-
Content Count
144 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by TiLT
-
θα σε πιασω με καμια βεργουλα...
-
τεσπα εγω εγραψα το ποστ αυτο σαν συνεχεια μιας συζητησης που ειχα με τον μικ για το ποσο με κουραζουν τα 9ς τις ροσι και ποσο ξεκουραστο χαβαλε σκι κανεις με τα Β5 (μεχρι να μπεις στα Bumps)
-
παγκρατιτωρα τελευταια παω για πατινια στο ζαπειο και στα περιξ. ειμαι ανοιχτος και σε αλλες προτασεις ομως πειτε οπου αλλου θελετε και φυγαμε !
-
το Β5 δεν κανει για γρηγορες εναλλαγες απο ακμη σε ακμη και για skided στροφουλες jump turns κλπ. Δηλαδη δεν παει στα bumps, σε αποτομα λουκια κλπ. Σε οτιδοιποτε αλλο παει πολυ ομορφα, ευκολα και ξεκουραστα. Για εμενα ειναι ενα ευκολο fun ski, αρκει να μπορεις στοιχειοδως να καρβαρεις. (Αρκει να μην το βαλεις σε bumps). Ενα σκληρο slalom πεδιλο ειναι πολυ πιο κουραστικο και απαιτητικο για εμενα. Και δεν ενοω βεβαια το sl9 για inline προπονηση κανεις;;;
-
τα in line skates ειναι η καλυτερη γυμναστικη για το σκι! (και απο τη δικη μου εμπειρια διαπιστωμενο) προσπαθω να κανω συχνα-πυκνα αλλα βαριεμαι μονος μου ακολουθει κανεις;;;
-
το σκ που μας ερχεται, κανονιστε την πορεια σας
-
οι δυο κινησεις που περιγραφεις ειναι ιδιες απλα η μια ειναι σε σλου μοσιον
-
ποτε βρε χαμενο?
-
ΛΑΘΟΣ! και στο παραλληλο παλι το σωμα στο εξωτερικο της στροφης θα πρεπει να γειρει!!!! Αλλοιως δεν γωνιαζεις αρκετα.Τωρα καπου αλλου διαβασα για τους αποφοιτους ΤΕΕΦΑ... Τι να πω για αυτο χωρις να προσβαλω κανενα... Δυστυχως στην Ελλαδα το αν καποιος ειναι καλος δασκαλος θα πρεπει να το πιστοποιησεις απο μονος σου και οχι απο καποιο πτυχιο που τυχον εχει! Αυτα απο καποιον που εκανε τον δασκαλο εμπειρικα.
-
Πολλοι κολανε στο V γιατι απλουστατα σταματανε να κανουνε μαθηματα οταν μπορουν πλεον να τσουλησουνε. Θεωρουν βλεπεις οτι τα υπολοιπα μπορουν να τα μαθουνε μονοι τους, πραγμα που τελικα δεν συμβαινει τοσο γρηγορα
-
Atomic SL9 περσινα, 160cm με δεστρα race μεχρι 12 DIN, περασμενα τριβειο προσφατως, για 200 ευρω
-
Απο το exodus στο snowclub... 80 exodus= παλιο gothik στεκι (δεν νομιζω να υπαρχει πια)
-
ΠOΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ;
TiLT replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ's topic in Ski - Snowboard: Το άθλημα
Level 11. able to ski everywhere, anyhow! δειτε το video http://users.otenet.gr/~karaelen/Cap.mpeg -
στα χωρια της ευρυτανιας το λένε ροβοχιονο!!!¨
-
Εχεις πιθανοτατα καποιον κλωνο του Blaster Worm! Win XP εχεις? σου βγαζει παραθυρο που λεει system shutdown? αν εχω πεσει μεσα, ενεργοποιησε το Firewall και ψαξε στο web και στο site της symantec συγκεκριμενα για το πως θα το καθαρισεις... φιλικα, ο γιατρος
-
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΩ ΑΛΠΙΚΟ ΤΡΙΤΩΝΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ SNOWCLUB...
TiLT replied to ΜΙΚ's topic in Μπλα - Μπλα
Θαυμάσια περιγραφή της μυικής δυστροφίας του Ντουσεν απο το Γιάννη, δυστυχως εχει τραγικη καταληξη η πορεια αυτης της νόσου.... Δηλαδη Μιχαλάκη σε χάνουμε;;;;;; :twisted: -
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΩ ΑΛΠΙΚΟ ΤΡΙΤΩΝΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ SNOWCLUB...
TiLT replied to ΜΙΚ's topic in Μπλα - Μπλα
εψαξα και στο medline για κοντους οπισθιους και το μονο που βρηκα ηταν αυτο το αρθρο!!! (σχετικο με τον τροπο του) αφου με προκαλεις Pain. 2002 Oct;99(3):459-63. Related Articles, Links Catastrophizing is related to pain ratings, but not nociceptive flexion reflex threshold. France CR, France JL, al'Absi M, Ring C, McIntyre D. Department of Psychology, Ohio University, 245 Porter Hall, Athens, OH 45701, USA. france@ohio.edu Catastrophizing is reliably associated with increased reports of clinical and experimental pain. To test the hypothesis that catastrophizing may heighten pain experience by increasing nociceptive transmission through spinal gating mechanisms, the present study examined catastrophizing as a predictor of pain ratings and nociceptive flexion reflex (NFR) thresholds in 88 young adult men (n=47) and women (n=41). The NFR threshold was defined as the intensity of electrocutaneous sural nerve stimulation required to elicit a withdrawal response from the biceps femoris muscle of the ipsilateral leg. Participants completed an assessment of their NFR threshold and then provided pain ratings using both a numerical rating scale (NRS) and the short-form McGill pain questionnaire (SF-MPQ). Pain catastrophizing was assessed using the catastrophizing subscale of the coping strategies questionnaire (CSQ). Although catastrophizing was positively related to both NRS and SF-MPQ pain ratings, catastrophizing was not significantly related to NFR threshold. These findings suggest that differential modulation of spinal nociceptive input may not account for the relationship between catastrophizing and increased pain. PMID: 12406521 [PubMed - indexed for MEDLINE] -
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΩ ΑΛΠΙΚΟ ΤΡΙΤΩΝΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ SNOWCLUB...
TiLT replied to ΜΙΚ's topic in Μπλα - Μπλα
Οι οπίσθιοι μηριαίοι (δικέφαλος, ημιτενοντώδης, ημιυμενώδης). απο τη σελιδα: http://www.care.gr/enc/fitness/topic/?id=11 (αυτη δεν ειναι ομως δοκιμη ιατρικη ορολογια) Τι σου έλεγα χτες στο τηλέφωνο μιχαλη;;;; ποιους μυες σου ειπα οτι μαλλον εννοεις;;;; οπως βλέπεις, την φυση του προβληματος που περιγραφεις την κατανοησα! απλα δεν υπαρχει καμια βασιμη θεωρια, που να σχετιζει αυτη την ομάδα μυων με προβληματα της μεσης! επιφυλασσομαι να κοιταξω και στο medline! -
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΩ ΑΛΠΙΚΟ ΤΡΙΤΩΝΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ SNOWCLUB...
TiLT replied to ΜΙΚ's topic in Μπλα - Μπλα
θα δημοσιευσω ενα case study του mik στο περιοδικό Human Anatomy με τίτλο: Bizzare anatomical deviations. Case report of a human with short posterior femoral muscles. Are humans the descendants of dinosaurs? -
αλλάζω θέμα: "κακοηθες μελανωμα σε ορειβατες που εκτείθονται σε ακτινοβολία σε υψόμετρο ανω των 2000μ" , έφυγα για Σκολιο!!!
-
Τώρα συγνώμη, είναι δυνατόν μετά το χθεσινό input σου Κωστή, να μην ονειρευομαι Σκολιό για το ΣΚ;;;;;; Οχι τιποτα άλλο, αλλά βλέπω και 20 εκ. πουδρα εκεί πάνω :!:
-
MESULID 100mg και ιστορίες πόνου για σκιέρ
TiLT replied to ΜΙΚ's topic in Τραυματισμοί & Αποκατάσταση
Με εσάς που έχω μπλέξει, ξεκινάω ασφάλεια αστικής ευθυνης και καταγραφή των περιστατικών σε ΜΗ.Κ.Α.Σ. (Μητρώο Κίνησης Ασθενών Συλλόγου). Δεν με ακούνε και μερικοί μερικοί! -
Θέλω να καταγγείλω οτι η αρχόμενη φαλάκρα μου προκλήθηκε απο το χιονι που εφαγε απο τον dathana Δεν με πιστευετε ε;
