Jump to content

royale

Χρήστης Forum
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

royale last won the day on November 11 2019

royale had the most liked content!

Community Reputation

375 Excellent

About royale

  • Birthday 09/29/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Άγ. Δημήτριος, Αθήνα

Recent Profile Visitors

1,588 profile views
  1. Ρε παιδιά δεν ξέρω αν είμαι μόνος μου σε αυτό αλλά η οποιαδήποτε σύγκριση των Nokian (που ας είμαστε ειλικρινής και premium θεωρείται και ηγέτης εκ των πραγμάτων σε θέμα τεχνογνωσίας) με τα πιο εμπορικά/ ευρείας κατανάλωσης Pirelli, ήταν απελπιστικά υπέρ των δεύτερων σε όλα τα επίπεδα. Μιλάω για Hakkapelita σε σχέση με Pirelli Winter Carving (δυαντό) αλλά και Cinturato Winter (πιο consumer). Τα Nokian τα οποία ήταν αισθητά ακριβότερα τα έβαλα με πολύ υψηλές προσδοκίες και θετική διάθεση δεδομένου ότι είναι εξειδικευμένος κατασκευαστής χειμερινών. Σε φρέσκο δεν έσκαβαν, σε πατημένο θυμάμαι τουλάχιστον 3 φορέ να έρχομαι σε θέση να διορθώσω άγαρμπα και σε παγωμένο που υποτίθεται ότι ήταν το φόρτε τους να έχει ξεκολλήσει μη προοδευτικά τόσο στα Καλάβρυτα πολύ νωρίς το πρωί όσο και στη Βασιλίτσα. Και μιλάω για Panda 4x4 που εκ των πραγμάτων δεν ευθύνονται ούτε οι επιταχύνσεις ούτε οι υψηλές ταχύτητες. Σε ότι με αφορά ορκίστηκα να μην ξαναβάλω Nokian. Η Pirelli δεν φέρνει έκτοτε τα κάπως πιο επιθετικά (οκ λογικό) αλλά και τα Cinturato Winter δε με έχουν φέρει ποτέ σε θέση φόβου όπως τα Hakkapelita. Καλά, τα Winter Carving (νομίζω ότι το τωρινό αντίστοιχο είναι το Ice Zero) ήταν απερίγραπτα. Θυμάμαι στην κατηφόρα στο ΧΚΠ έξω από τα παλιά ταμεία να χαροπαλεύω να σταθώ όρθιος με μπότες snb από τον πάγο κάτω, αυτοκίνητα να χορεύουν Τσαϊκόφσκι και να πατάω επί τούτου φρένο απότομα να δω τι θα κάνουν και να σταματάνε με πρόσφυση που οι σπουδές στο Φυσικό Αθήνας δε με βοήθησαν να καταλάβω που βρέθηκε. Κράτησαν 4 σεζόν μετά το τέλος των οποίων τα άφησα και όλο το καλοκαίρι και μάλιστα είχαμε πάει Βαρδούσια με το δρόμο για τα καταφύγια σε πολύ χάλια κατάσταση και θυμάμαι να σκέφτομαι ότι αν είχαν φωνή θα έλεγαν "τι άλλο θα μας κάνει αυτός ο κάφρος;". Σε θέμα κόστους τώρα, είναι ένας λόγος να μην αλλάξω ποτέ αυτοκίνητο, γιατί στη διάσταση μου έχουν ~300€ η τετράδα τα premium. Άρα με μια αναγωγή βγαίνει ~5€ τη φορά, ούτε λόγος.
  2. Αυτή ήταν εξαρχής και η βασική μου έγνοια. Κανείς δεν τα ξέρει από γεννησιμιού του. Απλά κάποιοι όταν αποφασίσουν να ασχοληθούν με μια νέα (και δη αυξημένου κινδύνου) δραστηριότητα αφιερώνουν τον απαιτούμενο χρόνο και κόπο να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες, ενώ κάποιοι άλλοι είναι οι κλασικοί και μη εξαιρετέοι αρπακολιτζίδες. Όταν κάτι πάει στραβά, όπως πρόπερσι στη Βασιλίτσα, ούτε γίνεται όλοι όσοι κινούνται εκτός να χαρακτηρίζονται αυτομάτως ανεύθυνοι ηλίθιοι ούτε η δραστηριότητα να ποινικοποιείται. Και προφανώς δε γίνεται να μην υπάρχει υπηρεσία διάσωσης. Απλά επειδή στον αντίλογο η υπηρεσία διάσωσης δεν μπορεί να είναι μαξιλαράκι ασφαλείας του κάθε μπαγλαμά ως προς το να συνεχίσει να μην ενημερώνεται/εκπαιδεύεται, μια λύση κατά την άποψή μου είναι να προσφέρεται απλόχερα μεν, με τσουχτερό αντάλλαγμα εκ των υστέρων δε. Όπως γίνεται παντού στις Άλπεις.
  3. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία! Υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες, που έχουν αναπόφευκτα στερήσει από αρκετούς πολλές αγαπημένες συνήθειες, προσπαθώ ειλικρινά να καταλάβω με τι σκεπτικό περιορίζονται οι μοναχικές δραστηριότητες στη φύση, εν προκειμένω το ορειβατικό ski / split. Σε ότι αφορά τη λειτουργία ή μη των χιονοδρομικών, εκεί δέχομαι ότι έχει εκ φύσεως και ένα χαρακτήρα εντυπώσεων (σ.σ.: "κρατάς κλειστά τον τάδε και τον δείνα τομέα και προτεραιότητα σου είναι να ανοίξεις τα χιονοδρομικά;"). Παρόλο που και σε αυτό υπάρχει βάσιμος αντίλογος μιας και ο κίνδυνος μάλλον είναι υπό σχετικό έλεγχο αν δε δουλεύουν οι κλειστοί χώροι, αλλά να το καταλάβω πες. Αλλά το ορειβατικό ποιον ακριβώς επηρεάζει; Δεν είναι πεζοπορία που θα μπορούσε να επικαλεστεί οποιοσδήποτε για να πάει οπουδήποτε. Θέλει εξοπλισμό κλπ για να είναι αληθοφανές από όποιον το επικαλεστεί. Και ακόμη και μόδα να είναι και να μαζευτούν φέτος περισσότεροι σε σχέση με τους 50-100 που έκαναν άλλες χρονιές, ΠΟΣΟΙ θα είναι; 500; Σε ένα βουνό από θέμα Covid δεν προκύπτει λογικά θέμα (στον Υμηττό και στον Καρέα είναι χιλιάδες κάθε σκ). Υπάρχουν άλλα θέματα που με απασχολούν, κυρίως το πόσο ώριμα αντιμετωπίζουν οι νέοι στο χώρο την ευθύνη να κινείσαι εκτός και το πόσο λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα. Το επιχείρημα όμως την διάσωσης κλπ, ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν είναι θεωρώ ο βασικός τους λόγος. Δεν έχω ανέβει ακόμη βουνό φέτος σε χιόνι ούτε μια φορά και παρόλο που προφανώς ζηλεύω όσους το έχουν κάνει, δεν καταλαβαίνω ούτε το ανάθεμα σε όσους πάνε, ούτε το σκεπτικό πίσω από το μπλόκο στο Σκαμνό που αναφέρουν φίλοι. Ότι; Πάρνηθα για ποδήλατο και Υμηττό για περίπατο πάει με sms το μισό λεκανοπέδιο, αλλά από το Λιβάδι και πάνω πρέπει να είναι απαγορευμένη ζώνη για όσους είναι εντός νομού;
