ΣΤΧ 2,372 Report post Posted December 12, 2025 Συζήτηση σχετικά με το Χ/Κ Καλαβρύτων για την σεζόν 2025-2026. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 13, 2025 Καλάβρυτα 13-12-1943. Η 117 αστυνομική Μεραρχία της Βέρμαχτ , με αρχική έδρα την συνοικία 17 της Βιέννης, εισέρχεται στην πόλη των Καλαβρύτων . Συνοδεύεται από ταγματασφαλίτες, συνεργάτες των ναζι. Στις 2 το μεσημέρι αρχίζει η σφαγή . Όλοι οι άνδρες δολοφονούνται στον λόφο πάνω από το νεκροταφείο , οι γυναίκες , οι γέροι και τα παιδιά κλείνονται στο σχολείο και στην πόλη μπαίνει φωτιά . Τα θύματα ειναι πάνω από 700. Το έγκλημα πολέμου συνοδεύεται από εκτεταμένη λεηλασία. Τα φορτηγά των Γερμανών κατεβαίνουν στο Αίγιο τιγκαρισμένα στα κιλίμια , στα έπιπλα , στους τραχανάδες.... Δεν πρόκειται για μια δολοφονία "εν βρασμό ψυχής" αλλά για γενοκτονία μετά από εντολή της γερμανικής στρατιωτικής διοίκησης . Καμμία δικαιολογία δεν μπορεί να σταθεί για αυτό το έγκλημα. Ευτυχώς η 117 θα πάρει την απάντηση που της αξίζει στην υποχώρηση των ναζι από τους Γιουγκοσλάβους παρτιζάνους. Δυστυχώς κάποια καθάρματα γλύτωσαν χαρις στην αδράνεια του ελληνικού κράτους και την κάλυψη της ομοσπονδιακής Γερμανίας. Ακολουθούσαν διαταγές είπαν ... Στην δίκη των εγκληματιών πολέμου στην Νυρεμβέργη έγινε δεκτό από όλο τον πολιτισμένο κόσμο ότι όταν οι διαταγές είναι εγκληματικές έχουμε υποχρέωση να αρνηθούμε. Ήταν μια από τις εκατοντάδες παρόμοιες σφαγές σε όλη την κατεχόμενη από τους ναζί Ευρώπη . 3 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 8 Από ότι πήρε το αυτί μου πριν από λίγο, πάνω χιονίζει. Για να δούμε. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 8 Ταμείο θα γίνει την Δευτέρα. 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 9 Καλό είναι να κλειδώνουμε τα περσινά όταν ανοίγουμε τα φετινά . Να κάνουμε την ζωή μας εύκολη . Απογοήτευση στον Χελμό, όλες οι ελπίδες Σάββατο βράδυ Κυριακή πρωί . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 10 Πάντως, είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει. Το μάζεψε μέσα σε λίγες ώρες και εδώ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted January 10 (edited) Με τον αέρα που δίνει προς το παρόν, δεν ξέρω τι χιόνι θα πιασει και θα μείνει.. Edited January 10 by sbird Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 11 Από επιτυχία σε επιτυχία πάμε φέτος . 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 11 το κυριωτερο ότι δε χιόνισε μες τις γιορτές..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deathlok 12 Report post Posted January 11 Κρίμα σήμερα η εικόνα ήταν απογευτετικη. Όχι γιατί δεν άνοιξε ττπ αλλά γιατί δεν έγινε καμία προσπάθεια. Να μην προλάβουν να πατήσουν ούτε μια πίστα το καταλαβαίνω το να μην ανοίξουν όμως ούτε την καμπίνα ενώ ο καιρός ήταν οκ και να μην προσπαθούν να ετοιμάσουν κάτι έστω για αύριο (μάλλον γιατί σου λέει άστο θα χιονίσει το απόγευμα μην χαλάμε πετρέλαια) δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης λενε για μη ομοιομορφία του χιονιού ωραία και αντί να το μαζέψουν και να προσπαθήσουν να το πατήσουν τι έκαναν; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 12 (edited) Ξυπνήσατε; Παρνασσός Καλάβρυτα 1-0 . Ουσιαστικά ανοίξανε το εξαπλό τους για χιονοδρομία . Εσείς με την Στύγα όλα καλά; Edited January 12 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 12 Όλοι Παρνασσό αύριο . Τι; Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 12 Όλα αλλάζουν ώρα με την ώρα , και ο προγραμματισμός είναι έννοια άγνωστη.... Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted January 12 ΧμμΝα παω για αυτοψια η Ζηρεια αυριο για ορειβατικο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted January 13 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 13 2 hours ago, typeDan said: Πω ρε μέσα στην πέτρα είναι η πίστα της Στύγας . Μάλλον την θέλουν να φυτεύσουν....βότανα Χελμού. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 13 Άνοιξαν για λίγο οι κάμερες στο πάνω μέρος του βουνού και φάνηκε ότι το χιονοδρομικό ετοιμάζεται πυρετωδώς για το πάρτυ του σαββατοκύριακου. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 13 Έχουν κάνει φοβερή δουλειά τα κανόνια στον Χελμό . Τι; Τώρα πρέπει να βρεθούν άνθρωποι να το δουλέψουν το χιονοδρομικό ..... Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 13 Έχω κάνει με μισό χιόνι από αυτό και όλο το βουνό ανοιχτό και δεν ήταν καν Σαββατοκύριακο . Κάθε χρόνο και χειρότερα . 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted January 13 Πω ρε μέσα στην πέτρα είναι η πίστα της Στύγας . Μάλλον την θέλουν να φυτεύσουν....βότανα Χελμού. Στα ψηλα εκει στην τελευταια ανηφορα και λιγο πριν στο ισιαδι πριν τη δεξια στροφη υπαρχει θεμα σοβαρο. Φαινεται σαν να μην εχει πιασει απο τη χιονοπτωση παρα μονο στις ακρες. Το λιγο χιονι ειναι ξυρισμενο και παγωμενο, πολυ πετρα. Κανουνε οντως προσπαθειες αλλα θα θελαμε περισσοτερη ταχυτητα.Η αγκυρα ειναι σε καλυτερη κατασταση. Φωτογραφιες απο την μεταφορα χιονιου απο τις ακρες στο κεντρο της πιστας, μια το πρωι οταν ανεβαινα που το δουλευανε με δυο ρατρακ και αργοτερα απο αγκυρα στην αλλη πλευρα της πιστας: 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 13 Εννοείς στην κατηφόρα αυτή αμέσως μετά το ισιαδι. . Δεν είναι τυχαίο που η χάραξη της πίστας είναι αλλού , από την κολώνα για το βίντσι που έχει δεξιά στο ισιαδι διαγώνια κάτω . Δεν ξέρω γιατί επιμένουν στο πρόβλημα . Από τα ακαταλαβίστικα Χελμού αυτό. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted January 13 Παραδοξως στο ισιαδι της κορυφης ειναι καλυτερα απο πιο κατω. Εννοουσα το ισιαδι που κανει για μερικα μετρα στο τελος της πρωτης μεγαλης πλαγιας, γυρω στα 2250. Εκει δηλαδη που δειχνει η δευτερη φωτο, στην πρωτη ισως δε φαινεται καλα γιατι ειμαι λιγο πιο κατω ακομα.Στο τελευταιο κομματι της ανεβασιας, εκει που δειχνεις, χωρις κραμπον δεν ανεβαινεις. Αλλα πετρες δεν ειδα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14 https://www.instagram.com/p/DTdrSmaCI3x/?img_index=7&igsh=eWFyazBpcW03dmZv 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Nyxteridos 6 Report post Posted January 14 Θέλει δουλειά. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 14 18 hours ago, vro said: Έχω κάνει με μισό χιόνι από αυτό και όλο το βουνό ανοιχτό και δεν ήταν καν Σαββατοκύριακο. Κάθε χρόνο και χειρότερα. Έχουν κάποιο λόγο να μή θέλουν να λειτουργήσουν; Quote Share this post Link to post Share on other sites