Jump to content

Kangchenjunga

Χρήστης Forum
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Kangchenjunga

  1. Γιατί θα ανέβεις στη Βασιλιτσα?? Ότι και αν έχεις διαβάσει stay focus για το λόγο που θα βρεθείς εκεί πάνω και θα είσαι souper!!
  2. Λάθος νοοτροπία ...τι πάει να πει φάση????...Καταφύγιο είναι!! V1850. Εξαιρετικό σε όλα!! V1850 Εξαιρετικό σε όλα !!
  3. Αύριο θα ανέβει κανένα τρελοκομείο??
  4. Εκπληκτικό ! Enjoy ! ?
  5. Έχουν πουληθεί τα όπλα ! Παρακαλώ να κλειδωθεί. Σας ευχαριστώ
  6. Συμφωνώ Χρήστο αλλά και στο Παρνασσό έχεις πιάτο ηλιοβασίλεμα..στη παράταση έστω. Και αν δεν κάνω λάθος είναι το μοναδικό στη χώρα. Κάθε χ/κ έχει τις μαγείες του!
  7. Πωλείτε πέδιλο Fischer Progressor 8+ σε μήκος 160 (cm). Δέστρες RS 11 PB (DIN 3 έως 11) Διαστάσεις (mm):120/72/103 Ακτίνα (m): 12/15 Χρήση : Πίστα (Δεν συνίσταται για νέους / αρχάριους αναβάτες) Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το συγκεκριμένο πέδιλο. Έχουν γραφτεί τα καλύτερα σχόλια από όσους το είχαν / έχουν. Το επιβεβαιώνουν και οι Συντονιστές ! Έχει γίνει service από το (πρώην) κατάστημα Escape και έκτοτε δεν έχει χρησιμοποιηθεί ξανά. Το πέδιλο βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Δεκτός κάθε έλεγχος. Τιμή 120 €
  8. Πωλείται σανίδι Burton 142cm με δέστρες Burton Custom. Αγοράστηκε καινούργιο μαζί με τις δέστρες και έχει χρησιμοποιηθεί μόνο 5 φορές. Το κορίτσι που το πήρε το παράτησε το άθλημα. Ο εξοπλισμός βρίσκεται σε άριστη κατάσταση! Δεκτός κάθε έλεγχος. τιμή 140 €
  9. Αγοράστηκε καινούργιο μαζί με τις δέστρες. Η κοπελιά που το πήρε, το έχει κάνει 5 φορές μόνο. Μετά το παράτησε το άθλημα για διάφορους λόγους που εγώ δεν καταλαβαίνω! Είναι 150, ελαφρύ για αρχάριους. Δεν έχω ιδέα από snowboard και ούτε πρόκειται να αποκτήσω! Δεκτός κάθε έλεγχος. Το σανίδι βρίσκεται Πειραιά. Μπορώ να στο φέρω και σε μια συνάντηση. 140 ευρώ. Αν σε ενδιαφέρει στείλε inbox. Στο βουνό περνάμε ωραία ακόμα και με τους snowboarders !!
  10. Οριακά τα πράγματα από αέρα..πάνω από 35-40 km στα 1500 είναι ένα θέμα... Ναι θα εξασθενήσει από το πρωί και μετά αλλά αν γίνει μετά τις 11 την έχασες την μέρα.... δεν νομίζω ότι αξίζει το ρίσκο..βέβαια γούστα είναι αυτά και το βουνό ότι θέλει κάνει!!
  11. λίγο υπομονή να δούμε πως θα πάει ο αγέρας Παρασκευή Σάββατο....
  12. Αξιοσημείωτο θα ήταν να πούμε επίσης ότι όλη αυτή η <<κρύα>> διαταραχή οφείλεται στην υπερθέρμανση του πλανήτη και δει πολύ περισσότερο στην υπερθέρμανση της Αρκτικής. Μπορεί να φαίνεται οξύμωρο / αντίθετο αλλά από πολλές έρευνες αποδεικνύεται ότι αυτά τα κρύα διαστήματα συνδέονται με τη θέρμανση της Αρκτικής και τις επιπτώσεις που έχει αυτή στους ανέμους της στρατόσφαιρας. Ναι, άκουσον άκουσον…. η Αρκτική έχει θερμανθεί γρηγορότερα από ότι ο υπόλοιπος πλανήτης. Αυτή η αύξηση της θερμοκρασίας μειώνει την ποσότητα του πάγου της θάλασσας, επιτρέποντας έτσι τη διαφυγή περισσότερης θερμότητας από τον ωκεανό. Η ενέργεια αυτή (απελευθέρωση θερμότητας) των ωκεανών προκαλεί αποδυνάμωση των ανέμων (αεροχείμμαροι) του Πολικού Στροβίλου πάνω από την Αρκτική, οι οποίοι συνήθως διατηρούν τον κρύο αέρα στο κέντρο της πολικής περιοχής. Αυτή η αποδυνάμωση επιτρέπει στη συνέχεια τον κρύο πολικό αέρα να γλιστρά προς τα νότια (προς την Ευρώπη). Αυτή η διάταξη δεν είναι ένα πρωτόγνωρο και ακραίο μετεωρολογικό φαινόμενο!! Είναι μια εντυπωσιακή ατμοσφαιρική διάταξη που ονομάζεται Πολικός Στρόβιλος και που θα μας υπενθυμίζει κατά καιρούς με βρυχηθμό το πόσο σφάλουμε σε αυτόν τον υπέροχο Πλανήτη!!!
  13. Εξαιρετική ανάλυση !! ευχαριστούμε Βασίλη για την επισήμανση!
  14. κάπως έτσι έχουν τα πράγματα.....
  15. Είναι πολύ υποκειμενική η τοποθέτηση σου αυτή. Για άλλους είναι..για άλλους όχι!! Θεωρώ ότι δεν υπάρχουν καλές και κακές πίστες , αλλά καλοί και κακοί χιονοδρόμοι!! οι πίστες πρέπει να χαρακτηρίζονται με βάση το επίπεδο του καθενός!!..και γιαυτό είναι υποκειμενικό. άλλες μέρες σουπιαζει το ένα, άλλες μέρες σουπιαζει το άλλο, άλλες μέρες οι πίστες είναι καλύτερα στρωμένες στο ένα και άλλες μέρες είναι στο άλλο, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Μην βιάζεσαι να κρίνεις ένα χ/κ τόσο αυστηρά. Όλα τα χιονοδρομικά της χώρας τούτης έχουν να δώσουν κάτι!! MEGA ΛΑΘΟΣ. Μην συνδέεις το είδος της χιονοδρομίας με το οποιοδήποτε χ/κ. Και ο Παρνασσός έχει δέντρα και απάτητα σούπερ!! αν βρεθείς στη Σαχάρα με φρέσκο χιόνι τραγουδάς γιαπωνέζικα!! Στα Καλάβρυτα από την άλλη μια χαρά καρβαρεις και γκαζώνεις!! Την τεχνική του carving εφόσον την γνωρίζεις (εγώ προσωπικά όχι..και θεωρώ ότι είναι ελάχιστοι εδώ μέσα που την γνωρίζουν) μπορείς να την εφαρμόσεις σε οποιαδήποτε πίστα , σε οποιοδήποτε χιονοδρομικό. Και αυτό ιχσύει για όλα τα χ/κ της χώρας τούτης. Είναι κρίμα και άδικο να χαρακτηρίζεις ένα χ/κ από το είδος-τεχνική που εσύ θέλεις να εφαρμόσεις σε αυτό! Να το χαρακτηρίσεις για τον τρόπο λειτουργίας του..ναι μαζί σου! Η μηχανική κίνηση ενός χιονοδρόμου μπορεί να εφαρμοσθεί σε οποιοδήποτε χ/κ και βουνό αντίστοιχα, πάντα με το μετρό, συνείδηση, και σεβασμό προς αυτό. Όλα τα παραπάνω σου τα λέω πολύ φιλικά και με καλή πρόθεση. θέλω να προλάβω τους κροκόδειλους του φόρουμ πριν σε αρπάξουν!! Φιλικά, Στρατος
  16. Συμφωνώ και με τις δύο προσεγγίσεις. το θέμα είναι να βρεθεί η ισορροπία μεταξύ των δύο. Το θέμα δεν είναι απλό και έχει πολλές διαστάσεις. Οι ίδιοι οι Sherpas τα τελευταία χρόνια προσπαθούν να περάσουν τα <<μηνύματα>> τους πέραν της περιοχής του Νεπάλ. Αξίζει να το δείτε. Είναι καταπληκτική ταινία. Άποψη μου. και προσεγγίζει σε αρκετό βάθος το όλο θέμα. https://vimeo.com/139654857 Αν υπάρχει η αντίστοιχη ενότητα - τοπικ για το θέμα θα μπορούσαν να μεταφερθούν εκεί τα μηνύματα. Φιλικά Στράτος
  17. μπράβο Γιάννο..πάντα κατατοπιστικότατοςΙΙ
  18. Οι επισημάνσεις του vro χωρίς την αλληλεπίδραση του ΜΙΚ, είναι τελικά σαν το αλατοπίπερο στο πιο άνοστο φαγητό.... !! Και ειρήσθω εν παρόδω λοιπόν, να πω ότι όπως και το αλατοπίπερο στο φαγητό, έτσι και ο καιρός αποτελεί έναν απ τους πιο κύριους παράγοντες που επιδρούν σε κάθε εκδήλωση της καθημερινής ζωής όλων. Πολλά από τα αναγραφόμενα σε αυτό το τοπικ μπορεί και να ενδιαφέρουν πληθώρα κόσμου, ακόμα και άσχετου με την χιονοδρομία. Η πρόβλεψη του καιρού στα βουνά μας μαζί με τα συναφή μετεωρολογικά φαινόμενα που συμβαίνουν σε αυτά, ενδιαφέρουν τους πάντες, και είναι τόσο σοβαρή σαν οντότητα, που επουδενί δεν θα πρέπει να συγχέεται με τις οποιεσδήποτε Καφετιέρες και δει την στάση / άποψη του καθενός εδώ μέσα περί αυτών. Υπάρχουν τα αντίστοιχα τοπικ για την αντίστοιχη αναγραφή των απόψεων / σχολιασμών.... ______________________________________ _____________________________________
  19. κατάλαβες...γιαυτό ακριβώς τον πληρώνουμε..
  20. ...μπαίνει το 1005 στις 19.... ετοιμάζει το σεντόνι ο Μιχάλης.......
  21. Είναι πολύ αισιόδοξος απλά Βαγγέλη!!Μακάρι...
×
×
  • Create New...