  4. Πως στο δι@ολο γίνεται στην Ελλάδα ένα σωρό διαδικασίες να δουλεύουν αντίστροφα, δεν μπορώ να καταλάβω. Εν προκειμένω: Αν κάποιοι υποτίθεται ότι οφείλουν να είναι υποδειγμα χιονοδρομικής συμπεριφοράς στο βουνό, είναι οι μαθητές των συλλόγων. Παραδόξως όλα αυτά τα χρόνια με διαφορά οι πιο απολίτιστοι είναι νεαρά μέλη τους, είτε τα βλέπεις στον Παρνασσό είτε στα Καλάβρυτα, είτε στη Βασιλίτσα, οπουδήποτε. Στις ουρές σπρώχνουν, περνάνε από το πλάι με τουπέ χιλίων καρδιναλίων τύπου "κάντε στην πάντα γιατί εγώ προπονούμαι τώρα και έχω να φύγω αύριο νωρίς για Δολομίτες", στα σαλέ κάθονται ξάπλα σε σκάλες και όταν τους λες "συγγνώμη, να περάσω" σε στραβοκοιτάνε. Εφεξής έχω αποφασίσει ότι θα προκαλώ ρεζιλίκια, λιγότερο στους εκκολαπτόμενους κάφρους και κυρίως εκεί που δικαιωματικά πρέπει, στους "δασκάλους" τους.
  5. Ωραία. Συμφωνούμε άρα ότι 180-200e κατ άτομο είναι ένα fair συνολικό κόστος για -ποιοτική- διαμονή 3 βράδια και κάρτες 3 ημερών; Με την οπτική του χιονοδρόμου και όχι του.. λαλά επισκέπτη, εγώ κάπου εκεί το ζυγίζω.
  6. Κύριοι, γνωρίζοντας ότι απευθύνομαι σε χιονοδρόμους που συνήθως έχουν μια προσλαμβάνουσα από εξωτερικό και τι/σε-τι-κόστος προσφέρεται εκεί, αλλά από την άλλη είναι γνώστες και του περι-Παρνάσσιου κοστολογικού παραλογισμού, θέλω την άποψή σας με το χέρι στην καρδιά τσέπη: Για ένα φουλ τριήμερο στο βουνό, δηλαδή: - διαμονή σε κάποιο εξαιρετικό κατάλυμα (όχι το κλασικό Αραχωβίτικο στούντιο με γκλίτσα/κουρελού στον τοίχο και δυο κομοδίνα ΙΚΕΑ) - κάρτες 3 ημερών στο βουνό Τι θα θεωρούσατε ρεαλιστικό κόστος κατ' άτομο; Για τρεις φουλ ημέρες σκι και τρεις διανυκτερεύσεις. Χωρίς να εξετάζουμε "και ποιος μου λέει ότι θα ανοίξει και τις 3 μέρες", "μα εγώ την τρίτη μπορεί να θέλω να πάω Δελφούς", κλπ επί του παρόντος. Ένα νούμερο, κατ άτομο, για 3 βράδια/3 ημέρες στο βουνό.
  7. Ορειβατικά tracks στα Άνω Κελλάρια από την Κυριακάτικη απόπειρα οργάνωσης του φωτογραφικού μου αρχείου.
  8. Σχετικά με τις καθημερινές, η αίσθησή μου είναι ότι αν έχουν παρεμφερείς τιμές διανυκτέρευσης και κάρτας με τα ΣΚ, πολύ δύσκολα ο πολύς κόσμος θα πάρει άδεια από τη δουλειά του για να έρθει με μοναδικό τυράκι τη λιγότερη προσέλευση... Ας μην αναφερθούμε καν σε οικογένειες με παιδιά που έχουν σχολείο και άρα γίνεται πιο δύσκολο (εκτός από καποια ιδιωτικά που έχουν ski weeks και στην Ελλάδα προς έκπληξή μου). Για να συζητήσουμε οτιδήποτε πέραν μιας μεμονωμένης καθημερινής μετά από κακοκαιρία που οι αφοσιωμένοι θα επιδιώξουν να ανέβουν αυθημερόν, πρέπει αφενός να έχει αποκατασταθεί η πίστη ότι θα εξαντλούνται όλες οι πιθανότητες να δουλέψει ό,τι περισσότερο μπορεί, αφετέρου να ανέβει κάποιος για πολυήμερο (πχ 3 μέρες σκι με 2 διανυκτερεύσεις) σε οικονομικό πλαίσιο που να του είναι ξεκάθαρα συμφέρον. Αν το κατάλυμα φερ' επείν του καλύτει τις κάρτες σε μια τέτοια περίπτωση. Αυτό το τελευταίο με έχει απασχολήσει πολύ και προσωπικά, γιατί αποτελούσε σημαντικό κίνητρο όταν πηγαίναμε στο εξωτερικό ως προς την εβδομαδιαία διαμονή, αφού πολλές φορές το ξενοδοχείο συμπεριελάμβανε την κάρτες. Οκ, στην Ελλάδα είναι παλαβό να αξιώσουμε από ιθαγενή να πάει μια εβδομάδα διακοπές χειμερινές, αλλά το 3ήμερο-4ήμερο δε νομίζω ότι θα χάλαγε κανέναν αν ήταν cost efficient. Προς τούτο ωστόσο θα πρέπει να υπάρξει στρατηγική θέληση και του χιονοδρομικού (πακέτα προς ξενοδόχους/ιδιοκτήτες καταλυμάτων) και τανάπαλιν.
  9. Εμ αυτό περιμένουμε, το άδειασμα από τα hip crowds μετά την Καθαρά Δευτέρα έως και τα τέλη Απρίλη :-) Απλά το θέμα είναι ότι πλέον η κατάσταση μετατοπίζεται στα εντός, τα οποία στην πορεία έχουν γίνει προβληματικά. Μακάρι κάπως να δουλέψει γιατί από εδώ και πέρα το εκτός πιθανότατα δε θα έχει κανένα νόημα.
  10. Ναι αυτό μια χαρά δείχνει αλλά προϋποθέτει μετωπική στάση (σκι).
  11. Πάνο, εξαιρετική η τοποθέτηση και πολύ ενδιαφέροντες οι προβληματισμοι που θέτεις. Σήμερα, σα να μη φτάνει που είμαστε βιδωμένοι στο βούρκο της πρωτεύουσας, έχουμε κάτι τσόγλανους να μας παίρνουν να μας λένε ότι δεν έχουν ματαδεί τη Φτερόλακα ντυμένη με τόσο χοντρό παλτό. Και όταν τους ρωτάω για τα λούκια και την Καλλιόπη μου απαντάνε ομαδικά γελώντας "μπα, χάλια είναι..".
  12. Στον έρωτα και τα Άνω Κελλάρια όλα επιτρέπονται. Έχεις ένα point εκεί, αλλά όντως θυμάμαι μια αξέχαστη σεζόν που ένας χαρακτήρας με snowmobile μπούκαρε μια από Αθηναϊκό μία από Φτερό στο πεδίο του ΧΚΠ και έκανε ένα προς ένα όλα τα καγκουριλίκια στο βιβλίο κάτω από τον Γεροντόβραχο, ενώ σκιέρ παρατηρούσαν αποσβολωμένοι.
  13. Προσωπικά το παράπονό μου είναι ότι δε συμμετείχα σε κάποια από τις εξορμήσεις που έκανε προ δωδεκαετίας ο Δ.Πάππος με το ρατράκ στα Άνω Κελλάρια. Είχα τότε έναν σχετικό δισταγμό σχετικά με το πως θα δούλευε σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ, δεν ήμουν τόσο σίγουρος. Μετά την απώλεια του κ. Δημήτρη δεν ξανάγινε. Ωστόσο το ρατράκ υπάρχει ακόμη. Και σε μια πρόσφατη νύξη που είχα κάνει στη νεότερη γενιά, δεν ήταν αρνητικοί ως προς το ενδεχόμενο να ξαναγίνει. Μήπως πρέπει να οργανώσουμε μια ομάδα κρούσης σχετικά;
  14. Τι στο καλό τότε, σε τι να αναφερόταν ο δικός μου περί αποψίλωσης;; Για κάτσε να επανέλθω σχετικά, όχι τίποτα άλλο αλλά μη διασπείρουμε ραδιοαρβύλες άθελά μας.
×
×
  • Create New...