Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
amalia

kerwma

Recommended Posts

Αμαλία, σε γενικές γραμμές τα σκι δεν τσουλάνε γρήγορα όταν δεν τα κερώνεις.

Εγώ προσπαθώ να κερώνω κάθε 2-3 φορές που κάνω σκι. Αλλοι πάλι κερώνουν καθε φορά. Ειναι βεβαια κάτι που κάνω μόνος μου και δεν αξίζει να τα δώσεις σε μαγαζί να σου κάνουν την δουλειά.

Η συμβουλή μου είναι: Κερώνέ τα όσο ποιο συχνα μπορείς αν καταλαβαίνεις την διαφορά! Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις διαφορά, κέρωνέ τα στο τέλος της σεζόν για να προστατευσεις τις βάσεις των σκι από την «γήρανση»


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΗΛΕΜΑΧΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΣΤΑ ΠΕΔΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ. Α ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ

 

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΕΡΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΕΔΙΛΑ ΜΟΥ

 

ΕΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΑΣ


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια αρκετά αναλυτική αναφορά στο κέρωμα και γενικά στο service θα βρεις εδώ: http://www.eosvolos.gr/tipsski.htm Όυτε εγώ το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά σύντομα θα το τολμήσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το από πού είναι μεγάλο προβλημα Μιχάλη :!: :!: :!:

Από όπου βρείς :!: Θα μπορούσε να είναι η απάντηση μου. :shock:

Συνήθως ο Κλαουδάτος όλο και κάτι έχει. Στο Nazca μου υποσχεθήκαν οτι θα φέρουν σύντομα.

Τι να πάρεις; Οτι βρείς :shock: Εγώ κερώνω με κίτρινο ο GiannisV με κόκκινο.

Τα δύο αυτά κεριά είναι για 0° / -4° και -4 / -8° αντίστοιχα, που ταιριάζουν γενικά στις ελληνικές συνθήκες :shock:

Πως κερώνω;

Εδώ συμφωνώ με τον ειδήμονα GiannisV: Ενα απλό σιδέρωμα της βάσης του σκι με κερί,είναι αρκετό :!: Δεν είναι απαραιτητο το ξυσιμο μετά το κέρωμα. Μετα από κανα δυό καταβασεις το περιττο κερί φευγει μόνο του :!:


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει κανείς ιδέα που μπορω να βρω οδηγό τροχίσματος ώστε να μπορώ να ακονίζω μόνος μου τις λάμες του σκι στη σωστή γωνιά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

προς TiLT: Σε κάποιο μαγαζί που κάνει service μου είπαν ότι μετά το κέρωμα πρέπει να περνάς με μια βούρτσα σκληρή τα πέδιλα για να κάνει ανεπαίσθητες χαραματιές πάνω στο κερί γιατί αλλιώς το πέδιλο κολλάει κάτω δεν γλιστραεί όπως θα έπρεπε(σαν δύο επιφάνεις γυαλί που μεταξύ τους έχουν νερό ).Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί απλώς στο αναφέρω.Ίσως κάποιος ποιο έμπειρος να μπορεί να το επιβεβαιώσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς atomic :

;)

Οδηγο για λιμα παρήγγειλα απο έξωτερικό μεσο διαδυκτιού.

Βούρτσισμα δεν κάνω αλλά δεν πιστευω οτι έχει και τεραστια διαφορά. Τουλαχιστον οχι τοση οση έχει το κερωμένο σκι από το ακέρωτο.

:lol:


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Αν ο πατος των σκι ειναι μαυρος (οπως στα περισοτερα πεδιλα) και δεις

οτι δεν εχουν σκουρο μαυρο χρωμα αλλα ειναι ξεθοριασμενο

μαυρο, τοτε θελουν οποσθιποτε βαξαρισμα.


powder_2009.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

EPIDI BARETHIKA NA KERONO TA PEDILA MOY POIA AFOY ETSI KIALIOS XALANE APO PETRES STA ELLINIKA BOYNA APOFASISA NA TA

STOKARO

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...