Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
born_2_be_spoilt

Εγγραφή μέλους στο snowclub

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους ,

 

Παρακολουθω αρκετο καιρο το forum και σκεφτομαι σοβαρα να γινω μελος και εγω.

Θα ηθελα ομως να μου λυσετε καποιες αποριες πρωτα σχετικα με τα θεματα του συλογου.

Ο ΕΣΤΧ λειτουργει με καταστατικο?? και αν ναι με ποια μορφη??

Ειναι δηλαδη συλλογος μη κερδοσκοπικου χαρακτηρα??

Και αν ναι ποιος ειναι ο σκοπος του?

Μην νομιζετε οτι ειμαι κυνικος η πολυ περιεργος απλα θα ηθελα να ξερω για ποιο σκοπο θα δωσω αυτα τα χρηματα και ποιο σκοπο θα υπηρετησουν.

Υπαρχει καποιο Προεδριο στον ΕΣΤΧ ???? Και καθε ποτε κανει συνελευση αυτο ,εγω μπορω να παρευρισκομε???(να παρακολουθω εννοειτε)

Η απλα ειμαστε μια παρεα με αγαπη για την χιονοδρομια και κανουμε συναντησεις μεταξυ μας και λεμε τις εμπειριες μας??

 

Ελπιζω να μην παρεξηγηθουν αυτα που γραφω απλα θα ηθελα πραγματικα να μαθω ορισμενα πραγματα αφου δεν τα βρηκα σε οποιοδηποτε μερος του σιτε ουτε και στις εγγραφες!

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν διαβασεις το παρακατω αρθρο θα σου λυθουνε ολες οι αποριες...

 

 

 

 

για τις εγγραφες στον συλλογο μπορεις να δεις εδω

http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=1656

 

ελπιζω να σε καλυψα.....

 

καλως να γινεις και μελος στον συλλογο


by moonsoda

....τo snowboard είναι σάν το sex.. μόλις δοκιμάσεις μια φορά... θέλεις συνέχεια...

Χιονοδρομικό κέντρο Σέιχ Σου Θεσσαλονίκης

 

Http://www.dimanast.gr

http://www.hi5.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ αρχας δεν τιθεται θεμα παρεξηγησης.Ειναι φυσικο να ρωτας και καλα κανεις.

Θα σου πω λιγα πραγματα περιληπτικα.

Ο συλλογος αυτος,ξεκινησε σαν ιδεα πριν 3 χρονια.Μετα απο λιγο διαστημα που λειτουργησε με προσωρινο Δ.Σ., πηρε αριθμο πρωτοδικειου και πλεον ειναι επισημα αναγνωρισμενος απο την πολιτεια.

Φυσικα και εχει καταστατικο το οποιο εχει εγγριθει απο το πρωτοδικειο.

Το προεδρειο εκλεγεται καθε χρονο και απαρτιζεται απο 7 τακτικα μελη που τωρα ειναι οι

 

Αλέξης )Αλέξης Λυγγίτσος)

madskier (Λιάνα Κουβαρντά)

Jey (Ιάσων Κατσαρός)

sotogiannop(Σωτηρης Γιαννόπουλος)

Aris Αρης Σωτηρας

stubaigeorge(Γιώργος Παρταφύλας)

Dimanast(Δημητρης Αναστασιάδης)

 

Ο συλλογος ειναι μη κερδοσκοπικος και στοχος του αναμεσα σε αλλους,ειναι η προασπιση των συμφεροντων των χιονοδρομων και η βελτίωση της χιονοδρομιας στην Ελλαδα γενικοτερα μεσω της επισημανσης των προβληματων και προτασεων για την επιλυση τους.

 

Τα εσοδα του συλλογου χρησιμοποιουνται για την προωθηση και διαφημιση του, την καταβολή προκαταβολών στις εκδρομές που κάνει ,σε εκδοση καρτων μελων,στο Site που προσπαθουμε να βελτιωνουμε συνεχως .

Να σου επισημανω οτι τα μελη του προεδρειου,χρησιμοποιειουν δικα τους χρηματα για κινητα τηλεφωνα,μετακινησεις στα Δ.Σ. και αλλα εξοδα.Ετσι γλυτωνει το ταμειο απο πολλα ακομα εξοδα που στην παρουσα στιγμη του ειναι δυσκολο να καλυψει.

Το προεδρειο συνεδριαζει οποτε κρινει αυτο οτι ειναι απαραιτητο και δεν γινεται με την παρουσια αλλων μελων,οχι γιατι εχουμε να κρυψουμε κατι αλλα γιατι αν υπηρχε διπλα και κοσμος δε θα μπορουσε να δουλεψει το ιδιο συγκεντρωμενα και αποδοτικα.Το Δ.Σ. δινει λογο στην Γενικη Συνελευση που γινεται τουλαχιστον 1 φορα τον χρονο και σ αυτην λαμβανουν χωρα και οι εκλογες που αναδεικνυουν το επομενο προεδρειο.

Επισης το Δ.Σ. δινει αναφορα και στην ελεγκτικη επιτροπη

 

Κλεινοντας να σου πω οτι οντως ειμαστε ΚΑΙ μια παρεα που λατρεουμε το βουνο και το χιονι.Μεσα απο αυτον τον συλλογο ομως επωφελουμαστε και σε αλλα πραγματα οπως σε φτηνο εξοπλισμο,καρτες λιφτ και αλλα που ανακοινωνονται στις προσφορες

Ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο και ευχομαι να παρεις την αποφαση και να γινεις μελος του ΣΤΧ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνωμη για την αποστολη του ποστ μου σε λαθος μερος...

Θα ειμαι πιο προσεκτικος την αλλη φορα.

 

Εθχαριστω και εσενα Αρη και εσενα Δημητρη για την αμεση και περιεκτικη απαντηση σας.

Συντομα θα εχετε ακομα ενα μελος στον ΕΣΤΧ και ελπιζω να εκπληρωσετε(με)

τους στοχους σας(μας) !

Φιλικα

Γιωργος Πολυχρονιδης

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημερα σε ολους ,

 

Παρακολουθω αρκετο καιρο το forum και σκεφτομαι σοβαρα να γινω μελος και εγω.

Θα ηθελα ομως να μου λυσετε καποιες αποριες πρωτα σχετικα με τα θεματα του συλογου.

Ο ΕΣΤΧ λειτουργει με καταστατικο?? και αν ναι με ποια μορφη??

Ειναι δηλαδη συλλογος μη κερδοσκοπικου χαρακτηρα??

Και αν ναι ποιος ειναι ο σκοπος του?

Μην νομιζετε οτι ειμαι κυνικος η πολυ περιεργος απλα θα ηθελα να ξερω για ποιο σκοπο θα δωσω αυτα τα χρηματα και ποιο σκοπο θα υπηρετησουν.

Υπαρχει καποιο Προεδριο στον ΕΣΤΧ ???? Και καθε ποτε κανει συνελευση αυτο ,εγω μπορω να παρευρισκομε???(να παρακολουθω εννοειτε)

Η απλα ειμαστε μια παρεα με αγαπη για την χιονοδρομια και κανουμε συναντησεις μεταξυ μας και λεμε τις εμπειριες μας??

 

Ελπιζω να μην παρεξηγηθουν αυτα που γραφω απλα θα ηθελα πραγματικα να μαθω ορισμενα πραγματα αφου δεν τα βρηκα σε οποιοδηποτε μερος του σιτε ουτε και στις εγγραφες!

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Πραγματικο FAQ για καποιον νεοεισερχομενο στην παρεα μας 8)

Αυτες τις αποριες τις ειχα κι εγω οταν πρωτομπηκα στο forum.Τελικα "κολλησα"(οπως και πολλοι αλλοι),εγινα μελος ΚΑΙ στο συλλογο και απ'οτι βλεπω δυσκολα "ξεκολλας" μετα... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτες τις αποριες τις ειχα κι εγω οταν πρωτομπηκα στο forum.Τελικα "κολλησα"(οπως και πολλοι αλλοι),εγινα μελος ΚΑΙ στο συλλογο και απ'οτι βλεπω δυσκολα "ξεκολλας" μετα... :wink:

 

:lol::lol::lol::lol::lol: Σκαψε, σκαψε, αντε μετα να βγεις απ το λαγουμι!! :lol::lol::lol::lol:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτες τις αποριες τις ειχα κι εγω οταν πρωτομπηκα στο forum.Τελικα "κολλησα"(οπως και πολλοι αλλοι),εγινα μελος ΚΑΙ στο συλλογο και απ'οτι βλεπω δυσκολα "ξεκολλας" μετα... :wink:

 

:lol::lol::lol::lol::lol: Σκαψε, σκαψε, αντε μετα να βγεις απ το λαγουμι!! :lol::lol::lol::lol:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Καπως ετσι.. :D:D:D :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον τωρα που εκανα την καταθεση και την εστειλα και με φαχ στην κυρια Ταμια του συλλογου περιμενω πολυ συντομα να με κανετε επιτιμο προεδρο

εεεεεεε.......... μελος εννοω

 

:lol::lol::lol:

Και να μπει και ο επισημος τιτλος κατω απο το nick λιαν συντομος ...

 

Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδωμεσα....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδω μεσα

 

Αμέσως : πέρασε έξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδω μεσα

 

Αμέσως : πέρασε έξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

 

Απο τωρα ????

Ακομα δεν μπηκα.........

 

:cry::cry:

8):D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

καποιος με φωναξε??ξανα???γιναμε πολλοι και δε σας προλαβαινω!!

 

τα φαξ τα παιρνει ο Jey αλλα οπως και να χει,ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!

 

Λιανα :twisted:


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς? :P

Μαλλον "φταιει" η απουσια μελων ΔΣ στην εκδρομη.Μολις γυρισουν θα διευθετηθει η εγγραφη σου.

 

check pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς? :P

 

Για καποιο λογο ειχε ξεχαστει το nickname σου απο τη λιστα μου.

εισαι ετοιμος τωρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για καποιο λογο ειχε ξεχαστει το nickname σου απο τη λιστα μου.

εισαι ετοιμος τωρα.

 

Σ'ευχαριστώ nickel!! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εχω στείλει 2 pm σε Nickel και Jey για την ανανέωση, (έχω κάνει κατάθεση πριν 1 εβδομάδα) και απάντηση δεν έχω πάρει. Τώρα τα λάβατε ή δεν τα λάβατε τα pm ?

 

οποιος κανει εγγραφη η ανανεωση ,θα πρεπει να την κανει ονομαστικα για να μπορω να το ελεγχω απο την κινηση του λογαριασμου(οχι τσιγκουνιες για 1,20 ευρω ) και μετα θα ενημερωνει με μαιλ το Ιασωνα που εχει και τη λιστα ως γραμματεας.

Αντωνη απο Δευτερα θα τσεκαρω στη τραπεζα και θα εημερωσω αναλογως.


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...