born_2_be_spoilt
Χρήστης Forum-
Content Count
71 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralContact Methods
-
Website URL
http://www.prt.gr
Profile Information
-
Περιοχή
Πειραιάς
-
Ενδιαφέροντα
kart
-
Αμέσως : πέρασε έξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Απο τωρα ???? Ακομα δεν μπηκα.........
-
Λοιπον τωρα που εκανα την καταθεση και την εστειλα και με φαχ στην κυρια Ταμια του συλλογου περιμενω πολυ συντομα να με κανετε επιτιμο προεδρο εεεεεεε.......... μελος εννοω Και να μπει και ο επισημος τιτλος κατω απο το nick λιαν συντομος ... Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδωμεσα....
-
Συγνωμη για την αποστολη του ποστ μου σε λαθος μερος... Θα ειμαι πιο προσεκτικος την αλλη φορα. Εθχαριστω και εσενα Αρη και εσενα Δημητρη για την αμεση και περιεκτικη απαντηση σας. Συντομα θα εχετε ακομα ενα μελος στον ΕΣΤΧ και ελπιζω να εκπληρωσετε(με) τους στοχους σας(μας) ! Φιλικα Γιωργος Πολυχρονιδης
-
Καλημερα σε ολους , Παρακολουθω αρκετο καιρο το forum και σκεφτομαι σοβαρα να γινω μελος και εγω. Θα ηθελα ομως να μου λυσετε καποιες αποριες πρωτα σχετικα με τα θεματα του συλογου. Ο ΕΣΤΧ λειτουργει με καταστατικο?? και αν ναι με ποια μορφη?? Ειναι δηλαδη συλλογος μη κερδοσκοπικου χαρακτηρα?? Και αν ναι ποιος ειναι ο σκοπος του? Μην νομιζετε οτι ειμαι κυνικος η πολυ περιεργος απλα θα ηθελα να ξερω για ποιο σκοπο θα δωσω αυτα τα χρηματα και ποιο σκοπο θα υπηρετησουν. Υπαρχει καποιο Προεδριο στον ΕΣΤΧ ???? Και καθε ποτε κανει συνελευση αυτο ,εγω μπορω να παρευρισκομε???(να παρακολουθω εννοειτε) Η απλα ειμαστε μια παρεα με αγαπη για την χιονοδρομια και κανουμε συναντησεις μεταξυ μας και λεμε τις εμπειριες μας?? Ελπιζω να μην παρεξηγηθουν αυτα που γραφω απλα θα ηθελα πραγματικα να μαθω ορισμενα πραγματα αφου δεν τα βρηκα σε οποιοδηποτε μερος του σιτε ουτε και στις εγγραφες! Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Βαρος υψος 183 (οχι δεν ειμαι χοντρουλης ) Σανιδα Burton Τ6 1.62 freeride με waist 24.6 και μποτα 45 Ειχα μια Palmer στο 158 λιγο πιο μαλακο αλλα η Τ6 ειναι πολυ πιο σταθερη και σου δινει μια αισθηση σιγουριας , μηπως εχει να κανει και με το μηκος??
-
θανος vs MIK Ενας freefight αγωνας χωρις ελεος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου! Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink: Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink: Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις... Βρε θανο , Αφου λεει οτι θα πεταξει αετο ......... στον παρνασσο ετσι δεν ειναι???? Εκτος και πεταξει μεχρι εκει με το παραπεντε
-
Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)
born_2_be_spoilt replied to mainalo's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Έχω μια απορία ! Το πιατάκι εσύ το παίρνεις με τα . . . δόντια; Είναι η πιο κοντινή εκδοχή που μπορώ να σκεφτώ για να σου έρθει το πιατάκι στο κεφάλι αφου κοπεί το σχοινί του. . . . :?: αλλά και πάλι το πολύ πολύ να πέσεις , το πως σου ήρθε στο κεφάλι αφου κόπηκε είναι πραγματικά ένας γρίφος. Edit: Xmmm . . .Τώρα που το σκέφτηκα υπάρχει και άλλη μια εκδοχή ! Μα ναι . . . Λοιπόν πήρες το πιατάκι με τα χέρια στην ανάταση έτσι ώστε να βρίσκεται μπροστά από το μέτωπό σου. Το κρατούσες εκεί ανεβαίνοντας μέχρι που ξαφνικά κόπηκε το σχοινί του, λόγω αδράνειας τώρα έφαγες το πιατάκι στο κούτελο ΜΠΑΜ πάρτη κατω την χιονοστιβάδα! Fidelio προσοχη!!!!! Μην της κολλας ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ !!!!!!! -
Που θα τσουλάμε το επόμενο τριήμερο;
born_2_be_spoilt replied to ccgr's topic in Ραντεβού στα Βουνά - Πάμε Παρέα!
Τι ειναι αυτα τα πραγματα που ακουν τα ματακια μου??? Θανο θα με παρεις μαζι σου ωπωςδηποτε ...και τον λεφτερη επισης!!!!! -
εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου! Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink: Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink:
-
-
Σημασια δεν εχει να αλαξει η δοιηκηση, αν η εταιρια παραμενει μεσα στο χρονοδιαγραμα αποσβεσης που εχει θεση. Μια επιχειρηση μπορει να εχει κερδος απο την πρωτη χρονια (λογιστικα τουλαχιστον) χωρις να εχει αποσβεσει ολοκληρο το ποσο που επενδηθηκε. Η αποσβεση της επενδησης ειναι μακροχρονια και αναλογα το ειδος της επιχειρησης υπαρχει ενα νομοθετιοκο καθεστως που οριζει σε ποσο χρονο πρεπει να αποσβεστει. Ετσι και αλλιως και επειδη μιλαμε για κρατικη επιχειρηση δεν εχει ιδιετερη σημασια αν θα αποσβεσουν το κεφαλαιο σε 5 η 25 χρονια αφου θα εκμεταλευτοθν πολιτικα το θεμα ( νεεσ θεσεις εργασιας , πολιτιστικη και τουριστικη ανπτηξη του τοπου , αποκεντρωση κτλ.) Το κερδος πολιτικα θα ειναι πολλαπλο ακομα και στην αρχη οπου ολες οι νεες επειχηρησεις δεν διναται να ειναι επικερδεις απο την πρωτη μερα.
