moonsoda 27 Report post Posted December 2, 2009 χάλια θα είναι... προτείνω άμεση ακύρωση της εκδρομής... Quote Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ Share this post Link to post Share on other sites
moonsoda 27 Report post Posted December 2, 2009 (edited) 1)Συριγου Πενυ(peni) Ski 2)Αφροδίτη Κεράκη(afrodite) Snowboard 3) ChristosZ 4) -//- 5) -//- 6) Μαρία Αγγελή ski (Αρχάρια) Edited December 2, 2009 by moonsoda Quote Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted December 3, 2009 (edited) 1) Συριγου Πενυ(peni) Ski 2) Αφροδίτη Κεράκη(afrodite) Snowboard 3) ChristosZ 4) -//- 5) -//- 6) Μαρία Αγγελή ski (Αρχάρια) 7) Νικολετα Μπελου ski Edited December 3, 2009 by peni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 6, 2009 τελικα την εσωσε την παρτιδα ο χειμωνας...ως τωρα τουλαχιστον Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 7, 2009 ο χειμώνας είναι μια χαρα..ολα στην ωρα τους. μην περιμένουμε ολες οι χρονιές να ξεκινήσουν όπως η περσινή Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
tsaky 28 Report post Posted December 7, 2009 ριξτε και μια ματια εδω για skitour που μποριτε να κανετε... http://www.altabadiaski.info/pages/mp.php?...touren&se=E Quote Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ... Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted December 7, 2009 Snow report Updated: 07.12.09 Val Gardena Type of snow Powder Snow level Valley: 30 cm Mountain: 110 cm Η παραγγελια ειναι για 2 μετρα χιονι.. καλά πάμε και έχουμε 12 μερουλες ακομα.. :) Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted December 7, 2009 Snow reportUpdated: 07.12.09 Val Gardena Type of snow Powder Snow level Valley: 30 cm Mountain: 110 cm Η παραγγελια ειναι για 2 μετρα χιονι.. καλά πάμε και έχουμε 12 μερουλες ακομα.. :) Eγω βολευομαι και με 1.99 Εχει μπολικη πουδρα απανω αλλα προς το παρων αλλοι τη χαιρονται ...Το να μπεις στο site με τις web cam μετα τις 10 ειναι απαγορευτικο ...Να σαι στη δουλεια και να βλεπεις τους αλλους να σκιαρουν ειναι εκνευριστικο $%$%#^...8:15 με 9:00 ειναι καλη ωρα...Αδειο το πεδιο και βλεπεις και καμια ωραια ανατολη πανω απο τις κορφες των δολομιτων... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tsaky 28 Report post Posted December 7, 2009 Σας παρουσιαζω και μερικα screenshot απο τον ψηφιακο χαρτη SnowRanger Europe της Mountain Dynamics http://www.mountaindynamics.com/en/europe.php http://www.egalaxy.gr/productdesc.php?mid=...=14&id=1376 για να παρετε μια γευση ως το που ειναι το ξενοδοχειο σας στην selva και σε σχεση με το κεντρικο lift Ciampinoi. Σε 2D και σε 3D Quote Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ... Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted December 7, 2009 Ρε πολύ απότομες τις δείχνει το 3d τις πλαγιές.Το steep θα γυρίσουμε? Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
tsaky 28 Report post Posted December 7, 2009 Ρε πολύ απότομες τις δείχνει το 3d τις πλαγιές.Το steep θα γυρίσουμε? Ωντως... εαν πας να επιστρεψεις στην selva απο αυτην την πλευρα και δεν ξερεις καλο ski θα τα βρεις μπαστουνια γιατι εκτος οτι η πιστα ειναι κανονικοτατη κοκκινη (προς το μαυρο...) εχουν περασει και ολοι οσοι επιστερφουν το απογευμα και την εχουν κανει χωραφι... ... αλλα παλι εαν επιστεψεις απο την αλλη πλευρα (περιφεριακα) τα πραγματα ειναι μια χαρα, οποτε μη φοβου.... !!! θα κοιταξω μηπως ερθω απο την συναντηση την τεταρτη για να σας τα δειξω απο κοντα... Quote Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ... Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted December 8, 2009 Μια χαρά http://www.valgardena.it/en/selva-gardena-live/page236.html Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted December 8, 2009 Μια χαρά http://www.valgardena.it/en/selva-gardena-live/page236.html Χιονάει (εκ του χιονάω-ώ ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted December 8, 2009 Καλημέρα. Μπορεί κάποιος να γράψει εδώ ώρες/πτήσεις/εταιρεία αναχώρησης/επιστροφής? Ευχαριστώ Ν. Quote ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος Πατσιος 1 Report post Posted December 8, 2009 το γκρουπ απο Αθήνα με την Olympic airways: OA 243 19DEC ATHENS – MILAN MALPENSA 07:30 – 08:40 OA 246 26DEC MILAN MALPENSA -ATHENS 21:20 - 00:20 τα 4 ατομα απο Θες/νικη ταξιδεύουν με Swiss και βρισκόμαστε στο αεροδρομιο της Malpensa για να ανέβουμε μαζι στη Selva LX 1851 19DEC THESSALONIKI - ZURICH 04:50 – 06:10 LX 1612 19DEC ZURICH – MILAN MALPENSA 07:20 – 08:15 LX 1637 26DEC MILAN MALPENSA - ZURICH 20:00 – 20:55 LX 1850 26DEC ZURICH – THESSALONIKI 22:35 – 01:45 Quote ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ....ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ......!!! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 8, 2009 σουπερ θα περασετε εχει βαλει πραμα http://www.val-gardena.com/en/plan-de-gralba/page97.html Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted December 8, 2009 Yπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά εκδρομή πχ Innsbruck? H απλά προβλέπετε να μείνουμε στην περιοχή των Δολομιτών? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted December 8, 2009 Εγώ το σκέφτομαι μόνο αν καμιά μέρα δεν έχει καλό καιρό ,καμιά ομίχλη ας πούμε, να πεταχτώ μια βόλτα στο Innsbruck.Μιάμιση ώρα είναι περίπου. Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 8, 2009 Yπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά εκδρομή πχ Innsbruck? H απλά προβλέπετε να μείνουμε στην περιοχή των Δολομιτών? Εκδρομή που να συμμετέχουν ΟΛΟΙ δύσκολα θα γίνει. Αν μαζευτείτε κάποιοι που ενδιαφέρεστε θα το κανονίσετε επιτόπου. Ειτε θα το ζητήσετε από το πρακτορείο ειτε θα κινηθείτε μόνοι σας. Ο καιρός θα είναι ένα καλό κριτήριο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tsaky 28 Report post Posted December 8, 2009 δεν εχει νοημα να τραβηχτητε μεχρι το innsbruck, μπορειτε να πατε ομως στην cortina που ειναι φανταστικα και ειναι μονο 40 λεπτα... επισεις φανταστικο μερος για βολτα ειναι και το ortisei που ειναι μονο 15 λεπτα. Quote Δεν έχει σημασία το ΠΟΥ άλλα με ΠΟΙΟΥΣ... Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 9, 2009 να κανονιστει κατι από τωρα με το πρακτορείο, όχι. ..βλεποντας και κανοντας επι τοπου μπορειτε να πατε ομως στην cortina που ειναι μονο 40 λεπτα... προσωπικά θα το προτιμήσω αντι του Innsbruck και ελπιζω να την επισκεφθώ ένα απογευματάκι Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 9, 2009 κ το Bolzano ειναι ομορφο και το Bruneck...θα εχουν κ χριστουγεννιατικο παζαρι Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 9, 2009 δεν εχει νοημα να τραβηχτητε μεχρι το innsbruck, Βεβαίως και δεν έχει νόημα. Χαρείτε την περιοχή που θα επισκεφτείτε. Αν θέλετε εκδρομή να την συνδυάσετε με άλλο χιονοδρομικό, σκι το πρωί και βόλτα το απόγευμα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bilipont 3 Report post Posted December 9, 2009 ναι Βασιλη…αναμενουμε ενημέρωση από το πρακτορειο αν καταφεραμε την δωρεαν μεταφορα εξοπλισμου για το γκρουπ και προτασεις για μαγαζια ενοικίασης εξοπλισμού .. η υπομονη ειναι Αρετη,σε αναμονη με υπομονη το λοιπον Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 10, 2009 τηλεφώνησα και χθες Βασιλη..τιποτα επίσημο ακομα. περιμενω επισης απάντηση για το δειπνο (κατι πιο επίσημο) της παραμονής των Χριστουγέννων Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites