anemar 6 Report post Posted January 12, 2006 Τα επομενα πεδιλα που προσανατολιζομαι να αγορασω(οχι τωρα) θα ειναι slalom πιστας. Και εδω αρχιζουν τα δυσκολα....(αλλα συναμα και ωραια ) Με μια πρωτη σκεψη ερχονται στο μυαλο 1.Atomic SL9 (τι αλλο..) 2.Fischer RC4 Race SC ή (η πρωτη αγαπη...) 3.Volkl RaceTiger SC ή SL (η παντοτινη αγαπη...!!) Απο κει και περα "αγνοια".Δεν εχω δοκιμασει,δεν εχω ακουσει για αλλα Με καλο ματι βλεπω και το 4.Elan SLX Fusion Pro... Τι λετε?? 1.117-65-103 11m/160 2.116-65-98 13m/165 3.113-64-100 12.9/163 119-66-102 12.8/165 4.116-66-106 12/165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted January 12, 2006 Την Παρασκευη θα σου δωσω τα Racetiger SC ωστε να σου φυγει καθε ενδοιασμος Τα Atomic καλα αλλα σε πιστες χωραφια νομιζω οτι εχουν προβληματακι.. Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Report post Posted January 12, 2006 Τα SL9 ειναι κορυφη εντος, τα δοκιμασα ,και οντως σε πιστες χωραφια μαλλον δυσκολευομουν... Αλλα τι να κανεις, τα αλλα δηλαδει δεν εχουν προβλημα ουτε εκει ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted January 12, 2006 Τα slalomcarver SC της VOLKL δεν εχουν κανενα προβλημα σε πιστες χωραφια.ΤΑ ΚΟΒΟΥΝ ΟΛΑ!! Ειναι πραγματικα απιστευτη η σιγουρια και η αυτοπεποιθηση που σου δινουν σε τετοιου ειδους πιστες.Και ο προκατοχος τους P60 το ιδιο. Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
vipersx 0 Report post Posted January 12, 2006 Συμφωνώ με τον Άρη για το Racetiger SC. Αντίθετα αυτό που πήρα εγώ, το Racetiger SL, λόγω της πιο "παραβολικής" γεωμετρίας του (116 μύτη) είναι πιο επιθετικό πέδιλο, πολύ σταθερό και απόλυτο από την αρχή μέχρι το πέρας της στροφής, ωστόσο σε πιο ανακατεμμένα terrain και off piste είναι αρκετά κουραστικό. Παρόμοια συμπεριφορά με το Racetiger SL έχει και το Sl9 της Atomic, με τη μόνη διαφορά ότι τo Racetiger είναι πιο σκληρό. Θωμάς Quote i'm mad about ski!!! Vipersx Το email που έχεις στο λογαριασμό σου δεν υπάρχει, άλλαξέ το. Ο Διαχειριστής Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted January 12, 2006 Ανέστη αν βρείς δοκίμασε τα Head iSupershape. Λίγο πιο φαρδύ από κλασικό Sl carver αλλά ακτίνα 10,3 !!!!!! Έχω ακούσει τα καλύτερα και κάποια στιγμή θέλω να τα δοκιμάσω κι εγώ. Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
solden 0 Report post Posted January 12, 2006 Αν οι πιστες ειναι χωραφια δεν φταινε τα sl9....ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ATOMIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Report post Posted January 12, 2006 Αν οι πιστες ειναι χωραφια δεν φταινε τα sl9....ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ATOMIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! $#% TA XΩΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ! Παιδια μαλλον καταλαβαινω τι λετε, τα SC den εχουν ραδιους ~14μ στα 1.70? Σχεδον ιδιο με τα C8 μου, που νομιζω πανε ποιο ευκολα στα χωραφια απο τα SL9. Το θεμα ειναι οτι στα χωραφια, με οτι πεδιλα και να ειμαι δεν το ευχαριστιεμαι και πολυ.. Σε νορμαλ πιστα και λιγο σκληρο χιονακι ομως το απολαμβανω very much. Με τα SL9 (φανταζομαι και με τα Tiger SL) ομως ..was better than sex ! Οποτε με βλεπω σε "επιθετικο" slalom race, και να πανε να @εστουν τα ΧΩΡΑΦΙΑ Exw κανει μεγαλη ψυχαναληση για να βρω τι μου αρεσει περισσοτερο. Αυτο ειναι race μαλλον. Οποτε 100% kai θυσιες στα αλλα. Τo GS ισως να το γουσταρω ποιο πολυ, αλλα πρακτικα νομιζω δεν κανει για τις ελληνικες πιστες ιδιως με τοσο κοσμο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
solden 0 Report post Posted January 15, 2006 .....μιας και μιλαμε για χωραφια....επρεπε να σας εχω χθες στο πηλιο...ΠΟΥΔΡΟΧΑΡΑ!!!!!!..και τα sl9 οργωνανε!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 16, 2006 σου πουλαω τα SL 11 (2004) τα δικα μου! σοβαρα τωρα! αφου το γυρναω στο supercross και θα κρατησω μονο τα c 9 για καρβ. και υποψην δεν τα εχω κανει ποτε σερβις.. ασε που δεν χρειαζονται, περα απο το βασικο που παντα πρεπει να κανεις.. και ο λογος ηταν, οτι δεν τα εμπιστευομαι να τα κανει κανεις σερβις στην ελλαδα! (πολυ κολλημενος εε!?) τα πηρα απο αυστρια. αριστη κατασταση και θα σαι και ο πρωτος που θα τα κανει σερβις.. πες μου αν θελεις.. Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 16, 2006 το μαυρο rc4 της fischer... το σκι που φοραει ο πολωνος στο βιντεακι του donmeli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted January 17, 2006 το μαυρο rc4 της fischer... το σκι που φοραει ο πολωνος στο βιντεακι του donmeli... Για εκει με βλεπω...(για εκει ξεκινησα αλλωστε αλλα ειπα μηπως με πεισετε για κατι αλλο) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 17, 2006 Ρωτα για τιμες και πριν το παρεις μιλα μου Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted November 12, 2007 Επανερχομαι μετα απο καιρο στο θεμα.Καλως η κακως αγορα δεν εγινε και θα γινει φετος. Υποψηφιοι 2 με πιθανα outsider. 1)Voelkl Racetiger SL Racing 2)Fischer RC4 WORLDCUP SC Υψος Radius Sidecut 1)165 12.8 119_66_102 2)165 13 118 - 66 - 99 Οπως βλεπετε ειμαι σταθερος στις προτιμησεις μου. Στα outsider τα ELAN και τα Blizzard Για να δουμε,θα αποφασισω φετος?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 12, 2007 Ανέστη, ρίξε μια ματιά και στα rossi στο παρακάτω test. O Aeras δεν τα αλλάζει με τίποτα http://3w.skipressworld.com/magazine/onlin...age=US1_056.swf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 12, 2007 στην Κατηγορία αυτή το καλύτερο φέτος ειναι της Atomic SL12. Στη κορυφαία πενταδα επίσης SL magnesium worldcup της Βlizzard! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted November 12, 2007 στην Κατηγορία αυτή το καλύτερο φέτος ειναι της Atomic SL12. Στη κορυφαία πενταδα επίσης SL magnesium worldcup της Βlizzard! Απο που το συμπέραίνεις αυτό Πάνο; Η κατηγορία αυτή είναι μια πολυ δύσκολη κατηγορία και όλες οι μάρκες στην κατηγορία αυτή κάνουν το ίδιο πράγμα και οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές εως καθόλου. anemar εχω τα ELAN slx σε 160 τα οποία σε παγωμένη πίστα (για αυτή την δουλειά είναι φτιαγμένα) και για μικρές κοφτές στροφές σκοτώνουν.Σε πιστες χωράφια και με πιο μαλακό χιόνι ολα αυτά τα race πέδιλα έχουν ψιλοπρόβλημα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 12, 2007 απο τα reviews 2007/2008 oταν το φορέσω το χειμώνα θα σας πώ και τη δική μου γνώμη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted November 12, 2007 Πάνω απο τα reviews και ειδικά περιοδικών κτλ δύσκολα βγάζεις ακρη γιατί πέφτει πολύ χρήμα εκεί. Αν δεν δοκιμάσεις στίς κατάλληλες συνθήκες αστα καλύτερα.Καταρχήν αυτή η κατηγορία των πέδιλων SL και λιγότερο τα GS σου βγάζουν το 100% τους κυρίως μεσα σε σλάλομ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted November 12, 2007 Blizzard Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 12, 2007 Έχω δοκιμάσει και τα τρια ... και σε χωράφια Με τα SL9 έχω ένα μυστικό που μάλλον ισχύει και για άλλα δυο σε μεγάλο βαθμό. Στα χωράφια κάρβαρέ τα γκαζωμένα. Ξέρουν αυτά δεν θα φας την τούμπα από λάθος του πεδίλου. Θα περάσεις γκαζωμένα και ειδικά τα sl9 όσο αντέχουν τα πόδια σου θα ισοπεδώνουν το bump ή απλά θα πετάς από πάνω τους. Από την άλλη αν αποφασίσεις να κατέβεις σε ένα τρελό χωράφι σιγά σιγά προσεκτικά...εντάξει κάνα μαλακό πεδιλάκι ίσως βοήθαγε Και τα 3 είναι φανταστικά πέδιλα ίσως αν φόραγα τα racetiger πιο πολύ να έλεγα πάρε αυτά. ΟΙάσω(ο)ν πάντως σε μια χωραφομέρα με πάγο δώρο δε μάσαγε καθόλου. Τα RC4 επίσης σε χωραφοκατάσταση τα έχω δει να πετάνε Υ.Σ. Τα SL9 σε προκαλούν για πολύ τσαμπουκά κάρβινκγ τα άλλα ίσως όχι τόσο πολύ. Απλά για λυσσασμένο κάρβινγκ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 12, 2007 Τα RC4 επίσης σε χωραφοκατάσταση τα έχω δει να πετάνε Τα RC4 μόνο τον Γκινή και τον Ταξιάρχη έχω δει να τα πηγαίνουν πετώντας και μόνο τον πρώτο σε ολα τα terrain. Tα πέδιλα που έχουμε αναφέρει είναι σαφώς πάνω απο το επίπεδο του SL9 μην τα βάζετε στο ίδιο καζάνι. Με το SL9 Θα ευχαριστηθείς σκι με το SL12/RC4/Racetiger WC/Blizzard WC κλπ θα φτύνεις αίμα καθημερινώς και σαφώς θα κάνεις ποιοτικό σκι καμιά ώρα το πολύ. Πάρε κανα καρβοπέδιλο με 14μετρα ακτίνα Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted November 13, 2007 Πάρε κανα καρβοπέδιλο με 14μετρα ακτίνα RX8? Τι λετε?Αν και τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω cross(Supersport 5*) και θα προτιμουσα αμιγως slalom πεδιλο με προοπτικη αγορας και off πεδιλου,ωστε αναλογα με τα κεφια-κατασταση χιονιου, να χρησιμοποιω τα ενδεδειγμενα σε καθε περιπτωση. Αλλα το 8αρι της Fischer ειναι ψιλοπροκληση Για τα ελληνικα δεδομενα χιονιου-πιστων φαινεται ιδανικη περιπτωση. Πανο ή καποιος αλλος εμπειρος skier το εχεις δοκιμασει?Εγω δεν ετυχε..(παραξενο με τοσα που κυκλοφορυν). Εχω την εντυπωση οτι ειναι "μαλακουτσικο",απο αυτα που διαβαζω δεξια-αριστερα. Μετα ειναι τα metron αλλα ...δεν τα χωνευω!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 13, 2007 ... ή καποιος αλλος εμπειρος skier το εχεις δοκιμασει?Εγω δεν ετυχε..(παραξενο με τοσα που κυκλοφορυν).Εχω την εντυπωση οτι ειναι "μαλακουτσικο",απο αυτα που διαβαζω δεξια-αριστερα. Μετα ειναι τα metron αλλα ...δεν τα χωνευω!!! Αυτο το 'εμπειρος τι το'θελες Καλα να παθεις! Λοιπον τα εχω σε 1,65 εγω και σε 1,70 ο μειραξ. Μολις χιονισει, ελα απο τα μερη μας να κανεις test-drive Αλιως στην κοπη της πιτας... αν δεν κανω λαθος τα εχει και ο Προεδρος σε 1,60??? To Metron9 ειναι πολυ καλο πεδιλακι (καλυτερο για σουπες, ψιλοαπατητα κλπ.) οδοστρωτηρας στα ματια του υποφαινομενου απειρου σκιερ. Τα RX8 ειναι πολυ σταθερα σε πιστα, παγο, ψιλοανωμαλιες των Ελληνικων πιστων. Στην πουδρα (για 20-30 εκ μιλαμε, εκει που σταματησε να στρωνει το ρατρακ) εφαγα τα μουτρα μου. Επισης οσες φορες εχω πεσει (το αποφευγω για...αντισεισμικους λογους, μην εχουμε καμμια χιονοστιβαδα και θρηνησουμε θυματα ) εχω πεσει στις σουπες οταν γραπωνει η λαθος ακμη και το ενα πεδιλο φευγει δεξια και το αλλο αριστερα . Φταιει η λεπτη μεση και ο καφρος που την παταει... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 13, 2007 Ανέστη αν δεν φορέσεις πέδιλο πρώτα θα έλεγα να μην το πάρεις. Ότι κάθεται καλά σε εσένα μπορεί να μην κάθεται σε εμένα κλπ. Υ.Γ. Καλά βρε δίπλα έχεις το Πηγάδι πετάξου κάνε ένα τεστ και πάρε ότι σου αρέσει Quote Share this post Link to post Share on other sites