amalia 0 Report post Posted January 18, 2004 poia einai ta simadia pou tha mou dwsoun ta pedila mou kai simainei oti prepei na ta kerwsw ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 18, 2004 Αμαλία, σε γενικές γραμμές τα σκι δεν τσουλάνε γρήγορα όταν δεν τα κερώνεις. Εγώ προσπαθώ να κερώνω κάθε 2-3 φορές που κάνω σκι. Αλλοι πάλι κερώνουν καθε φορά. Ειναι βεβαια κάτι που κάνω μόνος μου και δεν αξίζει να τα δώσεις σε μαγαζί να σου κάνουν την δουλειά. Η συμβουλή μου είναι: Κερώνέ τα όσο ποιο συχνα μπορείς αν καταλαβαίνεις την διαφορά! Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις διαφορά, κέρωνέ τα στο τέλος της σεζόν για να προστατευσεις τις βάσεις των σκι από την «γήρανση» Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 19, 2004 ΤΗΛΕΜΑΧΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΣΤΑ ΠΕΔΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ. Α ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΕΡΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΕΔΙΛΑ ΜΟΥ ΕΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΑΣ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Atomic 0 Report post Posted January 19, 2004 Μια αρκετά αναλυτική αναφορά στο κέρωμα και γενικά στο service θα βρεις εδώ: http://www.eosvolos.gr/tipsski.htm Όυτε εγώ το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά σύντομα θα το τολμήσω. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 19, 2004 Το από πού είναι μεγάλο προβλημα Μιχάλη :!: :!: :!: Από όπου βρείς :!: Θα μπορούσε να είναι η απάντηση μου. Συνήθως ο Κλαουδάτος όλο και κάτι έχει. Στο Nazca μου υποσχεθήκαν οτι θα φέρουν σύντομα. Τι να πάρεις; Οτι βρείς Εγώ κερώνω με κίτρινο ο GiannisV με κόκκινο. Τα δύο αυτά κεριά είναι για 0° / -4° και -4 / -8° αντίστοιχα, που ταιριάζουν γενικά στις ελληνικές συνθήκες Πως κερώνω; Εδώ συμφωνώ με τον ειδήμονα GiannisV: Ενα απλό σιδέρωμα της βάσης του σκι με κερί,είναι αρκετό :!: Δεν είναι απαραιτητο το ξυσιμο μετά το κέρωμα. Μετα από κανα δυό καταβασεις το περιττο κερί φευγει μόνο του :!: Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Atomic 0 Report post Posted January 20, 2004 Έχει κανείς ιδέα που μπορω να βρω οδηγό τροχίσματος ώστε να μπορώ να ακονίζω μόνος μου τις λάμες του σκι στη σωστή γωνιά? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Atomic 0 Report post Posted January 20, 2004 προς TiLT: Σε κάποιο μαγαζί που κάνει service μου είπαν ότι μετά το κέρωμα πρέπει να περνάς με μια βούρτσα σκληρή τα πέδιλα για να κάνει ανεπαίσθητες χαραματιές πάνω στο κερί γιατί αλλιώς το πέδιλο κολλάει κάτω δεν γλιστραεί όπως θα έπρεπε(σαν δύο επιφάνεις γυαλί που μεταξύ τους έχουν νερό ).Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί απλώς στο αναφέρω.Ίσως κάποιος ποιο έμπειρος να μπορεί να το επιβεβαιώσει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 21, 2004 Προς atomic : Οδηγο για λιμα παρήγγειλα απο έξωτερικό μεσο διαδυκτιού. Βούρτσισμα δεν κάνω αλλά δεν πιστευω οτι έχει και τεραστια διαφορά. Τουλαχιστον οχι τοση οση έχει το κερωμένο σκι από το ακέρωτο. Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Aeras 138 Report post Posted January 21, 2004 Αν ο πατος των σκι ειναι μαυρος (οπως στα περισοτερα πεδιλα) και δεις οτι δεν εχουν σκουρο μαυρο χρωμα αλλα ειναι ξεθοριασμενο μαυρο, τοτε θελουν οποσθιποτε βαξαρισμα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted January 22, 2004 EPIDI BARETHIKA NA KERONO TA PEDILA MOY POIA AFOY ETSI KIALIOS XALANE APO PETRES STA ELLINIKA BOYNA APOFASISA NA TA STOKARO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Quote Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites