born_2_be_spoilt 0 Report post Posted October 6, 2005 Καλημερα σε ολους , Παρακολουθω αρκετο καιρο το forum και σκεφτομαι σοβαρα να γινω μελος και εγω. Θα ηθελα ομως να μου λυσετε καποιες αποριες πρωτα σχετικα με τα θεματα του συλογου. Ο ΕΣΤΧ λειτουργει με καταστατικο?? και αν ναι με ποια μορφη?? Ειναι δηλαδη συλλογος μη κερδοσκοπικου χαρακτηρα?? Και αν ναι ποιος ειναι ο σκοπος του? Μην νομιζετε οτι ειμαι κυνικος η πολυ περιεργος απλα θα ηθελα να ξερω για ποιο σκοπο θα δωσω αυτα τα χρηματα και ποιο σκοπο θα υπηρετησουν. Υπαρχει καποιο Προεδριο στον ΕΣΤΧ ???? Και καθε ποτε κανει συνελευση αυτο ,εγω μπορω να παρευρισκομε???(να παρακολουθω εννοειτε) Η απλα ειμαστε μια παρεα με αγαπη για την χιονοδρομια και κανουμε συναντησεις μεταξυ μας και λεμε τις εμπειριες μας?? Ελπιζω να μην παρεξηγηθουν αυτα που γραφω απλα θα ηθελα πραγματικα να μαθω ορισμενα πραγματα αφου δεν τα βρηκα σε οποιοδηποτε μερος του σιτε ουτε και στις εγγραφες! Ευχαριστω εκ των προτερων! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimanast 0 Report post Posted October 6, 2005 αν διαβασεις το παρακατω αρθρο θα σου λυθουνε ολες οι αποριες... για τις εγγραφες στον συλλογο μπορεις να δεις εδω http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=1656 ελπιζω να σε καλυψα..... καλως να γινεις και μελος στον συλλογο Quote by moonsoda ....τo snowboard είναι σάν το sex.. μόλις δοκιμάσεις μια φορά... θέλεις συνέχεια... Χιονοδρομικό κέντρο Σέιχ Σου Θεσσαλονίκης Http://www.dimanast.gr http://www.hi5.com Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted October 6, 2005 Κατ αρχας δεν τιθεται θεμα παρεξηγησης.Ειναι φυσικο να ρωτας και καλα κανεις. Θα σου πω λιγα πραγματα περιληπτικα. Ο συλλογος αυτος,ξεκινησε σαν ιδεα πριν 3 χρονια.Μετα απο λιγο διαστημα που λειτουργησε με προσωρινο Δ.Σ., πηρε αριθμο πρωτοδικειου και πλεον ειναι επισημα αναγνωρισμενος απο την πολιτεια. Φυσικα και εχει καταστατικο το οποιο εχει εγγριθει απο το πρωτοδικειο. Το προεδρειο εκλεγεται καθε χρονο και απαρτιζεται απο 7 τακτικα μελη που τωρα ειναι οι Αλέξης )Αλέξης Λυγγίτσος) madskier (Λιάνα Κουβαρντά) Jey (Ιάσων Κατσαρός) sotogiannop(Σωτηρης Γιαννόπουλος) Aris Αρης Σωτηρας stubaigeorge(Γιώργος Παρταφύλας) Dimanast(Δημητρης Αναστασιάδης) Ο συλλογος ειναι μη κερδοσκοπικος και στοχος του αναμεσα σε αλλους,ειναι η προασπιση των συμφεροντων των χιονοδρομων και η βελτίωση της χιονοδρομιας στην Ελλαδα γενικοτερα μεσω της επισημανσης των προβληματων και προτασεων για την επιλυση τους. Τα εσοδα του συλλογου χρησιμοποιουνται για την προωθηση και διαφημιση του, την καταβολή προκαταβολών στις εκδρομές που κάνει ,σε εκδοση καρτων μελων,στο Site που προσπαθουμε να βελτιωνουμε συνεχως . Να σου επισημανω οτι τα μελη του προεδρειου,χρησιμοποιειουν δικα τους χρηματα για κινητα τηλεφωνα,μετακινησεις στα Δ.Σ. και αλλα εξοδα.Ετσι γλυτωνει το ταμειο απο πολλα ακομα εξοδα που στην παρουσα στιγμη του ειναι δυσκολο να καλυψει. Το προεδρειο συνεδριαζει οποτε κρινει αυτο οτι ειναι απαραιτητο και δεν γινεται με την παρουσια αλλων μελων,οχι γιατι εχουμε να κρυψουμε κατι αλλα γιατι αν υπηρχε διπλα και κοσμος δε θα μπορουσε να δουλεψει το ιδιο συγκεντρωμενα και αποδοτικα.Το Δ.Σ. δινει λογο στην Γενικη Συνελευση που γινεται τουλαχιστον 1 φορα τον χρονο και σ αυτην λαμβανουν χωρα και οι εκλογες που αναδεικνυουν το επομενο προεδρειο. Επισης το Δ.Σ. δινει αναφορα και στην ελεγκτικη επιτροπη Κλεινοντας να σου πω οτι οντως ειμαστε ΚΑΙ μια παρεα που λατρεουμε το βουνο και το χιονι.Μεσα απο αυτον τον συλλογο ομως επωφελουμαστε και σε αλλα πραγματα οπως σε φτηνο εξοπλισμο,καρτες λιφτ και αλλα που ανακοινωνονται στις προσφορες Ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο και ευχομαι να παρεις την αποφαση και να γινεις μελος του ΣΤΧ Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
