-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Το συντομοτερο γενικη συνελευση με σκοπο την αλλαγη καταστατικου στο αρθρο : Υποχρεωσεις μελων ,με προτινομενη αλλαγη την απριορι συμμετοχη και σχολιασμοσε οποιοδηποτε θεμα του φορουμ σε καθημερινη βαση!!!Δεν ειναι δυνατον τα μελη στου snowclub και του φορουμ να εχουν να κανουν κατι καλυτερο αυτες τις μερες του καταμεσης του καλοκαιριου και να αφηνουν τους συναδελφους τους ,με ανεβασμενα τα επιπεδα της χιονοστερησης, να μπαινοβγαινουν στο φορουμ και να επικρατει ακρα του ταφου σιωπη...Απαραδεκτο !
-
Με το ηλεκτρικο δεν τα σκεφτοσαι αυτα...χιχιχι
-
Να ειστε παντα γεροι και τυχεροι στην κοινη ζωη σας !!!
-
Καταλαβαμε τελικα την δευτερη θεση over all στη κατηγορια ORC club ,στο κυπελο Β.Αιγαιου με το σκαφος Χριστινα.
-
Tempus fugit το ονομα του σκάφους. Ξύλινο ,σκέτο έπιπλο. Αξίζει να το γκουγκλαρετε για να διαβάσετε πληροφορίες. Sent from mTalk
-
Texto del enlace Sent from mTalk
-
Αυτες οι φωτο μοιαζουν σαν να ειναι απο μακετα και σε αποσταση 2 μετρα απ αυτην .Μ αρεσει αυτη η ψευδαισθηση που προκαλει και προσπαθω να καταλαβω ποιο ειναι το σημειο που την προκαλει και δεν μπορω να το ανακαλυψω...
-
To sup απο την στιγμη που κατορθωσε και επικρατησε ,με την εννοια οτι μπορουν κατασκευαστικες εταιρειες να το κατασκευαζουν και να εχουν πελατες να το αγοραζουν μοιραια καποια στιγμη θα φθασει και στην δικη σου παραλια κι οπως καποτε πιτσιρικια νοικιαζαμε κανω ...ποιος δε νοικιασε κανω σε παραλια, ετσι θα το δοκιμασουμε σχεδον ολοι μας,ασχετως αν θα μας αρεσει πολυ ή λιγοτερο,ασχετως αν μπουμε στη διαδικασια να αγορασουμε ή οχι.Απλα σημερα η μοδα σε τετοιου ειδους κατασκευες ή ασχολιες ειναι πιο εντονη ,να το πω ετσι αν και μου φαινεται αδοκιμος ο ορος ,λογω της αναπτυξης του μαρκετιγκ και των πασης φυσεως μιντια .Σε καποιους λοιπον αρεσε πολυ και σε καποιους ειναι αδιαφορο.Παντος ο κοσμος γενικα βλεπουμε πως εχει αναγκη να ασχοληθει με κατι καινουργιο,να ξεφυγει απο την καθημερινοτητα ,το αγκαλιασε και συμμετεχει σε αγωνες που διοργανονονται κατα κορον.Εγω με την σειρα μου, αν και δεν το εχω δοκιμαει το βρισκω σαν ενα ακομα εξαρτημα για την παραλια για να σε βοηθσει να περασεις πιο ευχαριστα ,χαριζοντας σου παρλληλα και καποιο ειδος κινησης -γυμναστικης.Δεν ξερω αν θα εμπαινα στην διαδικασια να αγορασω ενα sup μιας και δεν το εχω δοκιμασει .
-
Το Στάδιο Του Αρχάριου Σκοπευτή
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Αθλήματα σκοποβολής
Ενταξει ...Χρηστο δεν θαταν 5 κουτια θαταν 4 ,αντε 3 ! Το 50ρικο θα'γευγε ,βαλε και την βενζινη ... Μας δροσισες ! Θα αρχισω να σκεφτομαι το πλεξιμο ! -
Το Στάδιο Του Αρχάριου Σκοπευτή
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Αθλήματα σκοποβολής
Ποσα λεφτα εφαγες ρε ζαγαρ ? Δεν θελω να ειμα αδιακριτος αλλα το ρωταω σαν συνεχεια μιας προηγουμενης κουβεντας που καναμε για να καταλαβω πανω κατω το κοστος αφτου του κολληματος γιατι απ οτι ψιλιαζομαι ...κολλας !!! -
Kai τι θα παρεις αμα εισαι 90 κιλα και θελεις σταθερο.εισαι καταδικασμενος να μην μπορεις να πας γρηγορα ,επειδη χρειαζεσαι ογκο για να σε κρατησει? Ή θα πας γρηγορα μονο πριμα και με κυματισμο? ή οτιδηποτε αλλο που δεν ξερω να πω λογω του οτι απλα το εχω δει μονο σε φωτογραφιες?
-
Ο Ντανης και ο Κωστας περσυ χωριστηκαν σαν πληρωμα για να τρεξουν το παγκοσμιο Tornado .Ο καθενας πηρε απο εναν νεο ιστιοπλοο που ξεχωρισε , μεσα απο ενα camp που κανανε στην Θεσσαλονικη ο Ντανης και ο Κωστας .Πρωτος στο παγκοσμιο που εγινε στην Θεσσαλονικη ,στον ΝΟΘ (το φερανε ο Ντανης και ο Κωστας σε συννενοηση με την κλαση του Tornado) βγηκε ο Ντανης με τον Πετρο (Κωνσταντινιδη).Ο Κωστας δεν θυμαμαι τι εκανε,4ος...5ος... δεν θυμαμαι. Αυτο το κανανε για να διαδωσουν τις γνωσεις τους και να μπολιασουν κι αλλους μ αυτο το μικροβιο.Οταν λεω μικροβιο δεν εννοω αυτο της ιστιοπλοιας ,αλλα αυτο που μεσα απο πολυ προπονηση ,υπομονη και επιμονη φθανεις στο υψηλοτερο σκαλοπατι της διεθνους καταταξης...Οταν φθανεις να κατακτας ενα παγκοσμιο πρωταθλημα εθιζεσαι και θελεις κι αλλο ...κι αλλο ...κι αλλο και με πολυ δουλεια γινεσαι ο καλυτερος ,προσπαθωντας να εξαλειψης ακομα και τον παραγοντα τυχη που εμπλεκεται παντα σ εναν αγωνα ιστιοπλοιας.7-8 παγκοσμια , αλλα τοσα πανευρωπαικα και δεν ξερω ποσες ρεγκατες παγκοσμιας εμβελειας ,για τους Ντανη και Κωστα ειναι μεγαλη υποθεση...τεραστια !!!
-
Καλοριζικο ! Μια χαρα θα'ναι ,θα κολησεις και την βαση για την καμερουλα ! Καλη και η τιμουλα !Μια χαρα !!!
-
...οπου παρτυ καλαμπουρι και πλακα μεσα ειναι ο Βαγγελης !
-
SHARE SPORTS & SCIENCE Βασικές αρχές της φυσιολογίας Υψόμετρου Το μεγάλο υψόμετρο είναι υποξικό (μειωμένο οξυγόνο) και υποβαρές (χαμηλή βαρομετρική πίεση) περιβάλλον. Ενώ η συγκέντρωση του οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, ανεξάρτητα από το υψόμετρο, παραμένει σταθερή στο 21% όπως είναι στην επιφάνεια της θάλασσας, η μερική πίεση του οξυγόνου ελαττώνεται σαν αποτέλεσμα της μείωσης της βαρομετρικής πίεσης. Το υψόμετρο ταξινομείται σε 4 στάδια: 1. Μέσο υψόμετρο (1500 – 2500 μέτρα) προκαλεί μειωμένες επιδόσεις στην άσκηση και μερική ταχύπνοια. Η οξεία νόσος από μεγάλο υψόμετρο (AMS) (acute mountain sickness) είναι σπάνια αλλά μπορεί να εμφανισθεί σε άτομα με καρδιοαναπνευστικά νοσήματα. 2. Μεγάλο υψόμετρο (2500 - 4500 μέτρα) σχετίζεται με υποξυγοναιμία τόσο κατά την άσκηση όσο και στην ηρεμία. Πρόκειται για το υψόμετρο όπου παρουσιάζονται οι περισσότερες επιπλοκές κυρίως σε αθλητές που αγωνίζονται σε αγώνα ορεινού τρεξίματος σε ύψος > 3000 μέτρα. Αντίθετα οι κίνδυνοι ελαχιστοποιούνται για αναρριχητές ή απλούς ορειβάτες οι οποίοι ασκούνται σε υπομέγιστες επιδόσεις. 3. Πολύ μεγάλο υψόμετρο (4500 – 5500 μέτρα). Είναι απαραίτητος ο εγκλιματισμός πριν από την προσέγγισή του και είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για δρομείς ορεινού μαραθωνίου/υπερμαραθωνίου έως και απαγορευτικό. 4. Ακραίο υψόμετρο (>5500 μέτρα). Το οξυγόνο εδώ βρίσκεται στο 50% από ότι στο επίπεδο της θάλασσας. Σ’ αυτό το υψόμετρο που προσεγγίζεται μόνο από έμπειρους ορειβάτες και αναρριχητές ακόμη και ο εγκλιματισμός πριν από την ανάβαση δεν τους εξασφαλίζει από συμπτώματα της οξείας νόσου από μεγάλο υψόμετρο. Σ’ αυτό το υψόμετρο η έντονη άσκηση είναι απαγορευτική για τη ζωή του αθλητή. Η άσκηση στο υψόμετρο (προπονητική – αγωνιστική περίοδος) είναι δυσχερέστερη συγκριτικά με αυτή στο επίπεδο της θάλασσας διότι μειώνεται η μερική πίεση του οξυγόνου στο αρτηριακό αίμα καθώς αυξάνεται το υψόμετρο. Αυτό συνεπάγεται τη μειωμένη οξυγόνωση του αίματος που διαχέεται μέσα στους πνεύμονες και κατ’ επέκταση τη μειωμένη οξυγόνωση των ασκούμενων μυών. Συνοπτικά, όσο αυξάνεται το υψόμετρο τόσο περισσότερο ελαττώνεται το διαθέσιμο οξυγόνο για τον οργανισμό του αθλητή (π.χ. στα 2000 - 3000 μέτρα παρατηρείται 25 – 30% μείωση της ισχύς των μυών). Ο οργανισμός για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σ’ αυτό το νέο περιβάλλον με μειωμένη προσφορά οξυγόνου αντιδρά με ταχύπνοια (αυξημένη συχνότητα αναπνοών) και υπεραερισμό (αύξηση του κατά λεπτόν αερισμού). Ο υπεραερισμός αποτελεί σημαντικό μηχανισμό για την προσαρμογή του οργανισμού στο μεγάλο υψόμετρο. Ως εκ τούτου ο αθλητής πρέπει να έχει ικανοποιητικές αναπνευστικές εφεδρείες. Προκειμένου τώρα να εξασφαλισθεί ικανοποιητική απόδοση του οξυγόνου στους ιστούς σε συνθήκες υψομέτρου, η καρδιά αναγκάζεται να εργασθεί σε ταχύτερους ρυθμούς (ταχυκαρδία) ώστε να διατηρήσει υψηλά επίπεδα επιδόσεων. Ένας άλλος μηχανισμός προσαρμογής του οργανισμού στο υψόμετρο είναι η αυξημένη παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων μέσω της αυξημένης παραγωγής ερυθροποιητίνης απ’ τους νεφρούς. Αυτό αρχίζει άμεσα μέσα στις πρώτες ώρες παραμονής σε υποβαρικό περιβάλλον και διαρκεί ημέρες έως και εβδομάδες (βάση αυτού του μηχανισμού πολλοί αθλητές προπονούνται σε υψόμετρο ως προετοιμασία για αγώνες σε χαμηλότερα υψόμετρα, αφού η προπόνηση σε υψόμετρο συγκρίνεται με προπόνηση πολλών χιλιομέτρων και τη διαλειμματική προπόνηση). O οργανισμός διαμέσου πολύπλοκων μηχανισμών απαντάει στις αλλαγές του υψομέτρου με μείωση του όγκου αίματος (αιμοσυμπύκνωση) και αυξημένη διούρηση. Έτσι καθίσταται ως μείζονος σημασίας παράγοντας η σωστή ενυδάτωση του αθλητή που συμμετέχει σε αγώνα σε υψόμετρο, ιδίως κατά την διάρκεια του αγώνα αλλά και πριν απ αυτόν! Η αρτηριακή πίεση αυξάνεται καθώς και η πίεση στους πνεύμονες λόγω υποξίας που εκδηλώνεται με το υψόμετρο. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πνευμονικό οίδημα (υγρό στους πνεύμονες) στους ορειβάτες αλλά και στους αθλητές ορεινού τρεξίματος με μεγάλες εντάσεις. Μια άλλη φυσιολογική απάντηση του οργανισμού στο υψόμετρο για την υποξία είναι η αύξηση αιματικής ροής στον εγκέφαλο αλλά και του όγκου του αίματος και της πίεσης του εγκεφάλου που μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλικό οίδημα (υγρό στον εγκέφαλο). Υπάρχει ένας δείκτης που αντιπροσωπεύει την ικανότητα για άσκηση VO2max (μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου) ο όποιος μειώνεται περίπου 10% για κάθε 1000 μέτρα πάνω από τα 1500 μέτρα. Έτσι αν χρειάζεσαι 8 λεπτά να διανύσεις μια απόσταση ενός μιλίου στο επίπεδο της θάλασσας στο 70% της VO2max, στα 2000 μέτρα θα αντιστοιχεί στο 90%. Το αποτέλεσμα θα είναι η μεγαλύτερη κατανάλωση γλυκογόνου έτσι η αντοχή μειώνεται όπως και τα αποθέματα γλυκογόνου. Τα επίπεδα του γαλακτικού οξέος είναι σίγουρα αυξημένα σε αντίθεση με την VO2max η οποία θα είναι μειωμένη. Παρόλο που η καρδιά και οι πνεύμονες εργάζονται σε υψηλούς ρυθμούς σε χαμηλές ταχύτητες οι μύες των ποδιών εργάζονται σε μειωμένους ρυθμούς. Οξεία Nόσος των Βουνών (AMS, Acute Mountain Sickness) Η οξεία νόσος των βουνών ή οξεία νόσος από μεγάλο υψόμετρο (ΟΝΜΥ) περιγράφει μια σειρά από συμπτώματα από τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο που συμβαίνουν σε μη εγκλιματισμένα άτομα μετά από γρήγορη – απότομη ανάβαση σε μεγάλο υψόμετρο. Η εκδήλωση της νόσου εξαρτάται από το ρυθμό ανόδου, το υψόμετρο, τη φυσική κατάσταση του αθλητή. Παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την εμφάνιση αλλά και τη βαρύτητα της νόσου είναι η μόνιμη διαμονή σε επίπεδο θάλασσας (0 μέτρα), η εξάντληση του οργανισμού κατά τη διάρκεια του αγώνα και η ύπαρξη ή μη προϋπάρχοντων καρδιοαναπνευστικών νοσημάτων. Εάν σκεφτεί κανείς ότι η ΟΝΜΥ μπορεί να εμφανισθεί ακόμη και σε χαμηλό υψόμετρο (1700 – 2700 μέτρα) σε απλούς ορειβάτες μετά από μια γρήγορη ανάβαση, η εμφάνιση της νόσου είναι πιο έκδηλη σε αθλητές και ιδιαίτερα σε αρχάριους. Συνήθη συμπτώματα της ΟΝΜΥ που αφορούν το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (ΚΝΣ): 1. κεφαλαλγία 2. ζάλη 3. ναυτία 4. κόπωση 5. αστάθεια Συνήθη συμπτώματα της ΟΝΜΥ από το Καρδιοαναπνευστικό Σύστημα: 1. δύσπνοια 2. βήχας 3. ταχυκαρδία 4. ταχύπνοια ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν θέλετε να συμμετέχετε σε κάποιο αγώνα ορεινού τρεξίματος με υψόμετρο>2000-2500m (και στον Olympus Marathon συμπεριλαμβανόμενο) και δεν έχετε την δυνατότητα εγκλιματισμού και προπόνησης τουλάχιστον 2-4 εβδομάδες σε υψόμετρο πριν τον αγώνα η καλύτερη λύση είναι να αγωνιστείτε άμεσα! Μετά από μελέτες σε αθλητές έχει διαπιστωθεί ότι πολλοί αθλητές νοιώθουν δυσφορία μετά από παραμονή τους 24-48 ώρες στο υψόμετρο με μειωμένες εφεδρείες στον αγώνα. Αυτό οφείλεται στο στιγμιαίο αντανακλαστικό του οργανισμού στην πρώτη επαφή με το υψόμετρο που τον προκαλεί να αναπνέει βαθύτερα και ταχύτερα έτσι μεγαλύτερη ποσότητα αέρα φθάνει στους πνεύμονες. Από τον Δρα Κωνσταντίνο Λάβδα, αναισθησιολόγο με εξειδίκευση στην υπερβαρική, αεροπορική ιατρική και ιατρική υψομέτρου. https://www.onsports.gr/sports-science/story/114978/vasikes-arxes-tis-fysiologias-ypsometroy
-
Καλησπερα! Εχει καποιος φουρνο μικροκυματων χαλασμενο και που πιστευει οτι δεν αξιζει να τον φτιαξει? Αν εχει θα ηθελα τον μετασχηματιστη του .Ευχαριστω.
-
Κυριακο ανεβασε το στο ΦΒ να το δουνε και να το χαρουνε κι αλλοι!
-
How To Ski Until You're 80
leonidastria replied to vaggelis's topic in Διατροφή - Υγεία - Γυμναστική
-
Yi Discovery Action Camera (4K)
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
αγορασε απο κινεζο μια ψευτοβαση και παρε την βιδα -
Phishing (Προσπάθεια Απόσπασης Προσωπικών Δεδομένων)
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Μπλα - Μπλα
Δεν περιμενα να ερθει η αστυνομια !!! Μπραβο τους Καλη ευκολια ! -
Νικο ελπιζω να μην ειχατε ζημιες...
-
Ειναι πολυ καλοσχεδιασμενο παιδια !!! (Ανοιξε το λινκ).Βαγγελη γυαλια ηλιου δοκιμασες αν χωρανε?αν και ειναι photo-chromism technology οποτε δεν νομιζω να χρειαζονται
-
Με γεια σου Βαγγελη !!!Πολυ καλοσχεδιασμενο !!! Δεν ανοιγει ομως το λινκ ...Τι ρατσα ειναι το κρανος?
-
Swiss residents are wrapping glaciers in blankets to keep them from melting https://www.weforum.org/agenda/2018/03/swiss-residents-are-wrapping-glaciers-in-blankets-to-keep-them-from-melting?utm_source=Facebook%20Videos&utm_medium=Facebook%20Videos&utm_campaign=Facebook%20Video%20Blogs
-
Αηδονοκοτοπούλια ετσι...?
