Jump to content

typeDan

Χρήστης Forum
  • Content Count

    451
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

typeDan last won the day on October 10

typeDan had the most liked content!

Community Reputation

748 Excellent

Profile Information

  • Φύλο
    Male

Recent Profile Visitors

2,113 profile views
  1. https://pelop.gr/chionodromiko-kentro-kalavryton-ektamiefthikan-ta-chrimata-gia-tin-anavathmisi/ Ληξη συναγερμου, εκταμιευση χρηματων μετα τις πιεσεις και επανεναρξη εργασιων, το λιφτ θα ειναι ετοιμο στην ωρα του. Ειθε η νεα Στυγα να ειναι γουρικη και να θαφτουμε στο χιονι.
  2. Χιονοδρομικό Καλαβρύτων: Κίνδυνος να μην είναι έτοιμη η "Στύγα" για την χειμερινή περίοδο https://www.kalavrytanews.com/2024/09/blog-post_748.html ντιν νταν ντον ντιν νταν ντον δεν ειναι καμπανες ειναι τα μπατον κλικ κλικ κλικ κλακ κλακ κλακ τελικα ειναι δεστρες και οχι το ρατρακ
  3. Την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αξιοποίηση του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας («ΕΧΚΒ») με σύμβαση παραχώρησης, συνολικής έκτασης περίπου 6.200 στρεμμάτων, που βρίσκεται στα όρη «Βασιλίτσα» και «Μπαλντούμα», του Εθνικού Δρυμού της βόρειας Πίνδου, στις Περιφερειακές Ενότητες Γρεβενών και Ιωαννίνων, ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ. Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 25 χρόνια το δικαίωμα χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας. Η διαγωνιστική διαδικασία θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση αφορά στην προεπιλογή υποψηφίων βάσει κριτηρίων τεχνικής και χρηματοοικονομικής ικανότητας και η δεύτερη στην υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών. Οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές καλούνται να υποβάλουν φάκελο εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2024. Το ΤΑΙΠΕΔ διενεργεί τον διαγωνισμό για λογαριασμό του Δημοσίου. Στόχος είναι να αναδειχθεί το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας σε ελκυστικό πόλο ορεινού τουρισμού, ενθαρρύνοντας την ήπια τουριστική ανάπτυξη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενισχύοντας την περιφερειακή οικονομία. Το χιονοδρομικό κέντρο διαθέτει εγκατεστημένους επτά αναβατήρες, οι οποίοι εξυπηρετούν τις 18 υφιστάμενες πίστες καταβάσεων, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται δύο πίστες αρχαρίων. Το ακίνητο βρίσκεται σε ιδιαίτερα προνομιακή θέση λόγω της εγγύτητάς του με τη Θεσσαλονίκη, τα Γρεβενά και τα Ιωάννινα, αλλά και σημαντικά πολιτιστικά αξιοθέατα, όπως τα Μετέωρα και τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Επιπλέον, έχει εύκολη οδική πρόσβαση λόγω της σύνδεσής του με την Εγνατία Οδό και απέχει 130 χλμ. από το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και 213 χλμ. από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, προσελκύοντας επισκέπτες από ολόκληρη την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Πηγή: zougla.gr
  4. Πραγματι δεν καταλαβαινω αλλα ας δουμε τι ισχυει με βαση αυτο: Η προτεινόμενη επένδυση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, μέσω της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου αποσυμπολεκόμενου εξαθέσιου αναβατήρα «Ηρακλής», ο οποίος θα τοποθετηθεί στη θέση Κελάρια 1950. Ο εκσυγχρονισμός του αποσυμπλεκόμενου τετραθέσιου αναβατήρα «Ηρακλής» με αντικατάσταση από αποσυμπλεκόμενο εξαθέσιο, πρόκειται να εξασφαλίσει τη βέλτιστη λειτουργία της μονάδας, την επιμήκυνση της περιόδου λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου, καθώς και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ψυχαγωγίας και αναψυχής. Επισημαίνεται ότι ο νέος εξαθέσιος αποσυμπλεκόμενος εναέριος αναβατήρας «Ηρακλής» θα εκσυγχρονίσει και θα αναβαθμίσει τον υφιστάμενο τετραθέσιο αναβατήρα ανοιχτού φορείου, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη λειτουργία του. Ειδικότερα, ο νέος αναβατήρας, θα διαθέτει μικρότερο αριθμό φορείων (56 φορεία από 70 και 90 κατά την αρχική του λειτουργία που έχει ο υπάρχων αναβατήρας «Ηρακλής»), μεγαλύτερη ταχύτητα (έως 5,0 μ./δευτερόλεπτο, από 4,5 μ./δευτερόλεπτο που είναι η υφιστάμενη), καθώς και λιγότερο αριθμό πυλώνων (από 12 υφιστάμενους εκτιμώνται να ανέρθουν σε 9), γεγονός που καθιστά πιο ασφαλή τη χρήση των χιονοδρομικών πεδίων στα Κελάρια του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού. Η ονομαστική του ισχύς θα είναι μικρότερη από την υπάρχουσα (από 360 kw σε 342 kw), γεγονός που οδηγεί σε συνολική εκτιμώμενη ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας ύψους 14.990 kwh / έτος. Αρα εχουμε και λεμε: η αποσταση μενει ιδια, η μεταβλητη αυτη μενει ιδια και ας αλλαζει ο αριθμος των πυλωνων. Αρχικη ικανοτητα: 90Χ4 αρα 360 ατομα 4,5 χλμ/ωρα Υφισταμενη (μεχρι περισυ) ικανοτητα: 70Χ4 αρα 280 ατομα με 4,5 χλμ/ωρα Νεος Ηρακλης: 56Χ6 αρα 336 ατομα με 5 χλμ/ωρα.
  5. Φαινεται πως ναι! Οπως ο Αχιλλεας ετσι και η νεα Στυγα θα ειναι ετοιμη για τη νεα σεζον.
  6. Εε συγγνωμη.. χιονιζει.. [emoji2962][emoji2359]
  7. Θα προσπαθησουμε να φτιαξουμε τον Ηρακλη με κονδυλια. Θα σας ειδοποιησουμε για το ποτε. Επεκταση; Χαχαχαχαχαχαχα Τεχνητο;! Κλαμα.. εχετε χιονοπαγιδες και κανουμε λιθοτριψια.
  8. "ΕΤΑΔ ΑΕ: Yποβάλλαμε αίτημα στο Ταμείο Ανάκαμψης για τον εκσυγχρονισμό του αναβατήρα Ηρακλή" με βάση την απάντηση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στην κατατεθείσα ερώτηση (3063/7-2-2024) του Βουλευτή Βοιωτίας ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής κ. Γεωργίου Μουλκιώτη, η οποία έχει ως εξής: Η ανάπτυξη της χιονοδρομίας, του χειμερινού τουρισμού και των δραστηριοτήτων βουνού, όλο το χρόνο, είναι μια από τις μεγάλες ευκαιρίες της χώρας για ποιοτικό τουρισμό. Για την αναβάθμιση του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού και την λειτουργία του, η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ ΑΕ) οφείλει να λάβει υπόψη νέες συνθήκες κλιματικής κρίσης, καθώς οι εγκαταστάσεις του Χιονοδρομικού δεν είναι βιώσιμο να λειτουργούν για λίγες εβδομάδες ή μήνες το χρόνο. Απαιτούνται μέτρα και πολιτικές, και από την ΕΤΑΔ ΑΕ και από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, που θα διαχειριστούν ορθά και σύμφωνα με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις, θέματα εξοικονόμησης ενέργειας, παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας, όπως και θέματα διαχείρισης νερού και απορριμμάτων. Απαιτείται νέος σχεδιασμός για το ποιες πίστες θα πρέπει να «αναπτυχθούν» αλλά και πως το Χιονοδρομικό θα μπορέσει να λειτουργήσει όλο το χρόνο, με δράσεις φιλοξενίας εκδηλώσεων, αθλητικών δραστηριοτήτων και αναψυχής περιπάτου, ώστε να υποδεχθούν επισκέπτες, ορειβάτες, αναρριχητές, αθλητές και ερασιτέχνες ποδηλάτου. Προς αυτή την κατεύθυνση, χρειάζονται μικρά έργα σήμανσης και μονοπάτια, που η Περιφέρεια Στερεάς θα μπορούσε να στηρίξει, με σήμανσή προς και από το Χιονοδρομικό, ορειβατικών, ιστορικών και αρχαιολογικών διαδρομών, σπηλαίων και περιοχών ιδιαίτερου κάλλους. Κατόπιν αυτών, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί: 1. Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που πρόκειται να λάβει η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου – ΕΤΑΔ ΑΕ για την ανάπτυξη παράλληλων της χιονοδρομίας δραστηριοτήτων, καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, στα όρια και στις υποδομές του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού; 2. Με ποια μέτρα, πολιτικές και χρηματοδότηση θα προχωρήσουν ζητήματα για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού που αφορούν: α. την εξοικονόμηση ενέργειας στο Κέντρο, αλλά και την ανάπτυξη συστημάτων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αποθήκευσης ενέργειας, β. την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων, και την αντιμετώπιση επιπτώσεων της κλιματικής κρίσης στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. ------------------------------------------ [emoji840]Απάντηση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (με βάση το επισυναφθέν της ΕΤΑΔ ΑΕ). Η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε. «ΕΤΑΔ ΑΕ», διαχειρίζεται άμεσα, ως ξεχωριστή επιχειρηματική μονάδα, το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού (ΧΚΠ). Το ΧΚΠ, κατόπιν εκτεταμένων παρεμβάσεων που έγιναν με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα, διαθέτει 13 κύριους αναβατήρες και 4 αναβατήρες αρχαρίων (babylifts) συν. μήκους 11,4 χλμ. Η ΕΤΑΔ παρακολουθεί τις εξελίξεις στη λειτουργία των χιονοδρομικών κέντρων και ετησίως λαμβάνει μέτρα με γνώμονα τη βέλτιστη λειτουργία των υποδομών, την ενίσχυση της επισκεψιμότητας αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας των χιονοδρόμων και των επισκεπτών. Πιο συγκεκριμένα: – Η ΕΤΑΔ Α.Ε. υπέβαλε πρόσφατα αίτηση ενίσχυσης στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τον εκσυγχρονισμό του εναέριου αναβατήρα «Ηρακλή». Με την επένδυση αυτή, αλλά και με άλλες δράσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται, βελτιώνεται η εμπειρία των χιονοδρόμων και επισκεπτών, μειώνεται το περιβαλλοντικό και ενεργειακό αποτύπωμα του ΧΚΠ και ενισχύεται η προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία. – Η ΕΤΑΔ Α.Ε. σε συνεργασία με τη ΔΕΗ Α.Ε., υπό το πρίσμα της Οδηγίας ΕΕ/2019/1161 «για την προώθηση καθαρών και ενεργειακώς αποδοτικών οχημάτων οδικών μεταφορών» και ιδίως του Νόμου 4710/2020 (ΦΕΚ A’ 142/23.7.2020) «περί προώθησης της ηλεκτροκίνησης» προχωράει στην εγκατάσταση τεσσάρων (4) σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο ΧΚΠ. – Η ΕΤΑΔ εφαρμόζει σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης για την εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας περί των απαιτήσεων των περιβαλλοντικών όρων του ΧΚΠ του εκάστοτε σε ισχύ ΠΔ Εθνικού Πάρκου Παρνασσού ενσωματώνοντας την περιβαλλοντική διάσταση στην καθημερινότητα του κέντρου. Η ΕΤΑΔ αντιλαμβανόμενη τις ιδιαίτερες κλιματικές συνθήκες που διαμορφώνονται, λόγω της μείωσης των ημερών χιονόπτωσης, έχει ήδη προχωρήσει στις παρακάτω δράσεις με σκοπό τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου: – Σχεδιάζει και αναπτύσσει ειδικές τουριστικές και αθλητικές δραστηριότητες, για όσο το δυνατόν περισσότερους μήνες του χρόνου. – Συντηρεί τα ποδηλατικά μονοπάτια, ώστε τους θερινούς μήνες να είναι εφικτή η χρήση mountain bikes και ταυτόχρονα εξετάζει την υιοθέτηση διαδρομών του βουνού ώστε να υποστηριχθεί ο περιπατητικός τουρισμός. – Υποστηρίζει ορειβατικούς αγώνες κατά τη διάρκεια της χιονοδρομίας και σχεδιάζει την διοργάνωση και κατά τους θερινούς μήνες. – Το ΧΚΠ είναι το μόνο χιονοδρομικό που εφαρμόζει πρακτικές λιθοτριψίας, ώστε να γίνονται άμεσα εκμεταλλεύσιμες οι περιοχές των χιονοδρομικών πεδίων με ελάχιστη χιόνωση, για την επέκταση, κατά το δυνατόν της χιονοδρομικής περιόδου. Επιπρόσθετα, – Το ΧΚΠ διαθέτει μεγάλου μήκους χιονοπαγίδες – ως αποταμιευτήρες – για την πλήρη εκμετάλλευση των χιονοπτώσεων με άνεμο. Τέλος, η ΕΤΑΔ συνεργάζεται με όλους τους εμπλεκόμενους Φορείς και παραμένει προσηλωμένη στην αποπεράτωση όλων των απαιτούμενων έργων και ενεργειών, ώστε να προσφέρει ασφαλείς υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους επισκέπτες του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού. Η Διευθύνουσα Σύμβουλος Ηρώ Χατζηγεωργίου
  9. Παμε σε ενα ενα τα θεματα να πουμε τι ειναι το καθε χκ.. Αφου θελεις συγκρισεις πιασε τον τροπο λειτουργιας διοτι για αυτο μιλησα. Ο σκοπος του χιονοδρομικου ειναι να ειναι χιονοδρομικο. Να ανοιγει τους αναβατηρες του και τις πιστες του με ασφαλεια. Αν μετα θελει να προσελκυσει και αλλο κοσμο με γεια και με χαρα του, αλλα να ειναι σωστο πρωτα. Αλλιως ποιος ο λογος να λεγεται χιονοδρομικο, ας το πουμε καφε μπαρ ρεστοραντ.
  10. Επισης πρεπει να βρεθει η ορεξη και ο τροπος να δουλευει σαν χιονοδρομικο, οχι καφε-μπαρ. Ας ξεκινησουμε με τα βασικα.. How to be a ski resort 101 Αιωνιος φοιτητης ο Παρνασσος. Το τεχνητο ειναι μεταπτυχιακο και η επεκτεση μεταδιδακτορικη διατριβη. Ας παρει πτυχιο πρωτα..
  11. ΜΙΚ πολυ απλα δεν εχω πειστει οτι αξιζει να μπει τεχνητο σε οποιοδηποτε σημειο κατω απο τα 1900. Απο τα σαλε και κατω, χοντρικα. Απο τη μια εχεις την Αφροδιτη και απο την αλλη το 7. Τι να γεμισεις με κανονια σε σεζον σαν τη φετινη; Ποσο θα κοστισει, απλα για να εχεις ενεργο διαδρομο να σε κατεβαζει μεχρι το λιφτ; Συμφερει; Σε σεζον σαν την φετινη ξαναλεω. Ειναι θεμα κοστους. Προτιμω την επεκταση απο το τεχνητο παντου αν με ρωτας.
  12. Παρανομο εννοω οτι δεν παιρνει αδεια απο δασαρχειο/περιφερεια/εταδ/υπουργειο/νατουρα/Εθνικο δρυμο/Υψιστο οποιον κανει κουμαντο τελος παντων. Ποιο ειναι το καθεστως, συγκεκριμενα στον Παρνασσο; Ξερει καποιος; Δεν χρειαζεται να κοπει μισο κλαδι απο δεντρο, δεν εχει δεντρα εκει που θες να πας. Το 15 δεν εγινε επεκταση διοτι μας ειπανε αν θυμαμαι καλα οτι το εσπα καλυπτει μονο αντικατασταση. Οσον αφορα το τεχνητο φοβαμαι πως οτιδηποτε τοποθετηθει κατω απο τα 1900 μετρα θα ειναι ασυμφορο. Αυτο που πρεπει να γινει ειναι σοβαρη μελετη, εμεις δεν ειμαστε ειδικοι. Ουτε θελει συγκριση με αλλο βουνο οσον αφορα τις ωρες λειτουργιας, πιστευω καθε μερος ειναι διαφορετικο και μονο μια σοβαρη μελετη που θα δειχνει ποσο θα κοστισει η εγκατασταση αλλα και (εστω στο περιπου με τις υπαρχουσες τιμες) ποσο θα στοιχιζει να δουλευει το συστημα για να καλυπτει συγκεκριμενες πιστες που βρισκονται σε συγκεκριμενα υψομετρα, θα με πεισει οτι αξιζει. Επαναλαμβανω, για κατω απο ενα υψομετρο. Οτι μετραει να εχεις τεχνητο και οτι θα προσθετε ωρες χαμενες στο σκι του κοσμου νομιζω το εχουμε εμπεδωσει.
  13. Εστω οτι υπηρχε τεχνητη χιονιση σε ολο το χκ. Με βαση τα φετινα καιρικα δεδομενα και το γεγονος οτι ειχε σχεδον μονιμα θετικες θερμοκρασιες μεχρι ενα υψομετρο κοντα στα 2000, που θα ηταν χρησιμο; Χωρις να κοστιζει ενα ματσο χρηματα. Θα ηταν χρησιμο στα τελειωματα των πιστων του μεσαιου επιπεδου για 100 μετρα, τρομερο για το Βακχο και 6-14-10-τελειωμα περιφερειακης. Η 7 δεν θα δουλευε, η Αφροδιτη επισης δυσκολα. Ναι να μπει αν ειναι να βγει απο την εντατικη το lift served ski. Αλλα θα ειναι ενεση. Η λυση για να γινει καλα ο ασθενης απαξ δια παντος ειναι η επεκταση προς τα πανω. Δεν εχω καταλαβει καν τι συζηταμε, εννοω ειναι εφικτο κατι τετοιο στο συγκεκριμενο βουνο; Γνωριζει κανενας αρχικα αν ειναι νομιμο; Και μετα θα παμε στο αν εχουν γινει μελετες η πως θα γινουν.
  14. Ανακοίνωση από το Χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού "Εν όψει της επόμενης πολύ θερμής εβδομάδας, απειλούμαστε με σύντομο τερματισμό της χιονοδρομικής μας λειτουργίας. Για τους λόγους αυτούς, θα εφαρμόζεται, ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και χιονιού, πρόγραμμα μείωσης του ωραρίου λειτουργίας των πιστών του κέντρου, με στόχο την ασφάλεια των χιονοδρόμων από πέτρες και ατυχήματα και την προστασία του λιγοστού χιονιού προς την επιμήκυνση της περιόδου".
×
×
  • Create New...