ilpap 0 Report post Posted December 14, 2009 Παίδες γειά και χαρά σας! Σχετικά νέος snowboarder και πολύ πολύ ενθουσιασμένος μετά απο έναν χρόνο με πολύ χιονοδρομία σε Καλάβρυτα, Παρνασό και Μπάνσκο! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 15, 2009 καλως ηρθες στο sc Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 15, 2009 Καλώς όρισες στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 15, 2009 Καλως ηλθες Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 15, 2009 καλως ηρθες φιλε μου........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 15, 2009 Welcome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannakos_mvment 2 Report post Posted December 15, 2009 (edited) Αν και snowboarder, νομίζω χρήσει θερμής υποδοχής, ε παιδιά;; χαχαχα Καλώς ήρθες και αν είσαι ενθουσιασμένος τώρα, μετά από ένα χρόνο φρόντισε να κάνεις αυτό το συναίσθημα μόνο πιο έντονο!!! keep sliding the only way to open your mind Edited December 15, 2009 by Χρήστος Λάππας Μετατροπή στα Ελληνικά. Quote slide until your mind get tottaly free... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 15, 2009 (Σας θυμίζουμε ότι η χρήση Greeklish δεν επιτρέπεται στο snowclub forum. ) Ilpap, καλώς ήλθες! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 15, 2009 welcome!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snow-freak 0 Report post Posted December 15, 2009 καλησπερα κ απο μενα. 15 χρονια στο βουνο με διαθλο κ σκι κ κανενας δεν μου ειπε δοκιμασε ωρε παιδι μου κ τη σανιδα... επειδη γενικα παιρνω πρωτοβουλιες περσι αποφασισα να το δοκιμασω!!! ποσο χαζη ημουν τοσα χρονια. ειναι πολυ fun! επεσα κ ξαναεπεσα πολλες πολλες φορες. ο τενοντας εγινε σαν δευτερο γονατο αλλα το καλοκαιρακι εκανα αποθεραπεία κ επιστρεφω ακομη πιο δυναμικα. εχω βεβαια μερικες ερωτησεις. 1ον- αξιζει να αγορασω μποτες κ σανιδι (σημ. ανεβαινω σχεδον καθε σκ στο βουνο) 2ον- καινουργιο εξοπλισμο η μεταχειρισμενο? 3ον-να παρω ενα δασκαλο για να μου δειξει τα βασικα η να παιδευτω μονη μου σαν την παλαβιαρα? moutsos gracias αντε κ καλες κατεβασιες Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted December 15, 2009 Κατ' αρχήν καλωσόρισες. Με εκπλήσσει το γεγονός οτι μετά απο 15 χρόνια στα βουνά, θέτεις τέτοια ρωτήματα σε μας. Πιστεύω πως πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου, που οφείλει να μπορεί να σου απαντήσει! Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites