-
Content Count
380 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
bomberman last won the day on March 6 2012
bomberman had the most liked content!
Community Reputation
56 ExcellentAbout bomberman
- Birthday 02/14/1985
Profile Information
-
Φύλο
Male
-
Στην περίπτωση που αναλύεις (με γκάζι πάνω στην στροφή) έχεις σαφώς δίκιο. Αν σηκωθεί το πόδι απότομα, πιθανότατα θα υπάρξει spin. Υπάρχουν όμως κι οι περιπτώσεις που το αυτοκίνητο θα υποστρέψει χωρίς να έχεις το πόδι στο γκάζι (τι πιο κλασικό, σε κατηφόρα) και εκεί δεν είναι καλό να πατήσεις συμπλέκτη. Γενικότερα καλό είναι να αφήνουμε το γκάζι πριν την αρχή μιας στροφής και να μην πατάμε γκάζι τουλάχιστον μέχρι το apex της.
-
Μάκη ήταν πολύ ωραίο το άρθρο που έγραψες, μην παίρνεις προσωπικά τον όρο "αλχημείες", ήταν περισσότερο για τα άλλα περιστατικά που ανέφερα. Το μόνο σημείο που διαφωνούμε είναι το συγκεκριμένο. Καταλαβαίνω ότι η μέθοδος το 1996 ίσως ήταν έτσι, γιατί όπως είπες ελάχιστα αυτοκίνητα είχαν ABS και πόσο μάλλον ESP. Καταλαβαίνω επίσης πως εννοείς πως πατώντας τον συμπλέκτη αρχικά υποστρέφει το αυτοκίνητο και αφήνοντάς τον αμέσως μετά υπερστρέφει (επιτυγχάνωντας αποτέλεσμα). Είναι θέμα δυναμικής δεν νομίζω να διαφωνούμε εδώ. Όμως με τα συστήματα traction control και το ABS που υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα σήμερα ο ενδεδειγμένος, ευκολότερος και σίγουρος τρόπος για κάποιον που είναι αρχάριος (και δεν είναι εξοικειωμένος με συμπλεκτάρισμα και ανάποδο τιμόνι) είναι αυτός που έγραψα. Δεν τον επινόησα, είναι αυτός που μου επέβαλλαν στο σεμινάριο safetrack των 4T πριν 3-4 χρόνια. Δεν μπερδεύω τα πράγματα, έγραψα για υποστροφή σε κατάβαση βουνού, γιατί εκεί κρύβεται ο μεγαλύτερος κίνδυνος. Η υποστροφή είναι υποστροφή και αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο σε όποια κλίση και αν βρεθείς, θετική ή αρνητική. Φαίνεται έτσι, κι όμως δεν είναι. Αν δεν σε πείθει αυτό το βίντεο, ίσως σε πείσει ο Tiff Needell που δεν τα καταφέρνει χωρίς ESP (είναι παλιός οδηγός αγώνων). Στο 2:01 λεπτό. http://www.youtube.com/watch?v=K3m24bjkfg0
-
Με αφορμή το facebook ποστ του συγκεκριμένου topic, διάβασα από την αρχή όλο το thread από την πρώτη σελίδα. Επειδή έχουν διατυπωθεί διάφορες προσωπικές αλχημίες που άλλες είναι σωστές μόνο για ένα πολύ καλό οδηγό και άλλες είναι επικίνδυνες, θα ήθελά να επισημάνω κάποιες, με βάση την εμπειρία μου από σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης που είχα κάνει παλιότερα με τους 4Τ. 1) Στην ανάβαση σε χιόνι, πάγο και γενικότερα ολισθηρό οδόστρωμα έχουμε ενεργοποιημένο το esp και απενεργοποιημένο το antispin αν είναι αυτό δυνατόν. Αυτό γίνεται αφενός για να μειώσουμε τα προβλήματα πλευρικής πρόσφυσης και αφετέρου για να μην κολλήσουμε λόγω του antispin. Το να προτείνουμε σε κάποιον που δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ υπερστροφη σε πισωκίνητο αυτοκίνητο να βγάλει εντελώς το esp σε πισωκίνητο είναι επικίνδυνο. 2) Σε κατάβαση: διάβασα στο 1ο post, πως αν νιώσουμε το τιμόνι να ελαφρώνει, καλό είναι να αφήσουμε το γκάζι και να πατήσουμε το συμπλέκτη. Αυτό είναι τελείως λάθος γιατί πατώντας το συμπλέκτη αυξάνεται η τάση για υποστροφή, δηλαδή αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε. Όταν δε ξανααφήσουμε το συμπλέκτη και μας φρενάρει η χαμηλή σχέση του κιβωτίου η πιθανότητα να πετάξει "οπίσθια" το αυτοκίνητο είναι μεγάλη. Δεν έχουμε ποτέ ελαφρά σηκωμένο το χειρόφρενο σε κατηφόρα γιατί αφενός υπερθερμαίνται μετά από ένα σημείο τα φρένα και δεν λειτουργούν, αφετέρου μπορεί ανά πάσα στιγμή να πέσουμε σε αλλαγή συντελεστή τριβής (πχ. από χιόνι σε πάγο) και να βρεθούμε με ένα πολύ ωραίο τετακέ. Οι σωστές κινήσεις όταν το τιμόνι δεν υπακούει πανω σε στροφή με ολισθηρό οδόστρωμα: ελαφρώνουμε το τιμόνι ισιώνοντάς το έως και το πολύ 45-90 μοίρες στροφή. Αν συνεχίζει να μην υπακούει πατάμε προοδευτικά το φρένο με ελαφρά στριμένο το τιμόνι, έτσι ώστε να υπάρξει μεταφορά βάρους προς τα εμπρός και να και να υπάρξει πρόσφυση. Δεν πατάμε απότομα το φρένο, δεν στρίβουμε απότομα το τιμόνι, ΔΕΝ χαμηλώνουμε ποτέ σχέση στο κιβώτιο πάνω σε στροφή. Οι αντιδράσεις μας είναι πολύ απαλές και ψύχραιμες. Φλικς σε πάγο είναι επικίνδυνα. 3) Ο μύθος ότι το abs όταν πιάσει, καλό είναι να το αφήσουμε το φρένο και να το ξαναπιάσουμε για να μπορέσουμε να σταματήσουμε καλύτερα. Τεράστιο λάθος. Όσο καλός οδηγός κι αν είσαι, την καλύτερη απόσταση φρεναρίσματος θα την πετύχεις πατώντας συνεχόμενα το φρένο λειτουργώντας το ABS. Γιαυτό κατασκευάστηκε κι αυτή είναι η σωστή λειτουργία του. Να τονίσω όμως ότι το ABS λειτουργεί σωστά μόνο όταν έχουμε το τιμόνι λίγο στριμένο. Μην περιμένουμε να σταματήσει το αυτοκίνητο αν έχουμε στρίψει το τιμόνι πάνω από μισή στροφή και φρενάρουμε με ABS. 4) Για το ESP Εννοείται πώς στην κατηφόρα το ESP είναι πάντα μα πάντα πλήρως ενεργοποιημένο. Eιπώθηκε ότι όπου δεν υπάρχει πρόσφυση δεν σε σώζει ούτε το esp. Όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο, ας δει videos τεχνικές αποφυγής σε χιόνι χωρίς και με ESP σαν αυτό, για να αλλάξει ριζικά άποψη: Οδηγούμε αργά στο βουνό, είτε έχουμε καλά λάστιχα είτε όχι, δεν αγχωνόμαστε για το τι τρενάκι έχουμε μαζέψει πίσω μας. Σκοπός είναι να φτάσουμε και δεν μας νοιάζουν τα 5 λεπτά νωρίτερα.
-
Γιατί δεν ανακοινώνονται επίσημα τα νέα lifts; Υπάρχει περίπτωση να μην προλάβουν τη Σαχάρα ή και το Βάκχο και να μείνουν τα μισά Κελάρια ένα γιαπί το φετινό χειμώνα; Στη φωτογραφία παρατήρησα ότι το αυγό υπάρχει ακόμα
-
Όντως ποιό το νόημα της ύπαρξης baby σε σημείο που δεν υπάρχει σαλέ; H ύπαρξη της baby έχει νόημα όταν οι γονείς μπορούν να κάτσουν κάπου κοντά για να επιβλέπουν. Εκτός αν απευθύνεται μόνο σε μεγάλα babies.
-
Έλα ρε, τον είδα που σκαρφάλωνε στο Γεροντόβραχο, παντού είναι το snowclub τελικά. Ωραία μέρα όντως. Το πρωί ως τις 11-11:30 παγωμένο το χιόνι (και είχα σάπιες ακμές), μετά ως τις 2 ήταν άριστο και μετά κάπως slushy! Το gps μέτρησε 26 χιλιόμετρα και 16 καταβάσεις σε 4:30 ώρες σκι, καθόλου άσχημα για 20 Απριλίου ναι; Ο σκύλος εκτροχιαζε τον Περικλή; Γιαυτό σταματούσε συνέχεια το πιατάκι;; Tι τον ταΐζουν και τρέχει έτσι ασταμάτητα; Τρελός σκύλος πραγματικά. Nice to meet you guys, αν και χανόμασταν στις πίστες γιατί ήταν το μισό snowclub πάνω. Επική η αποχαιρετιστήρια φώτο στον Βακχο! Θα γκρίνιαζα κιεγώ για τα 45 λεπτά χαμένα σκι στο ταμείο για να εξυπηρετηθούν 20-30 άτομα, αλλά δεν αξίζει τον κόπο μετά απο αυτή την ωραία μέρα.
-
Χμμμ, αύριο φαίνεται πολύ καλή μέρα. Βρε λες;
-
Όπως Έζησα Εγω Το Snowleopard Day Στην Τυμφη
bomberman replied to Olga's topic in Ορειβατικό Σκι / Snowboard: Το άθλημα
Τι να πω βρε Όλγα, όλη η ζημιά επειδή έβαλες κόντρα τα πόδια στο χιόνι την ώρα που τσουλούσες να φανταστώ; To είχα κάνει κιεγώ παλιά αυτό και μάλλον είμαι τυχερός που δεν έπαθα τίποτα. Ευχές για ταχεία ανάρρωση και οπλίσου με υπομονή! Από κάποιον που έχασε τη φετινή σεζόν. -
Δεν έχω φώτο, αλλά το σμήνος με τα πουλιά (δεν πρόσεξα αν είναι κοράκια) εμφανίστηκε κατά το μεσημέρι στις 15/4 πάλι πάνω από το Βάκχο. Ευτυχώς δεν κατέβαινα εκείνη την πλευρά γιατί θα μάζευα κουτσουλιές καρβάροντας Μετά από 4 μήνες που έπαθα κάταγμα μεταταρσίου, κατάφερα και έκανα το ένα και μοναδικό μου σκι της χρονιάς. Δεν έχω παράπονο, ήταν πολύ καλο για 15/4, από τις 9 ως τις 2 αξιοπρεπέστατα τα Κελλάρια. Και τουχρόνου λοιπόν με περισσότερη υγεία.
-
Στις 23 πείτε με το μαλακό στο Κατερινάκι, μην κατεβάσει καμιά χιονοστοιβάδα με το ταλέντο της
-
Εγώ ένα θα ήθελα να ρωτήσω απλά τον κύριο Δρίβα. Έχουν γίνει μειώσεις μισθών στο ΧΚΠ όπως σε κάθε άλλη επιχείρηση στην Ελλάδα, ή εξακολουθούν οι ίδιοι μισθοί. Αν έχουν γίνει, δεν δικαιολογούνται τα 30 ευρώ. Αν πάλι δεν έχουν γίνει, πρέπει να σκεφτείτε τη βιωσιμότητα του χιονοδρομικού σας, γιατί χιονοδρομικές χρονιές σαν την περσινή με 123 ανοικτές μέρες δύσκολα ξαναέρχονται.
-
Αυτό το νούμερο λέει τη μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι ότι πέρσι ήταν η καλύτερη σεζόν από πλευράς χιονιού και καιρικών συνθηκών των τελευταίων ετών, με σερί 4 μήνες σκι. Αν ο περσινός καιρός ήταν σαν αυτής εδώ της σεζόν http://www.youtube.com/watch?v=IF_kyfPrkQM τότε η προσέλευση θα είχε χτυπήσει το χαμηλότερο ρεκορ στην ιστορία. Αυτό που θα έπρεπε να μελετήσει το χιονοδρομικό, είναι όχι τα συνολικά στατιστικά της χρονιάς, αλλά η εβδομαδιαία προσέλευση και ιδίως τα Σαββατοκύριακα. Αυτά έχουν σημασία.
-
Δεν νομίζω πως το σημαντικό εδώ είναι η κλιματική αλλαγή, αλλά το πόσο ενεργειακά ασύμφορο είναι ένα τέτοιο δημιούργημα. Δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι ενεργειακά αυτόνομο μόνο με απε.
-
Χιονοδρομικό Κέντρο Στη Κρήτη (Λευκά Ορη)
bomberman replied to over-poulover's topic in Χιονοδρομική Επικαιρότητα
Δείτε εδώ και τις φωτογραφίες της εγκατάλειψης του χιονοδρομικού στον Ψηλορείτη http://www.panoramio...=1&photo_page=2 και εδώ http://www.alpinforu...pic.php?t=22535 για να καταλάβετε πόσο λάθος ήταν σχεδιασμένη η πίστα, ακριβώς κάτω από σημείο που σκάνε χιονοστιβάδες.