Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
ΜΙΚ

Xαρταετός snowclub

Recommended Posts

Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός :shock:

 

Καλάβρυτα θα πετάξει αετό κανένας :?:

 

Μαίναλο :?:

 

Ο Παρνασσός μας αφήνει να πετάξουμε με το σήμα του συλλόγου και το Μαίναλο(υποθέτω....Γιώργο :?: )

 

Για τα Καλάβρυτα δεν παίρνω όρκο

 

Πως σας φαίνετε η ιδέα :?:

 

Εννοείτε μασκαρεμένοι...


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... εγώ θα είμαι Παρνασσό και μου αρέσει πολύ η ιδέα..!!!!!! 8):D

 

Ι.


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

μέσα


...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχάλη προτείνω να βάψεις το παραπέντε σου με τα ανάλογα χρώματα και να πετάξεις ακριβώς από πάνω! Η άμα βαριέσαι να σε δέσουμε με ένα σχοινάκι και να σε κάνουμε παρ-αετό 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα είμαι Καλάβρυτα. Παρνασσό θα γίνεται αδιαχώρητο (τουλάχιστον περισσότερο από τα Καλάβρυτα)

Μαίναλο τώρα, ίσως πεταχτώ, αφού δεν είναι και μακριά


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα Καλαβρυτα ο αετος μπορει να καταρηφθει απο βληματα εδαφους-αερος

Εγω λεω να δωθει ενας αετος για Basnko μπας και μαθουν κανενα εθιμο μας!!!


ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ "ΣΤΟΥΧ"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λεω για Μαιναλο το Σαββατο και βλεποντας, μπορει να μεινω και Κυριακη

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜακηΜ στο Μαιναλο η μια πιστα που αξιζει ο αετος ειναι τουλαχιστο σαν τον Ηρακλη, αλλα λιγο πιο ατσουμπαλο χιονι.

 

Η περιφερειακη ναι μεν ειναι μπλε αλλα ειναι στενη, ειδικα στην αρχη.

Η ευκολη κατω ειναι πολυ μικρη για σενα...

δυστυχως το βουνο δεν εχει μεση κατασταση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν θελει το ΔΣ να τον παρω στην ΡΟΔΟ μαζι μου ...δεν εχω κανενα προβλημα....

 

 

Τουλαχιστον θα εχω κατι του συλλογου μαζι μου...


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός :P

εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου!

Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink:

Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός 8)

εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου!

Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink:

Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink:

 

Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις...


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tι λέτε Παρνασσό θα είναι κανένας Καθαρά Δευτέρα ή θα έχετε πάει όλοι Bansko :?: Τον παράγγειλα και είναι snowclubάρας αητός 8)

εγω θα ειμαι παρνασσο μαζι με την κοπελα μου!

Αμα σε δω θα ερθω να γνωριστουμε και απο κοντα ! :wink:

Να με κανεισ και μελος ! (επιτελους) :wink: :wink:

 

Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις...

 

Βρε θανο ,

 

Αφου λεει οτι θα πεταξει αετο ......... στον παρνασσο ετσι δεν ειναι????

Εκτος και πεταξει μεχρι εκει με το παραπεντε :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο οτι νομιζω θα ειναι BANSKO...

 

αλλα ας λυσει το μυστηριο ο κυριος ΜΙΚ... 8)


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τον ΜΙΚ μαλλον BANSKO θα τον δεις...

 

ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ :?:

 

Κουλουμα στην πανέμορφη Ελληνική Ορεινή Ρούμελη και ξερό ψωμί

 

Δε θα τα πάμε καλαααααααααααααααααααααα :P


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P:):P:P

 

ειχα την αντυπωση οτι θα πας στα εξωτερικα για ΣΚΙ..... :P:P:lol::lol:

 

οκ οκ ....Ε! ας εχουμε και καμια διατριβη για να μην εχουμε συνεχεια τελειο κλιμα σε αυτον τον συλλογο.... :D:D:D:D:D

 

Πλακα κανω ετσι.... :oops: :oops: :P:P


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...για να μην εχουμε συνεχεια τελειο κλιμα σε αυτον τον συλλογο.... :D:D:D:D:D

 

Πού το είδες το τέλειο ρε φίλε; :D

punch.jpg


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites
...για να μην εχουμε συνεχεια τελειο κλιμα σε αυτον τον συλλογο.... :shock::shock::shock::shock::lol:

 

 

punch.jpg

 

 

θανος vs MIK

 

Ενας freefight αγωνας χωρις ελεος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΟΤΕ!!!! :P:lol::lol:


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάθε μέρα Παρνασό για όποιον θέλει το κινητό του Γραμματέα είναι 6977719432 Μιχάλης Ζιώτης

 

Αν θέλετε μαθήματα (από τις σχολές ) ή απλά να τα πούμε, να κάνουμε σκι παρέα και να πετάξουμε χαρταετό

 

 

 

Και αντιγράφω από αλλού για άλλα σπορ

 

http://www.vrilisos.gr/s_sourta10.htm#1

 

Για κάντε κλικ όσοι δεν πειστήκατε ακόμα να πετάξετε

 

Το σ.κ.δ της Καθαράς Δευτέρας όσοι θέλουν πτήση πάνω από τον Παρνασσό με διπλό μετά το σκι στα 10 χλμ από το χιονοδρομικό κεντρο προς Αμφίκλεια (υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δείτε τον Παρνασσό από τα 3 χλμ)

 

Κλείστε ραντεβού

 

6972318132

Slavek Matras

Πρωταθλητής και κυπελούχος Ελλάδας 2004

 

(Φανταστείτε οτι έμαθε τον Λάππα εμένα τον Κωστή και την Ελένη να πετάμε)

 

Μπορεί και να πετάμε παρέα


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...