Olga 6,796 Report post Posted October 31, 2008 Όπως κάθε χρονο ενόψει εκδρομής του εξωτερικού ο ΕΣΤΟΥΧ θα παραγγείλει μπλουζάκια με το logo της εκδρομής. Η φετινή παραγγελία αφορα μπλουζάκια τύπου Polo με το σήμα του snowclub μπροστά και του Trois Vallees / La Tania στο πίσω μερος. Τα μπλουζάκια είναι mammut οπότε η ποιότητα είναι δεδομένη. Η τιμή τους υπολογίζεται γύρω στα 25€ (μπορει να είναι +,- κατι). Θα μάθουμε την τελική τιμή όταν δώσουμε την παραγγελία για συγκεκριμένο αριθμό. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλώ συμπληρώστε το ονομα σας στη λιστα, 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ICEMAN 3 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) Quote Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (? large) κοντομάνικα ή μακρυμάνικα? κολητή γραμμή ή πιο φαρδιά? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted October 31, 2008 κοντομάνικα ..κανονική γραμμή (ουτε φαρδιά, ουτε η γυναικεία γραμμη - ''μεσάτη''). είναι τύπου lacoste εννοείται ότι μπορουν να το παραγγείλουν και μέλη τα οποια δεν θα ακολουθήσουν στην εκδρομή μας Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 31, 2008 Φωτο υπαρχει; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted October 31, 2008 Φωτο υπαρχει; οχι...(θα προσπαθησω να βρω) Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (? large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
kosttis 166 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium)2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (? large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7.Kosttis (medium..φαντάζομαι) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
estenough 97 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough (large) Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted October 31, 2008 Θελω και γω μια σε large........ Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
matfield 59 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 583 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Barbie 3 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) Quote φτου ξελευτερία στους αστακούς... οοουυυππππςςςς...ξέχασα να δέσω τις μπότες μου!!! μετά τους αστακούς, σειρά έχουν τα Κ...αρχαριάκια!!!! ZZZZZZZZZZZZUUUUUPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted October 31, 2008 Tωρα εγω τι σκατα νουμερο χρειαζομαι? Τελος παντων ας ρισκαρω Medium για μενα παρακαλω Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) 15. bujinkan (Medium) 16 MakisM (large) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted October 31, 2008 Λοιπον προς αποφυγήν παρεξηγήσεως Τα γυναικεία μπλουζάκια είναι λίγο μεσάτα Στις επόμενες συναντήσεις θα φέρω κάποια δείγματα και θα δούμε πως θα στείλουμε κάποια δείγματα στα παιδιά στη Θεσσαλονίκη Βάλτε ενδεικτικά το νούμερο που φοράτε για να προχωρήσει η παραγγελία Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted October 31, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) 15. bujinkan (Medium) 16 MakisM (large) 17.Al_Foutzin (medium) (κάποιος μάλλον έρχεται μαζί σας! ) Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted November 1, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) 15. bujinkan (Medium) 16 MakisM (large) 17.Al_Foutzin (medium) (κάποιος μάλλον έρχεται μαζί σας! ) 18. snowcat (small) (welcome aboard ) Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
apoplanitarxis 59 Report post Posted November 1, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) 15. bujinkan (Medium) 16 MakisM (large) 17.Al_Foutzin (medium) (κάποιος μάλλον έρχεται μαζί σας! ) 18. snowcat (small) (welcome aboard 19.Foux (medium) 20.Apoplanitarxis (2 large) Quote ΤΕΛΟΣ δεν περιγραφω αλλο... Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted November 1, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) 15. bujinkan (Medium) 16 MakisM (large) 17.Al_Foutzin (medium) (κάποιος μάλλον έρχεται μαζί σας! ) 18. snowcat (small) (welcome aboard 19.Foux (medium) 20.Apoplanitarxis (2Xlarge) 21. Pies (Large?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
apoplanitarxis 59 Report post Posted November 1, 2008 1. olga (medium) 2. chris lappas (medium) 3. ICEMAN (εαν είναι στενή γραμμή Large εαν είναι κανονική Medium) 4. eleni (large) 5. elgreco (medium) 6. Dr Mina (small) 7. kosttis (medium) 8. damianos (large) 9. estenough(large) 10.spyder (large) 11.matfield (large) 12.Skimad (large) 13.jimkarys (large) 14. Barbie (medium) 15. bujinkan (Medium) 16 MakisM (large) 17.Al_Foutzin (medium) (κάποιος μάλλον έρχεται μαζί σας! ) 18. snowcat (small) (welcome aboard 19.Foux (medium) 20.Apoplanitarxis (2 large) 21. Pies (Large?) Quote ΤΕΛΟΣ δεν περιγραφω αλλο... Share this post Link to post Share on other sites