Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
anemar

Slalomcarver πεδιλα

Recommended Posts

Ανέστη αν δεν φορέσεις πέδιλο πρώτα θα έλεγα να μην το πάρεις. Ότι κάθεται καλά σε εσένα μπορεί να μην κάθεται σε εμένα κλπ.

 

Σιγουρα ετσι ειναι.Αλλα σε αυτην την κατηγορια υψηλων απαιτησεων πανω-κατω ξερεις τι θα παρεις απο καθε πεδιλο.Οι διαφορες μεταξυ τους ειναι πολυ μικρες και αντιληπτες στο οριο ή κοντα σε αυτο. :ph34r:

Ισως τελικα δω και τις πιο μαλακες σειρες,γιατι οντως το worldcup το fischer μετα απο 1-2 ωρες θα κουραζει.

Οποτε παιζουν τα race sc,racetiger sc και σοβαρος πλεον υποψηφιος το rx8.

Share this post


Link to post
Share on other sites
σοβαρος πλεον υποψηφιος το rx8.

τα έχω κ εγώ 3 σεζόν τώρα κ συμφωνώ με τον Μάκη όσον αφορά ίδιος τη συμπεριφορά στο μαλακό χιόνι (εκεί είναι που δεν τα κουμαντάρω καθόλου...με πάνε όπου θέλουν :ph34r: ). Κατα τα άλλα είναι αρκετά σκληρό πέδιλο αλλά σου δίνει σταθερότητα σε στρωμένη πίστα (τουλάχιστον εμένα που είμαι στο επίπεδο 5/6 περίπου).εχω το 1,60 κ αν σου κάνουν κ βρεθούμε στο ίδιο χιονοδρομικό μπορείς να τα δοκιμάσεις.


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα S5 ειναι σιγουρα σκληροτερα πεδιλα απο τα RX8 αλλα και συναμα τοσο ιδια...αρα γιατι να τα αλλαξεις(και τα metron9 ειναι μαλακοτερα)?


ΤΕΛΟΣ δεν περιγραφω αλλο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

RX8? Τι λετε?Αν και τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω cross(Supersport 5*) και θα προτιμουσα αμιγως slalom πεδιλο με προοπτικη αγορας και off πεδιλου,ωστε αναλογα με τα κεφια-κατασταση χιονιου, να χρησιμοποιω τα ενδεδειγμενα σε καθε περιπτωση.

 

Αλλα το 8αρι της Fischer ειναι ψιλοπροκληση :P Για τα ελληνικα δεδομενα χιονιου-πιστων φαινεται ιδανικη περιπτωση.

 

 

Ανεστη εχω τα RX8 3 χρονια σε 1.70 και περισυ δοκιμασα αρκετα τα S5 απο τον Τιμο σε 1.60 μου φαινεται. Ενταξει μικροδιαφορες εχουν αλλα συμφωνω με τον Τιμο οτι δεν αξιζει να πας απο το ενα στο αλλο. Τα αλλα που ανεφερες ειναι πολυ σκληρα πεδιλα, οποτε στη θεση σου θα αλλαζα κατευθειαν κατηγορια πεδιλου για εκτος πιστας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koiτα επισης το καινουριο Κ2 Αpache Crossfire 07/08 (καμια σχεση με το περσινο) νεα γενια carvoπεδιλων με φαρδιά μέση.

 

Αtomic SL10 (αντικαταστατης των SL9)all time classic

 

απεφυγε τα σκληροπυρινικά αγωνιστικού τυπου

ειδικά τα Fischer RC4, Voelkl Racetiger,Atomic SL12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα S5 ειναι σιγουρα σκληροτερα πεδιλα απο τα RX8 αλλα και συναμα τοσο ιδια...αρα γιατι να τα αλλαξεις(και τα metron9 ειναι μαλακοτερα)?

Εχουν αρκετη διαφορα στο radius.

13μ. στο 165 το Fischer

14,8 στο 168 το SS5 που εχω.

 

Θελω slalomαδικο πεδιλο και 13μ ειναι καλα.Με το 8αρι θαναι σιγουρα πολυ πιο ξεκουραστα(δεν πηγα και γυμναστηριο φετος... :unsure: )αποτι με τα race πεδιλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελειωσαμε και με το slalom B)

Εκει ειχα το μυαλο μου παντα,αυτο πηρα(το γουσταρα οπως λεει και ο ΜΙΚ για το αυτοκινητο που θα παρει!!)

Περισσοτερα στις πιστες.

 

Αρη προλαβαινω να γυμνασω τετρακεφαλους για φετος? :lol:

 

 

 

 

fischer_rc4_wordlcup_sc_08.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Race SC της Fischer που ειναι ενα σκαλοπατι κατω απο το WC το εχει δοκιμασει κανεις?

Μηπως ειναι αρκετα πιο μαλακο?

 

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι εχει ακριβως ιδιο sidecut με το RX8.Η διαφορα τους εγκειται στο WORLDCUP TUNING που εχει το SC και οχι το RX.

 

"Edges and base are given an extremely precise World Cup level finish on the most modern grinding line in the world."

 

και στο

 

FT FRAME

"The material inside the ski is compressed at six key oscillation points. This makes the ski much calmer."

 

Και τα 2 η Fischer τα δινει 7-8-9 επιπεδο.

 

Πως γινεται με ιδιο sidecut 116-65-98 το ενα να ειναι race και το αλλο versatile cross??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφέρουν στη κατασκευή.Το ένα είναι laminate και το άλλο cap .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφέρουν στη κατασκευή.Το ένα είναι laminate και το άλλο cap .

Δηλαδη? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To laminate ειναι το γνωστό σε ολους σαντουιτσ οπου τα υλικά μπαινουν σε επιπεδα. Στο cap υπάρχει υλικό που περικλείει τα εσωτερικά υλικά. Συνηθως χρησιμοποιείτε σε πεδιλα με πολυαιστερικό core. Το layered ή laminate ειναι η κλασική τεχνική που χρησιμοποιείται συνήθως και για τα αγωνιστικά πέδιλα.

 

@Πανος Καμια σχεση δεν έχει το laminate με τη σκληρότητα του πεδιλου, απλά οταν θελουν να κάνουν ένα πέδιλο με μκρότερη στρεπτική ικανότητα προτιμουν τη μέθοδο laminate.

 

@Ανεστης, Το πεδιλο σου ειναι cap ενώ το αντιστοιχο αγωνιστικό του ειναι laminate.

 

Τα υπερ και τα κατά της κάθε μεθοδου ειναι αρκετά και αλλαζουν απο εταιρία σε εταιρία. Η ατομικ εχει παρουσιάσει καθαρό αγωνιστικό πεδιλο (εργοστασιακό) με την μεθοδο cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To laminate ειναι το γνωστό σε ολους σαντουιτσ οπου τα υλικά μπαινουν σε επιπεδα. Στο cap υπάρχει υλικό που περικλείει τα εσωτερικά υλικά. Συνηθως χρησιμοποιείτε σε πεδιλα με πολυαιστερικό core. Το layered ή laminate ειναι η κλασική τεχνική που χρησιμοποιείται συνήθως και για τα αγωνιστικά πέδιλα.

 

@Πανος Καμια σχεση δεν έχει το laminate με τη σκληρότητα του πεδιλου, απλά οταν θελουν να κάνουν ένα πέδιλο με μκρότερη στρεπτική ικανότητα προτιμουν τη μέθοδο laminate.

 

@Ανεστης, Το πεδιλο σου ειναι cap ενώ το αντιστοιχο αγωνιστικό του ειναι laminate.

 

Τα υπερ και τα κατά της κάθε μεθοδου ειναι αρκετά και αλλαζουν απο εταιρία σε εταιρία. Η ατομικ εχει παρουσιάσει καθαρό αγωνιστικό πεδιλο (εργοστασιακό) με την μεθοδο cap.

Thanks.

 

Το woodcore?Διαβασα σε ξενα fora οτι και τα 2 (RX8 k Race SC) ειναι με woodcore.Γενικα τα παρουσιαζουν ως ιδια πεδιλα.Απο την αλλη στα φετινα test αν δειτε(το διαβασα και αλλου),βαζουν το RX8 σε χαμηλοτερη κατηγορια(πιο intermediate) αποτι το εβαζαν παλιοτερα,χωρις να εχει αλλαξει σε τιποτα αλλο εκτος απο τα γραφικα :P Πολυ marketing ρε γμτ.

 

Σταθη γραφεις το πεδιλο μου ειναι cap,ποιο εννοεις? :D (εχω πολλα τελευταια!!).

 

Εν τελει ποιο να παρω για slalom ρε παιδες(απευθυνομαι κυριως σε εσας που ξερετε τι σκι κανω)?Το 8αρι ή το sc?το worldcup το απερριψα(δεν κανει για πολλες ωρες-στη φυσικη κατασταση που ειμαι...).

Στα ξενα φορα μιλουν για διαφορα μονο στα γραφικα και σε καποια για αμελητεα διαφορα στη σκληροτητα.

 

Πολυ μπερδεμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ μπερδεμα.

 

Φιλε εσύ θες ολοκληρο εξάωρο για να μάθεις τα βασικά. Δεν παραδίδω μαθήματα ηλεκτρονικώς. Περνα την Πεμπτη απο το φλοκα, κερνα κάτι να σου τα πω. :P

 

Υ.Γ.το wood core δεν ειναι καθολου μάρκετινγκ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στάθη, σιγά σιγά με τις συμβουλές θα μαζέψεις την προίκα σου. :P

 

Την δικια μου την εκανα, τωρα δουλευω για τα παιδιά μου... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε εσύ θες ολοκληρο εξάωρο για να μάθεις τα βασικά. Δεν παραδίδω μαθήματα ηλεκτρονικώς. Περνα την Πεμπτη απο το φλοκα, κερνα κάτι να σου τα πω. :D

 

Υ.Γ.το wood core δεν ειναι καθολου μάρκετινγκ...

Σταθη ξερω τι ειναι το woodcore(και τα πεδιλα που εχω woodcore εχουν),απλα ρωταω αν εχει σχεση με το laminate ή το cap.

Για το marketing αναφερομαι στις αλλαγες που κανουν χωρις να υπαρχει λογος.H Fischer το 8αρι το εχει εδω και 3 χρονια επιπεδο 7-8-9.Στα φετινα test καποιοι το βαζουν σε πιο intermediate κατηγορια,χωρις να εχει αλλαξει :D

Απο την αλλη διαβαζεις σχεδον παντου οτι RX8 k Race SC ειναι σχεδον το ιδιο πεδιλο(καποιοι λενε ακριβως το ιδιο).Απλα λεει οτι στους Ευρωπαιους αρεσει το Race looking style και το βγαζουν(στην Αμερικη δεν βγαινει) :P .Μετα το 8αρι ειναι το Worldcup.

Εκει αναφερομαι στο marketing.Στα "κολπακια" των εταιριων και των testers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το RX-8 :

RADIUS 13 m / 165 cm

SIDECUT 116 - 65 - 98

LENGTHS 175, 170, 165, 160, 155

BINDING FX12 RAILFLEX 2

TECHNOLOGY SANDWICH CONSTRUCTION

FREQUENCY TUNING INSIDE

RAILFLEX SP

AIR CHANNEL

AIR CARBON TI

 

Το Race SC:

RADIUS 13 m / 165 cm

SIDECUT 116 - 65 - 98

LENGTHS 175, 170, 165, 160, 155

BINDING FX12 RAILFLEX 2

TECHNOLOGY FT FRAME

SANDWICH CONSTRUCTION

FREQUENCY TUNING INSIDE

WORLDCUP TUNING

RAILFLEX SP

AIR CHANNEL

AIR CARBON TI

 

Από ότι φαίνεται στις προδιαγραφές το Race SC έχει παραπάνω το FT Frame και το Worldcup finish.

Πιθανόν το Race να έχει πιό κοφτερές ακμές που δίνουν καλύτερο κράτημα στο παγωμένο χιόνι αλλά είναι πιό ευαίσθητες και δύσκολες στη συντήρηση και κάνουν το σκι πίό απόλυτο, αλλά δεν συγχωρεί την κακή τεχνική. Το FT frame καλμάρει το σκι σε μεγάλες ταχύτητες κυρίως σε παγωμένα χιόνια.

Παρά τις ίδιες διαστάσεις τους τα σκι δεν έχουν διαφορές μόνο στα γραφικά . Μπορεί να μην έχουν τρομερές διαφορές , αλλά η Fischer δεν κοροιδεύει το πελάτη. Το ένα είναι Golf GT και το άλλο GTI :lol:

 

Το ότι ένα σκι έχει woodcore δεν μάς λέει και πολλά πράγματα. Απλώς μας λέει πως ο πυρήνας έχει και ξύλο και δεν είναι σκέτος ...αφρός.Το είδος του ξύλου ,ο τρόπος που είναι κομμένο σε σχέση με τα νερά, το μέγεθος και σχήμα των κομματιών, ο τρόπος που συνδυάζονται μεταξύ τους διαφορετικά είδη ξύλου και συνθετικά υλικά με μέταλλα δίνουν τον τελικό χαρακτήρα του σκι. Μιλάμε γιά την "ψυχή" του σκι , γιά τις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν ένα μέτριο από ένα εξαιρετικό σκι. Στο πυρήνα του σκι βρίσκεται όλη η τεχνογνωσία μιάς εταιρίας και των ανθρώπων της. Η γνώση που πέρασε από γενιά σε γενιά . Εμπειρικά και χωρίς μοντέλα προσομοίωσης. Με συνεχή βελτίωση δοκιμασμένων λύσεων με θριάμβους και αποτυχίες.

Δυστυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν είναι ορατό στον αγοραστή, οπότε αναλαμβάνει το marketing να μας πείσει .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...