Jump to content

bbird

Χρήστης Forum
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bbird last won the day on July 3 2013

bbird had the most liked content!

Community Reputation

24 Excellent

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  1. Πουλάω Capita Ultrafear 155 και δέστρες Union Force όλο το σετ μαζί 200 ευρώ εάν σε ενδιαφέρει.
  2. Το capita σιγουρα θα το βρεις στο kifissia21 είναι καταπληκτική σανίδα. Είχα το DOA είναι το ίδο μοντέλο σε αντρικό θα μείνεις ευχαριστημένη ότι επίπεδο και αν έχεις ότι και αν θέλεις να κάνεις.
  3. Στο La Chaux Express του Verbier το συστημα λειτουργει ως εξης ΔΙαφορετική ουρά για επιβίβαση στην καρέκλα διαφορετική για το αυγό. Στον ενδιάμεσο σταθμό πάλι το ίδιο. Στο συγκεκριμένο λιφτ όμως ο ενδιάμεσος σταθμός είναι η κορυφή και μετά το αυγό κατεβαίνει κάτω σε άλλο πεδίο, οπότε οι σκιερ στις καρέκλες πρέπει αναγκαστικά να αποβιβαστούν στην κορυφή και μόνο όσοι είναι μεσα στην καμπίνα μπορούν να συνεχίσουν μέχρι κάτω. Στα κελλάρια φαντάζομαι πως θα ισχύσει το ίδιο. Δύο ουρές στα 1750 δύο στον ενδιάμεσο.
  4. Κοίτα λίγο αυτή την αγγελία είναι ότι χρειάζεσαι και καλύτερα http://www.snowboard.gr/buy-and-sell/show-ad/509/capita-defenders-of-awesome-156-union-force-l/athina/snowboard-sets/
  5. Σε όλα τα ελληνικά μαγαζιά θα παίξει ένα 30 40 50 ακόμα και 60% σε περσινό εξοπλισμό. Το θέμα τιμής και προσφορών για μένα δεν υπάρχει. Το θέμα ποικιλίας και επιλογών ίσως.
  6. Σχετικά με τα μεγέθη. Εκτός από το μήκος πρέπει να κοιτάμε και το πλάτος της σανίδας να ταιριάζει με τη μπότα. Χοντρικά τώρα κοιτάμε το waist width να είναι: για μπότες 40 - 43 γύρω στα 25cm για μπότες 43-45 γύρω στα 25,5cm για για 45 -47 γύρω στα 26cm.
  7. Ρε σταματείστε να αγοράζετε εξοπλισμό από γερμανικά καταστήματα! Λες και δεν έχουμε μαγαζιά στην Ελλάδα! Τι μανία είναι αυτή?
  8. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν φοράμε ΠΟΤΕ γυαλιά με κράνος!
  9. Σχετικα με τη camber / rocker συζήτηση. Τα rocker είναι πολύ απλά πιο εύκολα και για αυτό συνήθως ενθουσιάζουν τους αρχάριους. Θεωρώ πως είναι μια καλή επιλογή για έναν αρχάριου που θέλει να εξελιχθεί πιο γρήγορα. Ωστόσο δεν είναι τυχαίο πως ΚΑΝΕΝΑΣ pro rider δεν χρησιμοποιεί rocker σανίδες. Φέτος έχουμε τους χειμερινούς ολυμπιακούς στο Σότσι της Ρωσίας. Σας διαβεβαιώνω πως όλοι οι αναβάτες θα καβαλάνε camber σανίδες. Τα πλεονεκτήματα του camber είναι πολύ περισσότερα από το καλύτερο κράτημα στις στροφές. Το σχήμα του κάνοντας load και υnload καθώς πιέζεται για να στρίψει δίνει νεύρο στο σανίδι και απόδοση. Τα rocker από την άλλη δίνουν μια τζούφια αίσθηση στο riding χωρίς καθόλου pop. Τα hybrid που έχουν camber ανάμεσα από τις δέστρες (και ροκερ η φλατ απέξω) είναι ένα πολύ καλό σχήμα και βλέπω πως το ιυοθετούν πλέον πολλές εταιρίες. Τα hybrid με ροκερ ανάμεσα από τις δέστρες (και κάμπερ απέξω η από κάτω) είναι ουσιαστικά ρόκερ και δεν έχουν τα πλεονεκτήματα που θα έπρεπε. Είναι το λεγόμενο doubledog της forum και flying v της burton gullwing της nitro κλπ. Αποτυχημένο design. Πάντως το κάθε σχήμα έχει τη χρήση του και το ροκερ προφίλ παρά τα μειονεκτήματα του και το κράξιμο που του ρίχνω είναι μία καλή επιλογή για ένα αρχάριο αναβάτη καθώς θα τον βοηθήσει πολύ στο να εξελιχθεί.
  10. Θυμάμαι παλιότερα να λειτουργεί το σπιτάκι στην κορυφή του Περικλή με hot dogs μουσικές ξαπλώστρες έξω και τέτοια. Τα τελευταία χρόνια είναι παρατημένο και θαμμένο μέσα στο χιόνι. Θα ήταν μια καλή ιδέα να ξαναλειτoυργήσει τώρα με τη νέα baby στην κορυφή λίγο πιο δίπλα για να δημιουργηθεί έτσι μία φασούλα εκεί πάνω!
  11. "Όσον αφορά τον αναβατήρα της Σαχάρας τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα γιατί εκκρεμούν ακόμη δύο άδειες (μία από τον ΕΟΤ και μία από το δασαρχείο). Γίνεται αγώνας δρόμου μήπως και εξασφαλιστούν αυτές οι άδειες έγκαιρα για να τοποθετηθεί ο αναβατήρας φέτος, αφού τα έργα είχαν προχωρήσει πολύ και οι μέρες που απαιτούνται για την τοποθέτησή του είναι πολύ λίγες. Ωστόσο πρέπει να αναφέρω ότι η άδεια του δασαρχείου για τη Σαχάρα είναι δύσκολη υπόθεση και αυτό γιατί ο συγκεκριμένος αναβατήρας είναι καινούργιος και δεν προϋπήρχε όπως οι άλλοι." Μακάρι να μπει το λιφτ παράνομα και να ασχοληθούν αργότερα με τις άδειες. Ούτε ο ΕΟΤ ούτε κανένα δασαρχείο δεν θα ασχοληθεί με το θέμα λιφτ Σαχάρας, έτσι και το ΧΚΠ δεν πρέπει να ασχοληθεί μαζί τους. Δεν γίνεται να περιμένουμε 6 χρόνια να βγουν οι άδειες και το λιφτ να σκουριάζει. Αν γράφουν το χιονοδρομικό στα τετοια τους να τους γράψει και αυτό και να προχωρήσει με το έργο.
  12. Φυσικά όταν μιλάμε για σύνδεση πρέπει να μιλάμε και για ενιαίο εισητήριο! Μην φανταστείτε πως επάνω έχουν φέρει πυλώνες και καρέκλες. Αυτά που βλέπετε μόνο στις φωτογραφίες έχουν απλώσει στο πάρκινγκ.
  13. Δημήτρη έχεις απόλυτο δίκιο είναι πραγματικά απίστευτο που τα χιονοδρομικά είναι πλάτη πλάτη και λειτουργούν ξεχωριστά. Η επέκταση του χιονοδρομικού αυτή τη στιγμή είναι απλά μια φαντασίωση. Η σύνδεση όμως με τον Γεροντόβραχο θα εξυπηρετούσε ακριβώς αυτό το σκοπό και είναι κάτι πολύ απλό και αυτονόητο. Έχω κάποιες φωτογραφίες από την έναρξη των εργασιών επάνω στα κελλάρια αλλά δεν μπορώ να τις ανεβάσω απευθείας εδώ. Φαντάζομαι πως πρέπει να τις ανεβάσω κάπου αλλού κια μετά να βάλω το λινκ. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?
  14. Βάζω τρεις λίστες με τις αποστάσεις από ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Γενεύη, Μοναχο http://www.j2ski.com/ski_resorts/Airports/Geneva.html http://www.j2ski.com/ski_resorts/Airports/Munich.html Αυτή τη στιγμή τα εισητήρια για Γενεύη με Aegean και Swiss είναι στα 160 - 200 ευρώ. Οι δύο εταιρίες μάλιστα ΔΕΝ χρεώνουν τον εξοπλισμός έξτρα. ΔΕΝ ισχύει επίσης ότι οι πτήσεις για Μιλάνο και Μόναχο είναι φθηνότερες από Γενεύη. Η Ιταλία και η Αυστρία είναι απλώς φθηνότερες χώρες. Τα αεροδρόμια για άμεση πρόσβαση στην καρδιά των Άλπεων σε όλα τα χιονοδρομικά είναι Γκρενόμπλ, Ίσνμπρουκ και Τορίνο για τα οποία δυστυχώς δεν υπάρχουν πτήσεις (απευθείας) από Ελλάδα. Εγώ θα δοκίμαζα το Grand Massif (Γαλλία) 50 λεπτά από Γενεύη, με ΤΕΡΑΣΤΙΑ συνδεόμενη έκταση και πάρα πολλές ΦΘΗΝΕΣ επιλογές διαμονής.
  15. Snowhow τι έγινε? Έφυγε ο Παπαργυρόπουλος από το Σαλέ? Είναι έγκυρη η πληροφορία? Αυτό σημαίνει πως κλείνει και η σχολή φαντάζομαι.
×
×
  • Create New...