθυνση του ΕΣΤΧ. Αυτο εξασφαλιζει οτι το εστειλε ο δικαιουχος. Συννημενο ειναι το αρχειο με την ψηφο συμπληρωμενη. 3) Η εφορευτικη επιτροπη ανοιγει ενα-ενα τα e-mail 4) Για καθε e-mail πιστοποιειται η ταυτοτητα αριθμου με e-mail (γνησια ψηφος). Το συννημενο μετονομαζεται απο την εφορευτικη επιτροπη με ενα τυχαιο νουμερο (random number). Σωνεται σε ξεχωριστο φακελλο (καλπη) 5) Oταν τελειωσουν ολα τα σταλμενα e-mail, η εφορευτικη επιτροπη ανοιγει μια-μια τις μετονομασμενες (ανωνυμες) ψηφους απο την καλπη και μετραει τα κουκια. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted March 16, 2020 Ενδιαφέρον, να υποθέσουμε ότι είναι μία πρακτική που ήδη εφαρμόζεται σε κάποιον άλλο Σύλλογο; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 16, 2020 Two part authentication λεγεται και τον χρησιμοποιουν τα περισσοτερα κυβερνητικα (και μη) sites. Πας για login και σου στελνουν στο κινητο ενα κωδικο που τον βαζεις μετα το password σε ξεχωριστο πανελ 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted March 16, 2020 Two part authentication λεγεται και τον χρησιμοποιουν τα περισσοτερα κυβερνητικα (και μη) sites. Πας για login και σου στελνουν στο κινητο ενα κωδικο που τον βαζεις μετα το password σε ξεχωριστο πανελΚάτι τέτοιο γνωρίζουμε κι εμείς. Τέτοιο σύστημα εφαρμόζουμε κι εμείς οι GDPR Complied [emoji6]Απαιτεί ωστόσο μια υλικοτεχνική υποδομή. Σε κάθε περίπτωση, δεν μας λύνει το έλλειμμα συζήτησης, ανταλλαγής απόψεων κλπ. Μικρό το κακό, θα μου πεις!Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 17, 2020 Νομίζω Πέτρο ότι η συμμετοχή έστω ηλεκτρονική έχει μεγαλύτερη αξία από το έλλειμμα συζήτησης, ανταλλαγής απόψεων επισης αν το ξεκινήσουμε και το οργανώσουμε από τώρα είναι εύκολο να πετύχει ακομα πρέπει να πετύχουμε να μεταδίδεται η συνέλευση μέσω Ίντερνετ ( όχι συμμετοχή απλά παρακολούθηση ) αν τα κάνουμε αυτά τα δυο πιστεύω ότι ο σύλλογος θα αλλάξει κατηγορία !!!! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted March 18, 2020 Το Δ.Σ. και εγώ προσωπικά επιθυμούμε να διευρύνουμε την φυσική ή έστω εξ αποστάσεως συμμετοχή περισσοτέρων μελών στις Γενικές Συνελεύσεις. Προς αυτή την κατεύθυνση θέλουμε να τροποποιήσουμε το Καταστατικό και ανοίξαμε τη σχετική δημόσια διαβούλευση. Δεν διαφωνώ με τις προτάσεις του Gatz. Ίσα-ίσα συμφωνώ και επαυξάνω. Τίθενται ωστόσο ορισμένα νομικά, τεχνικά και οικονομικά όρια! Επ΄αυτών αναζητούμε λύσεις. Διαφαίνεται ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι σε επίπεδο δημόσιας υγείας και όχι μόνο. Ίσως, αν αναγκαστούμε να αναβάλουμε τη ΓΣ της 17ης Μαΐου για το φθινόπωρο, να έχουμε περισσότερο χρόνο να προετοιμάσουμε τις βελτιώσεις που όλοι θέλουμε. Πάντα υπό τον όρο ότι οι αλλαγές του Καταστατικού που θα εγκρίνει τότε η ΓΣ δεν ισχύουν αναδρομικά, αλλά από τη στιγμή ψήφισής τους και στο εξής. Τους θερμότερους χαιρετισμούς μου σε όλη την παρέα! Σύντροφοι του βουνού, θα νικήσουμε! 