Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
alexk

Αυτοκίνητο!

Recommended Posts

το duster Χρηστο ειναι αρκετα ακριβο για αυτα που προσφερει. και ειδικα το μοντελο που βγαινει μεχρι τωρα ειναι σαν το clio 2 (1998 μοντελο) στο εσωτερικο του.

χρησιμοποιει τα πλαστικα απο παλαια renault . μετρια ηχομονωση στο ταξιδι.

 

επισης το duster πασχει απο χωρους σε σχεση με το σκοντα

 

αν φτανεις εκει (οικονομικα λεω) δες το. πηγαινε, παρε το test drive. τζαμπα ειναι . θα σχηματισεις πολυ ολοκληρωμενη αποψη . γενικα οτι παρεις να το οδηγησεις απο πριν

 

εγω ειχα οδηγησει το vitara,το skoda ,το opel astra και το audi a3 πριν αποφασισω

Edited by StavRos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης εάν δεν καίγεσαι για τετρακίνηση τσέκαρε και το KIA Stonic, το έχω δει στον δρόμο και είναι πανέμορφο και πιο ψηλό σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο. Στα μεγάλα του συν 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.....

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Τσεκαρε επισης μηπως καταφερεις να βρεις και το skoda octavia station wagon 1.6 tdi 4x4 το οποιο αποτελει επισης κορυφαια επιλογη..

 

Αν εννοεις το Scout ωραιο αμαξι αλλα δυσκολο να το βρεις μεταχειρω.... επισης βγαινει με μεγαλο κινητηρα το οποιο ειναι ασυμφορο στο κοστος χρησης...... Δεν ξερω αν θα βγει νεο μοντελο.........

 

Επίσης εάν δεν καίγεσαι για τετρακίνηση τσέκαρε και το KIA Stonic, το έχω δει στον δρόμο και είναι πανέμορφο και πιο ψηλό σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο. Στα μεγάλα του συν 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.....

 

Ναι..... αφου πρωτα σε γδυσουν στα "Επισημα Σερβις" αφου για να εχεις την εγγυηση Μονο εκει πρεπει να πηγαινεις...... Ρισκο ναι μεν αλλα δεν θα το εκανα......... αντε το πολυ για 1-2 χρονια


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Αν εννοεις το Scout ωραιο αμαξι αλλα δυσκολο να το βρεις μεταχειρω.... επισης βγαινει με μεγαλο κινητηρα το οποιο ειναι ασυμφορο στο κοστος χρησης...... Δεν ξερω αν θα βγει νεο μοντελο.........

 

 

Ναι..... αφου πρωτα σε γδυσουν στα "Επισημα Σερβις" αφου για να εχεις την εγγυηση Μονο εκει πρεπει να πηγαινεις...... Ρισκο ναι μεν αλλα δεν θα το εκανα......... αντε το πολυ για 1-2 χρονια

 

Βγαίνει 1,6 TDI και Scout και Combi:

 

http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/dokimazoyme-skoda-octavia-scout-16-tdi-4x4

 

http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/odigoyme-skoda-octavia-combi-16-tdi-4x4

 

πρότεινα το απλό Combi σαν πιο φτηνή λύση....εχω την εντύπωση ότι είναι το station με τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία του.

 

Οσον αφορά το θέμα των service είναι καθαρά στο χέρι του καθενός που θα το πάει. Πάντως η Kia στην δίνει, και ειλικρινά είναι μακράν η μεγαλύτεργ εγγυηση που σου δίνουν στην Ελλάδα. Ετσι και αλλιώς Huyndai και Κia έχουν σπάσει κάθε ρεκορ αξιοπιστίας. Εγω απλά είδα το Stonic στον δρόμο και μου άρεσε πάααααρα πολύ, και λίγο που το έψαξα στο site της εταιρείας οι τιμές του, ανάλογα με το μοτερ και την έκδοση πάντα δεν είναι απαγορευτικές.

 

Ασχετο, μία άλλη πιο ψαγμένη λύση μπορεί να είναι και Sanyong Tivoli 1.6 TDI με πάρα πολύ καλή τετρακίνηση. Παρκάρει ένα συνέχεια απέναντι από το σπίτι μου και ειλικρινά είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το scout με τον 1,6 tdi καταργήθηκε βγαίνει με τον 1,8 Tsi στα 180hp και με τον 2,0 tdi στα 150hp, και στην Ελλάδα θα έρχεται μόνο στην έκδοση των 2,0 tdi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki Sx4 πετρελαίο θα ήταν η επιλογή μου για 4Χ4.

μ αρεσει αλλα δεν εχει χωρους

 

Θα συμφωνησω μαζι σου για το Duster αλλα απ' ότι διαβασα το ολοκαινουργιο μοντελο που βγαινει τον Φλεβάρη στην Ελλάδα εχει αναβαθμιστει πάρα πολυ ιδιως στο εσωτερικο του. Οπότε δεν χάνεις τίποτα να περιμενεις λίγες μέρες ακομα για να το δεις απο κοντα και να το κανεις και ενα τεστ ντραιβ)). Μάλιστα εαν θυμαμαι καλα η επίσημη παρουσίαση του ειχε γινει στην Ελλαδα οπότε μπορεις ευκολα να βρεις και το αντιστοιχο βιντεάκι στο youtube.

Απλά σε αυτα τα χρήματα αλλο μοντέλο diesel kai 4x4 δεν παιζει)

 

Τσεκαρε επισης μηπως καταφερεις να βρεις και το skoda octavia station wagon 1.6 tdi 4x4 το οποιο αποτελει επισης κορυφαια επιλογη..

εννοειται πως δεν βιαζομαι ακομα...

 

το οκταβια μ αρεσει πααααρα πολυ αλλα δεν κυκλοφορουν πολλα στο car δυστηχως...

 

επισις (στο ματι παντα) μ αρεσει το grand vitara, που βγαινει με κινητηρα 1.9 ddis, 3 κατοσταρικα σημα και αν το παρεις μοντελο μεχρι το 07-08 εχει 50% μειωμενο τεκμηριο...


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το duster Χρηστο ειναι αρκετα ακριβο για αυτα που προσφερει. και ειδικα το μοντελο που βγαινει μεχρι τωρα ειναι σαν το clio 2 (1998 μοντελο) στο εσωτερικο του.

χρησιμοποιει τα πλαστικα απο παλαια renault . μετρια ηχομονωση στο ταξιδι.

 

επισης το duster πασχει απο χωρους σε σχεση με το σκοντα

 

αν φτανεις εκει (οικονομικα λεω) δες το. πηγαινε, παρε το test drive. τζαμπα ειναι . θα σχηματισεις πολυ ολοκληρωμενη αποψη . γενικα οτι παρεις να το οδηγησεις απο πριν

 

εγω ειχα οδηγησει το vitara,το skoda ,το opel astra και το audi a3 πριν αποφασισω

εσυ τι πηρες τελικα?


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

μ αρεσει αλλα δεν εχει χωρους

 

εννοειται πως δεν βιαζομαι ακομα...

 

το οκταβια μ αρεσει πααααρα πολυ αλλα δεν κυκλοφορουν πολλα στο car δυστηχως...

 

επισις (στο ματι παντα) μ αρεσει το grand vitara, που βγαινει με κινητηρα 1.9 ddis, 3 κατοσταρικα σημα και αν το παρεις μοντελο μεχρι το 07-08 εχει 50% μειωμενο τεκμηριο...

 

Με τα κοπρόσκυλα που μας κυβερνούν δεν θα έπαιρνα το ρίσκο για τόσο μεγάλο μοτέρ. Ειλικρινά είναι εντελώς απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τα τέλη κυκλοφορίας......

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Με τα κοπρόσκυλα που μας κυβερνούν δεν θα έπαιρνα το ρίσκο για τόσο μεγάλο μοτέρ. Ειλικρινά είναι εντελώς απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τα τέλη κυκλοφορίας......

μιλαω για 10ετιας αμαξι μονο σε τετοια κυβικα αυστηρα... φιλος μου καλος και παλιος συνφορουμιτης εδω, μου εκανε προταση να του δωσω το γκετζακι και 2-3κ και να μου δωσει το φορεστερ του του 09' πετρελαιο και του ειπα οχι...καλητερα να παιρνω καινουρια σκι καθε χρονο με τη διαφορα απο τα τελη

  • Like 2

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

επισις (στο ματι παντα) μ αρεσει το grand vitara, που βγαινει με κινητηρα 1.9 ddis, 3 κατοσταρικα σημα και αν το παρεις μοντελο μεχρι το 07-08 εχει 50% μειωμενο τεκμηριο...

 

Καίει τα εντερά του για πετρέλαιο. Το πήρε φίλος μου και το πούλησε μετά από λίγο καιρό. Για SX4 S-Cross μιλάω για το μοντέλο μετά του 2013 με κινητήρα Fiat.

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Καίει τα εντερά του για πετρέλαιο. Το πήρε φίλος μου και το πούλησε μετά από λίγο καιρό. Για SX4 S-Cross μιλάω για το μοντέλο μετά του 2013 με κινητήρα Fiat.

 

το χει ενας φιλος μου και να σου πω δεν μ αρεσει καθολου εξωτερικα....ενιγουει σ αυτα τα λεφτα με βλεπω να καταληγω σε κανα ναβαρα δικαμπινο και να τελειωνει η δουλεια...

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το αντέχει η τσέπη σου σε συντήρηση τότε πάω πάσο. Ψάξε για Navara με σκεπαστή καρότσα για να βάζεις πράγματα ώστε μη βρέχονται.


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τί ποσό είσαι διατεθειμένος να διαθέσεις;

Κοιτώ, αρκετά συχνά, στο car για 4κούνα suv, κάτω από 2λίτρο, με χώρους και σβέλτο κινητήρα για να κινήσει τα βαρύ, λογικά, αμάξωμα. Αρκετούς χώρους και 1η άδεια από 10 και μετά.

Σε πετρέλαιο μου αρέσει ιδιαίτερα το Mitsu ASX. Παίζουν από 12 με 15 αρκετά καλά κομμάτια. Κατά καιρούς και με πανοραμική οροφή.

Σε βενζίνη το Skoda Yeti με τον 1.8 tsi

το βρίσκεις και από 8.

 

Το θέμα κατανάλωσης έχει να κάνει πάρα πολύ με το τρόπο οδήγησης. Τα νέα, μικρά, υπερτροφοδοτούμενα κινητιράκια, όσο απίστευτα οικονομικά και αν είναι, αν τα ζορίζεις, θα καταπίνουν. Χώρια την καταπόνηση...

 

Τεσπα, λ€φτά δεν έχουμε και βολευόμαστε με ότι έχουμε...

 

Αν, λέω, αν τα είχα θα ήθελα το Toyota C-HR υβρίδιο, αλλά δε βγαίνει σε τετρακούνα και έτσι δε το παίρνω ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

το χει ενας φιλος μου και να σου πω δεν μ αρεσει καθολου εξωτερικα....ενιγουει σ αυτα τα λεφτα με βλεπω να καταληγω σε κανα ναβαρα δικαμπινο και να τελειωνει η δουλεια...

 

Δικός μου είσαι.....και κάπου εδώ τελειώνει η συζήτηση)))). Εάν δεν έχεις πρόβλημα παρκιγκ και μπορείς να το βγάλεις αγροτικό ή επαγγελματικό, δεν το συζητάω. Pick up και ξερό ψωμί.....Η μεγάλη καψούρα μου εδώ και χρόνια, αλλά δυστυχώς έτσι όπως πάνε τα πράγματα μάλλον καψούρα θα μείνει((((.

 

Το Navara ( το παλιό), να το προσέξεις λίγο, γιατί είχε πρόβλημα με το καπάκι....Αρρώστια μου είναι το καινούργιο το Ford Ranger και φυσικά το Mercedes X-Type αλλά καλύτερα να αλλάξω πλευρό τωρα και να συνεχίσω τον ύπνο μου.

 

Βρίσκεις πάντως πάρα πολλά μεταχειρισμένα, της πόπης γίνεται, ιδίως σε Toyota, Nissan , Ford kai Isuzu.

 

Εργαλεία, απλά.....

 

 

Το Mitsubishi ASX ενω είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο δεν τσούλισε στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναιι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να κοντράρεις το Qasqai της Νισσαν. Το μοτερ 1,8 ddis ή κάπως έτσι με τα 150 αλόγατα είναι πάρα πολύ συμπαθητικό, αλλά καταργήθηκε και τωρα βγαίνει σε 1,6 πετρέλαιο)))

Edited by porfirio
  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Δικός μου είσαι.....και κάπου εδώ τελειώνει η συζήτηση)))). Εάν δεν έχεις πρόβλημα παρκιγκ και μπορείς να το βγάλεις αγροτικό ή επαγγελματικό, δεν το συζητάω. Pick up και ξερό ψωμί.....Η μεγάλη καψούρα μου εδώ και χρόνια, αλλά δυστυχώς έτσι όπως πάνε τα πράγματα μάλλον καψούρα θα μείνει((((.

 

Το Navara ( το παλιό), να το προσέξεις λίγο, γιατί είχε πρόβλημα με το καπάκι....Αρρώστια μου είναι το καινούργιο το Ford Ranger και φυσικά το Mercedes X-Type αλλά καλύτερα να αλλάξω πλευρό τωρα και να συνεχίσω τον ύπνο μου.

 

Βρίσκεις πάντως πάρα πολλά μεταχειρισμένα, της πόπης γίνεται, ιδίως σε Toyota, Nissan , Ford kai Isuzu.

 

Εργαλεία, απλά.....

 

 

Το Mitsubishi ASX ενω είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο δεν τσούλισε στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναιι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να κοντράρεις το Qasqai της Νισσαν. Το μοτερ 1,8 ddis ή κάπως έτσι με τα 150 αλόγατα είναι πάρα πολύ συμπαθητικό, αλλά καταργήθηκε και τωρα βγαίνει σε 1,6 πετρέλαιο)))

Μπορώ να το βγάλω όπως θέλω δεν έχω πρόβλημα...το Ναβάρα το ξέρω πολύ καλά μιας και Μ ένα τέτοιο ανέβαινα χρόνια στο βουνό...θέμα συντήρησης που είπε ο φίλος παραπάνω τι εννοεί?όλα μα όλα είναι ενυσχημενα δες ακρομπαρα, αναρτησεις κλπ...το καπάκι το γνωριζω...και το ρειντζερ το καινούριο είναι πανέμορφο αλλά αυτός που έχει την αντιπροσωπεία εδώ είναι αρχιμ@λ@ξ@ς και δεν θέλω να μπλέξω...το Μερσεντές που λες είναι ένα καινούριο Ναβάρα με άλλα πλαστικά μέσα...δλδ αμαξαρα αλλά σ αυτά τα λ7 παίρνεις ότι γουστάρεις και προσωπικά θα παίρναμε το α6 allroad ελαφρώς μτχ....

 

Υγ. Με το Ναβάρα που πηγαίναμε στο βουνό 5 μαντραχαλοι με όλη τη πραματια πίσω αν δεν το πατάς στην Εγνατία δεν καίει τπτ...

 

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλκατράζ το γιατί 1.8 το χει φίλος μου και ενα θα σου πω...αν το θέλεις για μέσα στην Αθήνα άστο καλύτερα...σε ανοιχτό δρόμο όμως είναι απόλαυση και δεν καίει καθολου

 

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εσυ τι πηρες τελικα?

το α3 και ειμαι 100% ικανοποιημενος. πολυ χαμηλη καταναλωση, 200ριζει για πλακα, ταξιδευεις με 170-180 με 3500 στροφες και δεν ακους τιποτα μεσα .

εχω ακουσει απο αλλους. εγω δεν τα κανω αυτα

εγω δεν ηθελα ψηλο ομως.

 

αν σου δφαινεται το sx4 οτι πασχει απο χωρους (μαλλον εννοεις το παλιο μοντελο) κοιτα το karoq. μεσα παιζεις μπαλα! το 1,9 ddis ειναι δεινοσαυρος . πολυ παλιο μοτερ. με υψηλη καταναλωση. θα βρεις λιγα στις αγγελιες. το ιδιο συμβαινει και με το grand vitara. εχω παει με grand vitara αθηνα βασιλιτσα και πισω και εκτος του οτι εχει αεροδυναμικη περιπτερου (με οτι συνεπαγεται αυτο στην ηχομονωση ) εχει υψηλη καταναλωση. και δεν πηγα και πανω απο 130 στο ταξιδι :sleeping: μιλαμε σε καθε προσπεραση περιμενες και περιμενες..... δοκιμασε το νεο sx4 . εχουν εμφανιστει στις αγγελιες σε καπως καλες τιμες

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Το θέμα κατανάλωσης έχει να κάνει πάρα πολύ με το τρόπο οδήγησης. Τα νέα, μικρά, υπερτροφοδοτούμενα κινητιράκια, όσο απίστευτα οικονομικά και αν είναι, αν τα ζορίζεις, θα καταπίνουν. Χώρια την καταπόνηση...

 

 

 

αλλο 1,8t που αν το πατησεις θα καψει πολυ πανω απο 10lt/100km και αλλο ενα 1,0-1,2

 

οσο και να το πατας πανω απο 10 δεν παει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις τελείωσες το σκι και θέλεις να βγάλεις τις μπότες σου για να βάλεις τα παπούτσια σου. Μέσα στο αυτοκίνητο δεν βολεύει, έξω δεν έχεις που να ακουμπήσεις. Η Rolls Royce -σε συνεργασία με τον ΕΣΤΧ- βρήκε την λύση για τον χιονοδρόμο που θέλει την άνεση του:

 

  • Like 4

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεϊκό, αλλά δεν είδα κανένα σήμα ή αυτοκόλλητο Snowclub στο αμάξι [emoji16]

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμαινομενα ελπιζω... Μην κανανε καμμια πατατα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,149
    • Total Posts
      460,791
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...