dust 4,051 Report post Posted February 26, 2009 ντεν εχω καρτα καρντια μου... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted February 26, 2009 (Το γράφω εγώ και ας φωνάζει η Ρούλα) Ηλία μ' έχεις παρεξηγήσει μάλλον Ηλία δαγκωτό πας για την επόμενη ομάδα εργασίας εκδρομών Πολύ σημαντική η παρατήρηση=ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ SNOWCLUB ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ SKI PASS Επίσης copιάρω το event invitation από Fb (thnx to elgreco το βλάχικο δεν το γλυτώνουμε φοβάμαι...) WE SKI TOGETHER - LATIN SALSA DISCO FESTIVAL STA 1780 meterS IN VASILITSAΗ ALPINE ZONE KAI ΦΕΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΓΙΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ EVENT........ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ !!!! ΝΥΧΤEΡΙΝΟ ΣΚΙ ΚΑΙ HAPPENINGS ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !! Host: APINE ZONE + TSOMPANIS TEAM '09 Type: Party - Night of Mayhem Network: Global Start Time: Sunday, March 1, 2009 at 8:00pm End Time: Monday, March 2, 2009 at 3:00am Location: BASILITSA SKI CENTER (ALPINE ZONE AREA 1870 METER HIGH) Description WE SKI TOGETHER !!!!! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ !!!! LATIN SALSA DISCO FESTIVAL STA 1780 meterS IN VASILITSA - PARTY STARTS AT 20.00 MEXRI TA ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ!!!! - D.J. TSOMPANIS ON THE DECKS !!!! - ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ (ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ) - ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CUTTY SHARK - ΖΕΣΤΕΣ ΣΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - SPECIAL EVENTS ΑΠΟ ΤΗΝ ΑLPINE TEAM KAI TOYS ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ - KAYTES ΣΟΥΠΕΣ KNORR ΚΑΙ - MIA TERASTIA FWTIA GIA NA ZESTENOMASTE XEXE !!! ΒΕ ΤΗΕRE !!!! PARTY 2007 KANE KLIK HERE --->>>> http://www.youtube.com/watch?v=E7yPMpCB8A8...re=channel_page P.S. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ DISCO SALSA LATIN ....... ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΑΧΙΚΑ !!!! LOL!!! Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted February 27, 2009 να περασετε ολοι υπεροχα το 3μερο και να γυρισετε πισω γεροι και με γεματες μπαταριες........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted February 27, 2009 (Το γράφω εγώ και ας φωνάζει η Ρούλα) Για τα μέλη του συλλόγου μας υπάρχει έκπτωση στην ημερήσια κάρτα του ΧΚ Βασιλίτσας, από 13 σε 10 ευρώ. Καλό θα ήταν μιας και οι νέες κάρτες ήρθαν επιτέλους (γιούπιιιιιιι) να τις έχουμε όλοι μαζί μας για να εκμεταλευτούμε αυτή την προσφορά. Ευχαριστώ Ποιές κάρτες οεοοο???? Εγω απο τότε απο έχω έρθει δεν έχω δει κάρτα!!!! !! Ποιός τις έχει αναλάβει???? Πότε θα τις πάρουμε και απο που για να τις έχουμε στην Βασιλίτσα ?? Δεν είναι η έκπτωση των 3 € τόσο(στην συγκεκριμένη περίπτωση) , όσο η καθυστέρηση !!!! Θυμάμαι, αυτό το συζητάγαμε απο την συνεύλευση στο Βόλο!!! Αν περιμένουμε λίγο ακόμα θα τελειώσει η σεζόν .....δεν πειράζει βέβαια,μπορεί να έχουμε έκπτωση και στο θαλλάσιο σκι!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maro 0 Report post Posted February 27, 2009 Ποιές κάρτες οεοοο???? Εγω απο τότε απο έχω έρθει δεν έχω δει κάρτα!!!! !! Ποιός τις έχει αναλάβει???? Πότε θα τις πάρουμε και απο που για να τις έχουμε στην Βασιλίτσα ?? Δεν είναι η έκπτωση των 3 € τόσο(στην συγκεκριμένη περίπτωση) , όσο η καθυστέρηση !!!! Θυμάμαι, αυτό το συζητάγαμε απο την συνεύλευση στο Βόλο!!! Αν περιμένουμε λίγο ακόμα θα τελειώσει η σεζόν .....δεν πειράζει βέβαια,μπορεί να έχουμε έκπτωση και στο θαλλάσιο σκι!!! :P Ούτε εγώ έχω κάρτα !!! Και το κακό είναι ότι ΔΕΝ ξέρω θαλάσσιο σκί !!! Quote Μπορούμε να φτάσουμε ώς την άκρη του σύμπαντος. Το θέμα είναι να κάνουμε το πρώτο βήμα. Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted February 27, 2009 Ποιές κάρτες οεοοο???? Εγω απο τότε απο έχω έρθει δεν έχω δει κάρτα!!!! !! πόσο καιρό έχεις να έρθεις σε φλο συνάντηση dear oeooo???? ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ αν δεν έχετε φετινές ακόμα updated (κατά τις 2.30 θα κλείσω την τοστιέρα-άρα ό,τι ενημερώσεις από pm ως τότε pls... ) pullman.xls Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted February 27, 2009 ΑΚΥΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ απο μενα Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted February 27, 2009 πόσο καιρό έχεις να έρθεις σε φλο συνάντηση dear oeooo???? ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ αν δεν έχετε φετινές ακόμα updated (κατά τις 2.30 θα κλείσω την τοστιέρα-άρα ό,τι ενημερώσεις από pm ως τότε pls... ) Αχ my friend,είναι γεγονός ότι δεν έχω έρθει τον τελευταίο καιρό γιατι πνίγομαι!! Αλλά θα επανορθώσω!! Αλλα καλό είναι να βγαίνουν και ανακοινώσεις απο αυτούς που έχουν αναλάβει την υπόθεση για όσους δεν μπορούν ορισμένες φορές να παρευρίσκονται στις συναντήσεις!! Πάντως σε ευχαριστώ που μας ενημέρωσες και sorry για το off topic!! see you in the bus!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted February 27, 2009 Μια ιδέα: ως νέο μέλος δεν έχω ακόμη κάρτα ΕΣΤΟΥΧ, και φαντάζομαι ότι πολλοί θα είναι στην ίδια θέση. Για να μην έρθουν σε δύσκολη θέση λοιπόν ούτε οι φορείς του ΧΚ αν τους ζητάνε έκπτωση χωρίς κάρτα, ούτε εμείς να χαλάμε τις καρδιές μας, μήπως γίνεται να αγοράζαμε τις κάρτες με την επίδειξη κάποιας λίστας μελών του συλλόγου μέχρι να ταχτοποιηθεί το θέμα των καρτών? Αν γίνεται, θα μπορούσε κάποιος (π.χ. Ρούλα? Όλγα?) να φέρει τη σχετική λίστα? Τι λέτε? Τα λέμε σε λίγο!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :LOL: Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted February 27, 2009 ουτε εγω εχω καρτα ,ερχομαι σε οσες συγκεντρωσεις μπορω (και οι καρτες δεν ειναι να μοιραζονται μονο σε αυτους που ερχονται στις συγκεντρωσεις - αλοιμονο - πρεπει να υπαρξει αλλος τροπος διανομης) , αλλα σωζεται το πραγμα γιατι εχω την παλια και κυριως γιατι δεν θα ερθω στην Βασιλιτσα... ασε ........η καρτα φετος ειναι απο τις πιο πονεμενες ιστοριες Quote Share this post Link to post Share on other sites
arcas 1 Report post Posted February 27, 2009 Ρε παιδιά, μπορεί κάποιος από τους αρμόδιους, να φέρει τις κάρτες μαζί του στο πούλμαν να τις μοιράσει; Πως γίνεται να έρχομαι σε όλες τις συναντήσεις και να μην έχω ακούσει τίποτα για κάρτες.Είχα αλλού το μυαλό μου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted February 27, 2009 τις εχει η ολγα Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 27, 2009 ωχ τι γινετε εδω?για βασιλιτσα ολοι? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted February 27, 2009 Oλοι όλοι! Quote Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 27, 2009 κριμα γιατι δεν θα σας γνωρισω απο κοντα,πρωτο σκ που θα παω αλλου. ηλιοφανεια σ&κ,τη δ θα χαλασει λιγο ο καιρος αλλα θα προλαβετε να κανετε σκι.τα εκτος πιστας ολα οργωμενα.προτιμηστε το βουνο της γομαρας,ειναι ακομα παρθενο προσοχη στα δεντρα και στους πυλωνες απο τους αρχαριους Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted February 27, 2009 πόσο καιρό έχεις να έρθεις σε φλο συνάντηση dear oeooo???? ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ αν δεν έχετε φετινές ακόμα updated (κατά τις 2.30 θα κλείσω την τοστιέρα-άρα ό,τι ενημερώσεις από pm ως τότε pls... ) Και γω δεν έχω κάρτα...γιατί δεν υπάρχει η κάρτα μου, ούτε περσυνή ούτε φετινή αν και ήρθα στο φλο και οι κάρτες ήταν εκεί, παρ' όλο που είχα στείλει φωτό από πέρυσι. anyway.... Θα τα πούμε από κοντά (εκτός απροόπτου) Καλό δρόμο να έχετε. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted February 27, 2009 εκτός θέματος,τις κάρτες η vouli μοίρασε στο masque κάποιες μην αγχώνεστε! Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted February 27, 2009 ......."Βρωμόπαιδα" έχετε φτάσει Βασίλο και οι ετοιμασίες για αύριο φαντάζομαι είναι στο φουλ.....! Όχι, όχι δεν κλαίω, ένα σκουπιδάκι μπήκε στο μάτι μου......! Σιγά μην σας πω ότι ζηλεύω κιόλας..... Αντε να περάσετε τέλεια βρε και ελπίζω στην επόμενη εκδρομή, εντός ή εκτός να είμαστε κ εμείς μαζί σας.....! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
NikGiant 0 Report post Posted February 27, 2009 Θερμή παράκληση προς τους συμμετέχοντες στην εκδρομή: Μή μας παίρνετε τηλέφωνο αυτούς που μείναμε πίσω, ζηλεύουμε ούτως ή άλλως! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bilbakos 0 Report post Posted March 2, 2009 (edited) SUPER !!!!!!!! λεπτομέρeιες αργότερα ............. μόλις επέστρεψα και έγραψα λόγω εθίσμου στον υπολογιστή χαχαχααχαχχχαχα Edited March 2, 2009 by bilbakos Quote Just Bilbakos Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted March 2, 2009 Απλά δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουν την αίσθηση της χαράς και απόλαυσης που σε κατακλύζει μετά από 3 ημέρες σκι σε ένα εξαιρετικό χιονοδρομικό με τέλειες συνθήκες καιρού, ποιότητας χιονιού και χιονοκάλυψης. Δικαιολογημένα λοιπόν ο bilbakos καταφεύγει στην βοήθεια των χρωμάτων και του font-size. Κορυφαία στιγμή : η μάζωξη πολλών ανθρώπων στην κίτρινη τέντα που αγαπούν την χιονοδρομία και το ΣΤΧ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Φιλικά gtsap Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted March 2, 2009 Όταν λέμε ότι κάποιοι έλιωσαν στο σκι, το εννοούμε... Λίγος πάγος γιατί πόνεσαν τα γόνατα...(Olga) Χρήσιμοι οι καναπέδες του ξενοδοχείου, λίγη ξεκούραση πριν το φαγητό (dust) συνεχίζεται.... Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
bilbakos 0 Report post Posted March 2, 2009 Ανεβαίνοντας ενα λιφτ αλλα δεν θυμαμαι ποιο αχχαχαα όλο το σαβ/κο απολαυσαμε αυτον τον υπεροχο ηλιο για αυτο τωρα που γυρισα εχω πλακωθει στις bepanthol (ατυχημα αρχαριου δεν ηξερα οτι θα καει τοσο ευκολα το κεφαλι μου) Quote Just Bilbakos Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted March 2, 2009 spider, makistop, makistopaki Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted March 2, 2009 Πίσω από τόσα ποτήρια μόνο ένας snowholicanonymous θα μπορούσε να βρίσκεται Λίγη ομαδική ξεκούραση στη Γομάρα Το κοπή τη πίττα Όλγα - snowcat snowcat & koumparos (o τυχερός για Καρπενήσι) Κοτνήλιος - Γιώτα Οι άλλοι τον λέγανε μαυρόγατα...η φωτό βγήκε πάντως (Kostikal) skimad, snowholic, arcas, barbie, pies, legmar κλπ. Όχι, από πίστες δεν έχω φωτό...μόνο βιντεάκια θα ακολουθήσουν Αν ξέχασα ή μπέρδεψα κανέναν σόρυ..το αλτσχάϊμερ φταίει Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites