spiros1970 1 Report post Posted January 3, 2008 Επειδή λέω να δοκιμάσω (για πρώτη φορά φέτος ) να τσουλίσω στο Σέλι, υπάρχει κάποιος που δοκίμασε τις τελευταίες μέρες (νομίζω ότι μόνο το Αρσούμπασι άνοιξε) ??? Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted January 3, 2008 Δυστυχώς φωτογραφίες από το ασούρπασι έχω μόνο στο κινητό μου... Χθες που έφυγα ήταν ανοιχτό και κάτι έκανε από χιονάκι. Έχει διάσπαρτες πέτρες, αλλά μικρές και λίγες. Εγώ το πάλευα με το σανίδι μπροστά και δεν μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες. Σε γενικές γραμμές ήταν καλά πατημένες όλες και με λιγότερο κόσμο τις αργίες της Πρωτοχρονιάς από αυτές των Χριστουγέννων. Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
spiros1970 1 Report post Posted January 3, 2008 Thanks! Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted January 3, 2008 Εγώ το πάλευα με το σανίδι... Έτσι, έτσι, να γυρνάτε από το σκι στο σανίδι. Μοντέρνα πράγματα. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted January 3, 2008 Είσαι ένα βήμα πριν το warn, Λεωνίδα! Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted January 4, 2008 καλημερα και καλη χρονια το αρσουμπασι εχουνε δωσει.....η κεντρικη και το λουκι δεν τσουλανε δηλαδη??? ευχαριστω http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
alexpowder 7 Report post Posted January 4, 2008 Ερώτηση: Τελικά, από όσους ανέβηκαν στο Σέλι... Αξίζει ρε παιδιά? κάτι άκουσα για λίγες πέτρες (ας πούμε λόγω εποχής όλα λίγο πολύ έχουν) κάτι άκουσα για παγάκια που κατρακυλάνε στις πίστες. Μιλάμε βασικά μόνο για Ασούρμπασι από ότι κατάλαβα, έστω και εκεί όμως κάνεις σκι ή είναι όπως στα πηγάδια που ειδικά λόγω κόσμου είναι σκότωμα? AlexPowder Share this post Link to post Share on other sites
spiros1970 1 Report post Posted January 4, 2008 Ημουν σήμερα επάνω. Ανοιχτό είναι μόνο το Αρσούμπασι (Ηρα, Αρτεμις). Το συνδετικό είναι κλειστό όπως και οι υπόλοιπες μπροστινές πιστες (κατεβαίνεις με το καρεκλακι). Πράγματι έχει πέτρες όμως αν είσαι προσεχτικός τις αποφεύγεις (εγώ πατησα 2-3 ) και σε μερικά σημεία είναι παγωμένο. Τα μεγαλύτερα διαστήματα όμως των πιστών είχαν καλής ποιότητας χιόνι (βοηθάει και το κρύο). Κυρίως έκανα στην Ηρα. Ακολυθούν φωτό... Share this post Link to post Share on other sites