Jump to content

Kangchenjunga

Χρήστης Forum
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Kangchenjunga

  1. Η έκρηξη αδρεναλίνης στο base jump ή στο bungie jump δεν συγκρίνεται ούτε με αυτή της ελεύθερης πτώσης (skydive..ελεύθερου,στατικού..)..Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
  2. Kαλώς ήρθες!! και καλά έκανες..!! θα βρείς πόλλες πληροφορίες εδω μέσα και αν έρθεις κ σε καμια συνάντηση μας θα σου λυθούν ακόμα περισσότερες..!!
  3. Καλώς ήρθες!!! και πολύ καλά κάνεις!! να περάσεις καλά λεμε...!! σε περιμένουμε στην παρέα μας..!! keep..... !!
  4. Αξίζει!! δεν έχει σημασία αν είναι λίγοι η πολλοί...κ ένας να είναι , ειίναι σίγουρο ότι έχει το ίδιο πάθος με σένα για το βουνό γενικότερα κ θα πεις δυο κουβέντες για κατι που αγαπάτε κ το μοιράζεστε εξίσου..αυτό είναι το point..
  5. Καλωσήρθες!! και πολύ καλά έκανες...!!!
  6. Η πρόβλεψη του Τεο για σήμερα στο ΧΚΠ ήταν σωστή. Ο καιρός ήταν κλειστός. Τον έλεγες κλειστό. Ένα 40% διάρκειας (λειτουργιάς-ώρες) είχες ορατότητα μέχρι τα 2 μέτρα το πολύ. 40% διάρκειας είχες ορατότητα από 150-200 μέτρα το πολύ και το υπόλοιπο 20% έκανε τα ανοίγματα με ήλιο.(Και όλα αυτά εναλλασσόταν σταδιακά-δλδ-άνοιγμα-κλείσιμο-μεγάλοο κλείσιμο-άνοιγμα- κ.ο.κ) Αλλά και όσα είπε ο ΜΙΚ κατά την άποψη μου ήταν σωστά. Σκι έκανες μια χαρά..όχι τέλειο..αλλά έκανες. Όσοι θελαν ήλιο φύγανε δυσαρεστημένοι. Οι υπόλοιποι που δεν είχαμε πρόβλημα..μάσκα ομίχλης. λίγο προσοχή στις πίστες..και το ευχαριστηθήκαμε. Αέρας καθόλου- 0 με 2 βαθμούς στη βάση και -1 με -2 πάνω στις πίστες. Καλή ποιότητα φρέσκου χιονιού. Τα ανοίγματα που έκανε-προσωρινά-στο σύνολο 5 με 6 φορές διάρκειας 15-20 λέπτου το πολύ. Εγώ την σημερινή μέρα δεν θα την θεωρούσα φόλα. Αλλά είναι προσωπική άποψη. Δεν έχετε μπερδέψει κανέναν.Ότι γράψατε ήταν κατατοπιστικό σε μια στοιχειώδη ορεινή παιδεία χιονοδρόμου.. Πρέπει να διαβάζεις-να κρίνεις συνειδητά-παίρνεις τα ρίσκα σου και ανεβαίνεις η όχι. Η πρόβλεψη σωστή αλλά και η εμπειρία σωστή..
  7. Καλοκαιράκι στην Αγγλία απο Κυριακή Δώσε μας κι'άλλο χώρο..Δώσε μας!!Πολλά χιονάκια έρχονται Συνταγή για μπούμ που λέει και ο ΜΙΚ.
  8. 1. Όχι δεν είναι χαμηλό. Αυτή είναι μια μέση κλίμακα. Μέσο υψόμετρο 1500 – 2500 μέτρα Μεγάλο υψόμετρο 2450 - 4500 μέτρα Πολύ μεγάλο υψόμετρο 4500 -5800 μέτρα. Ακραίο υψόμετρο 5800+ μέτρα. 2. Εξαρτάται πως ορίζει ο καθένας μας τον κίνδυνο. Δεν θα πάθεις Υποξία στην ακραία της μορφή (κώμα) αλλά αυξάνεις πολύ τις πιθανότητες να εμφανίσεις κάποια από τα συμπτώματα. Αν εσύ θεωρείς κίνδυνο να βρίσκεσαι στα 3800 και να σου παρουσιαστεί μια ζαλάδα ή υπνηλία ή χαλάρωση ή ναυτία ή σύγχυση ή δύσπνοια ή και όλα μαζί, ε τότε ναι κινδυνεύεις :Nail Biting: . Και ιδιαιτέρα αν ανέβεις με το που φθάσεις εκεί. 3. Δεν υπάρχουν ακριβείς παράγοντες, όπως ηλικία, φύλο ή φυσική κατάσταση, που να σχετίζονται με την ευαισθησία στην ασθένεια του υψομέτρου. Μερικοί άνθρωποι επηρεάζονται και μερικοί όχι, όπως επίσης μερικοί είναι πιο ευαίσθητοι από άλλους. Οι περισσότεροι μπορούν να ανέβουν μέχρι τα 2450 μέτρα με μηδαμινές επιδράσεις. Εάν δεν έχεις βρεθεί ποτέ σε μεγάλο υψόμετρο, πρέπει να είσαι προσεκτικός. Εάν έχεις βρεθεί χωρίς κανένα πρόβλημα, πιθανόν να μπορείς να επιστρέψεις σ' αυτό το υψόμετρο χωρίς προβλήματα, εφ' όσον έχεις εγκλιματιστεί σωστά. Εάν σκεφτεί κανείς ότι η νόσος μπορεί να εμφανισθεί ακόμη και σε χαμηλό υψόμετρο (1700 – 2700 μέτρα) σε απλούς ορειβάτες μετά από μια γρήγορη ανάβαση, η εμφάνιση της νόσου είναι πιο έκδηλη σε μη εγκλιματισμένα άτομα και αρχαρίους. Η εκδήλωση της νόσου εξαρτάται από το ρυθμό ανόδου, το υψόμετρο και τη φυσική κατάσταση. 4. Η νόσος των ορειβατών ή Οξεία νόσος από μεγάλο υψόμετρο (ΟΝΜΥ) (AMS, Acute Mountain Sickness) είναι μια σειρά από συμπτώματα από τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο που συμβαίνουν σε μη εγκλιματισμένα άτομα μετά από γρήγορη – απότομη ανάβαση σε μεγάλο υψόμετρο. Το Πνευμονικό Οίδημα (υγρό στους πνεύμονες) είναι μια παθολογική κατάσταση που οφείλεται σε αυτό. Δεν είναι η νόσο των ορειβατών δηλαδή αλλά ένα κομμάτι αυτής. Αυτό συμβαίνει γιατί το μεγάλο υψόμετρο είναι υποξικό (μειωμένο οξυγόνο) και υποβαρές (χαμηλή βαρομετρική πίεση) περιβάλλον.
  9. Μέχρι και Πέμπτη δείχνει να έχει αρνητικές θερμοκρασίες στα χ/κ. Από Παρασκευή δυστυχώς ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες αρκετά.. ;) Μπορεί να χτυπάει και 10°C δεκαριά πάνω.. Μακάρι να μην το κάνει.. Ευχάριστα νέα. Από Δευτέρα 28 και Τρίτη 29 δείχνει να έρχεται χαμηλό από Βόρειο Ανατολικά και θα δώσει ξανά αρνητικές θερμοκρασίες στα βουνά και πολύ πιθανό νέες χιονοπτώσεις.. Είναι πολύ νωρίς να ξέρουμε ακριβώς τι φαινόμενα θα δώσει.. Θα το παρακολουθούμε και θα ξαναγράψουμε γι αυτό.. Καλύτερες μέρες όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο ΜΙΚ είναι Αύριο Τετάρτη και Πέμπτη.. Αύριο οι πουδρομανείς και Τετάρτη- Πέμπτη για τους καρβοπιστιάριδες.. Και ελπίζουμε για αύριο να αρχίσει πιο νωρίς το άνοιγμα του καιρού..(Από αέρα-ορατότητα-νέφωση εννοώντας πάντα..)
  10. SOLD Καλορίζικα φίλε μου. Καλές και ασφαλείς καταβάσεις!
  11. Πωλούνται ATOMIC SX 12 169cm μοντέλο 2009. Διαστάσεις/ Sidecut : 113-68-97 / radius 16 m Δέστρες/ binding : Atomic Neox AF 412 (2009) TECHNOLOGIE. Double Torsion Bar profile; chassis powerbridge 100; core technology 3D PC magnesium, material fibreglass; topsheet aerospeed 2 Χρήση /Recommended use: High performance all-mountain, all terrain, carving. ΕΠΙΠΕΔΟ / level Προχωρημένος / Πολύ Καλός Αdvance to Expert Τα σκι είναι χρησιμοποιημένα μια μόνο σεζόν (2010)( έχουν φορεθεί περίπου 12 φορές). Αγοράστηκαν το 2009 στα 700 Ευρώ. Πωλούνται γιατί πήρα άλλο ζευγάρι και πάω και για τρίτο.. Τα πέδιλα απευθύνονται σε καλού επιπέδου και πάνω σκιέρ. Έχει γίνει service και κέρωμα από το κατάστημα ski shop. Μεταφορικά δικά μου αν χρειαστεί. Τιμή: 240 Ευρώ Επικοινωνία με pm Atomic sx 12 http://global.skipass.com/gearguide/atomic/sx-12.html http://www.ski-depot.com/miva/merchant.mvc...ct_Code=A080200 Φιλικά Kangchenjunga
  12. Φαινόμενα lake effect συνεχίζει να δίνει από την Δευτέρα και μην εκπλαγείτε αν δείτε να το στρώνει στα ΒΠ αλλά και χαμηλότερα. Κύματα ψύχους και θερμοκρασίες πολικής προέλευσης και ναι μπορεί να εχουμε τα φαινόμενα του Φεβ 2008. Το θέμα είναι να μην μείνει μόνο στο τσουχτερό κρύο αλλά να δώσει και φαινόμενα (χιονοπτώσεις αρκετές...όπως δείχνει) Αυτό θα είναι πιο καθαρό απο Πέμπτη πιστεύω..για να δούμε..
  13. +1 Συμφωνώ σε όλα. Μπράβο Μιχάλη!!! Είναι νώρις ακόμα να γνωρίζει κάνείς με κάλη εκτίμηση 60-70 % τον καιρό του τριημέρου όπως πολύ σωστά αναφέρει ο ΜΙΚ. Μην περιμένετε ασφαλή πρόγνωση απο τώρα και αυτό γιατί τόσο το χαμήλο της Τετάρτης όσο και η κακοκαιρία της Καθαρής Δευτέρας που διαφένεται, μεταβάλονται καθημέρινα τόσο διαφορετικά και το πόσο θα μας επηρεάσουν ακριβώς είναι ακόμα άγνωστο. Ο Καιρός το Μάρτη πάντως δείχνει να ευνοεί τους χιονοδρόμους και αυτό είναι καλό!! Καλό Μήνα σε όλους!
  14. Είναι νωρίς ακόμα για ασφαλή πρόβλεψη..είναι μια εβδομάδα μπροστά... Ο καιρός θα χαλάσει πάλι απο Τετάρτη..τώρα το πόσο θα το τραβήξει απο Δευτέρα ίσως να ξέρουμε.. Σκι πάντως θα μπορείς να κάνεις.
  15. Μακροπρόθεσμη πρόβλεψη/εκτίμηση μέχρι και το τριήμερο της Καθαρής δείχνει καλά νέα.. Ο Αζορικός τείνει να κινηθεί προς Αγγλία και αυτό θα μας ευνοήσει αρκετά πιστεύω.. Όσο ο εποχικός αντικυκλώνας του Αζορικου πάει Βόρεια Ανατολικά (Αγγλία) από τώρα και για την εβδομάδα που έρχεται μακριά από εμάς θα έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες στα βουνά και κατά τόπους συχνές/τακτικές χιονοπτώσεις μέχρι και το τριήμερο.. Πολύ καλό!! Από Τετάρτη έρχεται ένα εξασθενημένο χαμηλό από ανατολικά Ιταλία και δείχνει ότι θα κινηθεί προς εμάς, βαθαίνει και θα ενισχυθεί οπότε πιθανό να δώσει νέο κύμα κακοκαιρίας και χιονοπτώσεων στα βουνά.. Για τώρα.. Καλές μέρες με δική μου εκτίμηση είναι η Κυριακή-Δευτέρα-Τρίτη με καλύτερη μέρα την Δευτέρα.. χαμηλές θερμοκρασίες.. ανοίγματα με λιακάδες.. καλή ορατότητα.. κ.τ.λ. Σε πραγματικό χάρτη των 850hPa τουλάχιστον αυτό εκτιμάται.. Δεν παίρνω κανέναν στο λαιμό μου. Δείτε εδώ meteociel.fr
  16. Αυτό είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη λύση. Το νοικιάζεις,το δοκιμάζεις,δεν σε κουράζει,κάνεις ευχαριστο σκι και το παίρνεις. Αλλα.. Το σκι που είναι πολύ κοντά στα χαρακτηριστικά που αναφέρεις και θα ακόυσεις γενικά πάρα πολύ καλές κριτικές απο σχετικά πολλους. Είναι δοκιμασμένο και τεσταρισμένο..Δεν υπάρχει καλό και κακό σκι. Εγω στη θέση σου θα το έπαιρνα απο έδω. Για το θέμα της τιμής αλλά και για περισσότερο τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ξέρω. Θα σου πούν πιο έμπειροι και αρμόδιοι εδώ μέσα.
  17. Η προθέρμανση πριν από οποιαδήποτε σωματική άσκηση είναι πάρα πολύ σημαντική και ευεργετική. Όπως γνωρίζεις λίγοι είναι αυτοί και λίγες οι φορές, σχεδόν σπάνιες που κάποιος κάνει προθέρμανση-stretching πριν το σκι. ΛΑΘΟΣ μας μεγάλο. Είναι κάτι που απαιτεί λιγότερο από 5 λεπτά και πάλι δεν το κάνουμε. Ένα καλό ζέσταμα αλλά και η καλή-σταθερή θερμοκρασία κατά την διάρκεια της άσκησης μπορεί να αποτρέψει ακόμα και τον τραυματισμό. Ένα καλό ισοθερμικό αυτό το επιτυγχάνει στο μέγιστο βαθμό. Προτεραιότητα δώσε στο κάτω ισοθερμικό μιας που τα πόδια τραβάνε το πιο πολύ ζόρι. Μην το λυπηθείς και αγόρασε το. Ειδικά τώρα που ξεκινάς το άθλημα και ειδικά τώρα που πας στις Άλπεις. Warm up λοιπόν!!
  18. Oσον αφορά τις θέσεις σου για άλλα φόρουμ δεν αφορούν το παρόν, δεν αφορούν κανέναν, είναι άκυρες και εκτός θέματος. Αν έχεις κάποιους προβληματισμούς και απόψεις για το αρχικό τόπικ να της γράψεις. Και κάτι ακόμα – Φράσεις επιθετικότητας, ειρωνείας, προσβολής και δυσφήμησης που δεν τεκμηριώνονται, όποιο σκοπό και να έχουν, δεν ήταν, δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ σοβαρές και επ΄ ουδενί δεν αντιπροσωπεύουν θέσεις διαλόγου και ύπαρξης σε οποιοδήποτε φόρουμ.
  19. από Αθήνα 3) Αφροδιτη (afrodite) οκ συνδομή + Eξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας 4) Αθηνά Δρόσου (nanad) οκ συνδρομή 6) Άννα Κουνάδη (Άννα) οκ συνδρομή 7) Κωστής Βομπίρης (Nifadas) οκ συνδρομή Όλγα Κοτσίνα οκ συνδρομή + ΟΚ προκαταβολή 9) Αλέξανδρος Κάππης οκ συνδρομή 10) Θανάσης Μανιάς οκ συνδρομή 11) Τιμος Ηλιόπουλος οκ συνδρομή +oκ προκαταβολή 13) Zώης Κοτσαρίνης (zoisnow) Οκ Συνδρομή + Εξοφληση μέσω πιστωτικής κάρτας. 14) Μαρία Λεγάκη (legmar) οκ συνδρομή + ΟΚ προκαταβολή 15) Ηλίας Αδάμ οκ συνδρομή + εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας 16) Nικηφορος Πασουλας (nikiforos) οκ συνδρομη+εγγραφή+ ΟΚ προκαταβολή 18) Νικολέτα Μπέλου οκ συνδρομή+ Εξόφληση μέσω πιστωτικής 19) Τύμβιος Κωνσταντίνος οκ συνδρομή+εγγραφη εξοφληση εκδρομής 20) Πάππας Δημητρης (Dim) οκ συνδρομή + εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας 21) -//- οκ συνδρομή + εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας 22) Μαριλύ Θεολόγου (marily) οκ συνδρομή+ ΟΚ Προκαταβολή 23) Βασίλης Αλεξάκης (dust) οκ συνδρομή 24) Βασίλης Βλαχάκης οκ συνδρομή 25) Manuela Stoica οκ συνδρομή+ ΟΚ προκαταβολή 26) Γιώργος Δρακάκης οκ συνδρομή 27) Βασίλης Τερζάκης 28) Ανδρέας Μιχόπουλος (MAC) οκ συνδρομή+ ΟΚ προκαταβολή 29) Ευα Παπαγεωργιου (Crash) οκ συνδρομή + εγγραφη + ΟΚ προκαταβολή 30) Γιάννης Βουτέρης (συζυγος Παπαγεωργιου) + ΟΚ προκαταβολή 31) Bασίλης Φούκας(foux) οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 32) Κεφαλιδης Αρης οκ συνδρομή + ΟΚ προκαταβολή 33) Μιχαηλιδης Βασιλειος οκ συνδρομή + ΟΚ προκαταβολή 34) Πελλας Αλεξανδρος οκ συνδρομή + ΟΚ προκαταβολή 35) Αβανίδης Δημήτριος 36) Πανουσόπουλος Νίκος οκ συνδρομή + εγγραφη + οκ προκαταβολή 43) Ηλιοπουλος Παναγιωτης oκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 44) Φούκας Νικος οκ συνδρομή + ΟΚ Προκαταβολή 45) Καψαλόπουλος Γιάννης οκ συνδρομή+ οκ προκαταβολή 46) Αμπατζόγλου Μαρίνα οκ συνδρομή+ οκ προκαταβολή 47) Ντούμας Γιάννης οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 48) Παναγιώτα Λιώτα οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 49) Ανδρής Παναγιώτης οκ συνδρομή οκ προκαταβολή 51) Κορκολής Νίκος οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 52) Σακκούλης Παναγιώτης οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 53) Τσίμπας Κώστας οκ συνδρομή οκ προκαταβολή 54) Καρυστηναίος Δημήτρης οκ συνδρομή εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας 55) Σεβαστός Στράτος οκ συνδρομή + εξοφληση εκδρομής 56) Κάρρας Βασίλης οκ συνδρομή 57) Παπαιωάννου Νάγια οκ συνδρομή +εγγραφή 58) Σιάκουλης Γιάννης (gi@nnis) 59) Κουκουλέτσος Κώστας (kostasvk) 60) Kονδυλη Ελενη 61) Γιώργος Γεροντόπουλος οκ συνδρομή 62) Θεοδωρόπουλος Γιάννης (skiflox) οκ συνδρομή + ok προκαταβολή 63) Zωή Στάμου οκ συνδρομή+ εγγραφή + οκ προκαταβολή 64) Παπαντωνίου Αλέξανδρος 65) -//- 66) -//- 67) -//- 68) Σελίμου Μαρία οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 70) Μαμάς Ιωάννης οκ συνδρομή +ok προκαταβολή 71) Καζαγλης Ιωάννης οκ συνδρομή 72) Χατζόπουλος Φίλιππος οκ συνδρομή +εγγραφη + οκ προκαταβολή 73) Τόκα Ελένη οκ συνδρομή+εγγραφη + οκ προκαταβολή 75) Κωνσταντινίδου Μυρτώ οκ συνδρομή+εγγραφη 76) Πελλας Αθανασιος οκ συνδρομή + οκ προκαταβολή 77) Ρούλα Ταρίνα οκ συνδρομή +oκ προκαταβολή 78) Γουργιώτης Κων/νος οκ συνδρομή +εγγραφη 79) Ακριβός Αλέξανδρος οκ συνδρομή ) Κανδηλιώτης Κώστας (moonsoda) ... και βλέπουμε..οκ συνδρομή 81) Βουλελή Αθηνά οκ συνδρομή+ εγγραφή + Οκ προκαταβολή από Θεσσαλονίκη 2) Γιώργος Μουταφίδης (jorge_ver) οκ συνδρομή +ΟΚ προκαταβολή 17) Παππούς Γεώργιος (koumparos) οκ συνδρομή+ ΟΚ προκαταβολή 39) Μελετιάδης Αλέξανδρος 40) -//- 41) Δαμιανός Μουσουλίδης οκ συνδρομή+ εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας 74) Χατζημιχαήλ Γιάννης (Yanni)
  20. 1) Χρήστος Λάππας 2) Γιώργος Μουταφίδης (jorge_ver) 3) Αφροδιτη (afrodite) 4) Αθηνά Δρόσου (nanad) 5) Παναγιώτα Τσιμογιάννη (Yota) 6) Άννα Κουνάδη (Άννα) 7) Κωστής Βομπίρης (Nifadas) Όλγα Κοτσίνα 9) Αλέξανδρος Κάππης 10) Θανάσης Μανιάς 11) Τιμος Ηλιόπουλος 12) Δημήτρης Κοτρωνης (iceman) 13) Zώης Κοτσαρίνης (zoisnow) 14) Μαρία Λεγάκη (legmar) 15) Ηλίας Αδάμ 16) Nικηφορος Πασουλας (nikiforos) 17) Παππούς Γεώργιος (koumparos) 18) Νικολέτα Μπέλου 19) Τύμβιος Κωνσταντίνος (Συντομα θα γινω και Μέλος - ειναι θεμα χρονου - ωρων) 20) Πάππας Δημητρης (Dim) 21) -//- 22) Μαριλύ Θεολόγου (marily) 23) Βασίλης Αλεξάκης (dust) 24) Βασίλης Βλαχάκης 25) Manuela Stoica 26) Γιώργος Δρακάκης 27) Βασίλης Τερζάκης 28) Ανδρέας Μιχόπουλος (MAC) 29) Ευα Παπαγεωργιου (Crash) 30) -//- 31) Bασίλης Φούκας(foux) 32) Κεφαλιδης Αρης 33) Μιχαηλιδης Βασιλειος 34) Πελλας Αλεξανδρος 35) Αβανίδης Δημήτριος 36) Πανουσόπουλος Νίκος 37) Μονοπολις Γερασιμος 38) Μονοπολις Jennifer 39) Μελετιάδης Αλέξανδρος 40) -//- 41) Δαμιανός Μουσουλίδης 42) Φένια Ζώτου 43) Ηλιοπουλος Παναγιωτης 44) -//- 45) Καψαλόπουλος Γιάννης 46) Αμπατζόγλου Μαρίνα 47) Ντούμας Γιάννης 48) Παναγιώτα Λιώτα 49) Ανδρής Παναγιώτης 50) Μηνάς Παλιατσάρας (minas) 51) Κορκολής Νίκος 52) Σακκούλης Παναγιώτης 53) Τσίμπας Κώστας 54) Καρυστηναίος Δημήτρης 55) Σεβαστός Στράτος 56) Κάρρας Βασίλης 57) Παπαιωάννου Νάγια 58) Σιάκουλης Γιάννης (gi@nnis) 59) Κουκουλέτσος Κώστας (kostasvk) 60) Kονδυλη Ελενη 61) Γιώργος Γεροντόπουλος 62) Θεοδωρόπουλος Γιάννης (skiflox) 63) -//- Zωή Στάμου
  21. Γενικά μια εκτεταμένη παραμονή σε ζώνη κινδύνου(8000μ) χωρίς συμπληρωματικό οξυγόνο θα έχει ως αποτέλεσμα επιδείνωση των φυσιολογικών λειτουργιών, την απώλεια συνείδησης, και, τελικά, το θάνατο. Κανένας ανθρωπινός οργανισμός δεν μπορεί να εγκλιματιστεί στα 8000μ Η ενεργειακή επιβίωση του ανθρώπου σε τέτοια ακραία υψόμετρα, δεν έχει μελετηθεί ευρέως. Έχουν γίνει διάφορες μελέτες κατά καιρούς αλλά δεν έχουν βγει ασφαλή συμπεράσματα. Το ακριβές ύψος στο οποίο εμφανίζονται ακραία συμπτώματα είναι ακόμα ασαφές ,καθόσον είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων. Τα 8000μ μπορούν να αναρριχηθούν χωρίς συμπληρωματικό οξυγόνο, αλλά αυτό αυξάνει τον κίνδυνο για τον ορειβάτη. Το χαμηλό οξυγόνο σε αυτή την περιοχή σε συνδυασμό ακραίου καιρού, χαμηλών θερμοκρασιών και ενεργειακών απαιτήσεων του οργανισμού (απότομες κλίσεις βουνού) απαιτεί Α. Άριστη φυσική κατάσταση Β. Πλήρη αιματολογική προσαρμογή σε μεγάλο γενικά υψόμετρο (εγκλιματισμό) (περίπου -90 ημέρες στο βουνό για την τελική ανάβαση στα 8000μ) Γ. Μικρό χρόνο παραμονής εκεί. Γ. Άριστο επαγγελματισμό Ορειβασίας επιπέδου Υπεραλπινισμού και Ιμαλαισμού. Δ. Μεγάλο ρίσκο Ε. Τύχη βουνό Έχουν καταγράφει περιστατικά στην Ιστορία, ανάβασης σε τέτοια υψόμετρα χωρίς συμπληρωματικό οξυγόνο αλλά είναι μεμονωμένα όπως αυτό που αναφέρεις. Βέβαια πολλοί είναι και αυτοί που λένε ότι το έχουν κάνει για λόγους γοήτρου Δες εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Everest..._bottled_oxygen
  22. Μετά τον έλεγχο το πόρισμα της μαγνητικής τομογραφίας έχει ως εξής Παρατηρείται μερική εσωτερική ρήξη (50% της εγκάρσιας διατομής αυτού) του τένοντα του υπερακανθίου. Το σχήμα του ακρωμίου αξιολογείται τύπου ΙΙ. Αλλοίωση τύπου Ηill Sachs στην κεφαλή του βραχιονίου οστού. Αποκόλληση του πρόσθιου-κατωτέρου τμήματος του επιχειλίου χόνδρου από την ωμογλύνη με διάταση στον αρθρικό θύλακο και ρήξη στο κατώτερο τμήμα αυτού.Η πρόσφυση του οποίου αξιολογελιται ως τύπου ΙΙΙ. Πήρα γνώμη από τρεις Ιατρούς και μου είπαν ότι χρειάζεται επέμβαση ( αρθροσκόπηση ώμου) για 100% αποκατάσταση. Μπορείς αν θέλεις να μην την κάνεις αλλά θα έχεις σοβαρές πιθανότητες εξάρθρωσης στο μέλλον. Θεωρώ σωστό και συνειδητά πρέπον να την κάνω και θα την κάνω. Για τον ωμο χρειάστηκε 23 ημέρες μόνο ακινησία και μετά ήρεμες κινήσεις και κάποιες ασκήσεις φυσιοθεραπείας. Κρεμάσματα, βάρη, απότομες κινήσεις, και κινήσεις του χεριού πίσω από το κεφάλι-αυχένα και πλάτη είναι απαγορευτικές μέχρι και την αποκατάσταση. Πλην των ανωτέρω το χέρι-ώμος το χρησιμοποιώ κανονικά για όλες τις καθημερινές κινήσεις(και πρέπει αυτό) χωρίς να έχω καθόλου ενοχλήσεις πόνους από την πρώτη μέρα. Δεν έχω δεχτεί καθόλου φαρμακευτική αγωγή και μετά από επανεξέταση πάει Άριστα. Πρέπει να πω εδώ το εξής σημαντικό. Ακούω περιπτώσεις από άτομα που είχαν μερική η ακόμα καθέξην εξάρθρωση και δεν έκαναν η δεν τους συστάθηκε να κάνουν μαγνητική τομογραφία. ΛΑΘΟΣ!! Η μαγνητική σου δείχνει πάρα πολλά πράγματα (που δεν δείχνει η ακτινογραφία φυσικά) και μπορεί να προλάβει σοβαρές καταστάσεις. Η μαγνητική σε περιπτώσεις εξάρθρωσης (ώμου-αγκώνα-γόνατο-καρπός κ.τ.λ) όχι απλά συνίσταται αλλά επιβάλλεται. Αυτά προς το παρόν. Περισσότερα μετά την επέμβαση.
×
×
  • Create New...