georgetziker 54 Report post Posted February 6, 2023 Καλησπέρα ύστερα από ένα κατέβασμα στην Πισοδερίου είδα το ένα μου πέδιλο με ζημιά μέχρι τον πηρύνα! (Μπορεί να έχει γίνει και από κλαρί και όχι πέτρα). Ευτυχώς οι γωνίες είναι κομπλέ και δεν έχουν πάρει οπότε μιλάμε μόνο για ζημιά στη βάση! Ηθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο υλικό να γεμίσω μέχρι τον πυρήνα και μετά με stick coffix ή γεμίζω όλο το κενό με stick? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted February 6, 2023 Είσαι αρκετά τυχερός που δεν έχει φτάσει στον πυρήνα δίπλα στην ακμή, εκεί είναι το δυσκολότερο να κολλήσει σωστά το ptex. Απ' όσο μπορεί να φανεί στην εικόνα, το μέγεθος της ζημιάς παλεύεται με ptex, ειδικά εφόσον δεν είναι συνεχές το ξήλωμα σε μεγάλο μήκος. Θέλει όμως λίγη υπομονή στις στρώσεις για να φτάσει το σωστό πάχος, ενώ οπωσδήποτε θα πρέπει να είναι απολύτως στεγνό, χωρίς υγρασία εσωτερικά (υπομονή λίγες μέρες, ίσως και λίγο πιστολάκι). Αν νιώθεις ότι δεν το χεις, ή παρά τις καλές προσπάθειες ξεκολλήσει το μπάλωμα μετά από καναδυο μέρες σκι, ας το πας σε μάστορες με εμπειρία. (Η άλλη επιλογή είναι αντικατάσταση του κομματιού με άλλο από πάτο παλιού πεδίλυ, αλλά θέλει λεπτή χειρουργική και μην το κάνεις μόνος αν δεν το κατέχεις.) 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
georgetziker 54 Report post Posted February 6, 2023 23 minutes ago, PhaethonF1 said: Είσαι αρκετά τυχερός που δεν έχει φτάσει στον πυρήνα δίπλα στην ακμή, εκεί είναι το δυσκολότερο να κολλήσει σωστά το ptex. Απ' όσο μπορεί να φανεί στην εικόνα, το μέγεθος της ζημιάς παλεύεται με ptex, ειδικά εφόσον δεν είναι συνεχές το ξήλωμα σε μεγάλο μήκος. Θέλει όμως λίγη υπομονή στις στρώσεις για να φτάσει το σωστό πάχος, ενώ οπωσδήποτε θα πρέπει να είναι απολύτως στεγνό, χωρίς υγρασία εσωτερικά (υπομονή λίγες μέρες, ίσως και λίγο πιστολάκι). Αν νιώθεις ότι δεν το χεις, ή παρά τις καλές προσπάθειες ξεκολλήσει το μπάλωμα μετά από καναδυο μέρες σκι, ας το πας σε μάστορες με εμπειρία. (Η άλλη επιλογή είναι αντικατάσταση του κομματιού με άλλο από πάτο παλιού πεδίλυ, αλλά θέλει λεπτή χειρουργική και μην το κάνεις μόνος αν δεν το κατέχεις.) Το επισκεύασα με ptex απλά ,ίσως λόγο του βάθους, όταν στεγνώνει το ptex ρυγματώνει. Το δούλεψα 2 μέρες και έμεινε στη θέση του απλά έψαχνα το υλικό που θα έκανε πιο σωστά τη δουλειά κάτι σαν κορδόνι από ότι έχω ψαρέψει στο ιντερνετ Quote Share this post Link to post Share on other sites
maylo 132 Report post Posted February 7, 2023 Οπως πολύ σωστά είπες θα ραγισει και θα αρχισει να φεύγει.Εγώ θα το γέμιζα με epoxy αν δεν υπήρχε η δυνατότητα μπαλώματος. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
georgetziker 54 Report post Posted February 7, 2023 6 hours ago, maylo said: Οπως πολύ σωστά είπες θα ραγισει και θα αρχισει να φεύγει.Εγώ θα το γέμιζα με epoxy αν δεν υπήρχε η δυνατότητα μπαλώματος. Το epoxy δεν υπάρχει κίνδυνος να κάψει τον πυρήνα ή τη βάση? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 7, 2023 (edited) Θυμάμαι ότι υπήρχε ένα post από τα παλιά, του Fidelio, για μεγάλο μπάλωμα με γραφίτη. Μερακλίδικη δουλίτσα είχε γίνει τότε. Δε ξέρω αν θες να μπλέξεις ή αν θα ήταν καλύτερο να το πας σε κάποιον "γιατρό". Έψαξα και το βρήκα. Μπορεί και να σε βοηθήσει. Υ.Γ.: Η αμήχανη στιγμή όταν βλέπεις ότι σε εκείνο το thread υπάρχει, λίγο πιο κάτω, postάρισμα φίλου που δεν είναι πια μαζί μας... Edited February 7, 2023 by ALCATRAZ 1 Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites