-
Content Count
144 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by TiLT
-
ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
TiLT replied to ΜΙΚ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
Ποιός εκλεψε τα βιβλία;;;; - «Ακουγεται οτι τα έκλεψε ένας με φαλάκρα!» Αυτό κι αν είναι συκοφαντική δυσφήμιση. Θα κάνω μηνυσεις !!! -
Ειναι κανεις για παρνασσό αυριο; Οι συνθήκες είναι πολλά υποσχόμενες!
-
30 εκ. στον Παρνασσό; Λέω να το διαπιστώσω απο κοντά! Είναι κανείς μέσα; (για αυριο)
-
Μπορώ και χωρίς αυγοτάραχο! Αλλά Κωστή μην βιάζεσε για ανοιξιάτικο, κοίτα τι ερχεται από Κυριακή :!:
-
Μήπως να αρχίσουμε να σε φωνάζουμε Πυθία;
-
Αυριο ειναι κανείς για παρνασσο?
-
Λοιπόν επιστρέφω τώρα που εχω αρχισει να συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου! Πώς τα κατάφερα: http://users.otenet.gr/~karaelen/Tilemaxos.mpg Είμαι αυτός στο βάθος :!: :roll: Δωράκι για τον κακοηθη ΜΙΚ, τα credits του video στον cookman!
-
Λοιπόν επιστρέφω τώρα που εχω αρχισει να συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου! Πώς τα κατάφερα: http://users.otenet.gr/~karaelen/Tilemaxos.mpg Είμαι αυτός στο βάθος :!: :roll:
-
Παρνασσός...soon after the blizzard!
TiLT replied to makalu's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Επειδή εγώ δεν μπορώ να σταματήσω να ανοίγω το pc μου, μπορείς να σταματήσεις αυτά τα απαράδεκτα posts ωρε κωστη :!: :| .......... :wink: -
Sas efxome sfodri kategida me 17 C
-
λοιπόν, συμφωνα με το Manual of Sports Medicine (πολύ hardcore βιβλιο): After single rib fracture... ...return to play is based on pain control... After an initial 2 weeks of rest, pain control and healing should be such that the atlete may participate... ...if pain remains local anesthetic injections along the intercostal nerve to eliminate pain during activity.... Αν εχει πουδρα την Κυριακή θα δείτε καποιον με Flacon Ξυλοκαινης να κανει σκι
-
Είναι κανείς για Παρνασσό αυριο;
-
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 8ΑΡΙΑ!!!ΑΠΟ ΤΟΝ MAKALU!!!-ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
TiLT replied to zeto's topic in Ραντεβού στα Βουνά - Πάμε Παρέα!
Αρχιζω τρελή αεροβική, MTB και τρέξιμο :!: Για να τα βγάλω πέρα -
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 8ΑΡΙΑ!!!ΑΠΟ ΤΟΝ MAKALU!!!-ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
TiLT replied to zeto's topic in Ραντεβού στα Βουνά - Πάμε Παρέα!
Λοιπον την επόμενη φορά φτιάχνουμε igloo :!: -
Ελατοχωρι 29/01/2004
TiLT replied to cookmangr's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
A ρε Δημήτρη, εγω 3 μέρες στα καλάβρυτα εκανα όσο σκι κάνω συνήθως σε 1 μέρα!!! :? Και είχα και σένα και τον Γιάννη να με πέρνετε τηλ να μου λέτε τι καλα που περνάτε! Αλλα θα ανέβω ρε σεις βόρεια πάλι και θα σας εκδικηθώ :!: :!: :!: ] -
Μην περιμένετε να βρείτε πούδρα το σάββατο πάντος. Θα τα έχω πατήσει όλα εγω απο παρασκευή. Εστω και με ορειβατικά, αν δεν ανοιξει το κέντρο! Εντελώς φιλικα
-
Παίζεις με τον πόνο μας :?:
-
Είσαι λίγο μπλαζέ βρε πούδραμαν αλλα τα κείμενα σου έχουν πολύ γελιο Να 'σε καλά
-
Alpine Touring vre kuto i poli dulia tha ftei
-
Μερικά συμπληρωματικα στοιχεία: 90% των σκανδιναβών το εχουν γυρίσει στο telemark (ειδικά οι Νορβηγοί) Και μια ερώτηση: makalu, σε αυτή την φωτογραφία με το telemark είσαι με Α.Τ. εξοπλισμό;
-
H καινουργια τρέλλα στην αμερικη, διαβαζα, ειναι νυχτερινές πούδρες με ισχυρα headlamps. Ε αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο και στην ελλάδα εγω... θα πεθάνω....
-
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟ!
TiLT replied to a topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Εγω Σταυρο το σκέφτομαι πολύ σοβαρά!!! -
Λοιπόν; Κανένας; Καποιοι που ζητάνε και 100 ευρω για ιδιαιτερα κοπάνας? :roll:
