Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
gatz

ΧΚ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2022-2023

Recommended Posts

1 hour ago, ΜΙΚ said:

Αν μπορείς να κάνεις λίγο πιο σαφές το ερώτημα να το θέσουμε στο ΧΚΠ και στα ΕΤΑΔ. Εννοείς ότι ΔΕΝ συντηρούνται εντός Ελλάδας τα Doppel?

Aν μπορείς να κάνεις λίγο πιο σαφή το "γκουρού ΧΚ" να επικοινωνήσουμε μαζί τους?

οι αποσυμπλεκόμενες πένσες doppel συντηρούνται  εντός Ελλάδος ....δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό πια...ευτυχώς. (ένα από τα καλά της σύμβασης του εκσυγχρονισμού των αναβατήρων)

Το θέμα είναι κατα πόσο η εταδ

μπορεί να χαμηλώσει το "ανεξέλεγκτο" κόστος μέσα από την κοινή λογική και με απόλυτο σεβασμό στις προδιαγραφές ασφαλείας (όπως π.χ θά'κανε ένα αξιοπρεπές αλλά οικονόμο μεγάλο ΧΚ στο εξωτερικό)  ενθαρρύνοντας το υγιή-διάφανο  ανταγωνισμό  των προμηθευτών της και την ανάπτυξη δικής της τεχνογνωσίας ,

ή

κατά πόσο βολεύεται  ευθυνόφοβα και κοστοβόρα  ....με "όλη την δουλειά πακέτο" από τους "αποκλειστικούς" αντιπροσώπους τώρα της doppel, παλαιότερα της poma ή kassboher, prinoth κ.λπ 

Το ΧΚΠ έχει υποφέρει από τις αποκλειστικότητες ...σε διάφορους τομείς.... Έχει αποδειχτεί ότι οι μονοπωλιακές καταστάσεις  δημιουργούν  παθογένεια...

Πόσο μάλλον όταν μπερδεύονται οι ρόλοι του έμπορου με του συμβούλου, λόγω αδιαφορίας ή ιδιοτέλειας του νοικοκύρη...Η τραγική ειρωνεία είναι ότι όλοι (νοικοκύρης, έμποροι, σύμβουλοι) ...."κόπτονται"  για το καλό του βουνού και του πελάτη ,....

Edited by PanosDrivas

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PanosDrivas said:

οι αποσυμπλεκόμενες πένσες doppel συντηρούνται  εντός Ελλάδος ....δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό πια...ευτυχώς. (ένα από τα καλά της σύμβασης του εκσυγχρονισμού των αναβατήρων)

Η συμφωνημένη/προβλεπόμενη διαδικασία για τα συρματόσχοινα ποια είναι?


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vaggelis said:

Διαπλάτυνση ….προς τα δεξιά της κατάβασης (χωματουργικά , λιθοτριψίας , με σκοπό να ύπαρξη κάποια ενοποίηση με την 6 ) 

Θα τεθεί. To 7a εννοείς αν κατάλαβα καλά. Με το ισιάδι κάτω δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να λυθεί. Το 90% όσων κατεβαίνουν σπρώχνουν.

 

1 hour ago, PanosDrivas said:

Το θέμα είναι κατα πόσο η εταδ,

μπορεί να χαμηλώσει το "ανεξέλεγκτο" κόστος μέσα από την κοινή λογική,

"κόπτονται"  για το καλό του βουνού και του πελάτη ,....

Θα τεθεί. Το κόστος μειώθηκε με το να κρατάς λιφτ που έχουν χιόνι κλειστά. Απλό

7a.png


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, ΜΙΚ said:

Το 90% όσων κατεβαίνουν σπρώχνουν.

Να μάθουν να ανεβαίνουν χωρίς να σπρώχνουν 😉  😁

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vaggelis said:

Να μάθουν να ανεβαίνουν χωρίς να σπρώχνουν 😉  😁

Πολύ σωστή πρόταση αλλά δεν μπορεί να ενσωματωθεί στις προτάσεις του Συλλόγου

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, PhaethonF1 said:

Η συμφωνημένη/προβλεπόμενη διαδικασία για τα συρματόσχοινα ποια είναι?

