TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 3, 2011 Και γω λέω όποιος εχει την μύγα μυγιάζεται... Και από που και ως που αναιρείται η διάθεση μου δλδ...? Είπα να ευχηθω στον Δρίβα κάνοντας αναφορά στην ηλικία που γράφει το φόρουμ (6) και ταυτόχρονα να αναφερθώ σε υπαρκτά και γνωστά ΜΟΥ πρόσωπα... δλδ Σωτήρη Σπανό Μιχα (αληθευει τελικά?)... οι οποίοι θα δουλεύουν στο ΧΚΠ φέτος... Με το Νουλίκα έτυχε μια δυο φορές να μιλήσουμε στο τηλέφωνο όταν έψαχνα για snowmobile (κάποτε) Όσοι έχετε απαντήσει μέχρι τώρα γνωρίζεται και πρόσωπα και πράματα... Να γράφουμε threads και από κάτω την σημασιολογία των λέξεων και περιγραφή αναλυτικά της διάθεσης? Έχετε χάσει την αίσθηση του χιούμορ.... WTF δλδ...? Σωτήρη... μπορείς να παραδεχτείς δημόσια ότι έχεις μείνει 3 φορές στην τετάρτη... Δεν είναι κακό... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
GeorgePS 293 Report post Posted December 3, 2011 Χρόνια Πολλά Πάνο Quote ski vs sb? (for now)i will be in BANSKO between 23 & 27th of december, portofolio : https://500px.com/georgeps qrz: https://www.qrz.com/lookup/SY1BMK Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted December 6, 2011 ξέρω ότι ήθελες τις ευχές στο νήμα του Πισοδερίου αλλά εγώ θέλω εδώ Νικόλα (President) χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 6, 2011 Χρονια πολλα στα μελη του συλλογου(η της οικογενειας τους) που γιορταζουν σημερα....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted December 6, 2011 ξέρω ότι ήθελες τις ευχές στο νήμα του Πισοδερίου αλλά εγώ θέλω εδώ Νικόλα (President) χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κυριε Νικο μας. υ.γ στο σωστο νημα. Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted December 6, 2011 αν και σε λαθος νήμα [τυχαια το ειδα ] σας ευχαριστω παρα πολλη ολους Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 6, 2011 Χρόνια πολλά σε όλους τους Νίκους και τις Νικολέτες του Συλλόγου! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted December 6, 2011 χρονια πολλα σε ολους/ες οσες γιορταζουν Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 6, 2011 Χρονια Πολλα στους Νικους και την Νικολεττα (εχουμε more than one?...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted December 6, 2011 Χρόνια πολλά σε όλους ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
apoplanitarxis 59 Report post Posted December 7, 2011 Χρονια πολλα παιδες! Quote ΤΕΛΟΣ δεν περιγραφω αλλο... Share this post Link to post Share on other sites
samick 3 Report post Posted December 15, 2011 Χρονια πολλα στους Λευτερηδες και στις Ελευθεριες!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted December 23, 2011 Χρόνια Πολλά και καλά Mr Apoplanitarhis !!! Να σε χαίρονται οι γυναίκες σου ! :veryangry: Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted December 24, 2011 Καλές γιορτές σε όλους ..... YouTube Video -> Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 30, 2011 Εύχομαι σε όλους το 2012 να ειναι τυχερό να μας εχει καλα, υγιείς στο σωμα και το πνεύμα, να χαιρόμαστε τις οικογενειες μας, να ζουμε πολλές ευτυχισμένες αλλα και καθημερινές στιγμές στα σπίτια μας, να εχουμε τις δουλειές μας και να διατηρήσουμε την αισιοδοξία μας κόντρα στη μιζέρια που μας περιβάλλει τελευταία. Σνοουκλαμπίτικο παρεακι άλλη μια περιπέτεια αρχίζει! ριχθείτε στη μάχη να κανουμε και τον καινούργιο χρονο σύμμαχο. Χρονια πολλα και καλή πρωτοχρονιά σε ολους! ραντεβου στις πιστες Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted December 30, 2011 Καλη Πρωτοχρονια και Καλο Χρονο να εχουμε. Πανω απο ολα ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ..... ΟΛΑ τα υπολοιπα θα ερθουν, στο χερι μας ειναι...... Ευχομαι ο νεος χρονος να φερει σε ολους καθε Ευτυχια......... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 30, 2011 2012 ευχές για να είναι ο χρόνος που έρχεται καλύτερος από αυτόν που φεύγει. Υγεία, χαρά, αγάπη, ευτυχία, εύχομαι σε όλους από καρδιάς...!!! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 30, 2011 Χρονια πολλα σε ολο το κοσμο,φιλους και μη, με υγεια και ολα τα αλλα ερχονται....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 30, 2011 Τις θερμότερες ευχές μου για το 2012, με υγεία, ευτυχία και πάρα πολύ ! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 31, 2011 Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια σε ολους! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 31, 2011 Απανταχού αρρωστάκια με το χιόνι... σας έυχομαι μόνη αρρώστια να παραμείνει αυτή που έχουμε και μακριά όλα τ'άλλα... Χρόνια Πολλά με Υγεία Ευτυχία Ελπίδα.... Σοφία... Μαρία ... και πολλές πολλές άλλες γκόμενες... (Mens Words & Worlds...) Και επειδή λένε "ότι κάνεις την Πρωτοχρονιά... θα το κάνεις συνέχεια μέσα στο χρόνο..." λέω αυριο να κάψω κανα τετρακέφαλο για το καλό... Ραντεβού... στις πίτσες... μες στις πίστες... (νηστικό Γελάδι δε σκιάρει...) Φιλικά Τρελό Γελάδι... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted December 31, 2011 Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε ολους!!!!!! Με υγεία και ευτυχία και φυσικα πολυ πολυ χιονι!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted December 31, 2011 Χρόνια Πολλά Ηλία Αδάμ, να τα εκατοστήσεις κι ότι το καλύτερο επιθυμείς !!! Καλή Χρονιά με υγεία ! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted December 31, 2011 Καλή Χρονιά βρέέέιιιι......, απανταχού Έλληνες...... ! ! ! Να'μαστε καλά και να σκάσουν οι οχτροί μας ... να πλαντάξουν οι κερατάδες !! Υγεία και στις οικογένειές μας !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted December 31, 2011 Πολύ Καλή Χρονιά να έχουμε. Με ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ για όλο τον κόσμο. Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites