ΜΙΚ 17,605 Report post Posted June 22, 2010 (edited) Είναι αυτή η εποχή του χρόνου. Όλοι χαρούμενοι στις παραλίες και εσένα κάτι σου λείπει. tavor xeristar lyrica γράφει ο ψυχίατρος αλλά δε σου περνά η κατάθλιψη με τίποτα. ΘΕΛΕΙΣ ΧΙΟΝΙ Δε φτιάχνεις καμιά ταινιούλα να θυμηθείς τα καλά YouTube Video -> Άντε και του χρόνου λοιπόν η ομάδα να πετάει να γλυστράει και να κάνει γενικά ότι της κατέβει στο κεφάλι αρκεί να έχει αδρεναλίνη. Σαβουρογαμόπτερος ο χιονώδης 3η σεζόν με το άθλημα πλέον σε άλλες διαστάσεις. Πολλά πανιά στο βουνό, να πετάνε, να γλιστράνε, να κατεβαίνουν αλλά ακόμα και να ανεβαίνουν μη σου πω να ανεβωκατεβαίνουν. Το speed θέλει χιόνι και χρόνο. Φέτος το χιόνι ήταν λιγοστό αλλά παρόλα αυτά κάτι καταφέραμε και το κυριότερο χωρίς το παραμικρό ατύχημα(σε ανθρώπινο μέλος τουλάχιστον). Κάνα πεδιλάκι να σπάει που και που στο πρόγραμμα είναι. Από χρόνο κάτι κάναμε... Το κυριότερο είναι ότι όλο το βουνο που μπορείς να πας με τα lift και το ratrac έχει πεταχθεί και είναι...εκεί και μας περιμένει. Ασφαλέστατο πανέμορφο και γεμάτο αδρεναλίνη. Όλο το βουνό, κάθε βράχο κάθε πλαγια μπορείς να το κοιτάξεις και να πεις: θα σε πετάξω...όπως μου κατέβει στο κεφάλι. Γιατί αυτό είναι το speedriding. Χρησιμοποίησε το βουνό όπως σου κατέβει στο κεφάλι. Edited June 22, 2010 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 28, 2010 YouTube Video -> Jet powered speedflyingΔυο κινητήρες για τα Χριστούγεννα παρακαλώ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 5, 2010 (edited) http://www.speed-flying.com/discussions/sp...rying-out-sport Χαχα ωραίο αρθράκι. Try our sport. Υ,Γ. Είδατε τι καλό εκπαιδευτή σας βρήκα? όχι σαν τον Αυστριακό Και ένα βιντεάκι από το Grandes Jorasses YouTube Video -> Edited November 5, 2010 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 5, 2010 Supah! O Arnaud Baumy ήταν ο εκπαιδευτής μας; Ξεχνάω το όνομα του. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 5, 2010 Arnauld Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 15, 2010 http://www.clipupload.com/clip/showphoto.p...cat/First/First Person Speedflying Aπλά οι τύποι είναι αλλού.... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 15, 2010 Gay! Τι να μας πούνε τα τυπάκια όταν εμείς κάνουμε speed στον Περικλή και κάτω από το συνδετικό; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 16, 2010 Μιχαλιο για παρτυ σου αδερφε!! ΜΙΚ speed πουδροσκι δεντρα γκρεμοι Mon dieu!!!!!! καλα το εγραψα το γαλλικο ;) :LOL: ?? Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 17, 2010 Καλά το έγραψες, απλά θέλει D κεφαλαίο..... Κατα τα άλλα τι να πείς για τα παιδιά.....localia , κωλόπαιδα ..... Γελάνε με τους "τουρίστες" που συνοστίζονται στις ουρές των λιφτ, και αυτοί βγάζουν τα απίστευτα γούστα με τα αρχαία πιατάκια......βρε ούστ απο δώ..... MIK σε συνέχεια της συζήτσης που είχαμε στην Ραφήνα, ο τύπος παίζει με το αετό γιατί προφανώς δεν έχει αρκετό αέρα για να τον σταθεροποιήσει και να τσουλίσει....... Και όπως θα λέγανε και οι Γαλλοι, "Oh putain c' est trop de la balle".....και δεν έχουν άδικο....... Φιλικά Σπύρος Υγ: ΜΙΚ πόσα είπες ότι θέλεις για ενοικίαση του Speed για όλη την σαιζόν???? Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 17, 2010 Υπέροχο βίντεο thats the spirit. Μια από τα ίδια είμαστε και στον Παρνασσό πανάρχαια λιφτ και τεράστια βουνά που ξέρεις μια μέρα ένα kite μπορεί να σε πάει στην κατάβαση των ονείρων σου. Σπύρο κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα και η ζήτηση διαμορφώνει τις τιμές. Συνέχεια στην κουβέντα του snow kite Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 28, 2010 YouTube Video -> Ουάο Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 28, 2010 WOW!!! Καλά, ο τύπος κάνει δυναμικό με το πανί του speed; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 28, 2010 Με 60χλμ αέρα γιατί όχι? Αν δεν έχει που να πάει ο άερας θα έχεις 40χλμ (+11) προς τα πάνω τουλάχιστον έτσι που είναι το βουνό. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 28, 2010 Και πως τρυπάς σε αυτή την περίπτωση; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 28, 2010 Με μικρό αλεξίπτωτο γιατί όχι? Βασικά όπως βλέπεις όλα σχετικά είναι Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 22, 2010 ταχυτατο ανεβασμα φανταστικο κατεβασμα ο τυπος στο serre chevalier!!! Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted December 23, 2010 Χρήστο μπέρδεψες τα αθληματα!!!!!!!! Αυτό είναι snowkiting, και όχι speed flying Aυτό είναι επάγγελμα, snowkiting instructor στο Serre Chevalier.... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 23, 2010 το ξερω οτι λεγεται snowkite απλα δεν υπηρχε νημα αναλογο να το βαλω ρε συ :P θελω να το κανω μια μερα αυτο αλλα ποια μερα δεν ξερω Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 23, 2010 Ημέρα Σάββατο. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 23, 2010 οκεευ...δωσε και μια ημερομηνια τωρα για να κατατοπιστουμε χαχαχαχα Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted December 24, 2010 Bρε ας χιονίσει πρώτα, και θα την βρούμε την άκρη..... Εχει πλάκα πάντως, το τυπάκι επειδή δεν υπάρχει πολύ αέρας ανεβαίνει την πλαγιά με kiteloops.... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 3, 2011 Το τριήμερο καιρού επιτρέποντος τώρα που έχει θαφτεί στο χιόνι το βουνό και είναι ασφαλέστατο, όποιος θέλει μπορεί να δοκιμάσει δωρεάν τα πρώτα βήματα στο speedflying/speedriding εκτός των πιστών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού σε ασφαλέστατη περιοχή εκμάθησης. Λόγω έλλειψης κανονισμών κλπ κλπ θα υπάρχει πιστοποιημένος εκπαιδευτής παραπέντε για τα πρώτα μαθήματα. Επίσης θα έχουμε snowkite και δάσκαλο snowkite. Παρακαλώ pm να οργανωθούμε Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 3, 2011 θα ηθελα να κάνω μια κατεβασιά με speed... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 8, 2011 Ο επιμένων νικά, όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος, το καλό το παλικάρι αν δε πάει ο Μωάμεθ κλπ κλπ Δεν είχα κάνει riding Τυρια φέτος είτε δεν είχε χιόνι είτε δεν έκανε ο καιρός. Η σεζόν του speedriding ουσιαστικά στον Τυρία ξεκινά και τελειώνει για τον Παρνασσό lift served τα άλλα είναι βολτούλες. Σάββατο καταιγιδάκια στον Παρνασσό δεν πέταγε μόνο kite έκανα το απόγευμα. ήξερα ότι η Δευτέρα ήταν ήταν με παλιόκαιρο. Τι διάολο τριήμερο χωρίς speedriding? Τη Κυριακή πέταγε μέχρι την στιγμή που έφτανα στο Συνδετικό και έκλεινε η ομίχλη. Έκανα σκι άνοιγε ο καιρός, πήγαινα στο συνδετικό έκλεινε ο καιρός. Κατά τις δύο λέω άι σιχτιρ ξεκινάω να κατεβαίνω μέσα στο whiteout προσεκτικά και το πολύ πολύ να φροντίσω να μη κινδυνέψω και να το κατέβω όλο με κοντρόλ σιγά σιγά. Ώσπου μέσα στην Ομίχλη... YouTube Video -> Darka Darka είπαμε αν δεν έχεις ψυχολογία darka darka κάτσε στην πίστα Καλύτερα με τον φυσικό ήχο Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 8, 2011 δικάμερο χεχε... η πίσω γράφει καλύτερα Quote Share this post Link to post Share on other sites