Jump to content

TiLT

Χρήστης Forum
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by TiLT

  1. Ποιός εκλεψε τα βιβλία;;;; - «Ακουγεται οτι τα έκλεψε ένας με φαλάκρα!» Αυτό κι αν είναι συκοφαντική δυσφήμιση. Θα κάνω μηνυσεις !!!
  2. Ειναι κανεις για παρνασσό αυριο; Οι συνθήκες είναι πολλά υποσχόμενες!
  3. 30 εκ. στον Παρνασσό; Λέω να το διαπιστώσω απο κοντά! Είναι κανείς μέσα; (για αυριο)
  4. Μπορώ και χωρίς αυγοτάραχο! Αλλά Κωστή μην βιάζεσε για ανοιξιάτικο, κοίτα τι ερχεται από Κυριακή :!:
  5. Αυριο ειναι κανείς για παρνασσο?
  6. TiLT

    Αχ Βαχ

    Λοιπόν επιστρέφω τώρα που εχω αρχισει να συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου! Πώς τα κατάφερα: http://users.otenet.gr/~karaelen/Tilemaxos.mpg Είμαι αυτός στο βάθος :!: :roll: Δωράκι για τον κακοηθη ΜΙΚ, τα credits του video στον cookman!
  7. TiLT

    Αχ Βαχ

    Λοιπόν επιστρέφω τώρα που εχω αρχισει να συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου! Πώς τα κατάφερα: http://users.otenet.gr/~karaelen/Tilemaxos.mpg Είμαι αυτός στο βάθος :!: :roll:
  8. Επειδή εγώ δεν μπορώ να σταματήσω να ανοίγω το pc μου, μπορείς να σταματήσεις αυτά τα απαράδεκτα posts ωρε κωστη :!: :| .......... :wink:
  9. TiLT

    Αχ Βαχ

    λοιπόν, συμφωνα με το Manual of Sports Medicine (πολύ hardcore βιβλιο): After single rib fracture... ...return to play is based on pain control... After an initial 2 weeks of rest, pain control and healing should be such that the atlete may participate... ...if pain remains local anesthetic injections along the intercostal nerve to eliminate pain during activity.... Αν εχει πουδρα την Κυριακή θα δείτε καποιον με Flacon Ξυλοκαινης να κανει σκι
  10. Είναι κανείς για Παρνασσό αυριο;
  11. Αρχιζω τρελή αεροβική, MTB και τρέξιμο :!: Για να τα βγάλω πέρα
  12. A ρε Δημήτρη, εγω 3 μέρες στα καλάβρυτα εκανα όσο σκι κάνω συνήθως σε 1 μέρα!!! :? Και είχα και σένα και τον Γιάννη να με πέρνετε τηλ να μου λέτε τι καλα που περνάτε! Αλλα θα ανέβω ρε σεις βόρεια πάλι και θα σας εκδικηθώ :!: :!: :!: ]
  13. Μην περιμένετε να βρείτε πούδρα το σάββατο πάντος. Θα τα έχω πατήσει όλα εγω απο παρασκευή. Εστω και με ορειβατικά, αν δεν ανοιξει το κέντρο! Εντελώς φιλικα
  14. Παίζεις με τον πόνο μας :?:
  15. Είσαι λίγο μπλαζέ βρε πούδραμαν αλλα τα κείμενα σου έχουν πολύ γελιο Να 'σε καλά
  16. Alpine Touring vre kuto i poli dulia tha ftei
  17. Μερικά συμπληρωματικα στοιχεία: 90% των σκανδιναβών το εχουν γυρίσει στο telemark (ειδικά οι Νορβηγοί) Και μια ερώτηση: makalu, σε αυτή την φωτογραφία με το telemark είσαι με Α.Τ. εξοπλισμό;
  18. μόνο κομμένα απάτητα βρηκα δίπλα από τις πιστες, αλλά και μέσα στα δεντρα πήγα Υ.Γ. θα δείς τι τα έκανα σύντομα
  19. Σου έστειλα pm Να περάσεις καλά
  20. H καινουργια τρέλλα στην αμερικη, διαβαζα, ειναι νυχτερινές πούδρες με ισχυρα headlamps. Ε αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο και στην ελλάδα εγω... θα πεθάνω....
  21. Λοιπόν; Κανένας; Καποιοι που ζητάνε και 100 ευρω για ιδιαιτερα κοπάνας? :roll:
×
×
  • Create New...