gatz 6,666 Report post #1 Posted June 12, 2022 (edited) Προϋποθέσεις για μια πετυχημένη εκδρομή . 1. Λογικός χρόνος για να αποφασίσει κάποιος για την συμμετοχή του 2. Σωστή πολιτική ακυρώσεων μέχρι και δυο μήνες πριν την εκδρομή 3. Ανεξάρτητη τιμή ξενοδοχείου και ανεξάρτητη τιμή μεταφορικών για να μπορεί κάποιος να παρατείνει την εκδρομή του η να επισκεφθεί γύρω περιοχές 4.Δέσμευση του συλλόγου για ελάχιστο αριθμό συμμετοχών και αντίστοιχα δέσμευση του πρακτορείου για +10% περισσότερες συμμετοχές από την δέσμευση του συλλόγου ( σε δωμάτια με σταθερό κόστος συμμετοχής) 5. Τους όρους και τις προϋποθέσεις τις θέτουμε εμείς στο πρακτορειο και όχι το πρακτορειο σε μας . Edited June 12, 2022 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
geost 10 Report post #2 Posted June 12, 2022 Καλησπέρα, Μια και τέθηκαν δημοσίως τα παραπάνω και αν και συνήθως αποφεύγω να απαντήσω δημόσια θα ήθελα να τοποθετηθώ για να λύσω την όποια απορία/ερώτηση υπάρχει. Για όσα μέλη τυχαίνει να μην έχουμε συνεργαστεί - γνωριστεί εκπροσωπώ το Activity Tours, τον συνδιοργανωτή της φετινής ομαδικής εκδρομής μαζί με τον ΕΣ.ΤΟΥ.Χ που για μία ακόμη χρονιά μας κάνει την τιμή να συνεργαστεί μαζί μας. Προϋποθέσεις για μια πετυχημένη ΟΜΑΔΙΚΗ εκδρομή . 1. Λογικός χρόνος για να αποφασίσει κάποιος για την συμμετοχή του. Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που περιορίζουν το χρόνο για την απόφαση συμμετοχής σε μια ομαδική εκδρομή. Ο πιο σημαντικός είναι ο αριθμός των αεροπορικών θέσεων για ένα γκρουπ. Για την κράτηση θέσεων γκρουπ απαιτείται η υπογραφή συμβολαίου. Το διάστημα από την ζήτηση ως και την αποδοχή της προσφοράς (υπογραφή συμβολαίου και κατάθεση προκαταβολής στην αεροπορική ) είναι 3-7 ημέρες. Το συμβόλαιο δεσμεύει τον συμβαλλόμενο (οργανωτή της εκδρομής) για την κάλυψη του 80% των θέσεων (συνήθως) που θα ζητηθούν. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου δεν υπάρχει δυνατότητα μείωσης του αριθμού των θέσεων. Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης με απώλεια της προκαταβολής και επανάληψης της διαδικασίας με νέα προσφορά (σε οποιο κόστος αποφασίσει η αεροπορική) , νέο συμβόλαιο και νέα προκαταβολή. Για κάθε θέση που δεν θα καλυφθεί επιβάλλονται ακυρωτικά 100%. Ως εκ τούτου θα πρέπει να υπάρχει μια ένδειξη για τις θέσεις που θα χρειαστούν ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή - να μην υπάρχουν αρκετά λιγότερες θέσεις ούτε και πολλές περισσότερες και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη μορφή των δηλώσεων συμμετοχής και κατάθεσης μιας έστω μικρής προκαταβολής έτσι ώστε να μην δεσμέυονται θέσεις χωρίς πραγματικό κίνητρο συμμετοχής και δημιουργηθεί πρόβλημα είτε έλλειψης ή πλεονάσματος. 2. Σωστή πολιτική ακυρώσεων μέχρι και δυο μήνες πριν την εκδρομή Την πολιτική ακυρωτικών δεν την αποφασίζει ο οργανωτής αλλά συνήθως οι προμηθευτές ανάλογα με την ζήτηση και την πολιτκή τους. "Επιθετική" πολιτική έχουν τα ξενοδοχεία σε Trois Valles , πιο συνεργάσιμα είναι τα ξενοδοχεία στο Kopaonik. ΄Υπάρχουν ξενοδοχεία που ζητούν 20-30-50% (αν η περίοδος είναι υψηλή) μη αποζημιώσιμη προκαταβολή για την κράτηση και άλλα που ζητούν πλήρη εξόφληση 30 ημέρες πριν. Επιπλέον σε μια ομαδική εκδρομή ο οργανωτής οφείλει να προσαρμόζει την ακυρωτική πολιτική των προμηθευτών αντίστοιχα με τις περιστάσεις. Για παράδειγμα, στις εκδρομές που διοργανώνονται από τον ΕΣ.