dmar 0 Report post Posted October 21, 2006 Γεία σας φίλες και φίλοι . Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας. Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο. Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή. Χαιρετισμούς dmar Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted October 21, 2006 Γεία σας φίλες και φίλοι .Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας. Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο. Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή. Χαιρετισμούς dmar Απο σένα εξαρτάται φίλε, εμείς είμαστε εδώ. (Και στα βουνά φυσικά)!! Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 21, 2006 Καλώς ήρθες Dmar. Είσαι στο σωστό μέρος για να βρείς κι αλλους ομοιοπάθείς με σένα και να ανεβαίνεις μαζί τους στα βουνά. Πες μας περισσότερα για σένα. Σε ποιο βουνό πήγαίνεις, αν κάνεις σκι η σανίδι κτλ. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted October 21, 2006 Γεία σας φίλες και φίλοι .Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας. Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο.Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή. Χαιρετισμούς dmar Μην ανησυχείς...τώρα θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό μαζί με το υπόλοιπο κοπάδι (λύκους, αλεπούδες κτλ) Καλώς ήρθες Φιλικά Νανά Quote ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 21, 2006 Dmar καλώς ήρθες στο φόρουμ. Μου ακούγεσαι σαν να βρίσκεσαι στο σωστό μέρος Μάλλον δεν θα ξαναχρειαστεί να ανέβεις μόνος σου στα βουνά φτάνει να μας παρακολουθείς και να συμμετέχεις στις εξορμήσεις μας. Όπως λέει κι ο Στάθης, πες μας μερικά πράγματα για σένα. Από Αθήνα είσαι, Θεσ/κη, πού; Με τί ασχολείσαι; Άλλα σπορς; Πες μας ό,τι θέλεις τέλος πάντων... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 21, 2006 Μην ανησυχείς...τώρα θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό μαζί με το υπόλοιπο κοπάδι (λύκους, αλεπούδες κτλ) Καλώς ήρθες Φιλικά Νανά Νανα τα αγρια πανε σε αγελες (λυκων κλπ)... ακου.... κοπαδι Anyway, Καλως ωρισες Dmar (αληθεια πως προφερεται; Ντι-μαρ; Νταμαρ'; Ντουμαρ; ). Λοιπον ο Dmar ειναι απο Αθηνα, περισσοτερα ελπιζω να μας πει ο ιδιος (ειμαστε περιεργοι εμεις εδω...) Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
dmar 0 Report post Posted October 21, 2006 Dmar καλώς ήρθες στο φόρουμ. Μου ακούγεσαι σαν να βρίσκεσαι στο σωστό μέρος Μάλλον δεν θα ξαναχρειαστεί να ανέβεις μόνος σου στα βουνά φτάνει να μας παρακολουθείς και να συμμετέχεις στις εξορμήσεις μας. Όπως λέει κι ο Στάθης, πες μας μερικά πράγματα για σένα. Από Αθήνα είσαι, Θεσ/κη, πού; Με τί ασχολείσαι; Άλλα σπορς; Πες μας ό,τι θέλεις τέλος πάντων... Λοιπόν , Μένω Αθήνα και μου αρέσει πάρα πολύ το χειμερινό Σκί [αν καταφέρω και το Σανίδι δεν θαμε χαλάσει]. Το θεωρώ πιο πολύ σαν άθλημα-πόρωση,κάνω απο το 1999, με κορύφωση εκδρομή στο San johhan στο Τυρόλο Αυστρία . Τον προηγούμενο χειμώνα πήγα Βίγλα-Πισοδέρι[πρέπει να ξαναπάω είναι ΣΟΥΠΕΡ],ποίοτητα χιονιού-πίστες-τοποθεσία . Πηγαίνω συνήθως Καλάβρυτα- Μαίναλο- Παρνασσό. ε κάνω και λίγο ποδήλατο για να συντηρώ τα πόδια μου το καλοκαίρι,και γυμναστήριο. Εκανα και WINDSURF αλλά σταμάτησα γιατί μου κόστιζε[διπλά και τριπλά πανιά,σανίδια και.και.και..] και έπρεπε να διαλέξω. Θέλω να πάω και αλλού στο εξωτερικό[χωρίς όμως την ΤΙΜ] Quote Share this post Link to post Share on other sites
dmar 0 Report post Posted October 21, 2006 Μάκης Μ είσαι Αγία,ελπίζω τα πέδιλα να μην τα έβαλες πρόπερσι σε κατηφόρες και χάλασες τους δρόμους. dmar[ντί-μαρ] Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 21, 2006 Αγια Παρασκευη και σε κατηφορα μπλε παρακαλω. Δυστυχως, περσι που χιονισε και ημουν ετοιμος για κατεβασιες το πρωι...ΕΡΙΞΕ Ο ΠΡΟΚΟΜΜΕΝΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΑΤΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!! Εσυ που μενεις; Φιλικα ΜακηςΜ ΥΓ: St Johan πηγα και περσι και προπερσι τα Χριστουγεννα Quote Share this post Link to post Share on other sites
dmar 0 Report post Posted October 21, 2006 Στην Ηπείρου. Τυχερέ,η Αυστρία και ειδικά η τοποθεσία του St.Johan είναι πολύ καλή. Είχα πάει με τον Σύλλογο Αχαρνών. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xrisa 5 Report post Posted October 22, 2006 καλώς τον ντι μαρ και συ από τα ΒΠ, πολύ καλά πάμε! Τσακός μεριά εγώ! τα λέμε!!!!!!!!!! Quote ζητήται πούδρα κατάλληλη για βιασμό πληροφορίες μόνο με pm Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted October 23, 2006 Γεία σας φίλες και φίλοι .Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας. Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο. Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή. Χαιρετισμούς dmar Μετα απο ενα χρονο μπορει και να παρακαλας να μεινεις μονος σου, στο βουνο walkie talkie να εχεις στο 8/20 και θα ξανανιωσεις καταλαβεις... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted October 23, 2006 Dmar καλως ήρθες στην παρέα μας, ειναι σίγουρο οτι πια δεν θα ανεβαίνεις μονος στο βουνό αλλά θα σου δώσω μία φιλική συμβουλή σαν νέος που είσαι βεβαίως...... βεβαιως........ να προσέχεις μόνο με ποιους θα ανεβαίνεις στο βουνό ειναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες ..... - μονο εγώ είμαι λογική εδω μέσα Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites