Nickel 76 Report post Posted January 6, 2009 5 διαστάσεις στο sidecut. 126/136/115/133/121 τυπικά στην πιστα δουλευει με 136/115/133 και απο 185cm ουσιαστικά δουλευει περιπου οι 160 ποντοι μη σου πω και λιγότερο ... Τα σκι είναι πανάλαφρα αλλά όχι όσο μαλακά σε προδιαθέτει το βάρος τους και αυτό προφανός οφείλεται στα "καλά" υλικά κατασκευής που έχει. Πρόλαβα 2 κατεβασιές non stop απο Ηρακλή μέχρι αφετηρία του απο τον Περικλή , το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνεις είναι οτι τα βουνά μας είναι πολύ μικρά σε μήκος... Τα πρώτα 300-400 μέτρα τα αφησα να παρουν ταχύτητα, ...μάλιστα βοηθούσα κιολας(ηταν και ακέρωτα)...για να αρχίσει να ψιλοδουλευει το υλικό, αναγκάζεσαι να ανοιξεις λιγο παραπάνω τα πόδια σου στις στροφές (είναι και 115 χιλιοστά η μέση) και πρέπει να δώσεις προσοχή στο μέσα/πάνω πόδι να το ανοιγεις προς το πάνω παράλληλα με το κάτω γιατί με τέτοιο φάρδος το Α-frame κάνει μεγάλη διαφορά και η ταχυτητα ειναι πολυτιμη ειδικά σε μπλέ πίστα , επίσης πρέπει να προσέξεις να μην σε αφήσει/ξεχαστεις πίσω στο transition. Η εμπειρία μοναδική, το σκι είναι τρένο (ετσι έλεγε η Nickelenia που το εβλεπε απ'εξω ,εμενα μου φάνηκαν επισης ευκολα να τα συνηθίσεις και εντελως οδοστρωτήρας!), στην δευτερη κατεβασιά που το αφησα να παρει μεγαλυτερη ταχυτητα και πιεσα λιγο παραπανω ,κάρβαρε στα ορια άνετα παρολη την μικρη ταχυτητα , το τransition παρολο το θηριώδες sidecut αν πρόσεχες να είναι "γλυκές" οι κινήσεις σου εμπαινες και εβγαινες απο τη στροφή απίθανα σταθερά και γρήγορα , το καλύτερο του: δεν κοιταγα ουτε αν ηταν πατημενο το κομμάτι ουτε απάτητο, αν ηταν crud (που ήταν) ,μαλακό,πίστα... ντεν κανταλαμπαινει... μπαίνει παντού με τσιτα γκάζια και τελειώνει η κατεβασιά με συνοπτικές διαδικασίες αλαχάνιαστος, ορατοτητα περιορισμένη το μάτι δεν διαβαζε λογο white out αλλά δεν σε αφηνε να φοβηθείς ρε παιδί μου του τα χωνες...και τα παιρνε μέχρι βεντελ σου ελεγε μπορω να κανω σε ανηφόρα Επίπεδο expert all mountain freeride, πολλοί θα πείτε ότι είναι υπερβολικό για Ελλάδα, αλλά οποιος το δοκιμάσει σίγουρα θα πεί ότι είναι απο τα πιο διασκεδαστικά σκι. Περισσότερα την επομενη φορά που θα εχει βαθυ χιονι και καλύτερες κλίσεις και θα είναι στο στοιχείο τους. Αλλά αν στην πίστα δουλεψε έτσι, με τα ανασηκωμενα φτυαρια και ουρές (το φτυαρι απο το "126" μέχρι το "136" είναι ελαφρώς ανασηκωμένο όλο το κομμάτι για καλύτερη άνωση στο βαθυ χιόνι) τότε το εκτός πίστας θα είναι παράδεισος. Τιμή: unknown Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 6, 2009 DARKA DARKA Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted January 6, 2009 (είναι και 115 χιλιοστά η μέση) Πανο ,μια ερωτηση αυτα εννοουσες οταν μου ελεγες περσι "του χρονου θα κανω με λιγο πιο extreme πεδιλα" ??? αντε και του χρονου με δυο snowboard. (ειναι πιο "μεσατα") Quote Share this post Link to post Share on other sites
dipanou 4 Report post Posted January 6, 2009 και το κυριότερο.....: παρά το θηριώδες πλάτος τους............. ακτίνα στροφής ================ 13 m Quote ...great things are done when men and mountains meet.... Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 6, 2009 και το κυριότερο.....: παρά το θηριώδες πλάτος τους............. ακτίνα στροφής ================ 13 m αυτό πάλι πως γίνεται???? Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 6, 2009 Sidecut!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted January 6, 2009 Dual Radius: Two combined radiuses create the sidecut or “shape” of the ski. Depending on whether the short and/or big radius is at the front of, or behind the effective edge, the ski becomes more aggressive or more manageable at the turn entry or turn exit. The Dual Radius concept makes our skis more versatile, and less confined to one type of skiing or terrain. Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted January 6, 2009 Εγώ περιμένω τα Alpha1 για να μεταφέρω εντυπώσεις. Και αυτά με μικρή ακτίνα στροφής... Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 9, 2009 Εκρεμει η εγκριση της κατοχυρωσης πατεντας από τους αμερικανους της Armada για το πεδιλο των 5 αυτων διαστασεων – προβλεπεται να είναι το μελλον του shaping των σκι! Μια βδομαδα Αλπεις, το παραπανω πεδιλο πατησε από ξερες πουδρες, ανεμοδαρμενα κρουστώδη, μεταμορφωμενες χιονοσυνθεσεις, πατημενες πλατείες, sastrugi κτλ…είναι συγκλονιστικο ποσο καλα συμπεριφερεται σε ΟΛΑ τα terrains…κ όλα αυτά απο ενα πεδιλο με μεση 115mm κ radius ΜΟΝΟ 14.5m!!!!!!!!! ..ας ειν’καλα οι ενυδατικές τους μπυρες!! Makistop, θα σου αρεσει πολυ το Alpa1, ειναι ηδη best seller στην Αrmada---κ οut-of-stock πριν καν ξεκινησει η σαιζόν!! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 9, 2009 Προφανώς θέλει εξαιρετικό τιμονιέρη, έτσι Κωστή; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 9, 2009 ..χμμ..δε θα το΄λεγα Χρήστο, ειναι υπεροπλο, αλλα ευτυχως οχι τοσο απολυτο κ εκδικητικό (σαν κατι SL/GS που σε στελνουν αδιαβαστο με vacuum speed σε καθε edge-grip) Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 9, 2009 ..χμμ..δε θα το΄λεγα Χρήστο, ειναι υπεροπλο, αλλα ευτυχως οχι τοσο απολυτο κ εκδικητικό (σαν κατι SL/GS που σε στελνουν αδιαβαστο με vacuum speed σε καθε edge-grip) Είναι όμως ρε Κωστή για Ελλάδα????? Θα το χρησιμοποιούσες εδώ, ή θα το είχες μόνο για 2 φορές το χρόνο στην Ελλάδα και μετά ότι έκανες στο εξωτερικό???? Φιλικά Σπύρος Υγ: Πολύ δυνατό το κρανάκι Μακ, τι μάρκα είναι?????? Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 9, 2009 (edited) ...αν εισαι πανω αυρ-μεθ Σπύρο, ελα να τα καβαλησεις!!! Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!) ..μεχρι κ στο θρυλικό σημειο της ολυμπιακης Kandahar δοκιμαστηκαν (το fully moguled κ στενο κομματι πισω μ) Edited January 9, 2009 by makalu Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 9, 2009 Και το μπουφανάκι πάντως zuper είναι. Ωραίος! Δηλαδή (λέμε και καμιά μ@λ@κία να περνάει η ώρα) αν το έπαιρνα εγώ το armada θα το έκανα τίποτα, ή θα περνούσα το υπόλοιπο του βίου μου κυνηγώντας το; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 9, 2009 ...αν εισαι πανω αυρ-μεθ Σπύρο, ελα να τα καβαλησεις!!! Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!) Tι να πώ ρε φίλε.....όλο το ΣΚ θα είμαι επάνω οπότε θα ήθελα να κάνω κανα 2 καταβάσεις αν και χαλαρά το πεδιλο είναι πολύ πιο πάνω από το επιπεδό μου ..... Πάντως θα έχει πλάκα, τα πιο ΄"φατ" πέδιλα που έχω καβαλήσει είναι τα scott mission σε 178...... Αιντε να δούμε τι άλλο θα ακουσουμε απο τις εταιρείες σκι Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted January 9, 2009 Makistop, θα σου αρεσει πολυ το Alpa1, ειναι ηδη best seller στην Αrmada---κ οut-of-stock πριν καν ξεκινησει η σαιζόν!! To ξέρω Κωστή Τα έχω παραγγείλει από τα Χριστούγεννα. Εδώ τελείωσαν. Αθήνα τελείωσαν. Μας είπαν ότι υπάρχει στο Vertical και περιμένω. Είναι και λίγα τα σημεία πώλησης στην Ελλάδα...μόλις 4 όπως ξέρεις σε Αθήνα, Αράχωβα, Καστοριά και Νάουσα Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 9, 2009 ..οποιος το θελει θα το δοκιμασει το σ/κ αυτο...(Λουης, Porfirio κ SPV Κυριακή) - μια χαρα θα το πας Χρήστο...ειτε στο πατημενο χιονι, ειτε στο απατητο ξερό, ειτε στο λιωμενο στη θαλασσα (κ γαμω τα θαλασσια σκι κανεις..!) (ναι Makistop, τα ειδα στο μαγαζι του AK στην Αραχωβα την προπερασμενη βδομαδα, ισως εχουμε ενα τρυπημενο Alpha1 demo στη Φτερολακκα για δοκιμη το σ/κ αυτο αν τυχει κ κατεβεις καμια βολτα προς ΧΚΠ.. ) Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 9, 2009 Μπα παναθεμά σας με δαύτα, ,μετά το ποστ σου makalu είμαι περίεργος. Αν και τα πέδιλα μοιάζουν σαν τα ξέχασε κάποιος στο καλοριφέρ όλο το βράδυ ή μπορεί στην απόσυρση άνετα να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή κουνιστής καρέκλας , δεν θα πω όχι να τα δοκιμάσω , αλλά αλοιμονό σας αμα είναι μάπα το καρπουζι θα το ξεσκίσω το thread ( γιατί όμως είμαι βέβαιος οτι δεν είναι αυτό που λέτε οτι είναι ; ) Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted January 9, 2009 Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!) Πραγματικά περίεργο πέδιλο, χωρίς κάμπερ στο απάτητο μάλλον θα είναι καλά αλλά στο πατημένο πως στρίβουν όταν τα πιέζεις και πως περνάνε από τη μια στροφή στην άλλη; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 9, 2009 (edited) Ε προφανώς , τα tip του πεδιλου είναι έτσι για το half pipe, quarter pipe και όλα τα σε "pipe" , όπως και για την πλευστότητα στην πούδρα. Προφανώς στο σκληρό χιόνι δεν είναι λειτουργικά γιατί τα tip είναι στον ...αέρα. Αλλά βέβαια δεν μπορείς να τα έχεις ΟΛΑ σε ένα ζευγάρι σκι, σε κάθε περίπτωση μια δοκιμή δεν έβλαψε ποτέ.... Edited January 9, 2009 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted January 9, 2009 Έχω ακούσει ότι πηγαίνουν ΚΑΛΑ και στο πατημένο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 9, 2009 Φιδελιε, το σκι εχει φτιαχτεί για σένα... είναι καθαρό cheat Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted January 12, 2009 τι εγινε με το test-ride τελικα ????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted January 12, 2009 δεν ξερω για τεστ Αριστοτελη αλλα ειδα κανα 2 ζευγαρακια στο βουνο ... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
snowsailor 0 Report post Posted January 12, 2009 Oraio ski prepei na einai.. Bravo bravo ! Quote You don't choose to die on your skis, you are chosen ! Share this post Link to post Share on other sites