moglis 0 Report post Posted November 19, 2008 (edited) Γειά σε όλους τους λάτρεις του βουνού κ ιδιαίτερα του χιονιού. Με λένε Χρήστο κ είμαι γυμναστής.Λάτρης του βουνού απο πάντα ανακατεύομαι με κάθε είδους σπορ, ειδικά τα υπαίθρια όπως αναρίχηση, ορειβασία, rafting κ οτι άλλο κάτσει.Δουλεύω σαν προπονητής χιονοδρομίας στο χ.κ. Πισοδερίου (Βίγλα).Ααααυτά τα λίγα.Καλό χειμώνα σε όλους μας. Edited November 19, 2008 by moglis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted November 20, 2008 Kαλώς μας ήρθες Χρήστο και καλή διαμονή στο φόρουμ. Ελπίζουμε να σε γνωρίσουμε από κοντά με την πρώτη ευκαιρία. Προσωπικά με χαρά θα δεχόμουν νέα από το λατρεμένο μου Πισοδέρι! Φιλικά Ρανια Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 20, 2008 Καλωσήλθες! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted November 20, 2008 Καλώς μας βρήκες ...Προσωπικά με χαρά θα δεχόμουν νέα από το λατρεμένο μου Πισοδέρι! Εγώ πάλι με χαρά θα δεχόμουν και καμοιά συμβουλή τεχνικής στο σκι Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted November 20, 2008 καλως ηρθες Χρηστο Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 20, 2008 Ωραιο χιονοδρομικο ... Καλως ηρθες ... α και που εισαι Χρήστο θα περιμενουμε νεα σας!!! Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted November 20, 2008 Καλώς ήρθες Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
nodas 0 Report post Posted November 20, 2008 Γειά σας ήρθα κι εγώ.! Πλέον δουλεύω πολλές ώρες και έχω ελάχιστο χρόνο. Παρόλα αυτά κάθε φορά που κάνω βόλτα σε αυτό το σάιτ νιώθω ότι χαλαρώνω. Γειά σε όλους!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted November 20, 2008 Παρόλα αυτά κάθε φορά που κάνω βόλτα σε αυτό το σάιτ νιώθω ότι χαλαρώνω. ωραια τα ειπες Νοντα ...να'σαι καλα, σ'ευχαριστουμε Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 20, 2008 καλως ηρθες συνονοματε Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
moglis 0 Report post Posted December 2, 2008 Σας ευχαριστώ όλους για το θερμό καλωσόρισμα.Με κάνατε να αισθάνομαι ήδη πολύ οικεία.Καλό χειμώνα σε όλους μας.Για ότι θα μπορούσα να βοηθήσω, μη διστάσετε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Αννα 57 Report post Posted December 2, 2008 Καλώς τους και τους δύο! Quote *καιρός να λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση* Share this post Link to post Share on other sites
batsav 0 Report post Posted December 3, 2008 Γεια σας και καλώς ήρθατε Χρήστο και Noda! Χρήστο, την Πρωτοχρονιά μάλλον θα είμαι οικογενειακώς με τον άντρα μου και τον γιο μου Πισοδέρι. Έχεις να μας προτείνεις κανέναν καλό δάσκαλο για αρχαρίους; Φιλικά, Ρένα Quote Share this post Link to post Share on other sites