ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 8, 2005 Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός Καλάβρυτα θα πετάξει αετό κανένας :?: Μαίναλο :?: Ο Παρνασσός μας αφήνει να πετάξουμε με το σήμα του συλλόγου και το Μαίναλο(υποθέτω....Γιώργο :?: ) Για τα Καλάβρυτα δεν παίρνω όρκο Πως σας φαίνετε η ιδέα :?: Εννοείτε μασκαρεμένοι... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted March 8, 2005 .... εγώ θα είμαι Παρνασσό και μου αρέσει πολύ η ιδέα..!!!!!! Ι. Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
ccgr 3 Report post Posted March 8, 2005 μέσα Quote ... Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted March 8, 2005 Μιχάλη προτείνω να βάψεις το παραπέντε σου με τα ανάλογα χρώματα και να πετάξεις ακριβώς από πάνω! Η άμα βαριέσαι να σε δέσουμε με ένα σχοινάκι και να σε κάνουμε παρ-αετό Quote Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted March 8, 2005 Θα είμαι Καλάβρυτα. Παρνασσό θα γίνεται αδιαχώρητο (τουλάχιστον περισσότερο από τα Καλάβρυτα) Μαίναλο τώρα, ίσως πεταχτώ, αφού δεν είναι και μακριά Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
zeto 2 Report post Posted March 9, 2005 Στα Καλαβρυτα ο αετος μπορει να καταρηφθει απο βληματα εδαφους-αερος Εγω λεω να δωθει ενας αετος για Basnko μπας και μαθουν κανενα εθιμο μας!!! Quote ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ "ΣΤΟΥΧ" Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 9, 2005 Λεω για Μαιναλο το Σαββατο και βλεποντας, μπορει να μεινω και Κυριακη Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 9, 2005 ΜακηΜ στο Μαιναλο η μια πιστα που αξιζει ο αετος ειναι τουλαχιστο σαν τον Ηρακλη, αλλα λιγο πιο ατσουμπαλο χιονι. Η περιφερειακη ναι μεν ειναι μπλε αλλα ειναι στενη, ειδικα στην αρχη. Η ευκολη κατω ειναι πολυ μικρη για σενα... δυστυχως το βουνο δεν εχει μεση κατασταση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanos 2 Report post Posted March 9, 2005 αν θελει το ΔΣ να τον παρω στην ΡΟΔΟ μαζι μου ...δεν εχω κανενα προβλημα.... Τουλαχιστον θα εχω κατι του συλλογου μαζι μου... Quote ViVa GrEeCe!!!! :) Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!! Share this post Link to post Share on other sites
born_2_be_spoilt 0 Report post Posted March 10, 2005 Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου! Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink: Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanos 2 Report post Posted March 10, 2005 Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου! Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink: Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink: Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις... Quote ViVa GrEeCe!!!! :) Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!! Share this post Link to post Share on other sites
born_2_be_spoilt 0 Report post Posted March 10, 2005 Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου! Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink: Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink: Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις... Βρε θανο , Αφου λεει οτι θα πεταξει αετο ......... στον παρνασσο ετσι δεν ειναι???? Εκτος και πεταξει μεχρι εκει με το παραπεντε Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanos 2 Report post Posted March 10, 2005 απο οτι νομιζω θα ειναι BANSKO... αλλα ας λυσει το μυστηριο ο κυριος ΜΙΚ... Quote ViVa GrEeCe!!!! :) Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2005 Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις... ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ :?: Κουλουμα στην πανέμορφη Ελληνική Ορεινή Ρούμελη και ξερό ψωμί Δε θα τα πάμε καλαααααααααααααααααααααα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
thanos 2 Report post Posted March 10, 2005 ειχα την αντυπωση οτι θα πας στα εξωτερικα για ΣΚΙ..... οκ οκ ....Ε! ας εχουμε και καμια διατριβη για να μην εχουμε συνεχεια τελειο κλιμα σε αυτον τον συλλογο.... Πλακα κανω ετσι.... :oops: :oops: Quote ViVa GrEeCe!!!! :) Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Aristomenis 1 Report post Posted March 10, 2005 ...για να μην εχουμε συνεχεια τελειο κλιμα σε αυτον τον συλλογο.... Πού το είδες το τέλειο ρε φίλε; Quote Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with... Share this post Link to post Share on other sites
born_2_be_spoilt 0 Report post Posted March 10, 2005 ...για να μην εχουμε συνεχεια τελειο κλιμα σε αυτον τον συλλογο.... θανος vs MIK Ενας freefight αγωνας χωρις ελεος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanos 2 Report post Posted March 10, 2005 ΠΟΤΕ!!!! Quote ViVa GrEeCe!!!! :) Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 11, 2005 Κάθε μέρα Παρνασό για όποιον θέλει το κινητό του Γραμματέα είναι 6977719432 Μιχάλης Ζιώτης Αν θέλετε μαθήματα (από τις σχολές ) ή απλά να τα πούμε, να κάνουμε σκι παρέα και να πετάξουμε χαρταετό Και αντιγράφω από αλλού για άλλα σπορ http://www.vrilisos.gr/s_sourta10.htm#1 Για κάντε κλικ όσοι δεν πειστήκατε ακόμα να πετάξετε Το σ.κ.δ της Καθαράς Δευτέρας όσοι θέλουν πτήση πάνω από τον Παρνασσό με διπλό μετά το σκι στα 10 χλμ από το χιονοδρομικό κεντρο προς Αμφίκλεια (υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δείτε τον Παρνασσό από τα 3 χλμ) Κλείστε ραντεβού 6972318132 Slavek Matras Πρωταθλητής και κυπελούχος Ελλάδας 2004 (Φανταστείτε οτι έμαθε τον Λάππα εμένα τον Κωστή και την Ελένη να πετάμε) Μπορεί και να πετάμε παρέα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites