Jump to content

TiLT

Χρήστης Forum
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by TiLT

  1. Κοιτάξτε να δείτε, αυτές τις αηδίες, το βουνό είναι για όλους και αλλα παρόμοια γλαφυρά που λεγανε οι ινδιάνοι, εγώ δεν τα λέω!!! Ετσι και πατήσετε πούδρα απο Πέμπτη, η εκδίκησή μου θα είναι τρομερή μα τον Τουτατη!!!! Τωρα χωρίς πλάκα, την πέμπτη θα είναι δυσκολα τα πράματα. Κοιτάξτε να έρθετε Παρασκευή, που θα είναι πιο ομαλά. Σας περιμένω Υ.Γ. θυμάστε τι πάθανε οι ινδιάνοι απο τους Ευρωπαιους;
  2. Συμφωνα με όλες τις προβλέψεις την παρασκευή προβλέπεται στον Παρνασσό ηλιοφάνεια με πολικές θερμοκρασιες, μετά απο διήμερη χιονόπτωση!!! Αυτό μεταφράζεται, αν δεν μας τα χαλάσει ο αέρας, σε τρελλή πούδρα για όλη τη διάρκεια της ημέρας!!! Καταλάβατε που το πάω :?: :?: :?: Αυτή τη φορά θα φοράω και μεμβράνη Οποιος θέλει ακολουθεί :!: :!: :!:
  3. Προς atomic : Οδηγο για λιμα παρήγγειλα απο έξωτερικό μεσο διαδυκτιού. Βούρτσισμα δεν κάνω αλλά δεν πιστευω οτι έχει και τεραστια διαφορά. Τουλαχιστον οχι τοση οση έχει το κερωμένο σκι από το ακέρωτο.
  4. Το από πού είναι μεγάλο προβλημα Μιχάλη :!: :!: :!: Από όπου βρείς :!: Θα μπορούσε να είναι η απάντηση μου. Συνήθως ο Κλαουδάτος όλο και κάτι έχει. Στο Nazca μου υποσχεθήκαν οτι θα φέρουν σύντομα. Τι να πάρεις; Οτι βρείς Εγώ κερώνω με κίτρινο ο GiannisV με κόκκινο. Τα δύο αυτά κεριά είναι για 0° / -4° και -4 / -8° αντίστοιχα, που ταιριάζουν γενικά στις ελληνικές συνθήκες Πως κερώνω; Εδώ συμφωνώ με τον ειδήμονα GiannisV: Ενα απλό σιδέρωμα της βάσης του σκι με κερί,είναι αρκετό :!: Δεν είναι απαραιτητο το ξυσιμο μετά το κέρωμα. Μετα από κανα δυό καταβασεις το περιττο κερί φευγει μόνο του :!:
  5. Αμαλία, σε γενικές γραμμές τα σκι δεν τσουλάνε γρήγορα όταν δεν τα κερώνεις. Εγώ προσπαθώ να κερώνω κάθε 2-3 φορές που κάνω σκι. Αλλοι πάλι κερώνουν καθε φορά. Ειναι βεβαια κάτι που κάνω μόνος μου και δεν αξίζει να τα δώσεις σε μαγαζί να σου κάνουν την δουλειά. Η συμβουλή μου είναι: Κερώνέ τα όσο ποιο συχνα μπορείς αν καταλαβαίνεις την διαφορά! Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις διαφορά, κέρωνέ τα στο τέλος της σεζόν για να προστατευσεις τις βάσεις των σκι από την «γήρανση»
  6. Μετά απο εναν σκληρό χρόνο στα ορεινά χωριά της Ευρυτανίας δικαιούμαι λιγες διακοπές βρε παιδιά! (2-4 μήνες) Με κάνατε να αισθανθώ ασχημα :!:
  7. το πρόγραμμα περιλαμβάνει επισης: -σεμινάριο ski tuning από τον επίσημο προσκεκλημένο:!: -στρογγυλο τραπέζι με θέμα το sweet spot των σκι μας :!: -τεχνική πούδρας απο γνωστούς πουδρολόγους-μπουρδολόγους -επίσημο δείπνο μα τι με έπιασε παλι :roll:
  8. Με τον GianniV εχουμε δώσει ραντεβού αυριο παρνασσό!!! Θα είναι κανείς αλλος απο το forum πάνω; Οι συνθήκες προβλέπονται ιδανικές!
  9. salto ke dathana, detune = κάνω λιγότερο κοφτερές τις ακμές. (Στην μυτη και στην ουρά συνήθως ). συγνώμη για το agliko :!: :!: Eπισης οι ακμές μου είναι 1ο στη βάση 89ο στο πλάι Αυτα! Ανυπομονώ για τις προτάσεις σας και όχι οπως ο γιάννης που μου αραδιάζει links του epicski :!: :!: :!: (μεταξύ μας καταστρώνει σχέδιο για να οικιοποιηθεί τα bandit)
  10. Εντάξει, εντάξει γιάννη παραδίνομαι!!! :!: Ειπα να κάνουμε λιγο συζήτηση :!: :roll:
  11. Τελικά κάνουμε detune sta carvng ski? o giannisV κάνει! Εμένα όμως μου φαινετε οτι στρίβουν λιγότερω τα bandit μου όταν τους έκανα (ο γιάννης δηλαδη ) Καμία αλλη γνώμη :?:
  12. Παιδιά είμαι απο αθήνα και μερικές φορές ανεβαινω και ραψάνη! Οι ταινιούλες ειναι μεγαλουτσικες για να σταλούν με internet! νομίζω το πιο απλό θα ήταν αμα βρεθουμε σε κανένα χιονοδρομικό (εκδρομές στουχ κλπ) να φροντίσω να τα έχω γραμμενα σε κανα cdακι
  13. Αλλοι ήτανε ντυμένοι με North Face και άλλοι με βαμβακερά :!: :? Τωρα με τριγυρίζει ένα κρυολόγημα αλλά λέω να ξανανέβω αυριο :!: Είναι μέσα κανείς :?: λυπάμαι που δεν απόλαυσα την παρέα σας οσο θα ήθελα αλλά η με κυνηγούσε η κυρία Υποθερμία :!: Next Time
  14. Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω με τον Γιάννη (Βογιατζή) για όσα έγραψε για το Ελατοχώρι! Για να εξηγήσουμε όμως ενα μέρος του ενθουσιασμού του θα πρέπει να σας αναφέρω οτι εκανε σκι με τα πεδιλά μου :!: Ευχαριστώ την παρέα για μια υπέροχη μέρα στο ελατοχώρι :!: Υ.Γ. Γιάννη η προσφορά ισχύει, με 500 ευρο και τα ατομικ σου τα μπαντιτ είναι δικα σου :!:
  15. Για γέλια και για κλάματα! Αληθεια, ποιος είναι ο εργοδότης του; Ποιος πρέπει να τον απολύσει; Ακόμα και αν τον έθιξε το snowreport δικαιολογήται μια πράξη που μονο ζημιά μπορεί να του προκαλέσει; :?: :?: :?:
  16. TiLT

    χαρίζω

    elan omni 1.95 με δεστρες salomon παλιάς τεχνολογιας. δεν ξερω που θα μπορουσαν να χρησιμεψουν αλλα αν τα θελει καποιος ας μου πει.
  17. Παιδιά έχω 3-4 πολύ καλές ταινίες σε divx kai dvd. Δεν τις εχω μόνο για την πάρτη μου. οποιος θέλει να κανονίσουμε καμιά αντιγραφή ας επικοινωνήσει.
×
×
  • Create New...