5 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 18, 2020 (edited) Που αναφέρει το καταστατικο ότι η ψηφοφορία δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ;; το μόνο που βρήκα είναι ότι η ψηφοφορία είναι μυστική μετο Two part authentication που λέει ο Makism εξασφαλίζουμε την μυστικότητα Edited March 18, 2020 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted March 18, 2020 Που αναφέρει το καταστατικο ότι η ψηφοφορία δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ;; το μόνο που βρήκα είναι ότι η ψηφοφορία είναι μυστική Εντάξει! Μετά θα σου μάθω πως κάνουν σφραγίσματα και απονευρώσεις...[emoji1787][emoji1787]Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 4 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 18, 2020 (edited) Απλά ρώτησα !!! Που το λέει οκ κατάλαβα όχι ερωτήσεις !!!! μερικες ενοχλούν Edited March 18, 2020 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 19, 2020 Πιστευω οτι για να κανουμε οποιαδηποτε αλλαγη οσον αφορα τις εκλογες, πρεπει να εξασφαλισουμε οτι οι εκλογες με το νεο καθεστως δεν θα ειναι νομικα προσβλητεες (? βοηθα ρε Petrinio). Αλλιως, ενας κακοπροαιρετος να τις προσβαλει και θα χασει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα. Οποτε, ασχετως τι γνωμη εχουμε, καλο θα ηταν να αποφασισουμε σε μια διαδικασια, να κανουμε αλλαγη του καταστατικου περιγραφοντας αυτη τη διαδικασια και μετα ψηφιζουμε. Δεν ειμαι σιγουρος αν στεκει νομικα να κανουμε καταστατικη συνελευση χωρις να κανουμε εκλογες, απλα για να αλλαξουμε τη διαδικασια των εκλογων. Τι λενε οι νομικοι, αν μ'εννοουν? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 19, 2020 (edited) Κανείς δεν Θέλει κάτι παράνομο για τις εκλογές πάντως πραγματικά δε βλέπω που αναφέρεται ότι απαγορεύεται ηλεκτρονική ψηφοφορία Α και κάτι άλλο όσον αφορά τις εκλογές πέτρο έχω τις υπογραφές που απαιτούνται για σύγκριση έκτακτης γενικής συνέλευσης με θέμα ηλεκτρονική ψηφοφορία Edited March 19, 2020 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 19, 2020 Κάποιος παραπονέθηκε ότι έχουμε πολλή ησυχία στο forum αυτές τις μέρες 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted March 19, 2020 Η αλλαγή του Καταστατικού δεν απαιτεί έκτακτη ΓΣ. Η τροποποίηση μπορεί να γίνει και με απόφαση της τακτικής ετήσιας ΓΣ, όπως θα γίνει φέτος.Προφανώς διαδικαστικά οι εκλογές για το ΔΣ θα γίνουν με το ισχύον σύστημα φέτος. Βεβαίως και θα τηρηθεί κατά γράμμα το Καταστατικό για να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε ενδεχόμενη ένσταση κάθε κακόβουλου, όπως απειλήθηκε να συμβεί με τη ΓΣ του Πηλίου πριν 2-3 χρόνια. Πάντως, η διαδικασία ψηφοφορίας δεν είναι η μοναδική αλλαγή που θα προτείνουμε. Επαναλαμβάνω ότι λαμβάνουμε υπόψη μας όλες τις νομικές, τεχνικές και οικονομικές παραμέτρους.Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 19, 2020 Πρώτη φορά ακούω ότι υπάρχουν κακόβουλοι σε αυτό το σύλλογο 1 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted March 19, 2020 (edited) Να μου επιτραπεί παρέμβαση Δεν νομίζω ότι το Μάιο θα έχουμε ξεπεράσει την σημερινή κατάσταση και θα θεωρούσα καλo να αναρτηθούν οι προτάσεις του ΔΣ τώρα εδώ ,ειδικά οι προτεινόμενες αλλαγές στο καταστατικό που δεν θα πρέπει , πάντα κατά την άποψη μου , να αποφασιστεί από την 3 μειοψηφική ΓΣ νομίζω ότι εάν εφαρμόσουμε την ηλεκτρονική η ταχυδρομική ψηφοφορία θα πετύχουμε μόνο να αποκλείσουμε την μοναδική ευκαιρία να βρεθούμε (όσο αυτό είναι εφικτό ) και να γιορτάσουμε , γιατί σε ένα σύλλογο ορεσιβίων ,πιστεύω η γενική συνάθροιση είναι και πρέπει να είναι πανηγυρική , στο κάτω κάτω σύλλογο έχουμε και όχι κυβέρνηση παντα καλά να ήμαστε και να προσέχουμε , να σεβόμαστε τους γύρω μας και αγαπητέ gatz δεν ύπαρχου κακόβουλοι αλά στριμμένα άντερα με συμπάθειες και όχι ...... Edited March 19, 2020 by vaggelis 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 19, 2020 31 minutes ago, vaggelis said: Να μου επιτραπεί παρέμβαση Δεν νομίζω ότι το Μάιο θα έχουμε ξεπεράσει την σημερινή κατάσταση και θα θεωρούσα καλώ να αναρτηθούν οι προτάσεις του ΔΣ τώρα εδώ ,ειδικά οι προτεινόμενες αλλαγές στο καταστατικό που δεν θα πρέπει , πάντα κατά την άποψη μου , να αποφασιστεί από την 3 μειοψηφική ΓΣ Μειοψηφική ΓΣ όσο καιρό δεν έχουμε ηλεκτρονική ψηφοφορία η επιστολική ψήφο θα συνεχίζει να υπάρχει και σε λίγο δεν θα υπάρχουν ούτε υποψήφιοι . Ήδη δεν έχουμε ΟΕ ουσιαστικά μονο αν η ΓΣ μεταδίδεται μέσω Skype και μπορούν να ψηφίζουν από απόσταση πιθανά να αυξηθεί το ενδιαφέρον αυτη είναι η άποψη μου 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted March 19, 2020 Εδώ κακόβουλος... Το ένα και πιο σοβαρό πρόβλημα είναι η "μυστική ψήφος". Εάν μπορεί να διασφαλιστεί, τότε μπορούμε να δούμε την εξ αποστάσεως ψηφοφορία. Το άλλο είναι να βλέπουμε ο ένας τον άλλο μία φορά τον χρόνο (όχι οτι μου έλειψες γιατρούλη...) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 19, 2020 2 hours ago, gatz said: Μειοψηφική ΓΣ όσο καιρό δεν έχουμε ηλεκτρονική ψηφοφορία η επιστολική ψήφο θα συνεχίζει να υπάρχει και σε λίγο δεν θα υπάρχουν ούτε υποψήφιοι . Ήδη δεν έχουμε ΟΕ ουσιαστικά μονο αν η ΓΣ μεταδίδεται μέσω Skype και μπορούν να ψηφίζουν από απόσταση πιθανά να αυξηθεί το ενδιαφέρον αυτη είναι η άποψη μου Τι λες μωρε, εδω κινδυνευουμε σε δυο μηνες να μην εχουμε καν ψηφοφορους... Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 20, 2020 (edited) Ασχετο αλλα ...σχετικο. Οι εκλογες σε συλλογους κλπ απο καποια ημερομηνια περσυ και μετα ,προυποθετουν εντεταλμενο νομικο απο τον εκαστοτε δικηγορικο συλλογο (ασχετα αν ο Πετρος ειναι νομικος) κατοπιν αιτησεως να παρευρισκεται στην εκλογικη διαδικασια,ειδαλλως ειναι ακυρες.Αυτο ισχυει και για τον δικο μας συλλογο ή μονο για συλλογους που εχουν και αθλητικες ομαδες ? Edited March 20, 2020 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 20, 2020 Ο δικοσ Μας με δυο νομικούς στο ΔΣ είναι έτσι και αλλιώς άκυ............ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted March 20, 2020 Σας έχω προετοιμάσει για το ενδεχόμενο αναβολής της ΓΣ (απόλυτα νόμιμης και πλειοψηφικής, όπως και τα προηγούμενα χρόνια) από τις 17 Μαΐου για το Φθινόπωρο. Ως τότε, κάνουμε ωραία κουβέντα να περνάνε κι οι ώρες στο "κελί".#stayHome #actResponsibly Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 21, 2020 Βρηκαμε το ΦΕΚ που αναφερει τις εκλογες σε συλλογους για να δουμε αν εμπιπτουμε σ αυτην την κατηγορια ? Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites