-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Δυστυχως Κυριακη 9/12 δεν θα μπορεσω ,δεν γινεται οπως ειναι λογικο να βολευει ολους ,αρκει να βολευει στους περισσοτερους . Εχουμε την καθιερωμενη Κακαβια το μεσημερι στον ΝΟΘ -
Γρηγορη εξηγησε το αν θελεις.
-
Πολυ ωραιο βιντεακι που δειχνει την εξελιξη της τεχνικης ανα δεκαετια !
-
Τι μαγευτικα μερη ειναι αυτα... Ειτε τα εχεις επισκεφτει ειτε οχι, καθε φορα σε αφηνουν αποσβολωμνο !
-
Τι Κάνεις Όταν Η Πόλη Σου Δεν Έχει Αρκετό Πράσινο;
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Περιβάλλον & Καιρός
χαχαχα ! -
Συγχαρητηρια γαι την διοργανωση ! Τωρα θελει "αποκρυπτογραφηση" οσων ειπωθηκαν, για να λαβουν γνωση οι ιθυνοντες και στο "κυνηγι". Αν θελουμε αυτη η ημεριδα να πετυχει θα πρεπει να βγαλει αποτελεσματα...! Δεν θυμαμαι ποιος το ειπε αλλα η ημεριδα δεν "μετραει" την ημερα της διεξαγωγης της αλλα πως θα την εκμεταλευτει κανεις το επομενο συντομο χρονικο διαστημα !!! Μια ημεριδα μετα απο καποιο χρονικο διαστημα και φερνοντας προ των ευθυνων τους τους πολιτιακους παραγοντες θα βοηθησει πιθανως να αλλαξει το τοπιο στον συγκεκριμενο τομεα . Καλη επιτυχια λοιπον απο εδω και περα στο κυνηγι για την υλοποιηση των συμπερασματων που βγηκαν ,γιατι αν δεν κυνηγησουμε τα συμπερασματα ,θα ειμαστε μονον θειάκες που πηγαμε καπου για να δειξουμε το μποι μας και να πουμε οτι κατι καναμε ,ειμαι ομως σιγουρος πως θα εκμεταλευτουμε στο επακρον αυτο που διοργανωσαμε !
-
Τι Κάνεις Όταν Η Πόλη Σου Δεν Έχει Αρκετό Πράσινο;
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Περιβάλλον & Καιρός
Αποριας αξιον ,γιατι δεν εχει ερευνηθει -διερευνηθει μια τετοια προοπτικη στην κτηνοτροφια ακομα ! -
Αν υπηρξε η δυνατοτητα εγγραφης θα ηταν πολυ χρησιμο να ανεβει στο You Tube ολη η ημεριδα !
-
Τι Κάνεις Όταν Η Πόλη Σου Δεν Έχει Αρκετό Πράσινο;
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Περιβάλλον & Καιρός
Μπραβο τους ! Εκει δεν εχουν ρουβικωνες να καταστρεφουν τα παντα στο διαβα τους ετσι για πλακα...Μαλλον ειναι πιο πολιτισμενοι απο μας και θα παραμεινουν πιο πολιτισμενοι ! -
Ολοι σου ζητανε να τζογαρεις εσυ τα παντα,στην δουλεια σου, στην διασκεδαση σου ,στο ταξιδια σου ,στην υγεια σου ,αλλα κανενας αλλος να μην ρισκαρει τιποτα ...ολοι θελουν να κερδιζουν και ο απλος πολιτης να ρισκαρει παντα!!! Αυτη ειναι η Ελλαδα μας και το παρτε μας χαμπαρι εγινε σλογκαν μεχρι την νησο Βανουάτου !!!
-
Μπορει ο πυλωνας να στεκεται και να στεκεται για πολυ ακομα ,αλλα δεν ειναι μονο ο πυλωνας που κραταει πανω του το συρμα ...ειναι χιλιαδυο ,τα ξερεις μη τα λεω και γινομαι γραφικος.Οτι παρατας σε παραταει ...! Μακαρι να απαξιωθει τελειως για να βαλουν μυαλο μπας και αλλαξουν τακτικη !!! Αυτο το πραγμα δεν μπορει να συνεχιστει ετσι... Καπου διαβαζα που το ελεγε καποιος και θυμηθηκα πως κι εγω με την παρεα μου ανεβαιναμε με τα ποδια, μεχρι το τελευταιο συρομενο ,το ντηζελ που ηταν και το μονδικο, για να κανουμε σκι !!!Το αγαπαμε αυτο το βουνο κι οτι λεμε δεν το λεμε για κακο. Μου φαινεται εκει θα καταληξουμε παλι ...χωρις την καρεκλα!
-
Ετσι γινεται καθε φορα ...!!!Δεν εννοουν να καταλαβουν οτι, το εχουμε ενα πολυ ωραιο Χ/Κ με απιστευτη φυση και πιστες ,καποτε θα αναγκαστουν να λενε ...ειχαμε ! Σε λιγο δεν θα εχουν...θα διαλυσει ...θα πεσουν οι πυλωνες ,τοσα χρονια βλεπουμε να σκουριαζουν τα παντα ...!!! Κοντα σ αυτους δεν θα εχουμε κι εμεις !!! Με μισθωση καποιων μηνων δεν βγαινει η σωστη συντηρηση του Χ/Κ ,εννοωντας τα χοντρα κι οχι τα γρασα !
-
Πρεπει ΤΩΡΑ στην ημεριδα ,οπως λεει και το θεμα, να συζητηθουν οι αναπτυξιακες προοοπτικες και η βιωσημοτητα των χιονοδρομικων κεντρων ΑΛΛΑ την μεθεπομενη χρονια στην ημεριδα που πρεπει να ξαναγινει να αναρωτηθουμε τι απ ολα αυτα που συμφωνηθηκε ,γιατι κατι θα συμφωνηθει,κατι θα βγει απο αυτη την ημεριδα ,,επιτευχθηκε και αν οχι τι ηταν αυτο ,που σταθηκε τροχοπεδη ! Αν δεν ξαναγινει ημεριδα -ημεριδες χρονο παρα χρονο ,μια ζωη τα ιδια τα λεμε.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
-
Ο καθενας την δουλεια του... Αυτοι θα ερθουν για βολτα και βασικα για να μην δειξουν οτι δεν ενδιαφερονται ! Εμεις ανιδιοτελως τελειως πιεζουμε γι αυτο που μας ενδιαφερει ,εκτος αν ιδιοτελεια εννοειται ,το οτι επιθυμουμε διακαως την αναπτυξη του χειμερινου τουρισμου στην Ελλαδα που κομματι του ειναι ,η σωστη λειτουργια των Χ/Κ και καπου εκει αναμεσα ,στην γωνια πριν τη στροφη, μπορει να καταφερουμε να εκμαιευσουμε και καποια υποσχεση ή ακομα πιο σωστα να τους δωσουμε να καταλαβουν πως προσωπικο τους κερδος θα ειναι να δουλεψουν προς αυτη την κατευθυνση για την οποια πασχιζουμε ολοι μας ,αλλοι λιγοτερο αλλοι περισσοτερο !!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
-
Ειναι απλα γελοια ολη η κατασταση !!!
-
Το καναλι das Erste εχει το παγκοσμιο τωρα και μολις εδειξε τον Hirscher που βγηκε πρωτος
-
Πωλουνται μποτες καινουργιες χρονιας 2016 για λογαριασμο φιλου . Ειναι το μοντελο BLAZE με last 102 και μεγεθος 27,5 στα 200 ευρω καινουργιες ! Θα τις βρειτε στον επισυναπτομενο καταλογο στην σελιδα 20 κατω αριστερα . Επικοινωνηστε μαζι μου με μνμα https://issuu.com/snowsport_pl/docs/dalbello_2016_catalog_eng
-
Καλοριζικα! Ησουνα ευχαριστημενος απο τα Vector λες...στα χιονια τι αντιδραση ειχαν ?εβαζες αλυσιδα πιο αργα?Ακουγε?
-
Kai Jones
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Μου εμεινε μια γλυκοπικρη γευση ξαναβλεποντας το βιντεακι ,μπορει να εμεινα ξανα με το στομα ανοικτο ,αλλα τελικα δεν μ αρεσε αυτο που ειδα απο ενα παιδι ! Οσο προσεκτικος κι αν ειναι καποια στιγμη θα κανει το λαθος που ολοι απευχομαστε ...Ας ειναι τυχερος για μια ζωη !!! -
Kai Jones
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Καταπληκτικος ,σιγουρα μελλοντικος επαγγελματιας ,αλλα ....δεν θελω ουτε να το πω. -
Αυτος ειναι ο Ντιμας Κουνταιμπεργκενοφ.Φοβερη Φωνη!
-
Βελτιωσεις αναβατηρων = μασαμπουκα αντικατασταση =θα'χαμε γλεντι αλλα κατι πρεπει να δειξουμε.
-
Θάμα παιδάκιμ ..θάμα !!!
-
Πόσταρε Δικές Σου Φωτογραφίες!σχολιασμοί & Κριτικές Εντός...
leonidastria replied to bujinkan's topic in Φωτογραφίες
Τις ιδιες δεστρες ειχαμε ...τις LooK Nevada 57 ειχα κι εγω στα Olin Mark IIIS.Οι Ν77 ηταν απολυτα αθλητικες σαν να λεμε 14αρες τωρα ενω οι σπορ ειναι 12DIN.Ηταν πολυ προτοπορειακες δεστρες δεδομενου οτι απασφαλιζαν προς οποιαδηποτε κατευθυνση ,ειδικα για την πισω δεστρα που απασφαλιζε και πανω-κατω και δεξια αριστερα !!!
