Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΜΙΚ

Speedflying ή Speedriding Ένα νέο extreme sport

Recommended Posts

Είναι αυτή η εποχή του χρόνου. Όλοι χαρούμενοι στις παραλίες και εσένα κάτι σου λείπει. tavor xeristar lyrica γράφει ο ψυχίατρος αλλά δε σου περνά η κατάθλιψη με τίποτα.

 

ΘΕΛΕΙΣ ΧΙΟΝΙ

 

Δε φτιάχνεις καμιά ταινιούλα να θυμηθείς τα καλά

 

YouTube Video ->

 

Άντε και του χρόνου λοιπόν η ομάδα να πετάει να γλυστράει και να κάνει γενικά ότι της κατέβει στο κεφάλι αρκεί να έχει αδρεναλίνη.

 

Σαβουρογαμόπτερος ο χιονώδης 3η σεζόν με το άθλημα πλέον σε άλλες διαστάσεις. Πολλά πανιά στο βουνό, να πετάνε, να γλιστράνε, να κατεβαίνουν αλλά ακόμα και να ανεβαίνουν μη σου πω να ανεβωκατεβαίνουν.

 

Το speed θέλει χιόνι και χρόνο. Φέτος το χιόνι ήταν λιγοστό αλλά παρόλα αυτά κάτι καταφέραμε και το κυριότερο χωρίς το παραμικρό ατύχημα(σε ανθρώπινο μέλος τουλάχιστον). Κάνα πεδιλάκι να σπάει που και που στο πρόγραμμα είναι. Από χρόνο κάτι κάναμε...

 

Το κυριότερο είναι ότι όλο το βουνο που μπορείς να πας με τα lift και το ratrac έχει πεταχθεί και είναι...εκεί και μας περιμένει. Ασφαλέστατο πανέμορφο και γεμάτο αδρεναλίνη.

 

Όλο το βουνό, κάθε βράχο κάθε πλαγια μπορείς να το κοιτάξεις και να πεις: θα σε πετάξω...όπως μου κατέβει στο κεφάλι.

 

Γιατί αυτό είναι το speedriding. Χρησιμοποίησε το βουνό όπως σου κατέβει στο κεφάλι.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
YouTube Video ->


Jet powered speedflying

Δυο κινητήρες για τα Χριστούγεννα παρακαλώ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.speed-flying.com/discussions/sp...rying-out-sport

 

Χαχα ωραίο αρθράκι.

 

Try our sport.

 

Υ,Γ. Είδατε τι καλό εκπαιδευτή σας βρήκα? όχι σαν τον Αυστριακό

 

Και ένα βιντεάκι από το Grandes Jorasses

YouTube Video ->
Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arnauld


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχαλιο για παρτυ σου αδερφε!!

 

ΜΙΚ

 

speed πουδροσκι δεντρα γκρεμοι

Mon dieu!!!!!! καλα το εγραψα το γαλλικο :unsure:;) ;) :lol: :LOL: ??


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά το έγραψες, απλά θέλει D κεφαλαίο..... :lol:

 

Κατα τα άλλα τι να πείς για τα παιδιά.....localia , κωλόπαιδα :P:P .....

Γελάνε με τους "τουρίστες" που συνοστίζονται στις ουρές των λιφτ, και αυτοί βγάζουν τα απίστευτα γούστα με τα αρχαία πιατάκια......βρε ούστ απο δώ.....

 

MIK σε συνέχεια της συζήτσης που είχαμε στην Ραφήνα, ο τύπος παίζει με το αετό γιατί προφανώς δεν έχει αρκετό αέρα για να τον σταθεροποιήσει και να τσουλίσει.......

 

Και όπως θα λέγανε και οι Γαλλοι, "Oh putain c' est trop de la balle".....και δεν έχουν άδικο.......

 

Φιλικά

Σπύρος B)

 

Υγ: ΜΙΚ πόσα είπες ότι θέλεις για ενοικίαση του Speed για όλη την σαιζόν????


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπέροχο βίντεο thats the spirit. Μια από τα ίδια είμαστε και στον Παρνασσό πανάρχαια λιφτ και τεράστια βουνά που ξέρεις μια μέρα ένα kite μπορεί να σε πάει στην κατάβαση των ονείρων σου.

 

Σπύρο κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα και η ζήτηση διαμορφώνει τις τιμές. Συνέχεια στην κουβέντα του snow kite


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
YouTube Video ->


Ουάο

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με 60χλμ αέρα γιατί όχι? Αν δεν έχει που να πάει ο άερας θα έχεις 40χλμ (+11) προς τα πάνω τουλάχιστον έτσι που είναι το βουνό.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με μικρό αλεξίπτωτο γιατί όχι?

 

Βασικά όπως βλέπεις όλα σχετικά είναι :D


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ταχυτατο ανεβασμα φανταστικο κατεβασμα ο τυπος στο serre chevalier!!!


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο μπέρδεψες τα αθληματα!!!!!!!!

Αυτό είναι snowkiting, και όχι speed flying :):lol::lol:

Aυτό είναι επάγγελμα, snowkiting instructor στο Serre Chevalier.... :lol::P


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ξερω οτι λεγεται snowkite απλα δεν υπηρχε νημα αναλογο να το βαλω ρε συ :P :P

θελω να το κανω μια μερα αυτο αλλα ποια μερα δεν ξερω


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκεευ...δωσε και μια ημερομηνια τωρα για να κατατοπιστουμε χαχαχαχα


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bρε ας χιονίσει πρώτα, και θα την βρούμε την άκρη.....

Εχει πλάκα πάντως, το τυπάκι επειδή δεν υπάρχει πολύ αέρας ανεβαίνει την πλαγιά με kiteloops....


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τριήμερο καιρού επιτρέποντος τώρα που έχει θαφτεί στο χιόνι το βουνό και είναι ασφαλέστατο, όποιος θέλει μπορεί να δοκιμάσει δωρεάν τα πρώτα βήματα στο speedflying/speedriding εκτός των πιστών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού σε ασφαλέστατη περιοχή εκμάθησης.

 

Λόγω έλλειψης κανονισμών κλπ κλπ θα υπάρχει πιστοποιημένος εκπαιδευτής παραπέντε για τα πρώτα μαθήματα.

 

Επίσης θα έχουμε snowkite και δάσκαλο snowkite.

 

Παρακαλώ pm να οργανωθούμε


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ηθελα να κάνω μια κατεβασιά με speed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο επιμένων νικά, όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος, το καλό το παλικάρι αν δε πάει ο Μωάμεθ κλπ κλπ

 

Δεν είχα κάνει riding Τυρια φέτος είτε δεν είχε χιόνι είτε δεν έκανε ο καιρός. Η σεζόν του speedriding ουσιαστικά στον Τυρία ξεκινά και τελειώνει για τον Παρνασσό lift served τα άλλα είναι βολτούλες.

 

Σάββατο καταιγιδάκια στον Παρνασσό δεν πέταγε μόνο kite έκανα το απόγευμα. ήξερα ότι η Δευτέρα ήταν ήταν με παλιόκαιρο. Τι διάολο τριήμερο χωρίς speedriding? Τη Κυριακή πέταγε μέχρι την στιγμή που έφτανα στο Συνδετικό και έκλεινε η ομίχλη. Έκανα σκι άνοιγε ο καιρός, πήγαινα στο συνδετικό έκλεινε ο καιρός. Κατά τις δύο λέω άι σιχτιρ ξεκινάω να κατεβαίνω μέσα στο whiteout προσεκτικά και το πολύ πολύ να φροντίσω να μη κινδυνέψω και να το κατέβω όλο με κοντρόλ σιγά σιγά. Ώσπου μέσα στην Ομίχλη...

 

YouTube Video ->

 

Darka Darka είπαμε αν δεν έχεις ψυχολογία darka darka κάτσε στην πίστα :angry:

 

Καλύτερα με τον φυσικό ήχο :(


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

δικάμερο χεχε... η πίσω γράφει καλύτερα :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...