-
Content Count
1,244 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ last won the day on January 6 2013
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ had the most liked content!
Community Reputation
486 ExcellentAbout ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ
- Birthday 12/31/1978
Contact Methods
-
AIM
NONE
-
MSN
ΝΑΙ
-
Website URL
http://NONE
-
ICQ
2147483647
-
Yahoo
eliasgosnow@yahoo.gr
Profile Information
-
Φύλο
Male
-
Περιοχή
Μαγούλα Αττικής
-
Ενδιαφέροντα
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ, ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ
-
Νέα "καλοκαιρινή" προσφορά στα 80€!
-
Νέα τιμή 99€ για όποιον επιθυμεί να προλάβει τα τελευταία χιόνια της χρονιάς.
-
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ started following Πωλούνται παιδικά πέδιλα ski Elan
-
Πωλούνται παιδικά πέδιλα σκι Elan Maxx Jrs Shift σε ύψος 90cm. Αγορασμένα από τον Κλαουδάτο (καινούρια) και φορεμένα μόνο πέντε φορές φέτος. Σε άριστη κατάσταση μπορούν να φορεθούν από αγόρια και από κορίτσια. Τιμή 109€ 99€ Ηλίας (694 7301865) https://klaoudatos.gr/product/πέδιλα-ski-maxx-jrs-shift-elan-πορτοκαλί/
-
Καλησπέρα, υπάρχουν ακόμα;
-
Μα γιατί να ταλαιπωρούμε την ΕΜΑΚ άγιες μέρες;
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, εύχομαι υγεία και πολλά χιόνια στα βουνά μας (σύντομα!).
-
Οι καιροί άλλαξαν (οικογενειάρχης πλέον) και χρειάζομαι ένα πεδιλάκι πιο εύκολο στην χρήση οπότε λέω να "σπρώξω" τα πολυ-αγαπημένα μου Rossignol Bandit. Το πέδιλο δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, από τα κορυφαία all around πέδιλα των αρχών της δεκαετίας που φεύγει. Διαστάσεις 130/86/116 σε ύψος 1,78cm και ακτίνα στροφής 16 μέτρα. 120€ παιδιά για όποιον ενδιαφέρεται https://www.freeride.com/gear/skis/rossignol-bandit-sc-86.html
-
Απ' ότι βλέπω βγαίνουν δυο-τρεις καλές κατεβασιές νωρίς το πρωί http://www.snowreport.gr/snowcam/parnassos/iraklis.html
-
Απολογισμός Χειμώνα 2018-19
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ replied to Χρήστος Λάππας's topic in Ραντεβού στα Βουνά - Πάμε Παρέα!
Έναρξη φετινής χιονοδρομικής περιόδου Κυριακή 29 Δεκεμβρίου στο ΧΚ Παρνασσού λήξη Μ. Σάββατο 27 Απριλίου στο ίδιο χιονοδρομικό. Συνολικά βγήκαν 5 χιονοδρομικές ημέρες στον Παρνασσό (μαζί με το Μ. Σάββατο) + 1 στο Καρπενήσι για το κοπή το πίτα του Συλλόγου. Pas mal αν υπολογίσει κανείς πως στο Καρπενήσι και την τελευταία μέρα στον Παρνασσό είχαμε μαζί μας και ένα βρέφος ενός έτους Ασύγκριτη χρονιά από άποψη χιονοκάλυψης (τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια που "επανήλθα" στο άθλημα μόνο την χρονιά 2008-2009 θυμάμαι κάτι αντίστοιχο και σίγουρα όχι σε τέτοιο βαθμό). Καλό καλοκαίρι λοιπόν, εμείς ξεκινάμε από τώρα ασκήσεις εκγύμνασης στην Ελπίδα ούτως ώστε μέχρι να περπατήσει κανονικά να έχει μάθει να τσουλάει κιόλας. -
Κάθε άλλο, θα ήταν ένας λόγος παραπάνω να προτιμούν την Φτερό οικογένειες
-
Νομίζω πιο χρήσιμη θα ήταν η πλήρης λειτουργία του σαλέ της Φτερόλακας, πιο λίγος κόσμος πιο ανθρώπινη ατμόσφαιρα. Σε αυτό θα βοηθούσε σημαντικά και η επαναλειτουργία του δρόμου μέχρι το σαλέ, της Φτερόλακας, καθώς ως γνωστόν εμείς οι μωρο-πατεράδες δεν κουβαλάμε και λίγα
-
Σάββατο 29 Δεκεμβρίου και αυτό που αναρωτιόμουν από το πρωί ήταν που πήγαν οι χιονοδρόμοι; Φτάσαμε κατά τις 08:45 και η μόνη ουρά δεκαλέπτου που συναντήσαμε ήταν για να βγάλουμε εισιτήριο στα Κελλάρια. Το βουνό ήταν τίγκα από επισκέπτες αλλά στις πίστες ήταν σας ένα κανονικό Σαββατοκύριακο. Άποψη μου πως για την ποσότητα του χιονιού το χιονοδρομικό δούλευε μια χαρά. Αναμένουμε τις νέες χιονοπτώσεις από σήμερα και ευελπιστούμε άμεσα στην πλήρη λειτουργία του (Σαχάρα, Οδυσσέας κτλ). Καλή χρονιά
-
Φωτορεπορτάζ δεν έχει;;;
-
Καλημέρα και καλό μήνα, Ακόμα αναζητούμε το καλοκαίρι (για να του ευχηθούμε να τελειώσει σύντομα !!!)
