Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
spiros1970

Κατάσταση πιστών στο χ/κ Σελίου ???

Recommended Posts

Επειδή λέω να δοκιμάσω (για πρώτη φορά φέτος :) ) να τσουλίσω στο Σέλι, υπάρχει κάποιος που δοκίμασε τις τελευταίες μέρες (νομίζω ότι μόνο το Αρσούμπασι άνοιξε) ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς φωτογραφίες από το ασούρπασι έχω μόνο στο κινητό μου... :)

Χθες που έφυγα ήταν ανοιχτό και κάτι έκανε από χιονάκι. Έχει διάσπαρτες πέτρες, αλλά μικρές και λίγες.

 

Εγώ το πάλευα με το σανίδι μπροστά και δεν μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες. :P

Σε γενικές γραμμές ήταν καλά πατημένες όλες και με λιγότερο κόσμο τις αργίες της Πρωτοχρονιάς από αυτές των Χριστουγέννων.

 

DSC04476.jpg

 

DSC04477.jpg

 

DSC04478.jpg

 

DSC04497.jpg

 

DSC04498.jpg

 

DSC04508.jpg

 

DSC04509.jpg

 

DSC04510.jpg

 

DSC04511.jpg

 

DSC04513.jpg

 

DSC04515.jpg

 

DSC04521.jpg


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγώ το πάλευα με το σανίδι...

:):P:P:blink::):):P

Έτσι, έτσι, να γυρνάτε από το σκι στο σανίδι. Μοντέρνα πράγματα.


Board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση:

Τελικά, από όσους ανέβηκαν στο Σέλι... Αξίζει ρε παιδιά? κάτι άκουσα για λίγες πέτρες (ας πούμε λόγω εποχής όλα λίγο πολύ έχουν) κάτι άκουσα για παγάκια που κατρακυλάνε στις πίστες. Μιλάμε βασικά μόνο για Ασούρμπασι από ότι κατάλαβα, έστω και εκεί όμως κάνεις σκι ή είναι όπως στα πηγάδια που ειδικά λόγω κόσμου είναι σκότωμα?


AlexPowder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ημουν σήμερα επάνω. Ανοιχτό είναι μόνο το Αρσούμπασι (Ηρα, Αρτεμις). Το συνδετικό είναι κλειστό όπως και οι υπόλοιπες μπροστινές πιστες (κατεβαίνεις με το καρεκλακι). Πράγματι έχει πέτρες όμως αν είσαι προσεχτικός τις αποφεύγεις (εγώ πατησα 2-3 :D ) και σε μερικά σημεία είναι παγωμένο. Τα μεγαλύτερα διαστήματα όμως των πιστών είχαν καλής ποιότητας χιόνι (βοηθάει και το κρύο). Κυρίως έκανα στην Ηρα. Ακολυθούν φωτό...

 

DSC00005.jpg

 

DSC00003.jpg

 

DSC00001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...