Tarbh Dearg
Χρήστης Forum-
Content Count
162 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Tarbh Dearg
-
Αυριο να ανεβουμε καλαβρυτα η θα φαμε φολα ??
-
Τζοβολος και χαρουλα εχω μεινει με 40 το δικλινο . Υπαρχουν πολλα σε αυτες τις τιμες. Εγω με 200 εμεινα 5 βραδια σε δικλινο 2με6 γεναρη
-
Πως απο το ενα προκυπτει το αλλο ειλικρινα δεν ξερω . Για το ποιος γενικοτερα θεωρει ποιανου ιεναι το βουνο μπορουμε να λεμε ολη μερα . Δεχομαι να πεις οτι τα κρατανε στα χερια αρα λαθος . Γιατι εγω απο την θεση του σανιδα οπως λες , βλεπω οτι το βουνο ειναι δικο σας . Στο πιατακι , στην αγκυρα μετα το βιετναμ οταν κατεβαινετε με χιλια σε πιστα αρχαριων κλπ κλπ κλπ
-
Eγω προσωπικα με επιμονη και υπομονη το εμαθα μονος μου . ΑΚουγοντας τι ελεγαν αλλα ατομα στον χωρο που ημουν ειτε απο εδω μεσα . Απλα εχει τυχει και ο λιφτιερης να κραξει τυπου αφου δεν το εχεις τραβα αλλου , αλλα και ο κοσμος να γκρινιαζει . Γενικα νομιζω (ισως να εχω αδικο βεβαια ) οτι οι σκιερ θεωρουν οτι το πιατακι ειναι δικο τους .
-
Σχετικα με σανιδια και πιατακι . Αυτο που εχω δει και πραγματικα θα αρχισω να τραβαω βιντεο εσας τους σκιερ ειναι οταν δυσανασχετειτε που πεφτουν . Απο την μια ειναι κακη η νοοτροπια του να παρει ο αρχαριος το τριθεσιο και να κατεβει απο βιετναμ αλλα απο την αλλη πολλοι απο εσας εχετε γκρινιαξει ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΦΤΙΕΡΗΔΕΣ με το οτι πολλοι σανιδαδες δεν τα καταφερνουν με το πιατακι !! Τυχαινει ατομο απο εδω μεσα να εχει κομπλεξ με αυτο το θεμα απο την υπερβολικη γκιρνια μερικων ! Διαλεξτε πια τι θελετε !!! Αν θελετε ασφαλεια , κλειστα τα στοματα και υπομονη οπως κανουν ολοι στις ουρες . Αν οχι μην γκρινιαζετε που κατεβαινουν απο βιετναμ
-
Ρε παιδια λενε και για χιονια στην Αθηνα . Παλι ?
-
Πανο εγω εκλεισα τις 2 απο τις 4. Τι θα γινει αν δεν μας κατσει το πουλμαν . Δεν θελω ρε παιδια με κλαουδατο .... Οποιος ανεβει απο αγια χαλανδρι και περιξ ας στειλει μηπως και μοιρασουμε εξοδα
-
Τι ειναι το level 5 ? Να μην παμε αυριο Χελμο ? Επισης καμια προβλεψη για Αγια παρασκευη . Για ποσο θα χιοναει περιπου . Για να ξεροθμε με δουλεια
-
την τεταρτη και εγω δηλωσα ασθενεια !! ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ !!
-
Εγω θα ομολογησω οτι θελω να με μυησετε στο αυγο ... Τι λετε ψηνεστε ? Και γενικα τι επιπεδο θελει ? Στυγα κατεβαινω ανετα . Δεξια απο αγκυρα κατεβαινω αλλα με αρκετα φρενα... Και μιλαμε για σανιδα
-
Γιατρε αυριο να παω καλαβρυτα ?
-
Η αυριο ή δευτερα ... Εσεις τι λετε ?
-
Ημερα εκλογων το χκ ειναι αδειο ? Ξερουμε αν αξιζει η μεταβαση κυριακατικα ?
-
Αγαλμα ηθελες ε ? Και ο μηνας τελειωνει
-
Δεν υπαρχει ακομα επισημη ανακοινωση. Εντος της επομενης βδομαδας θα ξερουμε σιγουρα. Επισης ποτε κανονικα δεν ηταν αργεια. Προβλεποταν εκκλησιασμος. Ετσι θα γινει και φετος μαλλον
-
Πως ηταν σημερα η φαση απανω? Κοσμος ? Αυριο τι λετε να γινει ?
-
αχ σας αρεσε ?? τελειως προχειρο editing Καθως δεν εχω υπομονη για καλυτερα πραγματα . Η καμερα ειναι η sony hdr-as30 αλλα θα σας προτεινω την 100 που εβγαλε τωρα , καθως και την GoPro 4 Black (απο τις 2 vfm ειναι η sony ) O τιτλος δεν ειναι δικος μου !! ειναι κλεμενος αλλα δεν θυμαμαι απο που !!
-
https://www.youtube.com/watch?v=ATqvxEbkZwU&feature=youtu.be Video απο τα ομορφα Καλαβρυτα !! Περασαμε τελεια !!!
-
θα κατεβει κανεις απο αθηνα αυριο καλαβρυτα ? με ενημερωσαν οτι δεν δουλευω και ψηθηκα !!
-
Ενα χαλι μαυρο . να παν να @#$% !μας περνανε για ζωα πραγματικα. Με τετοια υπερμερα και τετοιο κοσμο να ξυνονται? Και με κανονικη τιμη και να δουπευει μονο το πιατακι στην βαθια λακα και ολο το κατω? Πιο ολο δηλαδη. Ελεος μας περνανε για μ@λακες. Τα πα ξεθυμανα και περιμενω μιση ωρα στο τριθεσιο. Στην υγεια μας
-
Επισης σαββατοκυριακο ξεκιναει και ο αμφιτρυωνας με πουλμαν απο αθηνα ενω αυριο εμεις θα ανεβουμε με κλαουδατο
-
ρε παιδια ειναι ιδεα μου ή .... εχει ριξει τον #### του ?? περισυ ημουν χαρουμενος που εκανα βαθια λακα ( μεταξι χριστουγεννων και πρωτοχρονιας ) τωρα οχι μονο βλεπω χιονι κατω , αλλα πολυ χιονι . ειμαι πολυ χαρουμενος
-
Με πετρες στην τσεπη για να μην σε παρει και σε σηκωσει !!! ΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ??? χαχαχαχαχα
-
Πιο ξεκαθαρος δεν μπορεις να γινεις !!!
-
Tsipla γινε γαυρος να τα βρουμε ρε. Καλο παιδι εισαι, γουρικος τα παντα ολα.... Αλλα βαζελος?
