Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. Παραπανω χρηματα θελεις Πεπε ,εσυ αγοραζεις ισως πιο φθηνα. Μια μορσα ειδικη να παρεις εχει 150 η μαπα και 200 η καλη ! Εν πασει περιπτωσει με 350 ευρω εισαι κομπλε! Αξιζει το σερβις να το κανεις μονο σου ...και το απολαμβανεις και παντα τα πεδιλα σου ειναι στν καλυτερη κατασταση ! 10 σερβις =300 ευρω !
  2. Ο Πεπε εχει δικιο ,εξαλλου η λιμα παντα βγαζει γρεζι !
  3. Οι δικοι του ισως λενε ...τι ηθελες πια ..δεν χορτασες ...Αυτος ομως ηθελε κι αλλο ,κι εφυγε ετσι οπως πιθανον να ηθελε! Ας αναπαυσει ο Θεος την ψυχουλα του .
  4. Αφου σας ειπα...τελευταιο θα δουλεψει ,το κανουν και λιγο οικονομια !
  5. Το Σαββατο η μερα ηταν πολυ καλη με πολυ καλης ποιοτητος χιονι.Πετρες ειχε σε καποια σημεια εκτος μαζι με ξερα χορτα ,εκει που επερνε ο αερας το χιονι.Εντος βρηκα μια πετρα καλη που την πηρα μαζι μου για να τη πεταξω καπου με ασφαλεια.Το Σελι εχει πολυ χιονι και νομιζω θα ειναι η χρονια του !!!
  6. Καλως ηρθες ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
  7. Δεν νομιζω να μεινει εκτος ...παντα μπαινει τελευταιο σε λειτουργεια! Τελος σαιζον περσυ δεν ειχε κανενα προβλημα! Το οτι καιει πετρελαιο ...ειναι ενα θεμα ...παντα το κανανε οιονομομια!!!
  8. Μεχρι και τα πεδιλα ειναι τοποθετημενα με ιδιαιτερη διαταξη...
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΥΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ (οχι πολυ για να μην εχουμε μεγαλη υποχρεωση χαχαχα )
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΥΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ(οχι πολυ για να μην εχουμε μεγαλη υποχρεωση χαχαχα )
  11. Μακαρι να ειμαι λαθος ! Αυτο θα ηταν το σωστο ! Αλλα επειδη σταματησα εδω και χρονια να τα βλεπω ολα αγγελικα πλασμενα γι αυτο το λεω ...!Μακαρι να ειμαι λαθος και το παγκακι να ειναι για τους χιονοδρομους κι οχι για τους υπαλληλους και τους κολλητους τους !
  12. Φανταζομαι πως οχι ..σιγουρα δεν θα σε σηκωσουν ! Αλλα παω στοιχημα πως στο παγκακι αυτο σπανιως θα καθεται να ξεκουραζεται καποιος χιονοδρομος ...συνεχεια θα ειναι κατειλημμενο απο τους εργαζομενους και των περι αυτων!
  13. Κι εδω μεσα ρε παιδια το λεγαμε και το ξαναλεγαμε...και να πω κατι ? Ενα παγκακι ισον κανενα !Ποιος θα πρωτοκατσει ...Βαλε δυο τρια παγκακια να πω μαλιστα ,αλλα που ξερεις μετα απο δυο τρια τεσσερα χρονια μπορει να μπει κανα ακομα.Παω στοιχημα πως θα ειναι κατειλημμενο απο τα ιδια ατομα που κανουν μουχαμπετι εκει με τους ανθρωπους του χ/κ !
  14. Σ όλη την Ελλάδα φαντάζομαι...απο το σπιτι μου Sent from mTalk
  15. πενιας τεχνας κατεργαζεται ...!!!
  16. Και δεν ξεκιναμε την φασαρια εμεις...Αυτοι αρνηθηκαν να ενημερωσουν ,γιατι αραγε?Δεν υπαρχει σχεδιο?Μας γραφουνε?τι απ ολα? Ας τα δημοσιοποιησουμε λοιπον!
  17. Χρονια πολλα solkan ,παντα με υγεια και τυχη!
  18. Αντρεα Χρονια πολλα ! Παντα γερος και τυχερος !!!
  19. Μακαρι να μπορεσει να το φερει σε λειτουργικη κατασταση και να βγαλει και κανα φραγκο ο ανθρωπος ,αν και το βλεπω πολυ δυσκολο...Περισσοτερο το βλεπω να δουλευει σαν καφετερια και τοπος αποδρασης για χειμωνα απο την γυρω περιοχη.
  20. Περσυ πηγαμε να το κανουμε αλλα δεν εβγαινε λογω διαφορων υποχρεωσεων.Πρεπει να υπαρχουν ατομα να επιμεριστουν οι δουλειες και να μπορει καλυπτει ο ενας τον αλλον αν παραστει αναγκη.
  21. Ανατριχιαστικο...
  22. Επειδη το ειχα ψαξει περσυ πολυ ...Το τροχοσπιτο παει μεταξυ 500και 600 ευρω λογω ιδιαιτεροτητας του ΚΟΚ που ο αλλος δεν παιζει το κεφαλι του για ψιχουλα .
  23. Ειναι ακριβο το τροχοσπιτο ,τοσο καιρο που το περναμε τζαμπα καλα ηταν ! Τωρα το μονο που συμφερει γιατι το ειχα ψαξει περσυ ειναι ενα μεγαλο Βαν που βολευει εξισου καλα με 120-130 ευρω και ειναι τα εξοδα μιας ημερας ενοικιαση.Οδηγειται απο τον οποιονδηποτε ,αρκει να επιτρεψει ο Δημαρχος να ανεβει στο πεζοδρομιο.Φετος βεβαια δεν συζητιεται τετοιο πραγμα γιατι ειναι παρα πολυ αργα !
  24. Εκτος αν δεν καταλαβε οτι ο φιλος του δεν ηταν αγκυρομενος στον αετο,ειδαλλως δεν εξηγηται αυτη η τεραστια πτηση προκειμενου να προσγειωθει ! Τα πιο απλα καμια φορα ειναι που θα...
×
×
  • Create New...