born_2_be_spoilt 0 Report post Posted October 6, 2005 Συγνωμη για την αποστολη του ποστ μου σε λαθος μερος... Θα ειμαι πιο προσεκτικος την αλλη φορα. Εθχαριστω και εσενα Αρη και εσενα Δημητρη για την αμεση και περιεκτικη απαντηση σας. Συντομα θα εχετε ακομα ενα μελος στον ΕΣΤΧ και ελπιζω να εκπληρωσετε(με) τους στοχους σας(μας) ! Φιλικα Γιωργος Πολυχρονιδης Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted October 6, 2005 Καλημερα σε ολους , Παρακολουθω αρκετο καιρο το forum και σκεφτομαι σοβαρα να γινω μελος και εγω. Θα ηθελα ομως να μου λυσετε καποιες αποριες πρωτα σχετικα με τα θεματα του συλογου. Ο ΕΣΤΧ λειτουργει με καταστατικο?? και αν ναι με ποια μορφη?? Ειναι δηλαδη συλλογος μη κερδοσκοπικου χαρακτηρα?? Και αν ναι ποιος ειναι ο σκοπος του? Μην νομιζετε οτι ειμαι κυνικος η πολυ περιεργος απλα θα ηθελα να ξερω για ποιο σκοπο θα δωσω αυτα τα χρηματα και ποιο σκοπο θα υπηρετησουν. Υπαρχει καποιο Προεδριο στον ΕΣΤΧ ???? Και καθε ποτε κανει συνελευση αυτο ,εγω μπορω να παρευρισκομε???(να παρακολουθω εννοειτε) Η απλα ειμαστε μια παρεα με αγαπη για την χιονοδρομια και κανουμε συναντησεις μεταξυ μας και λεμε τις εμπειριες μας?? Ελπιζω να μην παρεξηγηθουν αυτα που γραφω απλα θα ηθελα πραγματικα να μαθω ορισμενα πραγματα αφου δεν τα βρηκα σε οποιοδηποτε μερος του σιτε ουτε και στις εγγραφες! Ευχαριστω εκ των προτερων! Πραγματικο FAQ για καποιον νεοεισερχομενο στην παρεα μας Αυτες τις αποριες τις ειχα κι εγω οταν πρωτομπηκα στο forum.Τελικα "κολλησα"(οπως και πολλοι αλλοι),εγινα μελος ΚΑΙ στο συλλογο και απ'οτι βλεπω δυσκολα "ξεκολλας" μετα... :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 6, 2005 Αυτες τις αποριες τις ειχα κι εγω οταν πρωτομπηκα στο forum.Τελικα "κολλησα"(οπως και πολλοι αλλοι),εγινα μελος ΚΑΙ στο συλλογο και απ'οτι βλεπω δυσκολα "ξεκολλας" μετα... :wink: Σκαψε, σκαψε, αντε μετα να βγεις απ το λαγουμι!! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted October 6, 2005 Αυτες τις αποριες τις ειχα κι εγω οταν πρωτομπηκα στο forum.Τελικα "κολλησα"(οπως και πολλοι αλλοι),εγινα μελος ΚΑΙ στο συλλογο και απ'οτι βλεπω δυσκολα "ξεκολλας" μετα... :wink: Σκαψε, σκαψε, αντε μετα να βγεις απ το λαγουμι!! Φιλικα ΜακηςΜ Καπως ετσι.. :roll: Quote Share this post Link to post Share on other sites
born_2_be_spoilt 0 Report post Posted October 7, 2005 Λοιπον τωρα που εκανα την καταθεση και την εστειλα και με φαχ στην κυρια Ταμια του συλλογου περιμενω πολυ συντομα να με κανετε επιτιμο προεδρο εεεεεεε.......... μελος εννοω Και να μπει και ο επισημος τιτλος κατω απο το nick λιαν συντομος ... Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδωμεσα.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 7, 2005 Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδω μεσα Αμέσως : πέρασε έξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Quote Share this post Link to post Share on other sites
born_2_be_spoilt 0 Report post Posted October 7, 2005 Καποιος πρεπει να βαλει μια ταξη εδω μεσα Αμέσως : πέρασε έξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Απο τωρα ???? Ακομα δεν μπηκα......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted October 7, 2005 καποιος με φωναξε??ξανα???γιναμε πολλοι και δε σας προλαβαινω!! τα φαξ τα παιρνει ο Jey αλλα οπως και να χει,ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!! Λιανα :twisted: Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted October 7, 2005 θα φροντισω για τα περι site Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimko 0 Report post Posted December 13, 2005 ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς? Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted December 13, 2005 ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς? Μαλλον "φταιει" η απουσια μελων ΔΣ στην εκδρομη.Μολις γυρισουν θα διευθετηθει η εγγραφη σου. check pm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 13, 2005 ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς? Για καποιο λογο ειχε ξεχαστει το nickname σου απο τη λιστα μου. εισαι ετοιμος τωρα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimko 0 Report post Posted December 14, 2005 Για καποιο λογο ειχε ξεχαστει το nickname σου απο τη λιστα μου.εισαι ετοιμος τωρα. Σ'ευχαριστώ nickel!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
antonis 0 Report post Posted December 14, 2005 ` Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted December 18, 2005 Εχω στείλει 2 pm σε Nickel και Jey για την ανανέωση, (έχω κάνει κατάθεση πριν 1 εβδομάδα) και απάντηση δεν έχω πάρει. Τώρα τα λάβατε ή δεν τα λάβατε τα pm ? οποιος κανει εγγραφη η ανανεωση ,θα πρεπει να την κανει ονομαστικα για να μπορω να το ελεγχω απο την κινηση του λογαριασμου(οχι τσιγκουνιες για 1,20 ευρω ) και μετα θα ενημερωνει με μαιλ το Ιασωνα που εχει και τη λιστα ως γραμματεας. Αντωνη απο Δευτερα θα τσεκαρω στη τραπεζα και θα εημερωσω αναλογως. Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites