MELO2 0 Report post Posted January 6, 2008 re paidia eimai 16 kai thelo na matho agonistiko ski.pou mporo na matho? Quote Superskier Share this post Link to post Share on other sites
snowsailor 0 Report post Posted January 6, 2008 re paidia eimai 16 kai thelo na matho agonistiko ski.pou mporo na matho? Πρεπει να πας να γραφτεις στον αντιστοιχο συλλογο της πολης σου...(αν υπαρχει) Quote You don't choose to die on your skis, you are chosen ! Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted January 6, 2008 re paidia eimai 16 kai thelo na matho agonistiko ski.pou mporo na matho? Αν θέλεις να μάθεις μόνο,δες για κάποιο σύλλογο.Όλες οι μεγάλες πόλεις έχουν,και οι περιοχές γύρω από Χ.Κ.Αν θέλεις όμως να διακριθείς,πήγαινε στο εξωτερικό.Εδώ δεν πρόκειται... Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
D_Kikeridis 0 Report post Posted January 7, 2008 K episis,an theleis na diakritheis to exeis thimithei ligo arga YG: Apo triti k pali ellinikous xaraktires Quote Share this post Link to post Share on other sites
MELO2 0 Report post Posted January 7, 2008 carving xero poli kalo. carving xero poli kalo. re file nomizeis oti den xero ski. kano ski apo 5 xronon. Quote Superskier Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 7, 2008 carving xero poli kalo. carving xero poli kalo. re file nomizeis oti den xero ski. kano ski apo 5 xronon. με τις υγειες σου Σου απαντησαν ειδη σε παραπανω ποστ... Επειδη εισαι 16 χρονω και ακομα μαθενεις λιγη ευγενεια δε βλαπτει Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted January 7, 2008 Οff Topic Φίλε MELO2 κατ'αρχήν διάβασε τους κανονισμούς του forum στους οποίοιυς απαγορεύεται ρητά η χρήση λατινικών χαρακτήρων στο forum. Αν πάλι ο υπολογιστής σου δεν διαθέτει ελληνικούς χαρακτήρες κατέβασέ τους από εδώ Είμαστε ένα forum και ένας σύλλογος που σέβεται τους αναγνώστες του και τα άμοιρα ματάκια τους / μας. Σε ευχαριστώ για την κατανόηση Πολύ φιλικά Χρήστος Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted January 7, 2008 carving xero poli kalo. carving xero poli kalo. re file nomizeis oti den xero ski. kano ski apo 5 xronon. Κάρβινγκ χέρις πόλη κάλο? Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 7, 2008 Φίλε Melo2, όπως και σε κάθε άθλημα το να θελήσεις να αρχίσεις πρωταθλητισμό στα 16 σου είναι δυστυχώς λίγο αργά.... Και όχι τίποτε άλλο, αλλά βρήκες ίσως ένα από τα χειρότερα αθλήματα που μπορείς να κάνεις στην Ελλάδα.... Τα φυτώρια των αθλητών των χωρών όπως Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία κτλ είναι έτη φωτός μπροστά από τα δικά μας.... Απ΄ότι γράφεις κάνεις καλό σκί, δεν έχεις να χάσεις απολύτως τίποτα να πάς να ρωτήσεις σε έναν Σύλλογο.... Αυτό που θα καταφέρεις εάν το επίπεδό σου είναι τόσο δυνατό, είναι να μπείς ίσως σε κάποια ομάδα και να βελτιώσεις ακόμα περισσότερο το στύλ σου αλλά μέχρι εκεί.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 7, 2008 Φίλε μου το τουριστικό σκι που κάνεις με το αγωνιστικό εχει πολύ μεγάλες διαφορές. Η ηλικία των 16 που λες οτι είσαι είναι αρκετά αργά για αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις και ο λόγος είναι οτι είσαι αρκετά μεγάλος για να διορθώσεις τα πολλά λάθη που θα έχεις στην τεχνική σου. Απο εκεί και μετά όμως δεν χάνεις τίποτα στο να ασχοληθείς και να μάθεις πολλά πράγματα που θα σου χρησιμέυσουν πάρα πολύ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 7, 2008 για μενα αν εχει ορεξη γιατι να μην ασχοληθει θα ειναι μια φοβερη εμπειρια αλλα οχι εδω μαλλον πρεπει να κυνηγησεις καποια καμπ εξω οι οποιοι και θα σε αξιολογησουν και αν εχεις ορεξη εσυ θα κρινεις Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 7, 2008 για μενα αν εχει ορεξη γιατι να μην ασχοληθει θα ειναι μια φοβερη εμπειρια αλλα οχι εδω μαλλον πρεπει να κυνηγησεις καποια καμπ εξω οι οποιοι και θα σε αξιολογησουν και αν εχεις ορεξη εσυ θα κρινεις Εσυ τώρα τι τρώγεσαι; Σκέφτεσαι να το γυρίσεις στο σκί πάλυ; Δεν σου βγαίνει με το μεγάλο σανίδι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
MELO2 0 Report post Posted January 7, 2008 με τις υγειες σου Σου απαντησαν ειδη σε παραπανω ποστ... Επειδη εισαι 16 χρονω και ακομα μαθενεις λιγη ευγενεια δε βλαok sory Quote Superskier Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 8, 2008 Δεν ξέρω αν ο μελο 2 κανει πλακα χιουμορ κτλ , αλλα η ηλικία των 16 ετών είναι σχετική αναφορικά με την επιθυμία να ασχοληθεί κάποιος με πρωταθλητισμό. Η πατουλίδου ξεκίνησε να μαθαίνει εμπόδια και να κάνει ταχύτητες στα 23 της χρόνια ! ...και με γνωσιακό τότε καθεστώς των στιβικών απο άποψη προπονητικής αρκετά μικρό , όπως ισχύει και σήμερα άλλωστε για τις ταχύτητες.... Αν ένας 16χρονος έχει το ταλέντο , μπορεί και παραμπορεί να κάνει πρωταθλητισμό , ακόμα και σε μεγαλύτερη ηλικία , τα ανδρογόνα τρελένονται μέχρι και τα 25 κατα μέσο όρο ! Απο την άλλη μεριά η χιονοδρομία καταβάσεων είναι αθλημα εν πολλοίς κινητικής επιδεξιότητας , οπερ που σημαίνει οτι η δυναμη του αθλητή δεν είναι το Α και το Ω ! (εχουμε πολλα παραδειγματα τέτοια απο αθλητές FIS ) Τέλος συμφωνώ πως για την ελλάδα δυστυχώς η χιονοδρομία καταβάσεων σαν αθλημα σε αγωνιστικό επιπεδο δεν μπορεί να υποσχεθεί απολύτως τίποτα σε διεθνές επίπεδο (ουτε κάν για τα βαλκάνια) εκτός απο την χιονοδρομία αντοχής - ημιαντοχής που υπερτερεί οργανωτικά αλλά και με βάση την φύση του αθλήματος. Για το αλπικό σκι η φάση μπορεί να είναι μόνο recreational έστω και αγωνιστικά εκτός και αν έχεις μεγάλη λόξα και αποφασίσεις να πας έξω μόνιμα . Για το τελευταίο έχουμε παράδειγματα , λίγα βέβαια κανα δυό , απο έλληνες ... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted January 8, 2008 To make a long story short Eίναι μάλλον απίθανο να σε πάρει ο οποιοσδήποτε Ορειβατικός ή Χιονοδρομικός σύλλογος στην ηλικία που είσαι (αν είσαι) όσο ταλέντο και να έχεις Σου τα λέω αυτά ιδίας πείρας αφού έφαγα πόρτα στα 15 μου (ήδη πολύ αργά) για ένταξη σε ορειβατικό σύλλογο. Τα σωματεία επενδείουν σε μικρές ηλικίες τις οποίες τις χαληναγογούνε όπως αυτή θέλουνε ώστε να μάθουνε σε πειθαρχία και τρόπο ζωής χιονοδρόμου. Εκτός αυτού θα συμφωνήσω και με τους υπόλοιπους που σου λένε ότι και το κλίμα της χώρας αλλά και οι υποδομές και ο τρόπος αντιμετώπισης των αθλητών και δη χιονοδρομίας είναι μάλλον αποτρεπτικό στοιχείο. Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted January 8, 2008 Συμφωνώ με τον Fidelio.Πολλοί πρωταθλητές έχουν ξεκινήσει στην εφηβεία και όχι από τα παιδικά τους χρόνια.Το θέμα είναι να υπάρχει το ταλέντο,η όρεξη και φυσικά χρήματα,διότι είναι πολύ ακριβό άθλημα.Φίλος μου-αλλοδαπός-ξεκίνησε το αγωνιστικό σκι στα 17,και είχε κάποιες διακρίσεις.Δυστυχώς ένας σοβαρός τραυματισμός τον ανάγκασε να σταματήσει το αγωνιστικό σκι.Αλλά μιλάμε για την Ισπανία,και ο ίδιος έμενε σε μια πόλη που είχε χιονοδρομικό,και έκανε κάθε μέρα προπονήσεις. Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 8, 2008 Το προβλημα με την προπονητική εδώ στην ελλάδα είναι οτι επικρατεί πολύ εμπειρισμός, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και αναφέρομαι στις γνωστές επιτυχείες γνωστών πρωταθλητών μας διαφόρων αθλημάτων που είχαν διάρκεια στις επιδόσεις τους. Κατα τα άλλα όσες επιτυχίες σημειώθηκαν σε εθνικό επιπεδο και διεθνές απο έφηβους και νεότερους αθλητές στην κατηγορία των ανδρών , οφείλεται κατα γενική ομολογία ,καθάρα στο ταλέντο τους και όχι σε επαϊοντες προπονητές με γνωσιακό επιστημονικό υπόβαθρο, δυστυχώς ... εξάλλου οι τραυματισμοί νέων αθλητών είναι καθαρά αποτέλεσμα τις άγνοιας των ελληνων προπονητών , για τις ηλικίες αυτές των 14-20. Η αγνοια αυτή κατευθύνει τους αθλητές στην υπερχρηση και εν τέλει στην κακη εκμετάλευση του ταλέντου (τους καταστρέφουν !!) Αυτό όπως καταλαβαίνεται έχει προεκτάσεις και στην γενική αντίληψη του κόσμου για το τι εστί πρωταθλητισμός και τις προεκτάσεις του, όπως για παράδειγμα το εν λόγω ζήτημα , "ποτε μπορώ να ξεκινήσω αγωνιστικό σκι; " Είναι αλήθεια οτι κάποιος σύλογγος εδώ στην Ελλάδα δεν θα ενδιαφερθεί κατα πάσα πιθανόητα για έναν ατίθασο 16χρονο με ταλέντο που σίγουρα θα κουβαλάει πολλά λάθη επάνω του απο θέμα τεχνικής. Αλλά πέστε μου εσεις , πόσους έλληνες προπονητές (στην χιονοδρομία) ξέρετε που μπορούν να ξεχωρησουν τα ταλέντα και να ασχοληθούν μαζί τους στις μεσαίες κατηγορίες αθλητών; Αμα μου πείτε έστω έναν-τροπος του λέγειν , τότε να σας συγχαρώ , γιατί εγώ δεν γνωρίζω... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
MELO2 0 Report post Posted January 8, 2008 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ. ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ. Quote Superskier Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 8, 2008 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ. ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ. Τωρα μιλας σωστα και ευγενικα. Μαθαινεις βλεπω,ευγε νεαρε!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 8, 2008 Eiδες? Ευγε και απο μενα Quote Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted January 11, 2008 ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!! ΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΝΗΘΕΙ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ http://www.sportsnet.gr/clublist/Default.asp Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
MELO2 0 Report post Posted January 11, 2008 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ. ΕΙΔΕΤΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟ-ΡΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΟΝΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. Quote Superskier Share this post Link to post Share on other sites