Jump to content

Apostolos

Χρήστης Forum
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Apostolos

  1. Σε νιώθω! είχα πετύχει -25 με filling -40 με αεράκι μπόλικο, ακούμπησα 10'' το γάντι μέσα στην καμπίνα από το firi και κοκάλωσε... Αχ βρε παλιόπαιδα τι μου θυμίζετε... και μια ερώτηση, το 2010 που είχα πάει, έβαζες το νούμερο της κάρτα σου σε μια εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Ζερματτ, και σου έβγαζε αναλυτικά πια λιφτ έκανες και πότε. Προφανώς δεν έχει την ακρίβεια του GPS, αλλά ίσως διευκολύνει με τα ονόματα των λιφτ. Δεν θυμάμαι τι χρονικό περιθώριο είχε κανείς να το χρησιμοποιήσει μόνο... Άραγε υπάρχει ακόμα?
  2. Η Aegean προς Ιταλία (Μιλάνο) τα έτη 2010/11/12 δεν χρέωσε σκι/μπότες. Είχε προηγηθεί έγκαιρα τηλέφωνο ενημέρωσης για αποσκευές σκι (ακόμα και με κράτηση από Internet). Κανένα πρόβλημα γενικά Μάλιστα την 1 φορά ήταν 2 σκι σε μια θήκη και πάλι δεν υπήρξε πρόβλημα (εκτός από τη μέση του κουβαλητή!) όμως αφορούσε 2 άτομα... 'Όλες τις φορές μιλάμε για aller-retour!
  3. Τι μου θύμισες τώρα... Πάνω που μου τελείωσε η έξι (Φτερόλακκα-Παρνασσός) και θυμόμουν τα παλιά... Ιδού μερικές φώτος από Ζερμάτ 2010
  4. Μιλάω για μερική ρήξη και τενοντίτιδα στροφέων ώμου. Αυτά σε εμένα προκλήθηκαν από άσκηση/παιχνίδι και όχι σε κάποιο ατύχημα. Γιαυτό τονίζω τις ασκήσεις γιατί με αυτές ίσως να είχα γλιτώσει και επιπλέον με βοήθησαν πάρα πολύ στην αποκατάσταση και συνέχιση των σπορ.
  5. Χαίρετε, παθόν και εγώ, 1α στο αριστερό αλλά σύντομα και στον δεξί ώμο, και βλέπωντας την πληρέστατη κάλυψη του θέματος, προσπαθώ να προσθέσω ένα λιθαράκι γνώσης-εμπειρίας. Το πρόγραμμα ασκήσεων που προτείνει η αφροδίτη στο #10 στο συνολό του ή εν μέρη, είναι ότι καλύτερο και ίσως γλυτώσει κανείς και το χειρουργείο. Απαραίτητο να δει τις ασκήσεις με φυσικοθεραπευτή καθώς παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο οι γωνίες και εύκολα γίνονται λάθη που στην καλύτερη περίπτωση δεν θα έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Κάποιες από αυτές γινονται εύκολα και μέσα στο νερό, στα διαλείματα από το αγαπημένο μας ελεύθερο ή την πεταλούδα! Θέλει οπωσδήποτε τον σεβασμό και τον χρόνο να φύγει η φλεγμονή, μετά δε σιγά σιγά τις ασκησούλες, έστω και σαν προθέρμανση. Παρατήρηση 1η: οι γυμναστές να με βλέπουν να κάνω τις ασκήσεις/προθέρμανση και να μου λένε μακάρι να έκαναν όλοι τέτοια προθέρμανση, χωρίς ποτέ να μου έχουν δείξει/προτείνει κάτι τέτοιο... Παρατήρηση 2η: σε 2 προσωπικές περιπτώσεις α) τενοντίτιδας ώμων και β) μερικής ρίξης χιαστού και ρίξης μηνίσκου (από πέδιλο που δεν βγήκε για γνωστούς λόγους), μου προκάλεσε εντύπωση η προτροπή πολλών γιατρών για άμεση αποκατάσταση με επέμβαση (έστω και λαπαροσκοπική). Τελικά προτίμησα φυσιοθεραπεία και άσκηση, με απίστευτα καλά ποσοστά αποκατάστασης. Όταν ένας γιατρός με συμβούλεψε για το γόνατο ότι αν η αξονική δεν γίνει εντός λίγων ωρών (4-5) τότε για να φανεί ξεκάθαρα η κατάσταση πρέπει να ξαναγίνει αξονική μετά από 2 μήνες και μέχρι τότε κινησιολογικά και με μαντείες ξέρουν τι γίνεται, 2 άλλοι γιατροί επέμεναν ότι χρειαζόταν άμεσα χειρουργείο!!! Προσοχή φίλοι μου...
×
×
  • Create New...