ΤΟΥ.Χ υπάρχουν δηλώσεις συμμετοχών μελών που συμφωνούν μεταξύ τους να διαμείνουν στο ίδιο δίκλινο/τρίκλινο δωμάτιο. Σε περίπτωση όμως ακύρωσης ενός μέλους θα πρέπει να διασφαλιστεί με κάποιο τρόπο η συμμετοχή του άλλου/ων. Για να διασφαλιστεί η συμμετοχή του μπορεί είτε να υπάρχει ένα διάστημα που η συμμετοχή μπορεί να αντικατασταθεί ή να "τιμωρηθεί" το μέλος αυτό καταβάλοντας την διαφορά για λογ/σμου του συμμετέχοντα που ακυρώνει ή να επιβληθούν ακυρωτικά ώστε να καλύφθεί η διαμονή του άλλου συμμετέχοντα. Το να ακυρωθεί εντελώς η συμμετοχή και των δύο αρχικά δεν είναι δόκιμο και δεν είναι και σωστό μια και το μέλος που θέλει να συμμετάσχει επωμίζεται το κόστος ακύρωσης της αεροπορικής θέσης του και το ψυχολογικό κόστος οτι δεν θα συμμετάσχει ενώ το ήθελε. 3. Ανεξάρτητη τιμή ξενοδοχείου και ανεξάρτητη τιμή μεταφορικών για να μπορεί κάποιος να παρατείνει την εκδρομή του η να επισκεφθεί γύρω περιοχές. Αυτό δεν μπορεί να είναι ομαδική εκδρομή, θα είναι κάτι σαν tailor made πακέτο για κάθε συμμετέχοντα ξεχωριστά. Αλλοίμονο αν καταλήγουμε να ζητήσουμε μια ομαδική μετακίνηση με αεροπλάνο και λεωφορείο σε συγκεκριμένο σταθερό κόστος για όλες τις θέσεις και ο Χ συμμετέχοντας θέλει να μείνει στο Ζ ξενοδοχείο, να αλλάξει την αναχώρησή του ή την επιστροφή κ.τ.λ., να μην χρησιμοποιήσει την ομαδική μετακίνηση γιατί θέλει να μεταβεί με δικό του μέσο κ.α. Σε ποια βάση θα γίνει ο υπολογισμός του κόστους συμμετοχής για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες τότε; Το προϋπολογισμένο κόστος για τις υπηρεσίες αυτές θα το επωμιστούν αδικώς οι υπόλοιποι συμμετέχοντες; 4.Δέσμευση του συλλόγου για ελάχιστο αριθμό συμμετοχών και αντίστοιχα δέσμευση του πρακτορείου για +10% περισσότερες συμμετοχές από την δέσμευση του συλλόγου ( σε δωμάτια με σταθερό κόστος συμμετοχής). Ο σύλλογος δεσμεύεται κατά ένα τρόπο οτι θα υπάρχουν κάποιες ελάχιστες συμμετοχές για να ισχύσει η προσφορά. Αν μιλάμε για προπληρωμή και διαχείριση θέσεων από τον ίδιο το σύλλογο προς τα μέλη του, αυτή είναι μια συζήτηση που έχει γίνει ξανά στο παρελθόν και δεν έχει τελεσφορήσει. Από την πλευρά μας παραμένουμε ανοικτοί σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Από την άλλη, ποιος όμως οργανωτής θα κληθεί να δεσμευτεί για 2-3-5 θέσεις αεροπορικών με αντίστοιχα ακυρωτικά; Σε περίπτωση που απαιτούνται και χρήματα για την διαμονή ή τις μεταφορές ποιος θα λάβει το ρίσκο; Ειδικά δε όταν δεν μπορεί να καταφύγει στην αγορά με ελεύθερες πωλήσεις για να καλύψει τις θέσεις και να αποφύγει την όποια ζημιά που θα είναι δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το κέρδος συνολικά; Γιατί ποιος συμμετέχοντας θα δεχόταν να διαμείνει με τον οποιοδήποτε άγνωστο για 7 ημέρες που δεν ανήκει καν στα μέλη του συλλόγου; 5. Τους όρους και τις προϋποθέσεις τις θέτουμε εμείς στο πρακτορειο και όχι το πρακτορειο σε μας. Οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι αποτέλεσμα διαβούλευσεων μεταξύ του συλλόγου (Δ.Σ.) και του οργανωτή ο οποίος είναι σε θέση να γνωρίζει τους όρους των προμηθευτών (αεροπορικής, καταλύματος, μεταφορών κτλ.) και τις ιδιαιτερότητες της μετακίνησης. Αν τεθούν όροι και προϋποθέσεις που δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτοί για πρακτικούς λόγους από την πλευρά του συλλόγου ή του οργανωτή δεν μπορεί να υπάρχει συνεργασία. ΜΦΧ, Γιώργος Σ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zagla 58 Report post #3 Posted June 14, 2022 Καλημερα. Μιας και το τηλεφωνο του γραφειου η δεν απαντα η μονιμως μιλαει, μπορειτε απο εδω να μου δωσετε καποιες πληροφοριες? 1) Η μεταβαση απο Μοναχο για Zell am See πως θα γινει? 2)Λετε οτι θελετε ταυτοτητα τελευταιας δεκαετιας. Η δικια μου ειναι παλαιοτερη (20ετιας) με λατινικους χαρακτηρες , ταξιδευω κανονικα με αυτη. Πρεπει να μπω σε διαδικασια αλλαγης? Εχω στειλει αιτηση συμμετοχης, χρηματα κλπ καθως και μειλ με το τηλεφωνο μου αν σας ειναι πιο βολικο τηλεφωνικα On 6/12/2022 at 7:27 PM, geost said: Καλησπέρα, Μια και τέθηκαν δημοσίως τα παραπάνω και αν και συνήθως αποφεύγω να απαντήσω δημόσια θα ήθελα να τοποθετηθώ για να λύσω την όποια απορία/ερώτηση υπάρχει. Για όσα μέλη τυχαίνει να μην έχουμε συνεργαστεί - γνωριστεί εκπροσωπώ το Activity Tours, τον συνδιοργανωτή της φετινής ομαδικής εκδρομής μαζί με τον ΕΣ.ΤΟΥ.Χ που για μία ακόμη χρονιά μας κάνει την τιμή να συνεργαστεί μαζί μας. Προϋποθέσεις για μια πετυχημένη ΟΜΑΔΙΚΗ εκδρομή . 1. Λογικός χρόνος για να αποφασίσει κάποιος για την συμμετοχή του. Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που περιορίζουν το χρόνο για την απόφαση συμμετοχής σε μια ομαδική εκδρομή. Ο πιο σημαντικός είναι ο αριθμός των αεροπορικών θέσεων για ένα γκρουπ. Για την κράτηση θέσεων γκρουπ απαιτείται η υπογραφή συμβολαίου. Το διάστημα από την ζήτηση ως και την αποδοχή της προσφοράς (υπογραφή συμβολαίου και κατάθεση προκαταβολής στην αεροπορική ) είναι 3-7 ημέρες. Το συμβόλαιο δεσμεύει τον συμβαλλόμενο (οργανωτή της εκδρομής) για την κάλυψη του 80% των θέσεων (συνήθως) που θα ζητηθούν. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου δεν υπάρχει δυνατότητα μείωσης του αριθμού των θέσεων. Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης με απώλεια της προκαταβολής και επανάληψης της διαδικασίας με νέα προσφορά (σε οποιο κόστος αποφασίσει η αεροπορική) , νέο συμβόλαιο και νέα προκαταβολή. Για κάθε θέση που δεν θα καλυφθεί επιβάλλονται ακυρωτικά 100%. Ως εκ τούτου θα πρέπει να υπάρχει μια ένδειξη για τις θέσεις που θα χρειαστούν ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή - να μην υπάρχουν αρκετά λιγότερες θέσεις ούτε και πολλές περισσότερες και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη μορφή των δηλώσεων συμμετοχής και κατάθεσης μιας έστω μικρής προκαταβολής έτσι ώστε να μην δεσμέυονται θέσεις χωρίς πραγματικό κίνητρο συμμετοχής και δημιουργηθεί πρόβλημα είτε έλλειψης ή πλεονάσματος. 2. Σωστή πολιτική ακυρώσεων μέχρι και δυο μήνες πριν την εκδρομή Την πολιτική ακυρωτικών δεν την αποφασίζει ο οργανωτής αλλά συνήθως οι προμηθευτές ανάλογα με την ζήτηση και την πολιτκή τους. "Επιθετική" πολιτική έχουν τα ξενοδοχεία σε Trois Valles , πιο συνεργάσιμα είναι τα ξενοδοχεία στο Kopaonik. ΄Υπάρχουν ξενοδοχεία που ζητούν 20-30-50% (αν η περίοδος είναι υψηλή) μη αποζημιώσιμη προκαταβολή για την κράτηση και άλλα που ζητούν πλήρη εξόφληση 30 ημέρες πριν. Επιπλέον σε μια ομαδική εκδρομή ο οργανωτής οφείλει να προσαρμόζει την ακυρωτική πολιτική των προμηθευτών αντίστοιχα με τις περιστάσεις. Για παράδειγμα, στις εκδρομές που διοργανώνονται από τον ΕΣ.ΤΟΥ.Χ υπάρχουν δηλώσεις συμμετοχών μελών που συμφωνούν μεταξύ τους να διαμείνουν στο ίδιο δίκλινο/τρίκλινο δωμάτιο. Σε περίπτωση όμως ακύρωσης ενός μέλους θα πρέπει να διασφαλιστεί με κάποιο τρόπο η συμμετοχή του άλλου/ων. Για να διασφαλιστεί η συμμετοχή του μπορεί είτε να υπάρχει ένα διάστημα που η συμμετοχή μπορεί να αντικατασταθεί ή να "τιμωρηθεί" το μέλος αυτό καταβάλοντας την διαφορά για λογ/σμου του συμμετέχοντα που ακυρώνει ή να επιβληθούν ακυρωτικά ώστε να καλύφθεί η διαμονή του άλλου συμμετέχοντα. Το να ακυρωθεί εντελώς η συμμετοχή και των δύο αρχικά δεν είναι δόκιμο και δεν είναι και σωστό μια και το μέλος που θέλει να συμμετάσχει επωμίζεται το κόστος ακύρωσης της αεροπορικής θέσης του και το ψυχολογικό κόστος οτι δεν θα συμμετάσχει ενώ το ήθελε. 3. Ανεξάρτητη τιμή ξενοδοχείου και ανεξάρτητη τιμή μεταφορικών για να μπορεί κάποιος να παρατείνει την εκδρομή του η να επισκεφθεί γύρω περιοχές. Αυτό δεν μπορεί να είναι ομαδική εκδρομή, θα είναι κάτι σαν tailor made πακέτο για κάθε συμμετέχοντα ξεχωριστά. Αλλοίμονο αν καταλήγουμε να ζητήσουμε μια ομαδική μετακίνηση με αεροπλάνο και λεωφορείο σε συγκεκριμένο σταθερό κόστος για όλες τις θέσεις και ο Χ συμμετέχοντας θέλει να μείνει στο Ζ ξενοδοχείο, να αλλάξει την αναχώρησή του ή την επιστροφή κ.τ.λ., να μην χρησιμοποιήσει την ομαδική μετακίνηση γιατί θέλει να μεταβεί με δικό του μέσο κ.α. Σε ποια βάση θα γίνει ο υπολογισμός του κόστους συμμετοχής για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες τότε; Το προϋπολογισμένο κόστος για τις υπηρεσίες αυτές θα το επωμιστούν αδικώς οι υπόλοιποι συμμετέχοντες; 4.Δέσμευση του συλλόγου για ελάχιστο αριθμό συμμετοχών και αντίστοιχα δέσμευση του πρακτορείου για +10% περισσότερες συμμετοχές από την δέσμευση του συλλόγου ( σε δωμάτια με σταθερό κόστος συμμετοχής). Ο σύλλογος δεσμεύεται κατά ένα τρόπο οτι θα υπάρχουν κάποιες ελάχιστες συμμετοχές για να ισχύσει η προσφορά. Αν μιλάμε για προπληρωμή και διαχείριση θέσεων από τον ίδιο το σύλλογο προς τα μέλη του, αυτή είναι μια συζήτηση που έχει γίνει ξανά στο παρελθόν και δεν έχει τελεσφορήσει. Από την πλευρά μας παραμένουμε ανοικτοί σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Από την άλλη, ποιος όμως οργανωτής θα κληθεί να δεσμευτεί για 2-3-5 θέσεις αεροπορικών με αντίστοιχα ακυρωτικά; Σε περίπτωση που απαιτούνται και χρήματα για την διαμονή ή τις μεταφορές ποιος θα λάβει το ρίσκο; Ειδικά δε όταν δεν μπορεί να καταφύγει στην αγορά με ελεύθερες πωλήσεις για να καλύψει τις θέσεις και να αποφύγει την όποια ζημιά που θα είναι δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το κέρδος συνολικά; Γιατί ποιος συμμετέχοντας θα δεχόταν να διαμείνει με τον οποιοδήποτε άγνωστο για 7 ημέρες που δεν ανήκει καν στα μέλη του συλλόγου; 5. Τους όρους και τις προϋποθέσεις τις θέτουμε εμείς στο πρακτορειο και όχι το πρακτορειο σε μας. Οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι αποτέλεσμα διαβούλευσεων μεταξύ του συλλόγου (Δ.Σ.) και του οργανωτή ο οποίος είναι σε θέση να γνωρίζει τους όρους των προμηθευτών (αεροπορικής, καταλύματος, μεταφορών κτλ.) και τις ιδιαιτερότητες της μετακίνησης. Αν τεθούν όροι και προϋποθέσεις που δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτοί για πρακτικούς λόγους από την πλευρά του συλλόγου ή του οργανωτή δεν μπορεί να υπάρχει συνεργασία. ΜΦΧ, Γιώργος Σ. Quote Share this post Link to post Share on other sites