Δημητρης Αργος 138 Report post Posted February 1, 2025 Καλησπέρα, δυστυχώς η vintage μπότα μου Salomon impact έπαθε ζημιά: έσπασε το ένα πίσω τακούνι. Σε 3 μαγαζιά στα Καλάβρυτα δεν βρήκα λύση, έχετε καμιά ιδέα; Ευχαριστώ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
maylo 132 Report post Posted February 1, 2025 Αφού είναι vintage λογικό κάποια στιγμή να σπάσει.Στα μαγαζιά που λέτε οτι πήγατε τι περιμένατε να κάνουν; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δημητρης Αργος 138 Report post Posted February 2, 2025 Καλημέρα, πήγα και στο μαγαζί που τις είχα αγοράσει, μπας και έχουν stock σε τακούνια. Είναι vintage, δηλαδή τις έχω χρόνια, γιατί με βολεύουν και δεν μπορώ να πάρω καινούριες. Νόμιζα πως αυτό το forum βοηθά αλλά διαπιστώνω ότι έχει και κάποιους/ες είρωνες. Ευχαριστώ που κάνατε τον κόπο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 2, 2025 Δημήτρη, έχω την εντύπωση ότι εννοεί πως είναι φυσιολογικό επακόλουθο μετά από πολλά χρόνια να αποτύχει κάποιο κομμάτι του εξοπλισμού αν είναι πολύ παλιός. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με με τις δέστρες, αν είναι και αυτές ίδιας χρονολογίας. Σε αυτή την περίπτωση ουσιαστικά εξαναγκάζεσαι να προβείς σε αγορά καινούργιου εξοπλισμού, (ή έστω πιο καινούργιου μεταχειρισμένου), πράγμα που μπορεί να είναι και μεγάλο bonus για την ασφάλεια σου. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 2, 2025 (edited) Δημήτρη δε νομίζω ότι ειρωνευτικε ο φίλος, μάλλον πρόκειται για κλασσική παρεξήγηση forum. Εγώ θα έστελνα μια φωτογραφία της ζημιάς στη Salomon και θα ζητούσα γνώμη. Αν υπήρχε λύση από αυτούς θα ζύγιζα κόστος-όφελος, με δεδομένο ότι μια παλιά μπότα μπορεί να βγάλει ξανά οτιδήποτε σύντομα... Γνώμη μου είναι να βάλεις κουμπαρα και να την αλλάξεις. Σε αυτή τη διαδικασία μπήκα και εγώ. Το κόστος είναι μεγάλο δυστυχώς πλεον.. Όμως αναγκαστικά πρέπει να αποχωριστώ τη πολύ βολική μου μπότα. Και φυσικά δεν είχα καμία όρεξη να την αλλάξω, και όχι μόνο λόγω κόστους.. Edited February 2, 2025 by sbird 2 Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted February 2, 2025 Δεν ξέρω πόσο παλιές είναι οι μπότες, ούτε τι έσπασε ή πως έσπασε. Πάντως να ξέρεις ότι τα πλαστικά στις μπότες πολυμερίζονται και μπορεί το όποιο φτιάξιμο να είναι πεταμένα λεφτά. Έχω δει μπότες σκι να κόβονται στα δύο. Δεν ξέρω αν στην επισκευή σε οδηγεί η ανάγκη ή το συναίσθημα. Από προσωπική εμπειρία να πω ότι το συναίσθημα σε οδηγάει μόνο σε περισσότερα έξοδα. Έχω δώσει αρκετά λεφτά για να επισκευάσω και να κάνω σαν καινούργια υλικά που δεν χρησιμοποίησα ούτε μια φορά μετά την επισκευή τους. Ούτε μία. Πάρε καινούργιες. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted February 2, 2025 Φίλου έσπασαν φέτος στην εκδρομή του εξωτερικού του συλλόγου από την πρώτη μέρα, τις πέταξε και ενοικίασε για όλη την εβδομάδα. Οι μπότες ήταν του 2010 και ελάχιστα φορεμένες λόγο έλλειψης χρόνου. Πάλι καλά που δεν χτύπησε. Αν θες και την δική μου γνώμη πάρε καινούριες. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites