Nightcrawler 0 Report post Posted December 13, 2009 Γεια σας και απο μενα Νεος στο Forum αλλα και στο αθλημα γενικοτερα. Εκανα πρωτη φορα σκι τυχαια περυσι στα καλαβρυτα και το εχω συνεχεια στο μυαλο μου απο τοτε. Το προβλημα ειναι οτι ειμαι νεος οδηγος και κολλαω λιγο να ανεβαινω στα βουνα με το αυτοκινητο στα χιονια. Σημερα ειχα παει καλαβρυτα μεχρι την πολη αλλα δεν ανεβηκα στο χιονοδρομικο Γενικοτερα με τρομαζει η ιδεα αυτοκινητο-χιονι-παγος Ελπιζω να το ξεπερασω συντομα για να μπορεσω να πηγαινω οποτε θελω ακομα και μονος μου Μενω Αθηνα. Κατα τη γνωμη σας ποιο ειναι το πιο ευκολα προσβασιμο ΧΚ? Γιατι καλαβρυτα ειναι και αυτη η εθνικη κορινθου πατρων που πρεπει να κανεις το σταυρο σου καθε 10 χλμ για να φτασεις σωος στον προορισμο σου, ειδικα το βραδυ Καλο χειμωνα σε ολους σας Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted December 13, 2009 Γεια σας και απο μενα Νεος στο Forum αλλα και στο αθλημα γενικοτερα. Πάντα και παντού υπάρχει "η πρώτη φορά" Εκανα πρωτη φορα σκι τυχαια περυσι στα καλαβρυτα και το εχω συνεχεια στο μυαλο μου απο τοτε. Το προβλημα ειναι οτι ειμαι νεος οδηγος και κολλαω λιγο να ανεβαινω στα βουνα με το αυτοκινητο στα χιονια. Σημερα ειχα παει καλαβρυτα μεχρι την πολη αλλα δεν ανεβηκα στο χιονοδρομικο Γενικοτερα με τρομαζει η ιδεα αυτοκινητο-χιονι-παγος Ελπιζω να το ξεπερασω συντομα για να μπορεσω να πηγαινω οποτε θελω ακομα και μονος μου Μενω Αθηνα. Κατα τη γνωμη σας ποιο ειναι το πιο ευκολα προσβασιμο ΧΚ? Γιατι καλαβρυτα ειναι και αυτη η εθνικη κορινθου πατρων που πρεπει να κανεις το σταυρο σου καθε 10 χλμ για να φτασεις σωος στον προορισμο σου, ειδικα το βραδυ Θα δεις στην πορεία οτι το καθένα έχει και τη δυσκολία του...αλλά μην κολλάς σε κάτι τέτοια! Καλο χειμωνα σε ολους σας Καλώς μας ήλθες...και μάλλον έχεις καλό και κάτασπρο ποδαρικό! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 13, 2009 Κάθε ΧΚ έχει τη δυσκολία του. Κατά γενική ομολογία η πρόσβαση στον Παρνασσό είναι συντομότερη και ευκολότερη αλλά ειναι πιθανότερο να κολλήσεις από κάθε λογής άσχετο που ανεβαίνει για να πουλήσει μούρη. Επίσης στα Καλάβρυτα κατά γενική ομολογία ο δρόμος προς το χιονοδρομικό αποχιονίζεται καλύτερα. Αν θελεις να αποφύγεις την Κορίνθου Πατρών δοκίμασε κάποια στιγμή το δρόμο από Τρίπολη προς Λεβίδι, Κλειτορία, Λουσούς, Χιονοδρομικό. Σαφώς ασφελέστερος και καλύτερος. Ορθά φοβάσαι την οδήγηση στο χιόνι. Στο φόρουμ έχουν γραφτεί πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για το θέμα. Κάνε μια μικρή αναζήτηση και θα μάθεις τα βασικά για αρχή. Κυρίως πως δεν ανεβαίνουμε ποτε στο βουνό χωρίς να έχουμε μαζί μας αλυσίδες (τις οποίες να ξέρουμε να χρησιμοποιούμε). Καλή αρχή και καλή διαμονή στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 13, 2009 καλως ηρθες αναλογα πως το βλεπει κανεις το θεμα προσβασης Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 13, 2009 (edited) Καλωσόρισες. Να ξέρεις πάντα πως εκτός από το Ι.Χ. υπάρχουν σχεδόν σε καθημερινή βάση τα Ski Bus για Παρνασσό, Καλάβρυτα. Επίσης αν θες παρέα και δεν θες να οδηγήσεις έλα να γνωρίσεις κόσμο και μπορεί κανείς που πάει για βουνό και έχει χώρο να σε παίρνει μαζί του. Φιλικά Edited December 13, 2009 by kangoogr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightcrawler 0 Report post Posted December 14, 2009 Δεν ηξερα οτι υπαρχουν ski-bus. Μετα απο μια γρηγορη αναζητηση ειδα οτι συμφερουν οσον αφορα το κοστος να πας σε ενα ΧΚ Ελπιζω μονο να μην κανουν μιση μερα για να φτασουν Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted December 14, 2009 ...Ελπιζω μονο να μην κανουν μιση μερα για να φτασουν Welcome! ...ε όχι και μισή μέρα, απλά τη διπλάσια ώρα απ' ο,τι αν πήγαινες με αυτοκίνητο Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 14, 2009 Ωστόσο είναι ξεκούραστο, ασφαλές, αξιόπιστο και φθηνό. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightcrawler 0 Report post Posted December 14, 2009 Βρηκα Κλαουδατος και board generation ski bus Θα δοκιμασω αυριο να παρω τηλεφωνο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted December 14, 2009 (edited) Καλώς ήρθες! Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να ταλαιπωρηθείς με το ski-bus για να πας στο βουνο. Μπορεί να κάνεις 45 λεπτά παραπάνω απο ότι με αυτοκίνητο μπορείς όμως εξίσου εύκολα να κάνεις 3 ωρες παραπάνω (πραγματικό συμβάν! ). Το λεωφορείο μπορεί να κολλήσει παρα πολυ εύκολα σε κάποια παγωμένη φουρκέτα..Πέρυσι όσες φορες ανέβηκα απο Αράχωβα, και όχι απο Αμφίκλεια, τουλάχιστον 3 είχε βγει σε κάποιο χαντάκι ενα λεωφορείο με αποτέλεσμα να φρακάρει ο δρόμος.. Τώρα στο θέμα οδήγηση-βουνό-χιόνι θεωρω πως ο Παρνασσός έχει σαφώς πιο εύκολη και άνετη πρόσβαση.Ειδικά από τη μέρα που ανακάλυψα τον δρόμο απο Αμφίκλεια! Φίλε Nightcrawler και γω νέος οδηγός είμαι (μόλις ~2 χρόνια) και μπορώ να σου πω πως εαν κάνεις την διαδρομη αυτη (είτε των Καλαβρύτων) 1-2 φορές μαζι με κάποιον πιο έμπειρο οδηγο τότε μετα θα είσαι οκ. Πχ εγώ ανέβηκα 2 φορές με χιόνια μαζί με τον πατερα μου που τον εμπιστεύομαι απόλυτα και απο τότε ανεβαίνω μόνος! Έχω και μάρτυρες για το αν τα πηγαίνω καλά σε αυτη την διαδρομή..ε Ρούλα;; (Εδώ την τελευταία φορα ειχα κομμένο χιαστό και πρησμένο γόνατο! ) Βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει και το τι αυτοκίνητο έχεις! ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΑΖΙ ακομα και αν φοράς χιονολάστιχα! Φιλικά Al_Foutzin Edited December 14, 2009 by Al_Foutzin Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Nightcrawler 0 Report post Posted December 14, 2009 εσυ το διπλωμα το εχεις 2 χρονια εγω ομως το εχω 4 μηνες παω παντουεχω κανει και μεγαλα ταξιδια δεν ειναι οτι δεν ξερω να οδηγω απλα φοβαμαι μονο να οδηγησω σε χιονισμενο δρομο μηπως κολλησω η οτιδηποτε. και εχω και καιμουργιο αμαξι Ford Fiesta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 15, 2009 εσυ το διπλωμα το εχεις 2 χρονια εγω ομως το εχω 4 μηνες παω παντουεχω κανει και μεγαλα ταξιδια δεν ειναι οτι δεν ξερω να οδηγω απλα φοβαμαι μονο να οδηγησω σε χιονισμενο δρομο μηπως κολλησω η οτιδηποτε. και εχω και καιμουργιο αμαξι Ford Fiesta Ο φοβος φυλαει τα ερημα! Προτιμω χιλιες φορες ενα συνηδειτοποιημενο νεο οδηγο που οδηγει συντηρητικα, με απαλες κινησεις, ενα μπροστοκινητο αυτοκινητο με τις αλυσιδες φορεμενες στην ωρα τους (η ακομα καλυτερα με χιονολαστιχα και τις αλυσιδες στο πορτ μπαγκαζ), παρα τον καγκουρα με τα ασφαλτινα λαστιχα, χωρις αλυσιδες που παει χωρις αυριο γιατι ειναι 'χερας'... Ανεβα Παρνασσο απο την πλευρα της Αμφικλειας η Καλαβρυτα απο Λεβιδι, καλα εξοπλισμενος και με μυαλο και δεν εχεις να φοβηθεις (πολυ) τιποτα. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 15, 2009 Φιλε μου καλα κανεις και φοβασαι γιατι ετσι θα εισαι προσεκτικοτερος, ομως μην αφησεις το φοβο, να σου στερησει την εμπειρια του χιονισμενου βουνου, για καθε πραγμα υπαρχει η πρωτη φορα. Καλως ηλθες στην παρεα μας Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 15, 2009 καλως ηρθες φιλε..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannakos_mvment 2 Report post Posted December 15, 2009 (edited) Κοίταξε να σου πω φίλε, κάθε χιονοδρομικό έχει τις δυσκολίες του. Σε γενικές γραμμές ο Παρνασσός είναι πιο προσβάσιμο χιονοδρομικό για χιονοδρόμους και οδηγούς. Γενικά είναι το πιο καλό και προσβάσιμο χιονοδρομικό για έναν αρχάριο και ταυτόχρονα πιο άνετο στον δρόμο από τα Καλάβρυτα Edited December 15, 2009 by Χρήστος Λάππας Μετατροπή στα Ελληνικά. Quote slide until your mind get tottaly free... Share this post Link to post Share on other sites