Eddie 0 Report post Posted March 26, 2009 Αγαπητοί φίλοι, Σας χαιρετώ και εγώ αγωνιστικά και συντροφικά και πάνω από όλα σας ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές που έχετε δώσει σε αυτό το φόρουμ. Χωρίς να το γνωρίζετε με την βοήθεια σας αγόρασα πέδιλα, πήγα σε χιονοδρομικά, έμαθα τις πίστες και γενικά πήρα πολύτιμες συμβουλές. Όλα ξεκινάν λοιπόν, όπως πάντα, με το χτύπημα ενός τηλεφώνου…. «Έλα ρε τι λέει? Κανονίζουμε Χριστούγεννα Bansko για 4-5 μέρες. Είσαι μέσα?» «Bansko? Τι είναι αυτό ρε? Πρέπει να δω πόσες μέρες άδεια έχω αλλά τι είναι αυτό?» «Bansko ρε! Βουλγαρία… Σκι… Ψάξε στο internet να δεις. Καλές τιμές και πολύ σκι σε καλό χιονοδρομικό» «Τι λες ρε! Σκι? Τι σχέση έχω εγώ με το σκι? Δεν με βλέπω. Μάλλον θα την αράξω Αθήνα να φορτίσω τις μπαταρίες μου» «Ξύπνα ρε μούχλα θα είμαστε μεγάλοι παρέα. 12-13 άτομα. Θα περάσουμε πολύ σωστά» «Χόρτο θα έχουμε? (πλάκα κάνω…). Δεν ξέρω ρε φίλε θα το κοιτάξω και θα σου πω» Στην πραγματικότητα μου άρεσε πολύ η ιδέα να πάω Βουλγαρία, που δεν είχα πάει ποτέ και να δω την Σόφια όπως και μου άρεσε η ιδέα της μεγάλης παρέας εκτός Αθηνών. Τελικά ακολούθησα. Πήγα και την πρώτη μέρα μου έκανε εντύπωση που κάποιοι φίλοι μετά από 12ωρο ταξίδι μόλις έφτασαν παράτησαν τα μπαγάζια του φορτώσανε τα πέδιλα και έφυγαν κατευθείαν για το βουνό… «Καλά ρε… τρελοί είναι αυτοί? Το μόνο που θέλω τώρα είναι ένα ζεστό καφέ και να γυρίσω το χωριό» «Κάνε σκι και θα καταλάβεις». Την επόμενη μέρα νοικιάσαμε εξοπλισμό και η πρώτη φρίκη φυσικά ήταν αυτές οι πλαστικές μπότες. Άβολες, βαριές, πλαστικές. Μπετό στα πόδια… Ανέβηκα στο χιονοδρομικό βρίζοντας… Ουρές – κόσμος- πέδιλα – μπατον… ένας χαμός. Με κινήσεις άχαρες να έχω χτυπήσει παιδάκια με τα πέδιλά, να έχω πατήσει κόσμο και γενικά να είμαι σαν χαμένος. Τελικά όταν φτάσαμε ξεκινήσαμε να κάνουμε μάθημα με έναν μυστήριο τύπο… Μας έδειξε τα βασικά αλλά παραδέχομαι ότι αυτό το «τσούλημα» ήταν φοβερό! Κοίταζα συνέχεια προς τα κάτω την πλαγιά που πέρναγε δίπλα από το Σαλέ. Ένας δρόμος ελαφρά κατηφορικός μέσα στο έλατο. Μου άρεσε και η απόφαση ήρθες σαν αστραπή μέσα στο κεφάλι μου. Και έτσι ξαφνικά λέω σε όλους τους φίλους και στον μυστήριο δάσκαλο: «Παιδιά φεύγω. Πάω να το τσουλήσω προς τα κάτω». Με κοίταζαν όλοι σαν χαμένοι. Ξεκίνησα και έκανα 7 χιλιόμετρα απίστευτα! Με τούμπες πηγαίνοντας συνέχεια κάνοντας “V”. Είχα ξετρελαθεί! Γέλαγα μόνος μου και τραγούδαγα κατηφορίζοντας την πλαγιά. Ήταν φανταστικά και μου έκανε φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι κάτι πιτσιρίκια πήγαιναν σαν τρελά! Έπειτα από 3 καταβάσεις τον δρόμο του σαλέ μέχρι το παρκινγκ είχα ξετρελαθεί. Τις επόμενες μέρες πόναγα αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα. Κάθε μέρα οι ίδιες διαδρομές και να μην κάθομαι ούτε για καφέ στο σαλέ. Μόνο κάποιες στιγμές πήγαινα να βρω τους φίλους μου εκεί, έπειτα από πολλά τηλέφωνα, και τελικά έπινα τον καφέ με δύο γουλιές και ξανά στον δρόμο!!! Αυτό ήταν! Είχα κολλήσει πολύ άγρια με το άθλημα . Πλέον κάθε ΣΚ φορτώνω το αμάξι και φεύγω για σκι. Το μόνο αρνητικό? Οι οικονομίες για το καλοκαίρι. Σαμοθράκη 10-15 μέρες θέλουν χρήμα. Κάτι θα σκεφτώ όμως… Μπορεί να πάρω δάνειο χεχεχεχεχε Την αγάπη μου και θα χαρώ κάποια στιγμή να σας γνωρίσω από κοντά. Έχω δει κάτι τύπους ειδικά στον Παρνασσό με κάτι μπουφάν του φόρουμ αλλά δεν μου έχει δοθεί ακόμα η ευκαιρία να γνωριστώ. Φιλικά, Γρηγόρης Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,401 Report post Posted March 26, 2009 Ωραίος ο Γρηγόρης! Μια ιστορία αγάπης -με το χιόνι- γεννιέται! Κάπως έτσι την πατήσαμε οι περισσότεροι. Καλωσήλθες στο forum λοιπόν και θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε και από κοντά. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Eddie 0 Report post Posted March 26, 2009 Έκανα χαζομάρα και το πόσταρα σε λάθος topic... Νέος βλέπετε... Για το topic των νέων πήγαινε.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,401 Report post Posted March 26, 2009 Δεν τρέχει τίποτα, στο μετέφερα. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Eddie 0 Report post Posted March 26, 2009 Δεν τρέχει τίποτα, στο μετέφερα. thanks φίλος! Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted March 26, 2009 Πολύ όμορφη Ιστορία...............γενναέι αναμνήσεις Όλοι κάπως έτσι την "πάθαμε" Καλώς όρισες Γρηγόρη και ελπίζουμε σύντομα και μέλος του Συλλόγου μας! Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
LnA 0 Report post Posted March 26, 2009 Γεια χαρά, Eddie! Νέα είμαι κι εγώ και κάπως έτσι την πάτησα φέτος τα Χριστούγεννα! Οσο για τη Σαμοθράκη, μην ανησυχείς, απο όσο ξέρω είναι αρκετά οικονομική και το τοπίο εμπνέει την ελεύθερη κατασκήνωση... Καλά να ΄σαι και ας μείνεις και σε σκηνή...!!! Quote Ζησε καλά! Γέλα συχνά! ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΖΩΗ! Life n' Action Share this post Link to post Share on other sites
Eddie 0 Report post Posted March 26, 2009 Πολύ όμορφη Ιστορία...............γενναέι αναμνήσεις Όλοι κάπως έτσι την "πάθαμε" Καλώς όρισες Γρηγόρη και ελπίζουμε σύντομα και μέλος του Συλλόγου μας! Γειά χαρά σε όλους. Παιδιά ευχαρίστως να γραφτώ ως μέλος αρκεί να μου πείτε τον τρόπο. Όσο για την Σαμοθράκη φιλενάδα εννοείτε φέτος camping, αλλά τις βενζίνες οεο??? χεχεχεχεχε Μια ερώτηση... Ξέρετε που μπορώ να βρώ ακουστικά για το κράνος μου? Αυτά που μπαίνουν στην θέση των προστατευτικών για τα αυτιά. Έχω ένα scott punisher αν σας βοηθάω... Ευχαριστώ προκαταβολικά Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted March 26, 2009 Γειά χαρά σε όλους. Παιδιά ευχαρίστως να γραφτώ ως μέλος αρκεί να μου πείτε τον τρόπο. Πληροφορίες για το πως θα γίνεις μέλος του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας θα βρεις εδώ. Για να μας γνωρίσεις και να ενώσουμε τις τρέλες μας, έλα σε μια από τις συναντήσεις μας κάθε Πέμπτη που ανακοινώνοντε μέσα από το forum. Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 26, 2009 Ωραιος...........καλως ηλθες ρε μαγκα!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites