TEOXALANDRI 239 Report post Posted January 31, 2010 Δυσκολο και για αυριο αν και σήμερα ΞΑΦΝΙΚΑ στις 12:30 είχαμε ύφεση των ανέμων και μερική λειτουργία του κέντρου έως τις 15:00 με πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες... (ριπές 70-90 χλμ/ω...) Δεν βαζω το χερι μου στη φωτια αν και τωρα φυσαει πάλι πολύ... αλλά σίγουρα δεν θα έχουμε ιδιαίτερα καλές συνθήκες για σκι... Τι να σας πω... Πάντως εγώ για αυριο πάλι ρεπό έδωσα στο προσωπικό...(έχουνε κονομήσει και αυτοί φέτος...) Πάντως από χιόνι πάμε καλά... Βάλαμε αβέρτα... Βαρύ μεν... αβέρτα δε.... Φιλικά Τεο... O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted February 1, 2010 τεταρτη πρωι στος 6 ξεκιναω απο αθηνα.θεσεις δυο ελευθερες.οποιος θελει ερχεται. Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 2, 2010 Υπέροχο πρωινό στο Χελμό! Έβαλε άλλους 55 πόντους! Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted February 2, 2010 (edited) Ρε συ... χιόνισε καθόλου στο ΧΚΚ....? Από την Παρασκευή που ξεκίνησε να χιονίζει το κέντρο έβαλε αρκετά εκατοστά χιόνι παρόλο τον αέρα με αποκορύφωμα χτες το βράδυ που έριξε παρίπου 60 εκατοστά... Οι άνεμοι στράφηκαν την νύχτα σε Βόρειους με αποτέλεσμα να έχουμε εξαιρετικής ποιότητας πούδρα... μισού μέτρου... Σε μερική λειτουργία το κέντρο αυτή τη στιγμή. Το κακό είναι ότι με τις αλλαγές στην ιδιότητα του χιονιού (μια βαρύ μια ελαφρύ κλπ) χτες βράδυ σημειώθηκε μεγάλη χιονοστοιβάδα στην μπροστά πλαγιά της Νεαραϊδόραχης (πίστα Ινώ-Στυγα 1) χωρίς να ευτυχώς παρατράγουδα. Το κέντρο έχοντας προβλέψει αυτή την εξέλιξη είχε ήδη καλέσει τον Γάλλο υπεύθυνο ασφαλείας του Val D' ISERE κ. Bernard Mousselard (είναι από χτες το απόγευμα εδώ) ώστε να γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις (ανατινάξεις κλπ) ώστε το κέντρο να δωθεί προς χρήση στους χιονοδρόμους. Ενα δείγμα... Φιλικά Τεο... Edited February 2, 2010 by TEOXALANDRI O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 2, 2010 Απο αύριο μεθαύριο και μέχρι την κυριακή μάλλον θα σκάσει ο καιρός για την καλύτερη μέρα της χρονιάς!!!!! Οι προγνώσεις λένε για παρασκεύη , χονδρικά. Παραγγελία μες το πιάτο μας από το La Grave λέμε. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση για να δούμε ποιά μέρα θα είναι αυτή και να την προλάβουμε εμείς πριν τα πεδία έξω γίνουν σουρωτήρι !!! . Σιγουρα πρέπει να περιμένουμε από αύριο μεθαύριο Αρτεμης ανοιχτή , οπότε αξίζει με τα χίλια, αν θα έχουμε και Στύγα ( ααααργκ ) τότε θα αξίζει με τα χίλια χ 2 ! People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted February 2, 2010 (edited) Απο αύριο μεθαύριο και μέχρι την κυριακή μάλλον θα σκάσει ο καιρός για την καλύτερη μέρα της χρονιάς!!!!! Οι προγνώσεις λένε για παρασκεύη , χονδρικά. Παραγγελία μες το πιάτο μας από το La Grave λέμε. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση για να δούμε ποιά μέρα θα είναι αυτή και να την προλάβουμε εμείς πριν τα πεδία έξω γίνουν σουρωτήρι !!! . Σιγουρα πρέπει να περιμένουμε από αύριο μεθαύριο Αρτεμης ανοιχτή , οπότε αξίζει με τα χίλια, αν θα έχουμε και Στύγα ( ααααργκ ) τότε θα αξίζει με τα χίλια χ 2 ! Πώς θα το μάθουμε άραγε μια μέρα πριν ?? ps: ΤΕΟ το βουναλάκι είναι η κορυφή του igloo?? Edited February 2, 2010 by kangoogr Share this post Link to post Share on other sites
Nyxteridos 6 Report post Posted February 2, 2010 Αφηστε την Παρασκευη για εμας τα φτωχα... Σαββατοκυριακο ανεβειτε ολοι... Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 2, 2010 Φοβερές φωτογραφίες Θοδωρή! Ευχαριστούμε πολύ! Ετοιμαζόμαστε για άνοδο αύριο! Ο καιρός φαίνεται καλός. Πώς τα βλέπεις; Θα είναι Αρτεμις και Στύγα ανοιχτές; Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 2, 2010 Δυστυχώς το χιονοδρομικό μας έκοψε τη φόρα.... Στύγα και πάλι κλειστή αύριο.... Πότε άραγε θα την πετύχουμε ανοιχτή; "Για την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010 προβλέπεται η λειτουργία των αναβατήρων:ΕΡΜΗ, ΑΧΙΛΛΕΑ, ΔΑΦΝΗΣ, ΘΕΤΙΣ και ΑΡΤΕΜΙΣ,εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν..." Από τη σελίδα του χιονοδρομικού http://www.kalavrita-ski.gr/gr/skireport.asp Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted February 2, 2010 (edited) Από την Παρασκευή είχαμε χιονοθύελλα... με πολύ βαρύ χιόνι... Χτες το βράδυ το γύρισε σε Βορειά... και έριξε μεγάλη ποσότητα χιονιού... Τα βαριά χιόνια πάγωσαν... και τα χτεσινοβραδινά έπεσαν από πάνω... Αποτέλεσμα... όλα τα λιφτ παγωμένα... και... Τουλάχιστον μια μεγάλη χιονοστοιβάδα... Τι κοιτάει ο Bernard....? Εδώ δεν υπήρχε βράχος ποτέ.... Τι γίνεται...? Α... μάλιστα.... κάτι τσούλισε.... Από αυριο θα ελεγχθούν-ανατιναχθούν κάποια επικίνδυνα σημεία... Προς το παρόν η χρήση του αναβατήρα Στυγα είναι σε αναστολή... Κάντε υπομονή το μόνο που δεν θέλει το κέντρο είναι το μειωμένο εισητήριο λόγω μερικής λειτουργίας του κέντρου... Φιλικά Τεο... Edited February 2, 2010 by TEOXALANDRI O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted February 2, 2010 ετοιμασε τα τσιπουρομελα τεο γτ αυριο θα ειμαστε επανω. Υ.Γ. δεν αφηνεις το χιονακι οπως ερχεται απο την στυγα μεχρι την πλατεια σου οπως το εφτιαξε η μαμα φυση να μπαινουμε μια και καλη μεσα στο τεομαγαζο? Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 2, 2010 Από υπομονή άλλο τίποτα.... Η Άρτεμις προβλέπεται να λειτουργήσει; Δεν είναι αμαρτία να κάνουμε τόσα χλμ, να βλέπουμε όλο το ΧΚ στα καλύτερά του και να μη μπορούμε να δοκιμάσουμε; Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 2, 2010 Τώρα δεν ξέρω αν θα είναι για το καλό μου να σου απαντήσω ναι... :P ...Εεεε οχι, οχι, μονο τα baby και αν :P «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 2, 2010 Ναι δεν ήταν για καλό.... αύριο πρωι θα είμαστε πάνω και "ότι ήθελε ας προκύψει"... Εξάλλου έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα απάτητα του Αυγού... απλά δυο καταβάσεις σε μια μαύρη Στύγα χωρίς κόσμο με γεμίζουν για 2 βδομάδες.... που θα πάει; Την άλλη βδομάδα δε μας τη γλυτώνει... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 2, 2010 τρελογελαδι παιζει φετος μετα την απαραιτητη ποσοτητα χιονιου να πατηθει η στυγα 1??? DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted February 2, 2010 τρελογελαδι παιζει φετος μετα την απαραιτητη ποσοτητα χιονιου να πατηθει η στυγα 1??? ας τον ταρακουνησει καποιος να επανελθει ρε παιδια!! :P ζηταει στρώσιμο με τοση πούδρα!!! Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Jvpiter 2 Report post Posted February 3, 2010 Οι αέρηδες φέτος μας έχουν κάνει... άσε να μην το πώ. Ελπίζω το ΣΚ να μην έχουμε πάλι τα ίδια αν και θα το παλέψουμε για Παρασκευή. "Φασούλι το φασούλι δεν γίνονται περιουσίες.... γίνονται Φασολάδες!" Μιχάλης Share this post Link to post Share on other sites
peterp@n^ 0 Report post Posted February 3, 2010 Για παρασκευή έχουμε καμιά καλή πρόγνωση?? Άλλα λέει το snow-forecast, άλλα το meteo.. Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 3, 2010 ας τον ταρακουνησει καποιος να επανελθει ρε παιδια!! ζηταει στρώσιμο με τοση πούδρα!!! κατσε καλα ρε freerider εσυ αν κανεις πατημενη την στυγα 1 τοτε θα καταλαβεις γιατι την ζηταω το πεδιο ειναι τεραστιο εκει αν πατησουν μια λωριδα δυο αντε τρεις ρατρακιες το πολυ δεν παθαινουμε τιποτα ριξε μια ματια και θα καταλαβεις το καλυτερο ειναι οτι αρχαριος και ακομα λιγο....ουτε καν πλησιαζει να την κοιταξει με αποτελεσμα να ειναι χαλι ολη την διαρκεια της ημερας DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 3, 2010 κατω τα χερια απο τη στυγα,εχει τοσα πατημενα,αυτο τι το θελετε? Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 3, 2010 να και ο seth morrison :LOL: DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted February 3, 2010 τρελογελαδι παιζει φετος μετα την απαραιτητη ποσοτητα χιονιου να πατηθει η στυγα 1??? Κι εγώ νόμιζα οτι θα έλεγες, αν παίζει να σταματήσει ο κολοαέρας! ..... αν και θα το παλέψουμε για Παρασκευή. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις γιατί το σ/κ θα χορεύει ο διάολος επάνω από τον αέρα!Ετσι λένε τουλάχιστον οι προβλέψεις. Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 3, 2010 ΕΠΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ. Από τις μέρες που κανείς δεν θα πρέπει να χάνει μέσα στη σαιζόν... Δεν περιγράφω άλλο.... Καλά, αργότερα το βράδυ θα ακολουθήσει φωτορομάντζο «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 3, 2010 (edited) ο δρομος ειναι ανοιχτος απο αγροτες?κατι γραφει στο site για μπλοκο στη Γέφυρα Μεγανίτη,που ειναι αυτη? η στυγα κατω απο τους πυλωνες εχει βραχια/πετρες? η αρτεμις ανοιγει καθημερινες? Edited February 3, 2010 by blades Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted February 3, 2010 Η γέφυρα του Μεγανίτη είναι στο Αίγιο δεν έχει σχέση με το ΧΚΚ παρά μόνο αν έρχεσαι από Πάτρα αλλά και πάλι από Πάτρα υπάρχουν και άλλα μονοπάτια. Share this post Link to post Share on other sites