τα συρματόσχοινα  ελέγχονται κάθε χρόνο από ελληνικό  διαπιστευμένο φορέα π.χ εβεταμ .. χαμηλό κόστος περίπου 500€ανά τεμάχιο

κάθε συρματόσχοινο έχει το μητρώο του όπου παρακολουθείται η εξέλιξη των φθορών του 

Όταν η φθορά φτάσει κάποιο όριο π.χ τόσα κομένα συρματίδια ανά τόσο μήκος, απαιτείται η αντικατάσταση του χαλασμένου τμήματος  ή αν κριθεί απαραίτητο πλήρης αντικατάσταση. Εργασία και υλικό πρέπει να πληρούν  ειδικές προδιαγραφές για συρματόσχοινα τουριστικών αναβατήρων . Το ΧΚΠ έχει αρκετή εμπειρία σχετικά και διάφορους συνεργάτες, άρα δεν επικρατεί μονοπώλιο, αν θέλει.

Πρωταθλητής στην κατανάλωση συρματοσχοίνων είναι ο Περικλής λόγω της ανατομίας της αποσυμπλεκόμενης πένσας των "πιάτων" του χάρη στην οποία όταν δεν υπάρχει σωστή ρύθμιση ,  δαγκώνει και κόβει συρματίδια  σχετικά εύκολα

οι περισσότεροι εναέριοι αναβατήρες πάντως δεν έχουν συχνά προβλήματα  συρματόσχοινων για 2-3 δεκαετίες....εκτός έκτακτων αναγκών όπως κεραυνοί , όταν δεν λειτουργεί καλά η αντικεραυνική προστασία, γειώσεις κ.λπ

 

άλλο ένα καλό των νέων αναβατήρων αφροδίτη, βάκχο, ερμή, ηνίοχο, ήρα είναι ότι έχουν όλα το ίδιο συρματόσχοινο, τις ίδιες πένσες- καρέκλες- καμπίνες  , γεγονός που διευκολύνει σημαντικά  το ΧΚΠ σε τεχνογνωσία και αποθήκη ανταλλακτικών, εργαλείων, (αν αποφασίσει η εταδ να ασχοληθεί σχετικά)

 

Edited by PanosDrivas
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. snezana
      snezana
      (43 years old)
  • Recent Posts

    • Ενδιαφερομαι για τιν μποτεσ, εχουν πουληθει;
    • Καλημέρα έχουν πουληθει ναι 
    • Εχουνε πωληθει;
    • Καλησπέρα, έχουν πωληθεί;
    • Προχωράει το δάνειο του ταμείου ανάκαμψης για τα 3-5. Ο υποσταθμός γιατί τα εργοστάσια πάγου θέλουν επαύξηση στο ρεύμα . Το μίνι ρόλερ κόστερ στο παρκινκ θέλει κτίρια ( τσιμέντο να γίνει)  και τα δύο κοντέινερ είναι τα εργοστάσια πάγου.     
    • Ηρακλή δεν έχουμε αλλά πια έχουμε τρεις κάμερες στην κορφή του.  Φάτε μάτια ψάρια . Σε άσχημη κατάσταση ο καραγκιοζ μπερντέ της κορυφής . Οκ χρειστικό μεν , ακαλαίσθητο δε. . Μέχρι και αν γίνει επισκευή του λιφτ θα χρειαστούμε και καινούργιο στεγαστρο.    https://www.facebook.com/share/r/17bsaT4X13/   https://www.meteolive.gr/p/parnassos.html
    • Στην ΕΤΕΜΑ η συντήρηση των αναβατήρων . Άλλωστε ήταν η μόνη που παρουσιάστηκε . Για τους μη παροικουντες στην Ιερουσαλήμ στο άτυπο ελληνικό ολιγοπωλιο ο Παρνασσός ανήκει στη .ΕΤΕΜΑ ενώ τα υπόλοιπα στον εθνικό προμηθευτή (Νουλικα) . Είναι και ο λόγος που είναι όλα  πανάκριβα στην αγορά και στην συντήρηση .      
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,465
    • Total Posts
      464,555
  • Member Statistics

    • Total Members
      12,724
    • Most Online
      2,332

    Newest Member
    Agis
    Joined
×
×
  • Create New...