Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
Δημητρης Αργος

Επισκευή παλιάς Μπότας Salomon

Recommended Posts

Καλησπέρα, δυστυχώς η vintage μπότα μου Salomon impact έπαθε ζημιά: έσπασε το ένα πίσω τακούνι. Σε 3 μαγαζιά στα Καλάβρυτα δεν βρήκα λύση, έχετε καμιά ιδέα; Ευχαριστώ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού είναι vintage λογικό κάποια στιγμή να σπάσει.Στα μαγαζιά που λέτε οτι πήγατε τι περιμένατε να κάνουν;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα, πήγα και στο μαγαζί που τις είχα αγοράσει, μπας και έχουν stock σε τακούνια. Είναι vintage, δηλαδή τις έχω χρόνια, γιατί με βολεύουν και δεν μπορώ να πάρω καινούριες. Νόμιζα πως αυτό το forum βοηθά αλλά διαπιστώνω ότι έχει και κάποιους/ες είρωνες. Ευχαριστώ που κάνατε τον κόπο... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη, έχω την εντύπωση ότι εννοεί πως είναι φυσιολογικό επακόλουθο μετά από πολλά χρόνια να αποτύχει κάποιο κομμάτι του εξοπλισμού αν είναι πολύ παλιός. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με με τις δέστρες, αν είναι και αυτές ίδιας χρονολογίας.

Σε αυτή την περίπτωση ουσιαστικά εξαναγκάζεσαι να προβείς σε αγορά καινούργιου εξοπλισμού, (ή έστω πιο καινούργιου μεταχειρισμένου), πράγμα που μπορεί να είναι και μεγάλο bonus για την ασφάλεια σου.

 

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη δε νομίζω ότι ειρωνευτικε ο φίλος, μάλλον πρόκειται για κλασσική παρεξήγηση forum.

Εγώ θα έστελνα μια φωτογραφία της ζημιάς στη Salomon και θα ζητούσα γνώμη. Αν υπήρχε λύση από αυτούς θα ζύγιζα κόστος-όφελος, με δεδομένο ότι μια παλιά μπότα μπορεί να βγάλει ξανά  οτιδήποτε σύντομα... 

Γνώμη μου είναι να βάλεις κουμπαρα και να την αλλάξεις. Σε αυτή τη διαδικασία μπήκα και εγώ. Το κόστος είναι μεγάλο δυστυχώς πλεον.. Όμως αναγκαστικά πρέπει να αποχωριστώ τη πολύ βολική μου μπότα. Και φυσικά δεν είχα καμία όρεξη να την αλλάξω, και όχι μόνο λόγω κόστους.. 

 

Edited by sbird
  • Like 2

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσο παλιές είναι οι μπότες, ούτε τι έσπασε ή πως έσπασε. 

Πάντως να ξέρεις ότι τα πλαστικά στις μπότες πολυμερίζονται και μπορεί το όποιο φτιάξιμο να είναι πεταμένα λεφτά. Έχω δει μπότες σκι να κόβονται στα δύο. 

Δεν ξέρω αν στην επισκευή σε οδηγεί η ανάγκη ή το συναίσθημα. Από προσωπική εμπειρία να πω ότι το συναίσθημα σε οδηγάει μόνο σε περισσότερα έξοδα. Έχω δώσει αρκετά λεφτά για να επισκευάσω και να κάνω σαν καινούργια υλικά που δεν χρησιμοποίησα ούτε μια φορά μετά την επισκευή τους. Ούτε μία. 

Πάρε καινούργιες. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλου έσπασαν φέτος στην εκδρομή του εξωτερικού του συλλόγου από την πρώτη μέρα, τις πέταξε και ενοικίασε για όλη την εβδομάδα.

Οι μπότες ήταν του 2010 και ελάχιστα φορεμένες λόγο έλλειψης χρόνου.

Πάλι καλά που δεν χτύπησε.

Αν θες και την δική μου γνώμη πάρε καινούριες.😉

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...