Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Χρήστος Λάππας

Διακοπές στην Αυστρία-Ελβετία

Recommended Posts

Σκεπτόμαστε στις αρχές Ιουλίου να πάμε οικογενειακώς για καμιά εβδομάδα σε Αυστρία και Ελβετία με αυτοκίνητο που θα νοικιάσουμε από το αεροδρόμιο (μάλλον του Μονάχου). Καθώς όμως δεν έχουμε ξαναπάει σε αυτά τα μέρη, δεν ξέρουμε προορισμούς που είναι αξιόλογοι. Μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα γραφικές/παραδοσιακές πόλεις (το Salzburg έχω ακούσει ότι αξίζει), αλλά και όμορφα χωριουδάκια.

 

θα εκτιμούσα πολύ προτάσεις για μέρη που αξίζουν να επισκεφθούμε, αλλά και ιστοσελίδες ενοικιάσεων αυτοκινήτων, καθώς και καταλυμάτων.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Ελβετία η Νο1 επιλογη μου θα ηταν η περιοχη Jungfrauregion

 

Απίστευτα μέρη όπως το Lauterbrunnen

wallpaper_2_1024.jpg

 

581743.jpg

 

1115604.jpg

 

Πανω απο την κοιλαδα ειναι το Wengen στη μια πλευρά

5472894.jpg

 

και το Muerren στην άλλη

20274454.jpg

 

Απο το Muerren μπορεις να περπατησεις η να παρεις το lift για το Schilthorn (2973 μ) και να απολαυσεις τη θέα απο το περιστρεφομενο εστιατοριο Piz Gloria (Γνωστο και απο την ταινια του James Bond)

3391486.jpg

YouTube Video ->

Στην κοιλαδα είναι επίσης οι καταρράκτες Truemmelbach

 

Και φυσικά η τριάδα Eiger, Moench, Jungfrau

5601745.jpg

 

Μπορεις να πας με το τραίνο στο Kleine Scheidegg, κατω απο το Eiger North Face

12786635.jpg

 

YouTube Video ->

Η να συνεχισεις μεσα στον Eiger και να φτασεις μεχρι τον ψηλότερο σιδ. σταθμο της Ευρώπης (3454μ) στο Jungfraujoch

και να περπατησεις ή να κανεις σκι στον παγετωνα Aletsch

4312130.jpg

 

5098794.jpg

 

.... Θελεις κι αλλα; Πηγαινε στο Image Gallery να δεις τι σε περιμενει :)

 

 

Ααααααααχχχχ τι μας κανεις τωρα.... ειναι ενα ονειρο 3-4 χρονων αλλα παραμενει ονειρο....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην περιοχη Jungfrau δεν χρειαζεται αυτοκίνητο. Κυκλοφορεις μονο με τρενα και lifts. Το αυτοκίνητο το αφήνεις στο Interlaken ή πας με τρενο απο το Μόναχο στο Interlaken.

Αν σου πεφτει λογο μακριά απο Μόναχο (ειναι γυρω στα 500 χλμ) μπορεις να πας στην περιοχη του Berchtesgaden, στα σύνορα Γερμανίας-Aυστρίας και πολύ κοντα στο Salzburg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί κ. Καθηγητά; Τι ακριβώς πάθατε; Εξηγείστε μας γιατι δε σας καταλαβαίνουμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι λες τωρα ρε συ??

φανταστικα μερη !!!!!


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ενοικίαση αυτοκινήτου Χρήστο σου προτείνω το www.autoeurope.eu είναι πρακτορείο όχι εταιρεία ενοικιάσεων και μακράν ότι πιο οικονομικό βρήκαμε για την Ιταλία το Πάσχα.


Snow to the people!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι πήγα να προτείνω ο κα(η)μένος, αλλά μετά τη ζημιά που μας έκανε ο Eolos,

δεν έχω να προσθέσω τίποτα.


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπορεις να πας με το τραίνο στο Kleine Scheidegg, κατω απο το Eiger North Face

12786635.jpg

θα του προβάλουμε και το ''The Alps'' Κωστα και θα παρει σίγουρα το τρενο ο φιλος μας :)

 

οπου και να πατε καλα θα περάσετε Χρηστο..και τα ''Λαππακια'' θα το ευχαριστηθούν 100%


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω για το Jungfrauregion! Κάθε χρόνο πάω για σκι στο Mürren που είναι από τα πιο ειδυλλιακά μέρη που έχω δει ποτέ μου. Αν πάτε προς τα εκεί πες μου αν θες να σου στείλω προτάσεις για καταλύματα (στο Mürren) και σχολές για σπορ (στο Mürren και το Interlaken). Να περάσετε τέλεια!! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε χμ γκουχ γκουχ, δε νομίζω οτι ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για σπορ το Lappas team :(

Ωραια μέρη θέλουν, βολικές διαδρομές και οχι πολλή ταλαιπωρία.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Τι απίθανα τοπία! :)

 

Χρήστο τι κάνεις? Είσαι καλά? Τα λέμε και απο snowclub τωρα! :) Πήγες τελικά Ελβετία? Υπέροχη χώρα έζησα εκεί 2 χρόνια όταν ήμουν φοιτητής...


Μάριος Τσιακτάνης

 

http://www.skibooking24.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,794
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...