Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

χάλια θα είναι... προτείνω άμεση ακύρωση της εκδρομής...


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

1)Συριγου Πενυ(peni) Ski

2)Αφροδίτη Κεράκη(afrodite) Snowboard

3) ChristosZ

4) -//-

5) -//-

6) Μαρία Αγγελή ski (Αρχάρια)

Edited by moonsoda

Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Συριγου Πενυ(peni) Ski

2) Αφροδίτη Κεράκη(afrodite) Snowboard

3) ChristosZ

4) -//-

5) -//-

6) Μαρία Αγγελή ski (Αρχάρια)

7) Νικολετα Μπελου ski

Edited by peni

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα την εσωσε την παρτιδα ο χειμωνας...ως τωρα τουλαχιστον


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο χειμώνας είναι μια χαρα..ολα στην ωρα τους. μην περιμένουμε ολες οι χρονιές να ξεκινήσουν όπως η περσινή


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ριξτε και μια ματια εδω για skitour που μποριτε να κανετε...

http://www.altabadiaski.info/pages/mp.php?...touren&se=E


Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snow report

Updated: 07.12.09

 

Val Gardena

 

Type of snow Powder

 

Snow level Valley: 30 cm

Mountain: 110 cm

 

Η παραγγελια ειναι για 2 μετρα χιονι.. καλά πάμε και έχουμε 12 μερουλες ακομα.. :) :) :)


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
Snow report

Updated: 07.12.09

 

Val Gardena

 

Type of snow Powder

 

Snow level Valley: 30 cm

Mountain: 110 cm

 

Η παραγγελια ειναι για 2 μετρα χιονι.. καλά πάμε και έχουμε 12 μερουλες ακομα.. :lol::) :)

 

 

Eγω βολευομαι και με 1.99 :)

 

Εχει μπολικη πουδρα απανω αλλα προς το παρων αλλοι τη χαιρονται ...Το να μπεις στο site με τις web cam μετα τις 10 ειναι απαγορευτικο ...Να σαι στη δουλεια και να βλεπεις τους αλλους να σκιαρουν ειναι εκνευριστικο $%$%#^...8:15 με 9:00 ειναι καλη ωρα...Αδειο το πεδιο και βλεπεις και καμια ωραια ανατολη πανω απο τις κορφες των δολομιτων...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας παρουσιαζω και μερικα screenshot απο τον ψηφιακο χαρτη

SnowRanger Europe της Mountain Dynamics

http://www.mountaindynamics.com/en/europe.php

http://www.egalaxy.gr/productdesc.php?mid=...=14&id=1376

για να παρετε μια γευση ως το που ειναι το ξενοδοχειο σας στην selva και σε σχεση με το κεντρικο lift Ciampinoi.

 

Σε 2D

1.png

2.png

3.png

 

και σε 3D

4.png

5.png


Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε πολύ απότομες τις δείχνει το 3d τις πλαγιές.Το steep θα γυρίσουμε? :)


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρε πολύ απότομες τις δείχνει το 3d τις πλαγιές.Το steep θα γυρίσουμε? :)

 

Ωντως... εαν πας να επιστρεψεις στην selva απο αυτην την πλευρα και δεν ξερεις καλο ski θα τα βρεις μπαστουνια

γιατι εκτος οτι η πιστα ειναι κανονικοτατη κοκκινη (προς το μαυρο...)

εχουν περασει και ολοι οσοι επιστερφουν το απογευμα και την εχουν κανει χωραφι...

6.png

 

... αλλα παλι εαν επιστεψεις απο την αλλη πλευρα (περιφεριακα)

τα πραγματα ειναι μια χαρα, οποτε μη φοβου.... !!!

7.png

 

θα κοιταξω μηπως ερθω απο την συναντηση την τεταρτη για να σας τα δειξω απο κοντα...


Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Μπορεί κάποιος να γράψει εδώ ώρες/πτήσεις/εταιρεία αναχώρησης/επιστροφής?

 

Ευχαριστώ

Ν.


...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το γκρουπ απο Αθήνα με την Olympic airways:

OA 243 19DEC ATHENS – MILAN MALPENSA 07:30 – 08:40

OA 246 26DEC MILAN MALPENSA -ATHENS 21:20 - 00:20

 

τα 4 ατομα απο Θες/νικη ταξιδεύουν με Swiss και βρισκόμαστε στο αεροδρομιο της Malpensa για να ανέβουμε μαζι στη Selva

LX 1851 19DEC THESSALONIKI - ZURICH 04:50 – 06:10

LX 1612 19DEC ZURICH – MILAN MALPENSA 07:20 – 08:15

LX 1637 26DEC MILAN MALPENSA - ZURICH 20:00 – 20:55

LX 1850 26DEC ZURICH – THESSALONIKI 22:35 – 01:45


ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ....ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ......!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά εκδρομή πχ Innsbruck? H απλά προβλέπετε να μείνουμε στην περιοχή των Δολομιτών?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ το σκέφτομαι μόνο αν καμιά μέρα δεν έχει καλό καιρό ,καμιά ομίχλη ας πούμε, να πεταχτώ μια βόλτα στο Innsbruck.Μιάμιση ώρα είναι περίπου.


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά εκδρομή πχ Innsbruck? H απλά προβλέπετε να μείνουμε στην περιοχή των Δολομιτών?

 

Εκδρομή που να συμμετέχουν ΟΛΟΙ δύσκολα θα γίνει. Αν μαζευτείτε κάποιοι που ενδιαφέρεστε θα το κανονίσετε επιτόπου. Ειτε θα το ζητήσετε από το πρακτορείο ειτε θα κινηθείτε μόνοι σας. Ο καιρός θα είναι ένα καλό κριτήριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν εχει νοημα να τραβηχτητε μεχρι το innsbruck, μπορειτε να πατε ομως στην cortina που ειναι φανταστικα και ειναι μονο 40 λεπτα...

 

επισεις φανταστικο μερος για βολτα ειναι και το ortisei που ειναι μονο 15 λεπτα.


Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

να κανονιστει κατι από τωρα με το πρακτορείο, όχι. ..βλεποντας και κανοντας επι τοπου

 

μπορειτε να πατε ομως στην cortina που ειναι μονο 40 λεπτα...

προσωπικά θα το προτιμήσω αντι του Innsbruck και ελπιζω να την επισκεφθώ ένα απογευματάκι


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

κ το Bolzano ειναι ομορφο και το Bruneck...θα εχουν κ χριστουγεννιατικο παζαρι


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
δεν εχει νοημα να τραβηχτητε μεχρι το innsbruck,

Βεβαίως και δεν έχει νόημα. Χαρείτε την περιοχή που θα επισκεφτείτε.

Αν θέλετε εκδρομή να την συνδυάσετε με άλλο χιονοδρομικό, σκι το πρωί και βόλτα το απόγευμα.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
ναι Βασιλη…αναμενουμε ενημέρωση από το πρακτορειο αν καταφεραμε την δωρεαν μεταφορα εξοπλισμου για το γκρουπ και προτασεις για μαγαζια ενοικίασης εξοπλισμού

.. η υπομονη ειναι Αρετη,σε αναμονη με υπομονη το λοιπον :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τηλεφώνησα και χθες Βασιλη..τιποτα επίσημο ακομα. περιμενω επισης απάντηση για το δειπνο (κατι πιο επίσημο) της παραμονής των Χριστουγέννων


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...