Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΣΤΧ

Εκδρομη στο χ/κ Βασιλιτσας -3μερο Κ.Δευτερας 27/2-2/3

Recommended Posts

(Το γράφω εγώ και ας φωνάζει η Ρούλα) Ηλία μ' έχεις παρεξηγήσει μάλλον :P

Ηλία δαγκωτό πας για την επόμενη ομάδα εργασίας εκδρομών :P

Πολύ σημαντική η παρατήρηση=ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ SNOWCLUB ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ SKI PASS

 

Επίσης copιάρω το event invitation από Fb (thnx to elgreco :P το βλάχικο δεν το γλυτώνουμε φοβάμαι...)

WE SKI TOGETHER - LATIN SALSA DISCO FESTIVAL STA 1780 meterS IN VASILITSA

Η ALPINE ZONE KAI ΦΕΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΓΙΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ EVENT........ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ !!!! ΝΥΧΤEΡΙΝΟ ΣΚΙ ΚΑΙ HAPPENINGS ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !!

Host:

APINE ZONE + TSOMPANIS TEAM '09

Type:

Party - Night of Mayhem

Network:

Global

Start Time:

Sunday, March 1, 2009 at 8:00pm

End Time:

Monday, March 2, 2009 at 3:00am

Location:

BASILITSA SKI CENTER (ALPINE ZONE AREA 1870 METER HIGH)

 

Description

WE SKI TOGETHER !!!!! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ !!!!

 

LATIN SALSA DISCO FESTIVAL STA 1780 meterS IN VASILITSA

 

- PARTY STARTS AT 20.00 MEXRI TA ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ!!!!

 

- D.J. TSOMPANIS ON THE DECKS !!!!

- ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ (ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ)

- ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CUTTY SHARK

- ΖΕΣΤΕΣ ΣΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ

- SPECIAL EVENTS ΑΠΟ ΤΗΝ ΑLPINE TEAM KAI TOYS ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

- KAYTES ΣΟΥΠΕΣ KNORR ΚΑΙ

- MIA TERASTIA FWTIA GIA NA ZESTENOMASTE XEXE !!!

 

ΒΕ ΤΗΕRE !!!!

 

PARTY 2007 KANE KLIK HERE --->>>> http://www.youtube.com/watch?v=E7yPMpCB8A8...re=channel_page

P.S. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ DISCO SALSA LATIN ....... ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΑΧΙΚΑ !!!! LOL!!!


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

να περασετε ολοι υπεροχα το 3μερο και

 

να γυρισετε πισω γεροι και με γεματες μπαταριες........

Share this post


Link to post
Share on other sites
(Το γράφω εγώ και ας φωνάζει η Ρούλα)

 

Για τα μέλη του συλλόγου μας υπάρχει έκπτωση στην ημερήσια κάρτα του ΧΚ Βασιλίτσας, από 13 σε 10 ευρώ. Καλό θα ήταν μιας και οι νέες κάρτες ήρθαν επιτέλους (γιούπιιιιιιι) να τις έχουμε όλοι μαζί μας για να εκμεταλευτούμε αυτή την προσφορά.

 

Ευχαριστώ

 

 

Ποιές κάρτες οεοοο???? Εγω απο τότε απο έχω έρθει δεν έχω δει κάρτα!!!! :P:P !! Ποιός τις έχει αναλάβει???? Πότε θα τις πάρουμε και απο που για να τις έχουμε στην Βασιλίτσα ?? Δεν είναι η έκπτωση των 3 € τόσο(στην συγκεκριμένη περίπτωση) , όσο η καθυστέρηση !!!! Θυμάμαι, αυτό το συζητάγαμε απο την συνεύλευση στο Βόλο!!! Αν περιμένουμε λίγο ακόμα θα τελειώσει η σεζόν .....δεν πειράζει βέβαια,μπορεί να έχουμε έκπτωση και στο θαλλάσιο σκι!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ποιές κάρτες οεοοο???? Εγω απο τότε απο έχω έρθει δεν έχω δει κάρτα!!!! :P:P !! Ποιός τις έχει αναλάβει???? Πότε θα τις πάρουμε και απο που για να τις έχουμε στην Βασιλίτσα ?? Δεν είναι η έκπτωση των 3 € τόσο(στην συγκεκριμένη περίπτωση) , όσο η καθυστέρηση !!!! Θυμάμαι, αυτό το συζητάγαμε απο την συνεύλευση στο Βόλο!!! Αν περιμένουμε λίγο ακόμα θα τελειώσει η σεζόν .....δεν πειράζει βέβαια,μπορεί να έχουμε έκπτωση και στο θαλλάσιο σκι!!!

 

 

:P :P

 

Ούτε εγώ έχω κάρτα !!!

Και το κακό είναι ότι ΔΕΝ ξέρω θαλάσσιο σκί !!! :P


Μπορούμε να φτάσουμε ώς την άκρη του σύμπαντος. Το θέμα είναι να κάνουμε το πρώτο βήμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ποιές κάρτες οεοοο???? Εγω απο τότε απο έχω έρθει δεν έχω δει κάρτα!!!! :P:P !!

πόσο καιρό έχεις να έρθεις σε φλο συνάντηση dear oeooo???? :P

ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ αν δεν έχετε φετινές ακόμα

 

updated (κατά τις 2.30 θα κλείσω την τοστιέρα-άρα ό,τι ενημερώσεις από pm ως τότε pls... :P )

pullman.xls


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites
πόσο καιρό έχεις να έρθεις σε φλο συνάντηση dear oeooo???? :P

ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ αν δεν έχετε φετινές ακόμα

 

updated (κατά τις 2.30 θα κλείσω την τοστιέρα-άρα ό,τι ενημερώσεις από pm ως τότε pls... :P )

 

 

Αχ my friend,είναι γεγονός ότι δεν έχω έρθει τον τελευταίο καιρό γιατι πνίγομαι!! Αλλά θα επανορθώσω!! :P:P

Αλλα καλό είναι να βγαίνουν και ανακοινώσεις απο αυτούς που έχουν αναλάβει την υπόθεση για όσους δεν μπορούν ορισμένες φορές να παρευρίσκονται στις συναντήσεις!!

Πάντως σε ευχαριστώ που μας ενημέρωσες και sorry για το off topic!!

 

:P

 

see you in the bus!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ιδέα: ως νέο μέλος δεν έχω ακόμη κάρτα ΕΣΤΟΥΧ, και φαντάζομαι ότι πολλοί θα είναι στην ίδια θέση. Για να μην έρθουν σε δύσκολη θέση λοιπόν ούτε οι φορείς του ΧΚ αν τους ζητάνε έκπτωση χωρίς κάρτα, ούτε εμείς να χαλάμε τις καρδιές μας, μήπως γίνεται να αγοράζαμε τις κάρτες με την επίδειξη κάποιας λίστας μελών του συλλόγου μέχρι να ταχτοποιηθεί το θέμα των καρτών? Αν γίνεται, θα μπορούσε κάποιος (π.χ. Ρούλα? Όλγα?) να φέρει τη σχετική λίστα? Τι λέτε?

 

Τα λέμε σε λίγο!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P :P :P:lol: :LOL: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ουτε εγω εχω καρτα :angry: ,ερχομαι σε οσες συγκεντρωσεις μπορω (και οι καρτες δεν ειναι να μοιραζονται μονο σε αυτους που ερχονται στις συγκεντρωσεις - αλοιμονο - πρεπει να υπαρξει αλλος τροπος διανομης) , αλλα σωζεται το πραγμα γιατι εχω την παλια και

 

κυριως γιατι δεν θα ερθω στην Βασιλιτσα... :D:D

 

ασε ........η καρτα φετος ειναι απο τις πιο πονεμενες ιστοριες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά, μπορεί κάποιος από τους αρμόδιους, να φέρει τις κάρτες μαζί του στο πούλμαν να τις μοιράσει;

Πως γίνεται να έρχομαι σε όλες τις συναντήσεις και να μην έχω ακούσει τίποτα για κάρτες.Είχα αλλού το μυαλό μου. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τις εχει η ολγα


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωχ τι γινετε εδω?για βασιλιτσα ολοι?


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

κριμα γιατι δεν θα σας γνωρισω απο κοντα,πρωτο σκ που θα παω αλλου.

ηλιοφανεια σ&κ,τη δ θα χαλασει λιγο ο καιρος αλλα θα προλαβετε να κανετε σκι.τα εκτος πιστας ολα οργωμενα.προτιμηστε το βουνο της γομαρας,ειναι ακομα παρθενο

προσοχη στα δεντρα και στους πυλωνες απο τους αρχαριους


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
πόσο καιρό έχεις να έρθεις σε φλο συνάντηση dear oeooo???? :D

ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ αν δεν έχετε φετινές ακόμα

 

updated (κατά τις 2.30 θα κλείσω την τοστιέρα-άρα ό,τι ενημερώσεις από pm ως τότε pls... :D )

 

Και γω δεν έχω κάρτα...γιατί δεν υπάρχει η κάρτα μου, ούτε περσυνή ούτε φετινή :angry:

αν και ήρθα στο φλο και οι κάρτες ήταν εκεί, παρ' όλο που είχα στείλει φωτό από πέρυσι.

anyway....

 

Θα τα πούμε από κοντά (εκτός απροόπτου)

Καλό δρόμο να έχετε.


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκτός θέματος,τις κάρτες η vouli μοίρασε στο masque κάποιες

μην αγχώνεστε! :angry:


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

......."Βρωμόπαιδα" έχετε φτάσει Βασίλο και οι ετοιμασίες για αύριο φαντάζομαι είναι στο φουλ.....!Cry-256x256.png

Όχι, όχι δεν κλαίω, ένα σκουπιδάκι μπήκε στο μάτι μου......! ;) Σιγά μην σας πω ότι ζηλεύω κιόλας..... ;)

Αντε να περάσετε τέλεια βρε και ελπίζω στην επόμενη εκδρομή, εντός ή εκτός να είμαστε κ εμείς μαζί σας.....! :P;)


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμή παράκληση προς τους συμμετέχοντες στην εκδρομή: Μή μας παίρνετε τηλέφωνο αυτούς που μείναμε πίσω, ζηλεύουμε ούτως ή άλλως!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o :blink: SUPER !!!!!!!! B)B)B):)

λεπτομέρeιες αργότερα ............. μόλις επέστρεψα και έγραψα λόγω εθίσμου στον υπολογιστή χαχαχααχαχχχαχα

Edited by bilbakos

Just Bilbakos

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουν την αίσθηση της χαράς και απόλαυσης που σε κατακλύζει μετά από 3 ημέρες σκι σε ένα εξαιρετικό χιονοδρομικό με τέλειες συνθήκες καιρού, ποιότητας χιονιού και χιονοκάλυψης.

 

Δικαιολογημένα λοιπόν ο bilbakos καταφεύγει στην βοήθεια των χρωμάτων και του font-size.

 

Κορυφαία στιγμή : η μάζωξη πολλών ανθρώπων στην κίτρινη τέντα που αγαπούν την χιονοδρομία και το ΣΤΧ.

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

 

Φιλικά

 

gtsap


Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν λέμε ότι κάποιοι έλιωσαν στο σκι, το εννοούμε... :blink:

Λίγος πάγος γιατί πόνεσαν τα γόνατα...(Olga)

post-1471-1236023740_thumb.jpg

Χρήσιμοι οι καναπέδες του ξενοδοχείου, λίγη ξεκούραση πριν το φαγητό (dust)

post-1471-1236024177_thumb.jpg

 

συνεχίζεται....


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hjoo6s6r6ei2wcxprmxa.jpg

 

Ανεβαίνοντας ενα λιφτ αλλα δεν θυμαμαι ποιο αχχαχαα :blink: όλο το σαβ/κο απολαυσαμε αυτον τον υπεροχο ηλιο για αυτο τωρα που γυρισα εχω πλακωθει στις bepanthol (ατυχημα αρχαριου δεν ηξερα οτι θα καει τοσο ευκολα το κεφαλι μου)


Just Bilbakos

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

spider, makistop, makistopaki :blink:

 

P1050548.jpg


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πίσω από τόσα ποτήρια μόνο ένας snowholicanonymous θα μπορούσε να βρίσκεται

P1050523.jpg

 

Λίγη ομαδική ξεκούραση στη Γομάρα

P1050526.jpg

P1050527.jpg

P1050528.jpg

P1050530.jpg

P1050535.jpg

 

Το κοπή τη πίττα :P

 

Όλγα - snowcat

P1050536.jpg

 

snowcat & koumparos (o τυχερός για Καρπενήσι)

P1050538.jpg

 

Κοτνήλιος - Γιώτα

P1050540.jpg

 

Οι άλλοι τον λέγανε μαυρόγατα...η φωτό βγήκε πάντως (Kostikal)

P1050541.jpg

 

 

skimad, snowholic, arcas, barbie, pies, legmar κλπ.

P1050542.jpg

P1050544.jpg

P1050545.jpg

P1050549.jpg

P1050543.jpg

 

Όχι, από πίστες δεν έχω φωτό...μόνο βιντεάκια θα ακολουθήσουν

Αν ξέχασα ή μπέρδεψα κανέναν σόρυ..το αλτσχάϊμερ φταίει :)


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,794
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...