Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Τάσος

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Recommended Posts

Ράνια Happy Birthdayyyyyyyyy!!!!!!!!


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ράνια, Χρόνια σου πολλά και πάρα πολύ καλά!

Edited by Mitsaras

Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πάρα πολύ, αν και με τους περισσότερους τα είπαμε και τηλεφωνικά.

Ευτυχία και υγεία σε όλους!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρονια Πολλα και καθυστερημενα απο μενα... :D

 

Animation21.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρονια Πολλα και καθυστερημενα απο μενα... :wub:

 

Animation21.gif

 

Συμφωνώ κι επαυξάνω με το Μάκη!

 

Sorry αλλά ήμουν εκτός πληκτρολογίου 2-3 μέρες


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια πολλά στον τσολιά :lol: ...πότε πρόλαβες και γέρασες τόσο γρήγορα?? :P


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια πολλά στην Βιβούλα μας , the best photographer our club!! Να σαι πάντα καλά να σε χαιρόμαστε, να τα εκατοστήσεις , να είσαι πάντα ορεξάτη με φρέσκιες ιδέες για τον σύλλογο !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xρόνια Βιβή! Με γαλάζια καλοκαίρια και λευκούς χειμώνες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρονια Πολλα στην πρεσβειρα καλης θελησης του Snowclub! :D

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια πολλά Βιβή! Υγεία, ευτυχία και ό,τι καλύτερο επιθυμείς σου εύχομαι :D


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να τα εκατοστήσεις Βιβή :D


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο-el και Ανέστη χρόνια σας πολλά!!!!!!!!!!! Να τα εκατοστήσετε με υγεία, ευτυχία και ό,τι το καλύτερο σας εύχομαι! :D


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια πολλά και από εμένα Βιβύ, έστω και με καθυστέρηση.


Snow to the people!

Share this post


Link to post
Share on other sites

χρονια πολλα παιδες και σε σενα Βιβη

οτι επιθυμειτε!


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα σε όσους είχαν γενέθλια το ΣΚ!

 

Από την παραλία δεν έχω σύδεση :D


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρίνια πολλά Βιβή, να τα εκατοστήσεις και εύχομαι ότι καλύτερο.

 

Παρεπιπτόντως ίσως κάποια στιγμή το nick name σου να το αλλάξεις (με απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου!!!) σε Viva Snowclub,γιατί είμαι σίγουρος ότι το πιστεύεις πολύ το "θεματάκι"!!!


ski is talking to god!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω! :lol:

 

Ναι Αντρέα και εγώ το Σαββατοκύριακο δεν είμαι online… ;)

 

και ναι Γιώργο το πιστεύω πολύ το «θεματάκι» :D

γιατί εδώ βρήκα πολύ αξιόλογους ανθρώπους,

που αγαπούν πραγματικά τη χιονοδρομία και τα βουνά

και θέλουν πάρα πολύ να μοιραστούν αυτή την αγάπη

και την εμπειρία τους με τους υπόλοιπους!

 

Αυτό είναι πολύ σπάνιο, μια και τα σπορ του χιονιού συνδέονται συνήθως

με "υψηλά βαλάντια" και τον "ανάλογο σνομπισμό". :lol:

Όμως αυτό δεν υπάρχει στο σύλλογό μας και αυτό ήταν που με κράτησε.

 

Ο ενθουσιασμός μου προέρχεται από το γεγονός ότι έρχονται

και μένουν ανάλογα νέα μέλη και η «παρέα» που λέγεται

Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας όλο και μεγαλώνει.

 

Τώρα… σχετικά με τις γνωστές «γκρίνιες» όλο και μειώνονται βλέπω… :lol:

και αυτό είναι θετικό, γιατί σίγουρα μπορούμε να βελτιωθούμε

χωρίς να αλληλο-επιβαρυνόμαστε μέρες που είναι… :lol::lol:

 

Χρόνια πολλά και στους άλλους εορτάζοντες του Σ/Κ!

 

Μήπως θα έπρεπε να γιορτάσουμε και τα γενέθλια του Συλλόγου κάποια χρονιά;;;


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια πολλά και καλά Βιβή. Πολύχρονη

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ !!!!! Χρόνια πολλά βιβηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη !!!!!! :D


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
και ναι Γιώργο το πιστεύω πολύ το «θεματάκι» :D

γιατί εδώ βρήκα πολύ αξιόλογους ανθρώπους,

που αγαπούν πραγματικά τη χιονοδρομία και τα βουνά

και θέλουν πάρα πολύ να μοιραστούν αυτή την αγάπη

και την εμπειρία τους με τους υπόλοιπους!

 

Τώρα… σχετικά με τις γνωστές «γκρίνιες» όλο και μειώνονται βλέπω… :lol:

και αυτό είναι θετικό, γιατί σίγουρα μπορούμε να βελτιωθούμε

χωρίς να αλληλο-επιβαρυνόμαστε μέρες που είναι…

 

 

+111111111111111000000000000000


ski is talking to god!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια Πολλά και πάντα ΚΑΛΑ

jimkarys

:)

 

πάντα σε πίστες* με πολύ κέφι σου εύχομαι !

 

*πίστες χιονοδρομικού (και εκτός)

πίστες moto (επίσης και εκτός...)

πίστες χορού...

 

όλα τα κάνει αυτό το παιδί :)


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρόνια Πολλά και πάντα ΚΑΛΑ

jimkarys

:)

 

πάντα σε πίστες* με πολύ κέφι σου εύχομαι !

 

*πίστες χιονοδρομικού (και εκτός)

πίστες moto (επίσης και εκτός...)

πίστες χορού...

 

όλα τα κάνει αυτό το παιδί :)

 

 

Αχ βιβούλα τι ωραία που τα γράφεις!!!!!!!! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πρωταγωνιστής σε όλες τις πίστες!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...