makalu 10 Report post Posted January 13, 2009 Ο porfirio να σας δώσει τις εντυπωσεις του Μέχρι κ ο Werner τα δοκιμασε κ παραγγειλε 2 ζευγαρια!!! Το Σαββατο λυσσαξανε στην 30π πουδρα (οχι σπουδαιο βαθος, αλλα απ΄το ολοτελα..), ειτε στα chutes της Φτερολακκας, ειτε στην Καλλιοπη/Μαρίκα χαμηλότερα. Πανε εκπληκτικά απο τα πατημενα της 6, μεχρι τους παγοκαταρρακτες που δοκιμαστηκαν Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 13, 2009 Tελικά έβαλα και εγώ στα πόδια μου το περιβόητο JJ στο 175.....Εκανα μία κατεβασιά, την τελευταία της ημέρας, το Σάββατο που μας πέρασε στην 6 και τον Δία. Καταρχάς πρέπει λίγο στην αρχή να συνηθίσεις στην ιδέα ότι πατάς πάνω σε 2 τάβλες, αν σκεφτείς ότι όλη την ημέρα έκανα με mid-fat πέδιλο με 82mm μέση, τότε καταλαβαίνεις την διαφορά..... Οι πρώτες στροφές στον Δία με εξέπληξαν ευχάριστα, το πέδιλο έστριβε πολύ πιο έυκολα απ' ότι φανταζόμουν, το γεγονός ότι έχεις μία τόσο μεγάλη επιφάνεια πεδίλου κάτω από τα πόδια σου σου έδινε μία περίσια αίσθηση ασφάλειας..... Είναι σαν να καβαλάς ένα Unimog, που έχει όμως τα γκάζια μιας Porcshe H 6 στο τέλος της ημέρας ήταν λίγο μπάχαλο και σε συνδυασμό με την κούραση μετά από 6ώρες ασταματητου σκι δεν με άφησαν να τα χαρώ ιδιαίτερα.....Πάντως πρέπει να το συνηθίσεις, και να συνηθίσεις κυρίως την αίσθηση του ότι καβαλάς ένα τόσο φαρδύ πέδιλο που στρίβει τόσο εύκολα..... Πάντως χαζεύοντας τον Κωστή στις πρώτες καταβάσεις που κάναμε στην αρχή της ημέρας σε μία άψογα πατημένη 6, που τα έστριβε λές και φορούσε slalom carve μοντέλο καταλαβαίνεις ότι τα τυπάκια στην Armada έκαναν καλη δουλειά..... Δυστυχώς δεν πρόλαβα να τα πατήσω σε πούδρα αλλά εκεί το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο....... Το πέδιλο είναι πιο πάνω από το επίπεδό μου, αλλά δεν είναι απαγορευτικό......αντίστοιχα πέδιλα που έχουν κάτι radius 25 και 30 μέτρα είναι σίγουρα πολύ πιο απαιτητικά και για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις...... Μακάρι τώρα που έκανε την αρχή η Armada να βγάλει ένα αντίστοιχο πέδιλο, ίδιας φιλοσοφίας, αλλά λίγο πιο "στενό" θα ήταν ιδανική αγορά..... Φιλικά Σπύρος Υγ: Σ' ευχαριστώ πολύ Κωστή για τα πέδιλα... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted January 13, 2009 Ήδη βγάζει η Armada, τέτοιο σκι... http://www.armadaskis.com/product/skis/alpha_1.php Το θέμα είναι θα βγάλει το JJ σε μήκος 190-195, να το τιμήσω κι εγώ; Η Rossi βγάζει το S7 σε παρόμοια γεωμετρία σε 188. Ανδρέα ξέρεις κάτι για το θέμα; Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 13, 2009 ..στην Αυστρία εβρισκε κανεις και το ολοκαινουργιο alpha2 αριστερα απο το λευκο alpha1 (που ουτε στο siteArmada δεν υπαρχει ακομα) Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted January 13, 2009 Λοιπον... Οντως η armada εχει στην γκαμα της και το alpha που σχεδιαστικα ειναι ιδιο με το JJ αλλα πολυ πιο στενο κ προσανατολισμενο για χρηση σε παρκο κ πιστα. Θεωρητικα υπερεχει του JJ οχι μεσα στην στροφη αλλα στην αλλαγη της στροφης λογω μικροτερου πλατους. το εκανα στο 182 κ ειναι εξαιρετικα ευχαριστο. Δεν ξερω αν ειναι το μελλον τετοιου ειδους πεδιλα,ξερω ομως πως σιγουρα θα προσφερουν στον σχεδιασμο των σκι απο δω κ περα... Αλλωστε στην εντελως αντιπερα οχθη,(γυναικειο,πιστας,αρχαριου) η rossignol εχει βγαλει πεδιλο (harmony1&2) που κ αυτα εχουν 'παραξενη' αλλα πολυ αποτελεσματικη σχεδιαση... εδω θα ειμαστε κ θα δουμε!!!!Θα τσουλαμε,θα δοκιμαζουμε,θα σχολιαζουμε,θα διαφωνουμε κ παλι θα τσουλαμε.... Τι πιο ομορφο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted January 14, 2009 Βρε Κωστή, παίζεις με τον πόνο μου...? Εδώ δεν μπορούμε να βρούμε τo Alpha1 συ μας λες για το 2? Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 14, 2009 Ήδη βγάζει η Armada, τέτοιο σκι...http://www.armadaskis.com/product/skis/alpha_1.php Το θέμα είναι θα βγάλει το JJ σε μήκος 190-195, να το τιμήσω κι εγώ; Η Rossi βγάζει το S7 σε παρόμοια γεωμετρία σε 188. Ανδρέα ξέρεις κάτι για το θέμα; Nαι δίκιο έχεις Λούη, αλλά το sidecut είναι περισσότερο freestyle και λιγότερο freeride, και απ΄ότι καταλαβαίνω υπάρχει ένας σαφής προσανατολισμός του συγκεκριμένου πεδίλου πρός freestyle μεριά...... Πάντως μιας που έγινε η αρχή, πιστεύω ότι θα βγούν και άλλα μοντέλα με παρόμοια φιλοσοφία....... ..στην Αυστρία εβρισκε κανεις και το ολοκαινουργιο alpha2 αριστερα απο το λευκο alpha1 (που ουτε στο siteArmada δεν υπαρχει ακομα) Εγώ μπορώ να έχω το head παρακαλώ ....... Η θα φορέσουμε σοβαρό πέδιλο, ή θα πάμε για πλεξιμο Φιλικά Σπυρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted January 14, 2009 Εγώ μπορώ να έχω το head παρακαλώ .......Η θα φορέσουμε σοβαρό πέδιλο, ή θα πάμε για πλεξιμο Φιλικά Σπυρος Σου κάνει καρδιά να τρυπήσεις τέτοιο πέδιλο? :P Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted February 16, 2009 5 διαστάσεις στο sidecut. 126/136/115/133/121 τυπικά στην πιστα δουλευει με 136/115/133 και απο 185cm ουσιαστικά δουλευει περιπου οι 160 ποντοι μη σου πω και λιγότερο ... Τα σκι είναι πανάλαφρα αλλά όχι όσο μαλακά σε προδιαθέτει το βάρος τους και αυτό προφανός οφείλεται στα "καλά" υλικά κατασκευής που έχει. Τιμή: unknownγύρω στα 700€ νομίζω Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites