snowcat 3 Report post Posted May 28, 2010 Ράνια Happy Birthdayyyyyyyyy!!!!!!!! Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted May 28, 2010 Χρόνια πολλά και καλά απίστευτη Ράνια!!! Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 28, 2010 Χρόνια πολλά, κοριτσάρα! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted May 28, 2010 (edited) Ράνια, Χρόνια σου πολλά και πάρα πολύ καλά! Edited May 28, 2010 by Mitsaras Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted May 28, 2010 Ευχαριστώ πάρα πολύ, αν και με τους περισσότερους τα είπαμε και τηλεφωνικά. Ευτυχία και υγεία σε όλους! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 29, 2010 Χρονια Πολλα και καθυστερημενα απο μενα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted May 30, 2010 Χρονια Πολλα και καθυστερημενα απο μενα... Συμφωνώ κι επαυξάνω με το Μάκη! Sorry αλλά ήμουν εκτός πληκτρολογίου 2-3 μέρες Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted June 12, 2010 Χρόνια πολλά στον τσολιά ...πότε πρόλαβες και γέρασες τόσο γρήγορα?? Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted June 19, 2010 Χρόνια πολλά στην Βιβούλα μας , the best photographer our club!! Να σαι πάντα καλά να σε χαιρόμαστε, να τα εκατοστήσεις , να είσαι πάντα ορεξάτη με φρέσκιες ιδέες για τον σύλλογο !!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted June 19, 2010 Xρόνια Βιβή! Με γαλάζια καλοκαίρια και λευκούς χειμώνες! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 19, 2010 Χρόνια πολλά! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted June 19, 2010 Χρονια Πολλα στην πρεσβειρα καλης θελησης του Snowclub! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted June 19, 2010 Χρόνια πολλά Βιβή! Υγεία, ευτυχία και ό,τι καλύτερο επιθυμείς σου εύχομαι Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted June 19, 2010 Να τα εκατοστήσεις Βιβή Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted June 20, 2010 Χρήστο-el και Ανέστη χρόνια σας πολλά!!!!!!!!!!! Να τα εκατοστήσετε με υγεία, ευτυχία και ό,τι το καλύτερο σας εύχομαι! Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted June 20, 2010 Χρόνια πολλά και από εμένα Βιβύ, έστω και με καθυστέρηση. Quote Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted June 20, 2010 χρονια πολλα παιδες και σε σενα Βιβη οτι επιθυμειτε! Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted June 21, 2010 Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα σε όσους είχαν γενέθλια το ΣΚ! Από την παραλία δεν έχω σύδεση Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
T-DRIVER 27 Report post Posted June 21, 2010 Χρίνια πολλά Βιβή, να τα εκατοστήσεις και εύχομαι ότι καλύτερο. Παρεπιπτόντως ίσως κάποια στιγμή το nick name σου να το αλλάξεις (με απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου!!!) σε Viva Snowclub,γιατί είμαι σίγουρος ότι το πιστεύεις πολύ το "θεματάκι"!!! Quote ski is talking to god!! Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted June 21, 2010 Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω! Ναι Αντρέα και εγώ το Σαββατοκύριακο δεν είμαι online… και ναι Γιώργο το πιστεύω πολύ το «θεματάκι» γιατί εδώ βρήκα πολύ αξιόλογους ανθρώπους, που αγαπούν πραγματικά τη χιονοδρομία και τα βουνά και θέλουν πάρα πολύ να μοιραστούν αυτή την αγάπη και την εμπειρία τους με τους υπόλοιπους! Αυτό είναι πολύ σπάνιο, μια και τα σπορ του χιονιού συνδέονται συνήθως με "υψηλά βαλάντια" και τον "ανάλογο σνομπισμό". Όμως αυτό δεν υπάρχει στο σύλλογό μας και αυτό ήταν που με κράτησε. Ο ενθουσιασμός μου προέρχεται από το γεγονός ότι έρχονται και μένουν ανάλογα νέα μέλη και η «παρέα» που λέγεται Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας όλο και μεγαλώνει. Τώρα… σχετικά με τις γνωστές «γκρίνιες» όλο και μειώνονται βλέπω… και αυτό είναι θετικό, γιατί σίγουρα μπορούμε να βελτιωθούμε χωρίς να αλληλο-επιβαρυνόμαστε μέρες που είναι… Χρόνια πολλά και στους άλλους εορτάζοντες του Σ/Κ! Μήπως θα έπρεπε να γιορτάσουμε και τα γενέθλια του Συλλόγου κάποια χρονιά;;; Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
vvlah 2 Report post Posted June 21, 2010 Χρόνια πολλά και καλά Βιβή. Πολύχρονη Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted June 21, 2010 ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ !!!!! Χρόνια πολλά βιβηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη !!!!!! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
T-DRIVER 27 Report post Posted June 21, 2010 και ναι Γιώργο το πιστεύω πολύ το «θεματάκι» γιατί εδώ βρήκα πολύ αξιόλογους ανθρώπους, που αγαπούν πραγματικά τη χιονοδρομία και τα βουνά και θέλουν πάρα πολύ να μοιραστούν αυτή την αγάπη και την εμπειρία τους με τους υπόλοιπους! Τώρα… σχετικά με τις γνωστές «γκρίνιες» όλο και μειώνονται βλέπω… και αυτό είναι θετικό, γιατί σίγουρα μπορούμε να βελτιωθούμε χωρίς να αλληλο-επιβαρυνόμαστε μέρες που είναι… +111111111111111000000000000000 Quote ski is talking to god!! Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted June 23, 2010 Χρόνια Πολλά και πάντα ΚΑΛΑ jimkarys πάντα σε πίστες* με πολύ κέφι σου εύχομαι ! *πίστες χιονοδρομικού (και εκτός) πίστες moto (επίσης και εκτός...) πίστες χορού... όλα τα κάνει αυτό το παιδί Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted June 24, 2010 Χρόνια Πολλά και πάντα ΚΑΛΑ jimkarys πάντα σε πίστες* με πολύ κέφι σου εύχομαι ! *πίστες χιονοδρομικού (και εκτός) πίστες moto (επίσης και εκτός...) πίστες χορού... όλα τα κάνει αυτό το παιδί Αχ βιβούλα τι ωραία που τα γράφεις!!!!!!!! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πρωταγωνιστής σε όλες τις πίστες!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites